Показати схожі тендери

Закупівля Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний)) від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-011059-a
Id Tender 4554a5528d844d778c94920a8f61ba85
План UA-P-2025-03-21-001472-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 17:21
Остання зміна 11.07.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 890 884.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 629.1 грн. (0,28 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 17:21 до 10.04.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 17:21
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 17:21
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:09
до 30.06.2025 10:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 12:35
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 10:53
до 11.07.2025 11:38
Період уточнень
з 31.03.2025 17:21 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 17:21 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:09 до 30.06.2025 10:53
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:09 до 30.06.2025 10:53
Основні параметри
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 771 000 грн.
Лот №1 Щебінь природний
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Щебінь природний
Очікувана вартість
1 771 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17710,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 14:40
Закінчення аукціону
11.04.2025 15:09
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 000 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Опис предмета закупівлі
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 300 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Опис предмета закупівлі
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
300
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4.2 проекту договору
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4.2 проекту договору
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОСКОЛД"
Пропозиція:
1 242 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ"
Пропозиція:
1 241 885 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Пропозиція:
1 610 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 14:40
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 456 974.5 грн.
Лот №2 Щебінь природний
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Щебінь природний
Очікувана вартість
2 456 974.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24569,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 13:01
Закінчення аукціону
11.04.2025 13:48
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 686 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Опис предмета закупівлі
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
686
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 2 472 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Опис предмета закупівлі
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
2 472
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4. 2 проекту договору
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4. 2 проекту договору
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАВЕЛ КОНСТРАКШИН"
Пропозиція:
1 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ"
Пропозиція:
2 269 023 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТДВ Надвірнянський кар'єр-Карпати
Пропозиція:
2 313 611.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРЛЕНД"
Пропозиція:
2 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ"
Пропозиція:
2 456 504 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 13:01
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 662 910 грн.
Лот №3 Щебінь природний
Назва предмета закупівлі
Лот №3 Щебінь природний
Очікувана вартість
1 662 910 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16629,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 13:35
Закінчення аукціону
11.04.2025 14:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
1 790
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4. 2 проекту договору
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4. 2 проекту договору
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОСКОЛД"
Пропозиція:
1 161 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ"
Пропозиція:
1 369 618.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Пропозиція:
1 161 710 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 13:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 17:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
31.03.2025 17:21
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лапська Сніжанна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
0444612671
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Щебінь природний
Період вимог/скарг з 18.04.2025 12:42 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:09 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 44602385) по Лоту 1 відхиляється у зв’язку з тим, що: - на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (файл 1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток 1)), що не відповідає вимогам Додатку І до тендерної документації, а саме: не зазначено найменування товару в пунктах 1 та 2. Згідно вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, учасником надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в якому відсутня інформація про найменування товару, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи наведене, відсутні правові підстави виставляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 44602385) по Лоту 1 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
18.04.2025 12:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.04.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.05.2025 15:04 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 12:42 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Пропозиція учасника ПП "ОСКОЛД" (код ЄДРПОУ 40441097) по Лоту 1 відхиляється у зв’язку з тим, що: - на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (файл 1.1.Додаток_1 Технічні вимоги ЛОТ1.pdf), що не відповідає вимогам Додатку І до тендерної документації, а саме: - в порушення вимоги замовника «**Учасник повинен зазначити без зазначення «або еквівалент». У разі виготовлення запропонованого продукту згідно стандарту, відмінного від загальноприйнятого для даного типу товару (ДСТУ Б.В.2.7-75-98), учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію такого стандарту», учасником в п. 1.3 зазначено ДСТУ Б В.2.7-75-98 або еквівалент, при цьому не надано скановану копію стандарту запропоновано еквіваленту. Окрім того в документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» учасником не зазначено найменування товару в пунктах 1 та 2 та не зазначено країну походження в п. 1.9. Тендерна пропозиція учасника ПП "ОСКОЛД" (код ЄДРПОУ 40441097) по Лоту 1 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.05.2025 15:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 11:54
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 12:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ОСКОЛД" (код ЄДРПОУ 40441097) по Лоту 1 за предметом закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-03-31-011059-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ОСКОЛД" (код ЄДРПОУ 40441097) по Лоту 1 за предметом закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-03-31-011059-a) до 20 робочих днів у відповідності до Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 11:54
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.05.2025 10:47 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 15:04 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція учасника ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
09.05.2025 10:48
Довідка НАЗК
09.05.2025 10:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот №2 Щебінь природний
Період вимог/скарг з 18.04.2025 12:51 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:09 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАВЕЛ КОНСТРАКШИН" (код ЄДРПОУ 45182808) по Лоту 2 відхиляється у зв’язку з тим, що: - на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (файл Технічні вимоги.PDF), що не відповідає вимогам Додатку І до тендерної документації, а саме: - в п. 2.7 на вимогу замовника «Строки придатності Товарів від дати приймання Покупцем Товарів від Постачальника, не менше 12 місяців», учасником не підтверджено зазначену інформацію. Згідно вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, учасником надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в якому відсутня інформація про строки придатності товарів, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи наведене, відсутні правові підстави виставляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАВЕЛ КОНСТРАКШИН" (код ЄДРПОУ 45182808) по Лоту 2 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
18.04.2025 12:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.04.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.05.2025 11:26 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 12:51 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція учасника ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
08.05.2025 11:26
Довідка НАЗК
08.05.2025 11:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.04.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.05.2025 09:39 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 09:33 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Рішенням Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ 25/ТО/093/2-н-1 від 08.05.2025) за Лотом №2 даної процедури закупівлі було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711) (далі - Переможець) та 08.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем. Відповідно до вимог підпункту 1.3. пункту 1 додатку ІІІ до тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ЧОТИРИ ДНІ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику інформацію, що підтверджує правомочність особи/-іб, якій/-им надано право на укладання договору про закупівлю (у формі установчого документу в чинній редакції та/або виписки/витягу з протоколу та/або наказу про призначення та/або довіреності та/або доручення та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Переможцем було надано Статут (файл «Статут ТОВ МАРЛІН ІНК.pdf), у якому у статті 14 «Директор товариства» зазначено наступне: - п. 14.11. «Директор має право без довіреності від імені Товариства розпоряджатись майном і коштами Товариства, виступати розпорядником кредитів або/та укладати в Україні та за її межами договори, вчиняти інші юридичні дії, загальна сума яких не перевищує 500 000,00 (п’ятсот тисяч) гривень за кожним правочином. Усе, що вище зазначеної суми, - з дозволу вищого органу управління Товариства, що оформлюється рішенням або протоколом…» - п. 14.13 «Директор не може укладати правочини, якщо сума всіх правочинів протягом останніх 30 днів перевищує 1 000 000 (один мільйон) гривень. Для укладання таких правочинів директор отримує дозвіл вищого органу управління, наданого відповідно до п. 14.11. цього Статуту.». Переможцем в електронній системі закупівель надано, зокрема, рішення єдиного учасника ТОВ "МАРЛІН ІНК" про надання згоди на вчинення значного правочину № 33/25 від 09.04.2025 (файл «12. Рішення надання згоди значні правочини.pdf»), відповідно до якого «Директору Товариства Швидуновій Христині Юріївні на вчинення значних правочинів, які можуть вчинятись Товариством у ході господарської діяльності, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності за останній звітний період, а саме, на подання тендерної пропозиції та укладення договору з Акціонерним товариством «Укртрансгаз», за результатами проведення процедури закупівлі Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3) ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID: UA-2025-03-31-011059-a». Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації (зокрема, Додатку І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі») по Лоту 2 процедури закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))», за номером оголошення UA-2025-03-31-011059-a номенклатурними позиціями є «Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)» та «Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)». Разом з тим, Переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документ, який підтверджує надання дозволу вищого органу управління ТОВ "МАРЛІН ІНК" на вчинення правочину (укладання договору), сума якого 2 000 000,00 грн. без ПДВ, що не відповідає вимогам підпункту 1.3. пункту 1 додатку ІІІ до тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 1 додатку ІІІ до тендерної документації, ненадання переможцем документів або надання таких документів з порушенням вимог, визначених у пункті 1 цього додатка, з урахуванням примітки/-ок до нього, буде розцінене як відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711) по Лоту №2 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 3 (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами).
Документи кваліфікації
21.05.2025 09:40
Витяг з ЄДР
21.05.2025 09:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.05.2025 09:14 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 09:39 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція учасника ТОВ "ДОРЛЕНД" (код ЄДРПОУ 39714851), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
27.05.2025 09:14
Довідка НАЗК
27.05.2025 09:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 09:42
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:01 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 15:01 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю,Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Рішенням Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ №25/ТО/093/2-н-2 від 27.05.2025) за даною процедурою закупівлі було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю по Лоту 2 з ТОВ "ДОРЛЕНД" (код ЄДРПОУ 39714851) (далі - Переможець). Відповідно до пунктів 1 та 2 Додатку ІІІ до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель наступні документи (інформацію): - розрахунок ціни тендерної пропозиції, що підтверджує інформацію про ціну тендерної пропозиції, у тому числі за результатами електронного аукціону; - довідку про особу/-іб, яка/-і уповноважена/-і переможцем на укладання договору (із зазначенням П.І.Б., займаної/-их посади/-д та інформації про документ/-и, яким/-и надано право особі/-ам на укладання договору про закупівлю); - інформацію, що підтверджують правомочність особи/-іб, якій/-им надано право на укладання договору про закупівлю (у формі установчого документу в чинній редакції та/або виписки/витягу з протоколу та/або наказу про призначення та/або довіреності та/або доручення та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції; - довідку, надану відповідним органом виконавчої влади та/або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», та/або інший документ, виданий відповідним уповноваженим органом виконавчої влади не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що підтверджує відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість за яке не знято або не погашено у встановленому законом порядку, щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі; - інформаційну довідку/витяг тощо з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що підтверджує не притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Однак, Переможцем на виконання пунктів 1 та 2 Додатку ІІІ до тендерної документації у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не було надано жодного документу (інформації). Відповідно до Додатку ІІІ до тендерної документації, ненадання замовнику документів (інформації) у строк, визначений пунктом 1 та пунктом 2 цього додатку буде розцінене як відмова переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Тендерна пропозиція переможця ТОВ "ДОРЛЕНД" (код ЄДРПОУ 39714851) по Лоту 2 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 3 (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та до абзацу третього підпункту 3 (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей) пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:01
Витяг з ЄДР
04.06.2025 15:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:53 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 15:01 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція учасника ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37277905), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:54
Довідка НАЗК
30.06.2025 10:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 17:22
Електроний протокол про продовження строку
04.06.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Перелік виявлених невідповідностей ІІ) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності ІІІ) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: І) В порушення вимог п.п. 4.1 пункту 4 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції не надано наказ про призначення керівника. ІІ) 4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. …….. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. ІІІ) Надати наказ про призначення керівника у відповідності до вимог п.п.4.1 пункту 4 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Створено
09.06.2025 16:44
Надати до
10.06.2025 16:44
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37277905) по Лоту 2 за предметом закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-03-31-011059-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ" (код ЄДРПОУ 37277905) по Лоту 2 за предметом закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-03-31-011059-a) до 20 робочих днів у відповідності до Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 17:21
Дата кінця розгляду
03.07.2025 00:00
Лот № 3 Лот №3 Щебінь природний
Період вимог/скарг з 18.04.2025 12:35 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:09 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція учасника ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711), яка визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не встановлено.
Документи кваліфікації
18.04.2025 12:35
Довідка НАЗК
18.04.2025 12:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.04.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2025 13:29 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 13:29 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Рішенням Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ №25/ТО/093/3-н-1 від 18.04.2025) за даною процедурою закупівлі по Лоту 3 було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711) (далі - Переможець). В порушення вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатку ІІІ до тендерної документації, переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не було надано інформаційну довідку/витяг тощо з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що підтверджує не притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Ненадання замовнику документів (інформації) у строк, визначений у пункті 2 додатка ІІІ буде підставою для відхилення – переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Тендерна пропозиція переможця ТОВ "МАРЛІН ІНК" (код ЄДРПОУ 45197711) по лоту 3 відхиляється у відповідності до абзацу третього підпункту 3 (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей) пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.05.2025 13:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.05.2025 11:28 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 13:29 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Пропозиція учасника ПП "ОСКОЛД" (код ЄДРПОУ 40441097) по Лоту 3 відхиляється у зв’язку з тим, що: - на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (файл 1.1.Додаток_1 Технічні вимоги ЛОТ3.pdf), що не відповідає вимогам Додатку І до тендерної документації, а саме: - в порушення вимоги замовника «**Учасник повинен зазначити без зазначення «або еквівалент». У разі виготовлення запропонованого продукту згідно стандарту, відмінного від загальноприйнятого для даного типу товару (ДСТУ Б.В.2.7-75-98), учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію такого стандарту», учасником в п. 1.3 зазначено ДСТУ Б В.2.7-75-98 або еквівалент, при цьому не надано скановану копію стандарту запропоновано еквіваленту. Окрім того в документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» учасником не зазначено найменування товару в пункті 1. Тендерна пропозиція учасника ПП "ОСКОЛД" (код ЄДРПОУ 40441097) по Лоту 3 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
09.05.2025 11:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.05.2025 16:50 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 11:28 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 44602385) по Лоту 3 відхиляється у зв’язку з тим, що: - на вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (файл - 1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток 1).pdf), що не відповідає вимогам Додатку І до тендерної документації, а саме: не зазначено найменування товару в пункті 1. Згідно вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, учасником надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в якому відсутня інформація про найменування товару, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи наведене, відсутні правові підстави виставляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 44602385) по Лоту 3 відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
15.05.2025 16:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.05.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Угоди
UA-2025-03-31-011059-a-c3
Підписаний і діє
Номер
2506000011
1 893 360 грн.
1 577 800 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
2 000 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Номенклатура
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
300 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Номенклатура
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Кількість
300
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019801

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Повна назва
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45197711

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 14:24
-
Підписаний договір
Підписаний договір
UA-2025-03-31-011059-a-b5
Підписаний і діє
Номер
2507000045
2 722 811.04 грн.
2 269 009.2 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
686 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Номенклатура
Щебінь природний ф. 5-20 (14212300-3)
Кількість
686
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 472 (метри кубічні)
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Номенклатура
Щебінь природний ф. 20-40 (14212300-3)
Кількість
2 472
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019801

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ"
Повна назва
ТОВ "ВТОРМА ВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37277905

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.07.2025 11:38
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000020
Дата створення проекту
13.06.2025 15:29
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:39
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 11:40
Дата завершення усунення порушень
03.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-03-31-011059-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:39
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31 березня 2025 року № 25/ТО/093, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС КОНТРАКТ» (далі – ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ») (Лот 1, 3), приватного підприємства «ОСКОЛД» (далі – ПП «ОСКОЛД») (Лот 1, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» (далі – ТОВ «МАРЛІН ІНК») (Лот 1, 2, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРЛЕНД» (далі – ТОВ «ДОРЛЕНД») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ВТОРМА ВЕСТ» (далі – ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ») (Лот 2), товариства з додатковою відповідальністю «Надвірнянський кар'єр-Карпати» (далі – ТДВ «Надвірнянський кар'єр-Карпати») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ» (далі – ТОВ «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ») (Лот 2), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18 квітня 2025 року № 25/ТО/093/1-р-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 травня 2025 року № 25/ТО/093/1-р-2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 травня 2025 року № 25/ТО/093/1-н-1 (Лот 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08 травня 2025 року № 25/ТО/093/2-н-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21 травня 2025 року № 25/ТО/093/2-вп-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27 травня 2025 року № 25/ТО/093/2-н-2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04 червня 2025 року № 25/ТО/093/2-вп-2, вимога про усунення невідповідностей до 10 червня 2025 року (Лот 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18 квітня 2025 року № 25/ТО/093/3-н-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 травня 2025 року № 25/ТО/093/3-вп-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 травня 2025 року № 25/ТО/093/3-р-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15 травня 2025 року № 25/ТО/093/3-р-3 (Лот 3), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09 травня 2025 року (Лот 1), договір від 03 червня 2025 року № 2506000011 на суму 1 893 360,00 грн з ПДВ (Лот 1), пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 19 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. У ході проведення моніторингу Замовник відмінив торги за лотом 3 у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ» (Лот 1, 3), ПП «ОСКОЛД» (Лот 1, 3), ТОВ «МАРЛІН ІНК» (Лот 1, 2, 3), ТОВ «ДОРЛЕНД» (Лот 2), ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» (Лот 2), ТДВ «Надвірнянський кар'єр-Карпати» (Лот 2), ТОВ «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ» (Лот 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 11:40
Документи висновку
27.06.2025 11:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.06.2025 12:54
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 12:55
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.06.2025
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.06.2025 по предмету закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь природний (Лот №1 Щебінь природний, Лот №2 Щебінь природний, Лот №3 Щебінь природний))», номер оголошення UA-2025-03-31-011059-a повідомляємо таке: Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання окремих методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, а саме: - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, зокрема з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку; - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду тощо. Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Для визначення очікуваної вартості були направлені запити до потенційних постачальників щодо отримання від них комерційних пропозицій, а саме: Лот 1: ТОВ «Крок-Техбуд», ФОП Мицак О.О., ПП "Осколд", ТОВ "Ресурс Транс Груп", ТОВ "Торгова Група Укрресурс"; Лот 2: ТзОВ «Румата», ФОП Олексів М.Р., ПП "Северин-Н", ТОВ "Сипучка", ТОВ "АнВі БУД", ПВКП "Супутник", ТОВ "Гравел Констракшин", ТОВ "Вторма Вест", ТОВ "Марлін Інк", ТОВ "Укрєвросвіт"; Лот 3: ТОВ «Крок-Техбуд», ФОП Мицак О.О., ПП "Осколд", ТОВ "Ресурс Транс Груп", ТОВ "Торгова Група Укрресурс", ФОП Олексів М.Р. Очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі отриманих комерційних пропозицій з врахуванням договорів минулих періодів, а саме: Лот №1: ТОВ «Крок-Техбуд»; ФОП Мицак О.О.; ПП «ОСКОЛД»; ТОВ «Ресурс Транс Груп»; ТОВ «Торгова Група Укрресурс»; Договір №УБМР 24/736 від 07.01.2025, Лот №2: ТзОВ «Румата»; ПП «Северин-Н»; ТОВ «Сипучка»; ТОВ «АнВі БУД»; ПВКП «Супутник»; ФОП Олексів М.Р.; ТОВ «Гравел Констракшин»; ТОВ «Укрєвросвіт», Лот №3: ТОВ «Крок-Техбуд»; ФОП Мицак О.О.; ПП «Осколд»; ТОВ «Ресурс Транс Груп»; ТОВ «Торгова Група Укрресурс»; ФОП Олексів М.Р.; Договір № 27 від 27.02.2025. Очікувана вартість розрахована на підставі мінімальних значень отриманих комерційних пропозицій Лот 1: ПП "Осколд"; Лот 2: ТОВ "Гравел Констракшин"; Лот 3: ПП "Осколд". Скановані копії комерційних пропозицій, договорів минулих періодів додаються. При плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних характеристик та були визначені у відповідності до ДСТУ Б В.2.7-75-98 «Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Технічні умови». Розмір витрат сформовано для виконання робіт на об’єктах згідно Програми підрядної діяльності БМФ «Укргазпромбуд» на 2025 рік. Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Рішеня
19.06.2025 10:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 890 884.5 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
0444612671
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 890 884.5 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
0444612671
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності