Показати схожі тендери
Закупівля 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №3 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) від Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-010895-a
Id Tender d5c60740b0ef46dc9dfb31d54321eb6a
План UA-P-2025-03-31-011501-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 17:07
Остання зміна 21.04.2025 11:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
609 039 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
549.9 грн. (0,09 %)
Вартість подання пропозиції:
1 428 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 17:07 до 08.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 17:07
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 17:07
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2025 10:00
до 14.04.2025 11:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 11:36
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 11:36
до 21.04.2025 11:22
Період уточнень
з 31.03.2025 17:07 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 17:07 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 10:00 до 14.04.2025 11:36
Період кваліфікації
з 08.04.2025 10:00 до 14.04.2025 11:36
Основні параметри
35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №3 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
468 776 грн.
35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Назва предмета закупівлі
35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Очікувана вартість
468 776 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4687,76
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Магазини до автоматичної зброї АК-74
Код ДК 021:2015
35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї
Кількість
616
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за адресами Замовника згідно заявок (Додаток 2 до договору)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРЕТОВА ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Пропозиція:
452 760 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
54 990 грн.
35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Назва предмета закупівлі
35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Очікувана вартість
54 990 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
549,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Глушники до автоматичної зброї АК-74
Код ДК 021:2015
35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за адресами Замовника згідно заявок (Додаток 2 до договору)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
85 273 грн.
35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Назва предмета закупівлі
35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Очікувана вартість
85 273 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
852,73
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні
Код ДК 021:2015
35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, за адресами Замовника згідно заявок (Додаток 2 до договору)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Шамка
Електронна пошта
Телефон
+380950660446
Замовник
ЄДРПОУ
40108709
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. В. Чміленка, 41
Кваліфікація
Лот № 1 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Період вимог/скарг з 14.04.2025 11:36 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 10:00 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 11:36
Довідка НАЗК
14.04.2025 11:36
Повідомлення про рішення
08.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. «1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору; 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці підпункту 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність довідки, договору, видаткової накладної та листа-відгуку, однак виявлено невідповідності в наданих документах. У складі документів, наданих учасником в його тендерній пропозиції виявлено розбіжності у підписах на документах. Зокрема, довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі підписана ФОП Кретовою Іриною Валентинівною, тоді як договір від 22.01.2024 №73 та видаткова накладна від 02.02.2024 №93 містять найменування ФОП Кретової Ірини Валентинівни з іншим підписом,що не відповідає підпису на довідці та всіх інших документів тендерної пропозиції. Також, завантажений додаток 1 який є невід’ємною частиною договору від 22.01.2024 №73 без зазначення дату його укладення. Зазначена невідповідність унеможливлює однозначну ідентифікацію документів,які надано учасником на підтвердження свого досвіду. 2. Згідно підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.4. Для фізичних осіб-підприємців — Витяг з ЄДР (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції). Під час перевірки документів, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав витяг з ЄДР станом на 29.07.2022 року, що є невідповідністю в наданій інформації. 3. Згідно підпункту 3.8. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.8. Документ/и від виробника товару (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або ін.документ), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару. У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів від виробника, які підтверджували б технічні характеристики запропонованого товару. 4. Згідно підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.9. Учасником надається гарантійний лист, що у разі обрання його Переможцем торгів, Учасник-Переможець зобов’язується надіслати зразки запропонованого товару для випробування технічних та якісних характеристик виробу. Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність зазначеного гарантійного листа. 5. Згідно підпункту 3.10. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.10. Товар згідно Лота №1 повинен відповідати ТУ У 25.4-2975821085-001:2024 (надати дійсний сертифікат на дату подання тендерної пропозиції). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність дійсного сертифіката відповідності технічним умовам. Однак, наданий сертифікат на магазини калібру 7,62х39 до автомату АК-47 із зазначеними ТУ У 25.4-44131548-002:2023 не відповідає товару,який запропонував учасник в тендерній пропозиції. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінал вказаного договору від 22.01.2024 №73 з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником або надати новий повний пакет документів згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. 2. Згідно підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 3.4. Для фізичних осіб-підприємців — Витяг з ЄДР (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції). 3. Згідно підпункту 3.8. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 3.8. Документ/и від виробника товару (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або ін.документ), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару. 4. Згідно підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 3.9. Учасником надається гарантійний лист, що у разі обрання його Переможцем торгів, Учасник-Переможець зобов’язується надіслати зразки запропонованого товару для випробування технічних та якісних характеристик виробу. 5. Згідно підпункту 3.10. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: 3.10. Товар згідно Лота №1 повинен відповідати ТУ У 25.4-2975821085-001:2024 (надати дійсний сертифікат на дату подання тендерної пропозиції)».
Створено
10.04.2025 17:55
Надати до
11.04.2025 17:55
Лот № 2 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Лот № 3 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Договір
UA-2025-03-31-010895-a-b1
Підписаний і діє
Номер
275-25
452 760 грн.
452 760 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
616 (штуки)
Магазини до автоматичної зброї АК-74
Номенклатура
Магазини до автоматичної зброї АК-74
Кількість
616
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108709

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КРЕТОВА ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "КРЕТОВА ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2944602546

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.04.2025 11:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000136
Дата створення проекту
21.04.2025 16:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:47
Дата публікації висновку про результати
25.04.2025 11:17
Дата завершення усунення порушень
10.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 43-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 21.04.2025 № 43-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-31-010895-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.03.2025 № 56-ВТО; по лоту № 1: тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Кретова Ірина Валентинівна (далі – ФОП Кретова І.В.), вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 66-ВТО, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2025, договір від 21.04.2025 № 275-25 на суму 452 760,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Кретова І.В. (далі – Договір), додаткова угода від 24.04.2025 № 1 до Договору, пояснення надані Замовником 24.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту № 1 учасника ФОП Кретова І.В. установлено наступне. Додатком 2 «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) до тендерної документації Замовник зазначив технічні характеристики магазину до автоматичної зброї АК-74, зокрема калібр на 30 набоїв магазину до автоматичної зброї АК-74 повинен бути 5,45*39. Згідно із підпунктами 3.8 та 3.10 пункту 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (далі – Додаток 1) до тендерної документації Замовником передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи, зокрема: - «Документ/и від виробника товару (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або ін. документ), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару»; - «Товар згідно Лота №1 повинен відповідати ТУ У 25.4-2975821085-001:2024 (надати дійсний сертифікат на дату подання тендерної пропозиції)». У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Кретова І.В. надано Сертифікат відповідності № UA.PN.191.1900-24 з терміном дії з 09.07.2024 до 08.07.2025, виданий органом з оцінки відповідності, який не підтверджує відповідність технічним характеристикам предмету закупівлі, оскільки сертифікат виданий на продукцію магазини на 30 набоїв калібру 7,62х39 до автомату АК-47. Крім того, наданий учасником ФОП Кретова І.В. сертифікат підтверджує відповідність продукції вимогам ТУ У 25.4-44131548-002:2023, тоді як Замовник вимагав відповідність товару вимогам ТУ У 25.4-2975821085-001:2024, чим не дотримано вимоги Додатка 1 до тендерної документації. Таким чином, учасником ФОП Кретова І.В. не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатків 1 та 2 до тендерної документації Замовника. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП Кретова І.В., в якій запропонував учаснику усунути невідповідності шляхом надання оновлених документів, зокрема на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме, надати документи від виробника, які підтверджують технічні характеристики запропонованого товару та дійсний сертифікат на відповідність товару ТУ У 25.4-2975821085-001:2024. Тобто, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося тендерною документацією, на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей, безпідставно розмістив учаснику ФОП Кретова І.В. вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання оновлених документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки вимоги пункту 43 Особливостей не застосовуються замовниками при виявлені невідповідностей в поданих учасником документах на виконання вимог технічної специфікації, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 24.04.2025 надана відповідь, в якій Замовник погодився із виявленими в ході моніторингу порушеннями. Згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кретова І.В. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 66-ВТО визнав його переможцем торгів та уклав договір про закупівлю. В ході моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду від 24.04.2025 № 1 до Договору, а також звіт про виконання договору про закупівлю, згідно яких Договір розірвано, оплати не здійснювались.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту № 1 ФОП Кретова І.В. установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.04.2025 00:00
Дата публікації
25.04.2025 11:17
Документи висновку
25.04.2025 11:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області на виконання висновку Управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Кіровоградській області від 25.04.2025 по перевірці закупівлі товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-010895-a), повідомляє, що з метою недопущення подібних порушень у майбутньому, вжито наступні заходи: - посилено контроль за відповідністю тендерних пропозицій технічним вимогам: уповноважені особи більш ретельно перевіряють надані учасниками документи на відповідність технічній специфікації предмета закупівлі, звертаючи особливу увагу на сертифікати, технічні умови та інші підтверджуючі документи; - проведено додатковий інструктаж з питань публічних закупівель: для уповноважених осіб запланована організація навчання щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо вимог до тендерної документації та підстав для відхилення тендерних пропозицій. Особливу увагу буде приділено вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положеннь- Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами); - переглянуто внутрішні процедури закупівель: проведено аналіз внутрішніх процедур проведення закупівель з метою їх оптимізації та посилення контролю на кожному етапі, включаючи етап розгляду тендерних пропозицій; - забезпечено неухильне дотримання законодавства в частині усунення невідповідностей. Уповноважені особи діють відповідно до пункту 43 Особливостей, не вимагаючи усунення невідповідностей технічної специфікації та інших вимог до предмета закупівлі.
Дата публікації
01.05.2025 15:37
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-010895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.04.2025 11:39
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 11:41
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-010895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань (Лот № 1). 1. Так, підпунктами 3.8, 3.10 пункту 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (далі – Додаток 1) до тендерної документації Замовником передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи, зокрема: - «Документ/и від виробника товару (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або ін. документ), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару»; - «Товар згідно Лота №1 повинен відповідати ТУ У 25.4-2975821085-001:2024 (надати дійсний сертифікат на дату подання тендерної пропозиції)». Додатком 2 «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) до тендерної документації Замовник зазначив, що калібр магазину набоїв до автоматичної зброї АК-74 повинен бути 5,45*39. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кретова І.В. наданий Сертифікат відповідності № UA.PN.191.1900-24 з терміном дії з 09.07.2024 до 08.07.2025, виданий органом з оцінки відповідності. Однак, наданий учасником ФОП Кретова І.В. сертифікат не підтверджує відповідність технічним характеристикам запропонованого предмету закупівлі по Лоту № 1, оскільки виданий не виробником товару ТОВ «СТІЛПЛАСТ», а органом з оцінки відповідності ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ»; калібр магазину набоїв не відповідає вимогам Замовника (зазначено калібр 7,62х39, а Замовник вимагав калібр 5,45х39); у сертифікаті зазначено магазин набоїв до автомату АК-47, тоді як Замовник вимагав магазин набоїв до автомату АК-74; зазначена у сертифікаті зброя відповідає вимогам ТУ У 25.4-44131548-002:2023, при цьому Замовник вимагав, що товар по Лоту № 1 повинен відповідати вимогам ТУ У 25.4-2975821085-001:2024. Отже, учасником ФОП Кретова І.В. запропоновано Замовнику товар по Лоту № 1, який не відповідає умовам технічній специфікації, викладеної Замовником у Додатках 1, 2 до тендерної документації. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП Кретова І.В., де зазначив, зокрема: «…3 Згідно підпункту 3.8 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.8. Документ/и від виробника товару (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або ін. документ), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару. У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів від виробника, які підтверджували б технічні характеристики запропонованого товару. … 5. Згідно підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 3.10. Товар згідно Лота № 1 повинен відповідати ТУ У 25.4-2975821085-001:2024 (надати дійсний сертифікат на дату подання тендерної пропозиції). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність дійсного сертифіката відповідності технічним умовам. Однак, наданий сертифікат на магазини калібру 7,62х39 до автомату АК-47 із зазначенням ТУ У 25.4-44131548-002:2023 не відповідає товару, який запропонував учасник в тендерній пропозиції. …». Просимо пояснити, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кретова І.В. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість через електронну систему закупівель безпідставно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ФОП Кретова І.В. стосовно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі ? 2. Статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як зокрема, виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж. Учасник закупівлі ФОП Кретова І.В. у складі тендерної пропозиції надав довідку, в якій зазначено, що вид його діяльності не передбачає ліцензування. Прошу надати пояснення із посиланням на законодавчі норми, яким чином Замовник перевірив надану учасником ФОП Кретова І.В. щодо не ліцензування вказаного виду діяльності, та зазначити законодавчі підстави, які виключають ліцензування такого виду господарської діяльності як торгівля боєприпасами до вогнепальної зброї. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.04.2025 11:40
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 11:43
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання Вашого запиту від 22.04.2025 року щодо надання пояснення (інформації та документів) стосовно закупівлі товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-010895-a), а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, ГУНП в Кіровоградській області повідомляє наступне. Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості). Рішення щодо проведення даної закупівлі було оформлено Протоколом від 31.03.2025 №56-ВТО, що стосується прийняття рішення уповноваженою особою ГУНП в Кіровоградській області. Потреба у проведенні даної закупівлі обґрунтована необхідністю ефективного виконання завдань із забезпечення національної безпеки, відстоювання незалежності і державного суверенітету та відсічі збройної агресії російської федерації, які покладені на поліцейських БПОП (стрілецький) ГУНП в Кіровоградській області. Відповідно до рапортів начальника УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області, існує потреба у закупівлі 616 шт. магазинів до автоматичної зброї АК-74, калібру 5,45*39 мм, 30 шт глушників до автоматичної зброї АК – 74 та 30 шт цівок для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні. Закупівля цих предметів спрямована на зниження рівня шуму, поліпшення точності, зменшення віддачі зброї та забезпечення зручного хвату і контролю над зброєю під час виконання бойових завдань, згідно технічних характеристик,що додаються. Вимоги до предмета закупівлі, включаючи технічні, якісні та кількісні характеристики, визначені в Додатку 2 до тендерної документації. Ці характеристики обумовлені встановленими чинними нормативними актами, вимогами до таких товарів та безпосередніми потребами Замовника для виконання покладених на нього функцій. Тендерна документація була розроблена та затверджена з урахуванням вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, з метою формування об’єктивної цінової політики. Згідно з Протоколом №56-ВТО, очікувана вартість визначена на підставі статистичного аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами). Згідно зазначеного вище Наказу, для аналізу ринку необхідних товарів Замовник використав загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі в мережі Інтернет на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції. Керівництвом УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області проведено моніторинг цінової політики зазначеного предмета закупівлі серед постачальників необхідного товару (рапорти та моніторинг цін додаються). За результатом проведеного моніторингу встановлено, що загальна очікувана вартість предмета закупівлі становить 609 039,00 грн з ПДВ. Дана сума перевищує межі, встановлені п.10 Особливостей, що стало підставою для проведення процедури відкритих торгів з особливостями. Очікувана вартість закупівлі з поділом на лоти складає 609 039,00 грн з ПДВ, у тому числі: Лот №1 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 468 776,00 грн з ПДВ; Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 54 990,00 грн з ПДВ; Лот №3 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 85 273,00 грн з ПДВ. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості, разом з планом закупівлі (UA-P-2025-03-31-011501-a), розміщено на офіційному вебсайті в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці відповідної закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-31-010895-a. Також, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті (https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-zdiisnennia-zakupivli-mahazyniv-hlushnykiv-ta-tsivok-do-avtomatychnoi-zbroi-z-plankamy-pikatinni). На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», уповноваженою особою через систему електронної взаємодії від 02.04.2025 №18925-2025 (86337) направлено лист до сектору комунікації ГУНП в Кіровоградській області з інформацією про здійснення закупівлі магазинів до автоматичної зброї АК-74, глушників до автоматичної зброї АК-74 та цівок для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні, код ДК 021: 2015: 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” з метою подальшого висвітлення протягом 5 робочих днів на офіційному веб-сайті. Вказану інформацію стосовно проведення закупівлі було оприлюднено на офіційному сайті замовника 02 квітня поточного року(https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-zdiisnennia-zakupivli-mahazyniv-hlushnykiv-ta-tsivok-do-avtomatychnoi-zbroi-z-plankamy-pikatinni) скріншоти додаються. Враховуючи вищевикладене, було сформовано потребу з урахуванням технічних та інших характеристик, визначено очікувану вартість та оголошено закупівлю товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)».
Рішеня
24.04.2025 11:32
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання Вашого запиту від 22.04.2025 року щодо надання пояснення (інформації та документів) стосовно закупівлі товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-010895-a), а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, ГУНП в Кіровоградській області повідомляє наступне. Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості). Рішення щодо проведення даної закупівлі було оформлено Протоколом від 31.03.2025 №56-ВТО, що стосується прийняття рішення уповноваженою особою ГУНП в Кіровоградській області. Потреба у проведенні даної закупівлі обґрунтована необхідністю ефективного виконання завдань із забезпечення національної безпеки, відстоювання незалежності і державного суверенітету та відсічі збройної агресії російської федерації, які покладені на поліцейських БПОП (стрілецький) ГУНП в Кіровоградській області. Відповідно до рапортів начальника УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області, існує потреба у закупівлі 616 шт. магазинів до автоматичної зброї АК-74, калібру 5,45*39 мм, 30 шт глушників до автоматичної зброї АК – 74 та 30 шт цівок для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні. Закупівля цих предметів спрямована на зниження рівня шуму, поліпшення точності, зменшення віддачі зброї та забезпечення зручного хвату і контролю над зброєю під час виконання бойових завдань, згідно технічних характеристик,що додаються. Вимоги до предмета закупівлі, включаючи технічні, якісні та кількісні характеристики, визначені в Додатку 2 до тендерної документації. Ці характеристики обумовлені встановленими чинними нормативними актами, вимогами до таких товарів та безпосередніми потребами Замовника для виконання покладених на нього функцій. Тендерна документація була розроблена та затверджена з урахуванням вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, з метою формування об’єктивної цінової політики. Згідно з Протоколом №56-ВТО, очікувана вартість визначена на підставі статистичного аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами). Згідно зазначеного вище Наказу, для аналізу ринку необхідних товарів Замовник використав загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі в мережі Інтернет на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції. Керівництвом УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області проведено моніторинг цінової політики зазначеного предмета закупівлі серед постачальників необхідного товару (рапорти та моніторинг цін додаються). За результатом проведеного моніторингу встановлено, що загальна очікувана вартість предмета закупівлі становить 609 039,00 грн з ПДВ. Дана сума перевищує межі, встановлені п.10 Особливостей, що стало підставою для проведення процедури відкритих торгів з особливостями. Очікувана вартість закупівлі з поділом на лоти складає 609 039,00 грн з ПДВ, у тому числі: Лот №1 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 468 776,00 грн з ПДВ; Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 54 990,00 грн з ПДВ; Лот №3 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 85 273,00 грн з ПДВ. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості, разом з планом закупівлі (UA-P-2025-03-31-011501-a), розміщено на офіційному вебсайті в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці відповідної закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-31-010895-a. Також, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті (https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-zdiisnennia-zakupivli-mahazyniv-hlushnykiv-ta-tsivok-do-avtomatychnoi-zbroi-z-plankamy-pikatinni). На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», уповноваженою особою через систему електронної взаємодії від 02.04.2025 №18925-2025 (86337) направлено лист до сектору комунікації ГУНП в Кіровоградській області з інформацією про здійснення закупівлі магазинів до автоматичної зброї АК-74, глушників до автоматичної зброї АК-74 та цівок для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні, код ДК 021: 2015: 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” з метою подальшого висвітлення протягом 5 робочих днів на офіційному веб-сайті. Вказану інформацію стосовно проведення закупівлі було оприлюднено на офіційному сайті замовника 02 квітня поточного року(https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-zdiisnennia-zakupivli-mahazyniv-hlushnykiv-ta-tsivok-do-avtomatychnoi-zbroi-z-plankamy-pikatinni) скріншоти додаються. Враховуючи вищевикладене, було сформовано потребу з урахуванням технічних та інших характеристик, визначено очікувану вартість та оголошено закупівлю товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)». Замовником у Додатках 1 та 2 до тендерної документації чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Лотом № 1 – «магазини до автоматичної зброї АК-74», зокрема із зазначенням калібру 5,45x39 та відповідності ТУ У 25.4-2975821085-001:2024. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кретова І.В. Замовником було виявлено невідповідності в наданому у складі пропозиції Сертифікаті відповідності № UA.PN.191.1900-24 вимогам технічної специфікації Замовника (щодо калібру, типу зброї та ТУ), про що зазначено у запиті Управління Східного офісу Державної аудиторської служби в Кіровоградській області. Відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей, Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, надавши учаснику можливість надати належні документи, які б підтверджували відповідність запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника. Замовник констатує, що згідно з вимогами тендерної документації та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція учасника ФОП Кретова І.В., яка не відповідала умовам технічної специфікації та належність відповідності, якій не була підтверджена належними документами, мала бути відхилена. Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області визнає, що внаслідок технічної помилки в оцінці та некоректної перевірки на етапі розгляду під час процедури оцінки тендерну пропозицію учасника ФОП Кретова І.В. було неправомірно визначено переможцем процедури закупівлі за Лотом №1, та, як наслідок, укладено договір про закупівлю від 21.04.2025 №275-25, що є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. З метою самостійного усунення зазначеного порушення, а також задля забезпечення відповідності процедури закупівлі принципам та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області ініціювало процедуру розірвання договору про закупівлю від 21.04.2025 №275-25, направивши переможцю офіційне звернення від 21.04.2025 №27/05/31-2025 та проєкт додаткової угоди про розірвання договору за згодою сторін (лист-звернення та додаткова угода про розірвання додаються). Повідомляємо, що у відповідь на зазначене звернення, учасником ФОП Кретова І.В. було підписано та повернено Замовнику примірник додаткової угоди про розірвання договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, процес розірвання договору про закупівлю від 21.04.2025 №275-25 за згодою сторін, спрямований на виправлення допущеної помилки щодо неправомірного визначення переможця, знаходиться на завершальній стадії та успішно здійснюється. Замовником буде вжито всіх необхідних заходів для належного документального оформлення факту розірвання договору відповідно до вимог чинного законодавства. Стосовно ліцензування видів господарської діяльності, пояснюємо наступне. Стаття 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон про ліцензування) визначає перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Зокрема, ліцензуванню підлягає «виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї... торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї...». Для визначення, чи підлягає діяльність учасника ФОП Кретова І.В. (яка в контексті даної закупівлі полягає у торгівлі магазинами до автоматичної зброї АК-74) ліцензуванню відповідно до вказаної норми, необхідно встановити, чи є магазини до автоматичної зброї АК-74 «боєприпасами» у розумінні Закону про ліцензування та інших нормативно-правових актів України, що регулюють обіг зброї, боєприпасів та їх складових частин. Відповідно до пункту 1.2 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної зброї, боєприпасів до неї, холодної, пневматичної зброї калібру понад 4,5 мм і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів за секунду, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, а також вибухонебезпечних матеріалів та їх зберігання, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622, терміни вживаються у такому значенні:   • «Боєприпаси - патрони до нарізної вогнепальної зброї різних калібрів, патрони до гладкоствольної вогнепальної зброї різних калібрів, заряджені набої до газової зброї, інші пристрої одноразового використання, що містять вибухову речовину і призначені для пострілу зі зброї.» • «Вогнепальна зброя - зброя, яка за своєю конструкцією призначена для ураження цілі снарядом (кулею), що одержує спрямований рух у стволі (гільзі) внаслідок дії тиску газів, які утворюються під час згорання метального заряду (пороху чи спеціальних горючих сумiшей) або вибуху iншої речовини.» • Інструкція також оперує поняттями «запасні частини та приладдя до зброї». Магазини до автоматичної зброї є частинами зброї, призначеними для розміщення патронів та їх подачі у патронник, але вони не є самими патронами (набоями) і не містять вибухової речовини. Отже, у розумінні законодавства України, магазини до вогнепальної зброї є її складовими частинами або приладдям, а не боєприпасами. Враховуючи зазначене, діяльність з торгівлі магазинами до автоматичної зброї, будучи діяльністю з торгівлі частинами вогнепальної зброї, не підпадає під визначення «торгівля боєприпасами», яка підлягає ліцензуванню відповідно до статті 7 Закону про ліцензування. Зазначена стаття передбачає ліцензування торгівлі зброєю та боєприпасами, але не включає прямо торгівлю частинами зброї або приладдям. Замовник перевірив надану учасником ФОП Кретова І.В. інформацію щодо не ліцензування вказаного виду діяльності шляхом аналізу відповідних норм Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та підзаконних нормативно-правових актів, що регулюють обіг зброї та боєприпасів (зокрема, Інструкції, затвердженої наказом МВС № 622), та дійшов висновку, що діяльність з торгівлі магазинами як складовими частинами зброї не вимагає отримання ліцензії за статтею 7 Закону про ліцензування, оскільки магазини не є боєприпасами у визначенні законодавства.
Рішеня
24.04.2025 11:37
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
609 039 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950660446
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
609 039 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950660446
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності