Показати схожі тендери
Закупівля «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від Координаційний центр з надання правничої допомоги.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-009700-a
Id Tender 3cde3722da9e476ba4e1b66d6860b347
План UA-P-2025-03-31-010434-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 16:12
Остання зміна 16.04.2025 15:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
283 760 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 419 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 16:10 до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 16:10
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 16:10
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00
до 08.04.2025 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 11:38
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2025 11:38
до 16.04.2025 15:21
Період уточнень
з 31.03.2025 16:10 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 16:10 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00 до 08.04.2025 11:38
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00 до 08.04.2025 11:38
Основні параметри
«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ на загальну суму 283 760,00 грн (двісті вісімдесят три тисячі сімсот шістдесят гривень, 00 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України. Послуги плануються надаватися до 31 грудня 2025 року Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Технічні вимоги до предмету закупівлі: 1. Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру в обсязі 48 годин включають: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP); 3) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення в частині проведення інвентаризації матеріальних цінностей за допомогою спеціального обладнання; 4) організація технічної підтримки програмного забезпечення для інтеграції з електронними сервісами органів Державної казначейської служби України (Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, програмний комплекс «Фіндокументи», система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства-казначейство» та єдиного веб-порталу використання публічних коштів «Е-data») у робочий час Замовника 9:00-18:00*5 днів на тиждень. 2. Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень) в обсязі 96 годин включають: i. консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника: ? надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності; ? звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку ; ? проведення аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи обліку (як технічного аналізу, так і бухгалтерського аналізу щодо подальшого коректного відображення введеної інформації у фінансовій звітності); 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень): ? надання консультацій користувачам з питань функціонування програмного забезпечення, при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень); ? методологічна підтримка в проведенні інвентаризації необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей, відображенні даних інвентаризації в обліку; 3) відстеження змін у законодавстві України та інформування Замовника про зміни у законодавстві України із зазначенням відповідних законодавчих документів, роз’яснень, листів та консультацій у періодичних виданнях та налаштування облікової політики та форм звітності у програмному забезпеченні у зв’язку зі змінами законодавства у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 3. Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) оновлення повинні бути призначені для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) оновлення повинно здійснюватися шляхом запуску інсталяційних пакетів; 3) оновлення повинно запускатися або в автоматичному режимі, або «вручну»; 4) реалізація веб-доступу до інформаційної бази для запуску процесу інсталяції оновлень; 5) інсталяція оновлень повинна здійснюватися без необхідності припинення роботи із базою даних; 6) оновлення повинно містити детальний опис змін, які вносяться до програмного забезпечення; 7) оновлення повинні містити налаштування для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України; 8) при оновленні програмного забезпечення не повинно бути втрачено доопрацьованого індивідуального функціоналу, а саме: додаткових форм документів, вихідних форм та інших сутностей. 4. Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік повинна відповідати таким вимогам: 1) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно бути інтегровано у програмне забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) програмне рішення «MASTER:Updater» повинно мати гнучке налаштування, яке дозволить інсталювати оновлення автоматично або інтерактивно, без/з попередженням, у будь-який час доби, відкласти оновлення на визначений час. 5. Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 20 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) модуль «Оперативний склад» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) модуль «Оперативний склад» призначений для ведення кількісного та сумарного обліку товарно-матеріальних цінностей, не використовуючи дані бухгалтерського обліку; 3) модуль «Оперативний склад» повинен давати можливість ведення обліку в розрізі матеріально-відповідальних осіб та місць зберігання; 4) модуль «Оперативний склад» повинен виконувати наступні функції: - відображення документів надходження матеріальних цінностей від постачальників; - відображення документів видачі товарно-матеріальних цінностей співробітникам установи зі складу; - автоматичне формування документів списання на підставі виданих протягом періоду товарно-матеріальних цінностей зі складу; - автоматичне формування документів списання в бухгалтерському обліку на підставі списаних товарно-матеріальних цінностей зі складу; - ведення оперативного обліку товарно-матеріальних цінностей на складі, а саме ведення обліку в кількісному виразі після списання товарно-матеріальних цінностей; - формування звітних форм, а саме відомості видачі товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальних осіб, акти внутрішнього переміщення, залишки товарно-матеріальних цінностей в розрізі місць зберігання та матеріально-відповідальним особам на дату; - проведення звірки даних складського та бухгалтерського обліку. 5) послуга передбачає проведення усіх необхідних налаштувань для коректної роботи модуля «Оперативний склад» ; 6) послуга передбачає навчання користувачів роботі з модулем «Оперативний склад»; 7) послуга передбачає консультаційне супроводження користувачів по роботі з модулем «Оперативний склад». 6. Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад» в обсязі 12 годин повинен відповідати таким умовам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень). 7. Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинна відповідати таким вимогам: 1) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен бути інтегрований у програмне забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) функціональний додаток «MASTER:Мобільна інвентаризація» повинен мати наступні можливості: — відображення документів інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої; — сортування, пошук та фільтрація документів інвентаризації; — модифікація документів та рядків інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та основних засобів на мобільному пристрої (створення, редагування та видалення даних); — проведення інвентаризації за допомогою сканування штрих-коду товаро-матеріальних цінностей та основних засобів; — повна синхронізація з даними комплекту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; — формування та друк наліпок із штрих-кодами для товарно-матеріальних цінностей та основних засобів у форматі Code128. 8. Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» відповідно до функціональних вимог Замовника в обсязі 24 години включають: 1) проведення усіх необхідних налаштувань функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» та підключення пристроїв мобільної інвентаризації до програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»; 2) навчання користувачів роботі з функціональним додатком «MASTER:Мобільна інвентаризація»; 3) консультаційне супроводження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація». 9. Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація» в обсязі 12 годин повинна відповідати таким вимогам: 1) забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення; 2) надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника (9:00-18:00*5 днів на тиждень).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
283 760 грн.
«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
283 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1419,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 48 (Година)
Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру
Опис предмета закупівлі
Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
48
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 96 (Година)
Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень)
Опис предмета закупівлі
Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень)
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
96
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік
Опис предмета закупівлі
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік
Опис предмета закупівлі
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 20 (Година)
Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника
Опис предмета закупівлі
Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
20
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 12 (Година)
Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»
Опис предмета закупівлі
Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
12
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (послуга)
Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Опис предмета закупівлі
Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 24 (Година)
Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Опис предмета закупівлі
Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
24
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 12 (Година)
Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Опис предмета закупівлі
Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
12
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у національній грошовій одиниці шляхом перерахування Замовником безготівкових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі Акту наданих Послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання Акту, за умови отримання Замовником бюджетного фінансування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Пропозиція:
283 760 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгенія Утюк
Електронна пошта
Телефон
+380664883602
Сайт:
http://www.legalaid.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38259562
Повна назва
Координаційний центр з надання правничої допомоги
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Січових Стрільців 73
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з адміністрування програмного забезпечення, а саме обслуговування автоматизованої системи бухгалтерського обліку на базі програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ», код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Період вимог/скарг з 08.04.2025 11:38 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 00:00 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 11:38
Довідка НАЗК
08.04.2025 11:38
Повідомлення про рішення
08.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-31-009700-a-b1
Підписаний і діє
Номер
202504-31
283 760 грн.
283 760 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.04.2025
Строк дії договору з
16.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
48 (Година)
Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру
Номенклатура
Інформаційно-технологічний супровід програмного забезпечення на робочих станціях Координаційного центру
Кількість
48
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
96 (Година)
Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень)
Номенклатура
Індивідуальне навчання/консультації користувачів на робочих місцях. Користування виділеною лінією консультацій (телефон, скайп, віддалений доступ) (9:00-18:00*5 днів на тиждень)
Кількість
96
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік
Номенклатура
Послуга з постачання оновлень для програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» (релізи/нові версії) на 2025 рік
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік
Номенклатура
Послуга з постачання програмного рішення для автоматичної інсталяції оновлень «MASTER:Updater» на 2025 рік
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (Година)
Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника
Номенклатура
Послуга з конфігурування, налаштування і впровадження модуля «Оперативний склад» відповідно до функціональних вимог Замовника
Кількість
20
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (Година)
Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»
Номенклатура
Інформаційно-технологічний супровід модуля «Оперативний склад»
Кількість
12
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Номенклатура
Послуга з постачання в електронній формі функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
24 (Година)
Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Номенклатура
Послуги з інсталяції, налаштування та впровадження функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Кількість
24
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (Година)
Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Номенклатура
Інформаційно-технологічний супровід модуля функціонального додатку «MASTER:Мобільна інвентаризація»
Кількість
12
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Координаційний центр з надання правничої допомоги
Повна назва
Координаційний центр з надання правничої допомоги
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38259562

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41777994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.04.2025 15:21
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
283 760 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
Координаційний центр з надання правничої допомоги
Контактний телефон:
+380664883602
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
283 760 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
Координаційний центр з надання правничої допомоги
Контактний телефон:
+380664883602
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності