Показати схожі тендери
Закупівля Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, міста Києва з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м"язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-009571-a
Id Tender 480b661f01014b3087d51434ad34752c
План UA-P-2025-03-31-010380-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 16:22
Остання зміна 22.04.2025 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 908 408 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 542.04 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 16:21 до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 16:21
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 16:21
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00
до 11.04.2025 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 15:38
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 15:38
до 22.04.2025 15:28
Період уточнень
з 31.03.2025 16:21 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 16:21 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00 до 11.04.2025 15:38
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00 до 11.04.2025 15:38
Основні параметри
Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, міста Києва з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 908 408 грн.
Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, міста Києва з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Назва предмета закупівлі
Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, міста Києва з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Очікувана вартість
7 908 408 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39542,04
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 448 (Одиниця)
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) для осіб без інвалідності з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Опис предмета закупівлі
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) для осіб без інвалідності з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
2 448
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 294 (Одиниця)
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) осіб з інвалідністю з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Опис предмета закупівлі
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) осіб з інвалідністю з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
3 294
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 72 (Одиниця)
Послуги для осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю І групи (проживання, харчування, без лікування)
Опис предмета закупівлі
Послуги для осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю І групи (проживання, харчування, без лікування)
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
72
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює протягом 7 днів оплату відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично надані протягом строку дії договору послуги на підставі зведених актів про надані послуги, отриманих від Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник перераховує кошти за фактично надані послуги безпосередньо на розрахунковий рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія"
Пропозиція:
7 897 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слизько Михайло Володимирович
Електронна пошта
Телефон
38
Замовник
ЄДРПОУ
37441694
Назва (англійською мовою)
Department of Social and Veterans Policy of the executive body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
Department of Social and Veterans Policy of the executive body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Поштовий індекс
03165
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Любомира Гузара, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, міста Києва з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Період вимог/скарг з 11.04.2025 15:38 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 00:00 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 15:38
Довідка НАЗК
11.04.2025 15:37
Повідомлення про рішення
11.04.2025 15:37
Скарги та рішення
08.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. перелік виявлених невідповідностей: пунктом 16 додатку 1 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр поданих документів. Учасником надано у складі пропозиції реєстр поданих документів, у якому зазначені деякі документи, яких немає у складі тендерної пропозиції, поданої учасником: свідоцтво платника ПДВ, Сертифікат ISO 9001, сертифікат на харчування, сертифікат на проживання; 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 16 додатку 1 тендерної документації; 1.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації до предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати таблицю відповідності вимогам Замовника з коментарем Учасника щодо кожного пункту вимог Замовника, що подається Учасником за формою додатка 2 тендерної документації. Інформація надається по кожному пункту. Надана інформація завіряється підписом керівника Учасника та печаткою (вимога щодо печатки не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). На виконання даної вимоги учасником подано у складі пропозиції таблицю відповідності вимогам Замовника, проте дана таблиця містить невідповідності/неточності щодо підтвердження виконання певних вимог, а саме: - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги щодо строку надання послуг: протягом 2025 року, але не пізніше 15.12.2025 (остання дата виїзду із санаторно-курортного закладу). Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання вимоги щодо строку надання послуг, проте зазначений 2024 рік; - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги щодо забезпечення проживання осіб у двомісних номерах, при цьому у кожному номері повинні проживати не більше 2-х осіб. Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання вимоги лише щодо того, що у кожному номері будуть проживати не більше 2-х осіб; - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги, що в учасника є потужність відповідно до обсягу закупівлі, на яку подається пропозиція. Потужність закладу - практична здатність санаторно-курортного закладу надати послуги з санаторно-курортного лікування у обсязі та на умовах визначених цією тендерною документацією, з урахуванням строку надання таких послуг. Зазначити загальну кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї тендерної документації. Учасником у коментарі зазначено загальну кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї тендерної документації - 300 осіб, та кількість двомісних номерів — 85. Зазначена учасником загальна кількість осіб, яких заклад може прийняти одночасно відповідно до вимог цієї документації, не відповідає зазначеній кількості двомісних номерів. - Замовником вимагалося підтвердження виконання вимоги до послуг харчування, зокрема дотримання санітарних норм та правил. Учасником у коментарі зазначено підтвердження виконання іншої вимоги до послуг харчування (зазначено кратність харчування); - Замовником вимагалося у пункті 9 розділу щодо вимог до послуг лікування додатку 2 тендерної документації підтвердження, що за умовами лікування захворювань органів дихання, у разі необхідності відповідно до захворювання буде забезпечено: функціональну діагностику; інгаляції; спелеотерапія або галотерапія; процедури теплолікування; консультацію отоларинголога за призначенням терапевта; Учасником у коментарі не зазначено інформацію по позиції інгаляції; 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 додатку 1 тендерної документації; додаток 2 тендерної документації; пункт 9 додатку 2 тендерної документації 2.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації замовника (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати документи, зокрема: копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів, а саме: за наявності лікування мінеральними водами - мінеральних вод; за наявності в санаторному закладі пелоїдотерапії - лікувальних грязей. У разі використання привізних лікувальних грязей або мінеральних вод, надати документ, що підтверджує їх наявність у кількості достатній для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі наявності власних мінеральних вод, лікувальних грязей або інших природних лікувальних ресурсів – надається засвідчена копія спеціального дозволу (ліцензії) на право користування надрами. На виконання даної вимоги учасником надано копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів мінеральних вод та лікувальних грязей, договір постачання лікувальних ресурсів (мінеральні води та розсоли для ванн), договір купівлі-продажу лікувальних грязей, довідку про наявність лікувальних грязей та мінеральних вод у достатній кількості для надання санаторно-курортних послуг. Предметом договору купівлі-продажу лікувальних грязей, наданого учасником, є купівля-продаж продукції TM Sivash (грязь мулова сульфідна лікувальна затоки Сиваш). В той же час надані учасником копії медичних (бальнеологічних) висновків медико-біологічної оцінки якості та цінності природних ресурсів лікувальних інших грязей, а саме: пелоїдів озер Ріпне та Сліпне Слов’янського родовища. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 додатку 1 тендерної документації 3.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації замовника (необхідні технічні, якісні, інші вимоги до предмета закупівлі), учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати документи, зокрема: сертифікат відповідності послуг з тимчасового розміщення (проживання), виданий уповноваженим органом з сертифікації, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції, сертифікат відповідності послуг харчування, виданий уповноваженим органом з сертифікації, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції. У складі пропозиції учасника міститься інформація про надання цих документів, у таблиці відповідності технічній специфікації та в реєстрі поданих документів, проте у складі пропозиції вищезгадані документи відсутні. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 додатку 1 тендерної документації 4.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи відповідно до вимог тендерної документації. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: Додатком 1 тендерної документації передбачено, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема пунктом 4 додатку 1 тендерної документації передбачено подання довідки, яка містить інформацію про учасника процедури закупівлі, а саме: повне найменування; юридична адреса; поштова або фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок (iban), назва банку, в якому відкритий рахунок); тел./факс/моб.тел.; e-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). У наданій учасником довідці відсутня інформація про посаду керівника підприємства та його П.І.Б.. 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 додатку 1 тендерної документації. 5.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та / або документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
10.04.2025 15:31
Надати до
11.04.2025 15:31
Договір
UA-2025-03-31-009571-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39
7 897 338 грн.
7 270 110 грн.
З ПДВ
Підписано
18.04.2025
Строк дії договору з
18.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 448 (Одиниця)
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) для осіб без інвалідності з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Номенклатура
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) для осіб без інвалідності з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Кількість
2 448
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 294 (Одиниця)
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) осіб з інвалідністю з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Номенклатура
Послуги з санаторно-курортного лікування (проживання, харчування, лікування) осіб з інвалідністю з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору
Кількість
3 294
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
72 (Одиниця)
Послуги для осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю І групи (проживання, харчування, без лікування)
Номенклатура
Послуги для осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю І групи (проживання, харчування, без лікування)
Кількість
72
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37441694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія"
Повна назва
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20776323

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.04.2025 15:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 908 408 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
38
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 908 408 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
38
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності