Показати схожі тендери
Закупівля Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини) від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-009200-a
Id Tender 4ed8debc69fc40b0b8dbcdce7e3d2054
План UA-P-2025-03-18-011946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 15:54
Остання зміна 03.06.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 217 674 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
54 088.37 грн. (0,16 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 15:53 до 14.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 15:53
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 15:53
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:18
до 19.05.2025 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 16:12
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 16:37
до 03.06.2025 15:19
Період уточнень
з 31.03.2025 15:53 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 15:53 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:18 до 19.05.2025 16:37
Період кваліфікації
з 15.04.2025 16:18 до 19.05.2025 16:37
Основні параметри
Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 400 000 грн.
Лот 1. Модульні вагончики
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Модульні вагончики
Очікувана вартість
23 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
117000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 15:37
Закінчення аукціону
15.04.2025 16:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вагон-гардеробна
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів: оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів: для нерезидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
Пропозиція:
20 249 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ"
Пропозиція:
21 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ"
Пропозиція:
22 940 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК "ПРОМБУДОВА"
Пропозиція:
20 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
20 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 15:37
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
10 817 674 грн.
Лот 2. Модульні вагончики
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Модульні вагончики
Очікувана вартість
10 817 674 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54088,37
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 12:54
Закінчення аукціону
15.04.2025 13:35
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 (штуки)
Побутовий вагончиук "Виконробський"
Опис предмета закупівлі
Побутовий вагончиук "Виконробський"
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Побутовий вагончик "Їдальня"
Опис предмета закупівлі
Побутовий вагончик "Їдальня"
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів: оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів: для нерезидентів - оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Техзапчастина
Пропозиція:
9 470 571 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
Пропозиція:
8 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ"
Пропозиція:
8 599 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК "ПРОМБУДОВА"
Пропозиція:
9 514 911 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
10 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 12:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравчук Оксана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380384263823
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Модульні вагончики
Період вимог/скарг з 28.04.2025 17:05 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:18 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення Уповноваженої особи (протокол №216 від 28.04.2025)
Документи кваліфікації
28.04.2025 17:05
Довідка НАЗК
28.04.2025 17:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 13:49
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ПРАТ «ЕНКО» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
22.04.2025 13:49
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «ЕНКО» у складі тендерної пропозиції надано Анкету та документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. Під час розгляду вищевказаних документів замовником виявлено, що у пункті 4 Анкети не зазначено країну громадянства виконавчого органу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Відповідно пункту 2 Додатку №1 учасник в складі тендерної пропозиції подає Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ЕНКО» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації.
Створено
25.04.2025 13:42
Надати до
26.04.2025 13:42
Період вимог/скарг з 06.05.2025 17:26 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 17:02 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Рішення Уповноваженої особи (Протокол №126 від 06.05.2025)
Документи кваліфікації
06.05.2025 17:26
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.05.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 16.05.2025 16:46 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 17:26 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення Уповноваженої особи (протокол №135 від 16.05.2025)
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:47
Довідка НАЗК
16.05.2025 16:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 16:39
Електроний протокол про продовження строку
06.05.2025 17:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ПРОМБУДОВА» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 16:39
Дата кінця розгляду
04.06.2025 00:00
Лот № 2 Лот 2. Модульні вагончики
Період вимог/скарг з 25.04.2025 16:12 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:18 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Рішення Уповноваженої особи (Протокол №108 від 25.04.2025)
Документи кваліфікації
25.04.2025 16:12
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.04.2025 13:55
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
22.04.2025 13:55
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» не надав у складі тендерної пропозиції Лист-заявку про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації.. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Відповідно пункту 1 Додатку №1 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-заявку про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель Лист-заявку про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації.
Створено
22.04.2025 14:19
Надати до
23.04.2025 14:19
Період вимог/скарг з 06.05.2025 16:41 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 16:12 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Рішення Уповноваженої особи (протокол №125 від 06.05.2025)
Документи кваліфікації
06.05.2025 16:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 10:19
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації ПрАТ «ЕНКО» у складі тендерної пропозиції надано Анкету та документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. Під час розгляду вищевказаних документів замовником виявлено, що у пункті 4 Анкети не зазначено країну громадянства виконавчого органу.). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Відповідно пункту 2 Додатку №1 учасник в складі тендерної пропозиції подає Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПрАТ «ЕНКО» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації.
Створено
02.05.2025 14:03
Надати до
03.05.2025 14:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ПРАТ «ЕНКО» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 10:19
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.05.2025 16:37 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 16:41 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення Уповноваженої особи (протокол №136 від 19.05.2025)
Документи кваліфікації
19.05.2025 16:37
Довідка НАЗК
19.05.2025 16:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 16:42
Електроний протокол про продовження строку
06.05.2025 16:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ПП «Техзапчастина» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 16:41
Дата кінця розгляду
04.06.2025 00:00
Угоди
UA-2025-03-31-009200-a-a3
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-26107
11 364 685.2 грн.
9 470 571 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
5 (штуки)
Побутовий вагончиук "Виконробський"
Номенклатура
Побутовий вагончиук "Виконробський"
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Побутовий вагончик "Їдальня"
Номенклатура
Побутовий вагончик "Їдальня"
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Техзапчастина
Повна назва
ПП Техзапчастина
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31640840

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
03.06.2025 15:19
-
UA-2025-03-31-009200-a-c2
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-26068
24 300 000 грн.
20 250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
30 (штуки)
Вагон-гардеробна
Номенклатура
Вагон-гардеробна
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БК "ПРОМБУДОВА"
Повна назва
ТОВ "БК "ПРОМБУДОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44908073

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
29.05.2025 15:24
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-07-000069
Дата створення проекту
07.05.2025 16:49
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 17:27
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 15:45
Дата завершення усунення порушень
30.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 41-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 07.05.2025 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 13 UA-2025-03-31-009200-a 31.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 17:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 №58 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.04.2025 та від 07.04.2025, відповідь Замовника на звернення від 04.04.2025 та від 09.04.2025, Лот 1: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства "ЕНКО"( далі – ПрАТ - "ЕНКО"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПрАТ - "ЕНКО", документи, завантажені ПрАТ - "ЕНКО" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 28.04.2025 №116, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ - "ЕНКО" від 06.05.2025 № 126, тендерну пропозицію ТОВ "БК "ПРОМБУДОВА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.05.2025 №135, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025; Лот 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ" (далі – ТОВ - "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ") повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ - "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ - "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДОНОВАТ" від 25.04.2025 № 108, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства "ЕНКО"( далі – ПрАТ - "ЕНКО"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПрАТ - "ЕНКО", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ - "ЕНКО" від 06.05.2025 № 125, тендерну пропозицію Приватного підприємства Техзапчастина, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 19.05.2025 №136, повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025, пояснення (інформацію, документи) від 14.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 15:45
Документи висновку
26.05.2025 15:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-009200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.05.2025 15:46
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 15:47
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-009200-a
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-009200-a Закупівля за номером UA-2025-03-31-009200-a «Модульні вагончики в асортименті: Лот №1 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015– Конструкції та їх частини). Лот №2 Модульні вагончики в асортименті (код 44210000-5згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою влаштування тимчасового містечка для персоналу задіяного до робіт на проммайданчуку філії ВП «ХАЕС». Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: направлено запити на ТОВ "АРМ ЕКО"(№61-707/1693 від 21.01.2025), ПрАТ "ЕНКО"(№61-708/1686 від 21.01.2025), ТОВ "Завод Кобзаренко" (№61-709/1692 від 21.01.2025), ТОВ "Спецбуд Трейд"(№61-710/1691 від 21.01.2025), ТОВ "Удай" (№61-712/1690 від 21.01.2025), ФОП Куліченко О.В. (№61-713/1685 від 21.01.2025) надіслано лист щодо перегляду вартості вартості ФОП Куліченко О.В.(№61-1389/2687 від 31.01.2025), ТОВ "Удай" (№61-1394/2685 від 31.01.2025), ТОВ БК "Промбудова" (№61-1384/2647 від 31.01.2025). Інтернет ресурси не застосовувались, оскільки предмет закупівлі має індивідуальні технічні характеристики. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційні довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі від 17.02.2025 (додається) та від 17.02.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку № 3.1, Додатку № 3.1.1, Додатку № 3.2, Додатку № 3.2.1, Додатку № 3.2.2 до тендерної документації». Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-3103258.DOCX Додаток: Інформаційні довідки визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 17.02.2025 на 12 аркушах.
Рішеня
14.05.2025 16:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 217 674 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 217 674 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності