Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області від ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-007307-a
Id Tender 7535a5398a6e4c9784d4c605c3310d13
План UA-P-2025-03-31-007037-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 14:48
Остання зміна 30.04.2025 16:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
929 126 732 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 645 633.66 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 14:41 до 09.04.2025 14:45
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 14:41
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 14:41
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:14
до 21.04.2025 14:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 11:26
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.04.2025 14:08
до 30.04.2025 16:22
Період уточнень
з 31.03.2025 14:41 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 14:41 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:14 до 21.04.2025 14:08
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:14 до 21.04.2025 14:08
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі – гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, електронна гарантія обов’язково повинна містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених Особливостями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 250 000,00 гривень (Двісті п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» Код ЄДРПОУ 43960127 проспект Миру, будинок № 34, місто Миколаїв, 54034, Миколаївська область, Україна +38(095) 8771400 UA 208201720343220007000051443 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Замовникам забороняється вимагати від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина восьма стаття 12 цього Закону). Тендерна пропозиція в складі якої буде гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником на підставі пункту 44 Особливостей.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
929 126 732 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Очікувана вартість
929 126 732 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4645633,66
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
250 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 12:51
Закінчення аукціону
10.04.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область, Миколаївська область
Дата постачання по
21.05.2026 14:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За письмовим зверненням Виконавця останньому протягом 5 (п’яти) банківських днів може бути здійснена попередня оплата на строк не більше 3 місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг за Договором, надання яких здійснюється протягом поточного чи наступного бюджетного періоду згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до Положення про здійснення в поточному бюджетному періоду попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, або належним чином оформленого рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на надання послуг з експлуатаційного утримання та надати Акти за формою № КБ-2в (УПВ) та Довідки форми № КБ-3 на підтвердження надання послуг не пізніше 3 місяців з моменту його отримання. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Виконавця, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених Актів за формою № КБ-2в (УПВ) і Довідок форми № КБ-3, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМА­ГІСТРАЛЬ»
Пропозиція:
901 100 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Пропозиція:
832 497 551 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 12:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юреско Світлана Вікторвна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380958771400
Замовник
ЄДРПОУ
43960127
Повна назва
ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області»
Поштовий індекс
54034
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Проспект миру, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Період вимог/скарг з 14.04.2025 11:26 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 13:14 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник - КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
14.04.2025 11:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.04.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 14:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до Таблиці № 2 до Додатку № 3 Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність асфальтобетонних заводів (далі АБЗ) *якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонних заводів, що будуть залучені при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонних заводів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - копію з оригіналу листа-підтвердження від власника/ків асфальтобетонних заводів (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонних заводів Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - копію з оригіналу гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонної суміші із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору; номер даної закупівлі). Асфальтобетонні заводи (виробництво) повинні бути атестовані на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (чинний атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками та додатковими угодами, додатками до додаткових угод) на всі асфальтобетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність асфальтобетонного заводу. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною нижче таблиці: ТРАНСПОРТНА СХЕМА № п/п Найменування (асфальтобетонна суміш, ЩМАС) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки (геолокація з прив’язкою до населеного пункту) Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 47.076518057202875, 32.86113166678103 (с. Василівка, Баштанського району) 2 47.883140115788144, 32.76658354501984 (ст. Казанка, Баштанського району) 3 48.067279850714016, 30.40807036144261 ( с. Тридуби, Первомайського району) 4 47.871506760087556, 31.55046674118085 (смт. Братське, Вознесенського району) 5 46.65015089574407, 31.206991839772883 (с. Коблево, Миколаївського району) 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші, ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км». Наявність майданчиків (баз) для зберігання протиожеледного матеріалу під час зимового утримання Учасник повинен забезпечити наявність щонайменше 4-х баз (територій, площадок) для зберігання протиожеледних матеріалів. При цьому бази (території, площадки) повинні бути в кожному з 4-х адміністративних одиниць області (Первомайський район, Вознесенський район, Миколаївський район, Баштанський район). Бази (території, площадки) повинні забезпечувати одночасне зберігання не менше 1000 тн. протиожеледних матеріалів та можливість безперешкодного навантаження протиожеледних матеріалів. Учасник повинен гарантувати можливість цілодобового навантаження протиожеледних матеріалів. В підтвердження учасник надає гарантійний лист в довільній формі та зазначає в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій (додаток 3), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі про наявність щонайменше 4-х навантажувачів з наданням підтверджуючих документів відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації. В підтвердження інформації, щодо наявності баз (територій, площадок), Учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо бази (території, площадки) не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі бази (території, площадки) подаються наступні документи: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (** договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всі бази (території, площадки), надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг (виконання робіт); посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких баз (територій, площадок) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його баз (територій, площадок) для надання послуг (виконання робіт) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих баз (територій, площадок), тендерна пропозиція Учасника має також містити: копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цих баз (територій, площадок), необхідних для надання послуг (виконання робіт) на весь строк за предметом закупівлі; копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі баз (територій, площадок) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Учасником не надано жодних документів підтверджуючих наявність АБЗ та майданчиків (баз) для зберігання протиожеледного матеріалу під час зимового утримання на вимоги Замовника, заповненої транспортної схеми . 3. Учасник у складі пропозиції надав Довідку від 09 квітня 2025 р. № 3 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі не надав інформацію яка повинна міститись у 4 та 5 колонці таблиці № 3 Додатку № 3 до тендерної документації а саме, «Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)», «Стаж роботи на даному підприємстві, (роки)». Крім того у колонці 6 учасник повинен зазначити найменування і реквізити документа, який підтверджує наявність трудових (цивільно-правових) відносин між працівником та Учасником, але реквізити документів відсутні. У довідці надано інформацію про наявність машиніста Екскаватора Романчука Богдана Володимировича але у складі пропозиції не надано документ який підтверджує трудові/цивільно-правові відносини з Учасником закупівлі оформленні з додержанням вимог чинного законодавства. 4. В таблиці № 3 Додатку № 3 заначено що додатково на водіїв, трактористів, машиністів тощо, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати документ (посвідчення водія, машиніста, тракториста тощо), що дозволяє керування транспортним засобом, дорожньо-будівельною машиною тощо. У складі пропозиції відсутні посвідчення на водіїв автотранспортних засобів. 5. Відповідно до Таблиці № 4 Додатку № 3 Учасник у складі пропозиції повинен надати для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів) Учасник надає: Аналогічним договором за предметом закупівлі буде вважатися договір(-и) на надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, який (які) є виконаним(ими) в повному обсязі, укладений протягом останніх 5 (п’яти) років, що передує даті оголошення закупівлі. - копію договору з усіма додатками та змінами до нього; - лист-відгук від Замовника з інформацією про належне виконання договору; - останню довідку КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» до договору, що підтверджує повне виконання договору; У листі-відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт/надання послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, застосування/незастосування спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій. Учасником КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД» надано копію Договору (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області» що не відповідає передмету закупівлі а саме « Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області» ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь оскільки аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Крім того Учасником КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД» не надано Лист – відгук до виконаного аналогічного Договору відповідно встановленим Замовником вимогам у Тендерній документації та додатках до неї. 6. Учасник повинен надати Довідку у вигляді інформації в довільній формі про те, що Учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);). Довідку надано але вона не містить інформації визначеному в абз 8. підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 7. Учасник КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД» у Довідці № 2 від 08.04.2025 року п. 15 зазначає наявність машини для ремонту покриттів пневмоструменевим та/або струменевим методом (Вантажний спеціалізований контейнеровоз MANTGA 24/430. KOBIT PATCHER S.R.O) згідно копії технічного паспорту наданого Учасником це контейнеровоз та не зазначено що це машина для ямкового ремонту, як вимагалось у тендерній документації та додатках до неї. П. 2 цієї Довідки зазначено наявність машини Автогудронатор (Спеціалізований вантажний бітумовоз ЗИЛ 431412) але згідно копії технічного паспорту наданого Учасником це вантажний спеціалізований бітумовоз. Учасником не надано достатньої кількості машин як вимагалось у тендерній документації та додатках до неї. 8. Консорціум є однією з організаційно-правових форм об'єднань підприємств і різновидом господарського об’єднання. Визначення поняття «консорціум» передбачено частиною 4 статті 120 Господарського кодексу України і означає тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність. Рішення про утворення консорціуму та його об’єднання (статут) погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, визначеному в законодавстві України, а саме статті 22-24 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Створення консорціуму може потребувати отримання попереднього дозволу Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ або Комітет) на узгоджені дії або/та концентрацію. Зокрема, відповідно до рекомендаційних роз'яснень АМКУ № 3-рр від 30.11.2006, створення господарських асоціацій та консорціумів здебільшого розглядаються як узгоджені дії; створення корпорацій та концернів розглядаються як концентрація. Для прийняття рішення щодо отримання дозволу на концентрацію або узгоджені дії, учасники мають проаналізувати суть відносин між учасниками запланованих дій, за дозволом на які вони звертаються. Наявність контролю не виключає антиконкурентних узгоджених дій, – позиція ВСУ. 1 вересня 2021 року постановою Верховного Суду України у справі № 904/5368/20 було внесено новелу правозастосування, відповідно до якої наявність між суб`єктами господарювання відносин корпоративного контролю більше не є обставиною, яка виключає наявність між ними антиконкурентних узгоджених дій, зокрема, при спотворенні результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Отже, зі змісту постанови випливає, що отримання учасниками консорціуму дозволу на концентрацію не є індульгенцією від можливості вчинення ними антиконкурентних узгоджених дій, передбачених п.4 ч.2 ст.6 Закону «Про захист економічної конкуренції». З огляду на це на практиці виникають випадки, коли учасники консорціуму мають намір звертатися за отриманням одночасно двох дозволів – і на концентрацію, і на узгоджені дії. Звертаємо увагу на те, що якщо заявники хочуть якнайшвидше одержати дозвіл АМКУ на узгоджені дії, концентрацію в межах передбачених законодавством строків і розпочати господарську діяльність, саме вони, а не АМКУ, мають прийняти рішення щодо пріоритетності подачі тієї заяви, щодо предмету якої (узгоджені дії чи концентрація) виявлено переважну більшість ознак. Тому відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження утворення та статусу консорціуму замовник вимагає надати учаснику тендерних пропозицій наступні документи й інформацію: - документ, що підтверджує створення консорціуму; - рішення (наказ, дозвіл тощо) вищого (загального) органу консорціуму щодо його участі у відповідній процедурі закупівлі, зі зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, уповноваженої особи консорціуму, яка підписуватиме документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю тощо; - документ, що підтверджує створення кожного з учасників консорціуму відповідно до законодавства країни такого учасника (свідоцтво, сертифікат, витяг із торговельного або іншого реєстру тощо); - лист-підтвердження про те, що в учасника консорціуму виникнуть зобов’язання перед консорціумом щодо виконання договору, укладеного за результатами торгів; - гарантійний лист від кожного учасника консорціуму про те, що він не подавав заяву про вихід зі складу консорціуму; - дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок Антимонопольного комітету України про те, що отримувати дозвіл на узгоджені дії консорціуму нема необхідності. Також в ході перевірки документів одного із учасників Консорціуму, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (код ЄДР - 41037833) стало відомо, що дана юридична особа перебуває в процесі провадження справи про банкрутство № 921/476/24, керівник згідно Статуту - НОСИК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ (боржник у справі) . Відповідно даних реєстру судових справ Господарським судом Тернопільської області в справі про банкрутство № 921/476/24 було винесено ухвалу про оголошення перерви в судовому засідання по розгляду клопотання арбітражного керуючого про припинення повноважень керівника боржника, до 17.04.2025 до 14:00 год. 10. Під час перевірки БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ Учасника виявлено невідповідності Банківська гарантія №46700 від 08.04.2025р. не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», а саме: - пункт 2 банківської гарантії: «Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості)» містить слова «та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості)», що не передбачено затвердженою формою забезпечення тендерної пропозиції; - пункт 3 банківської гарантії: «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав установлених пунктом 47 Особливостей» містить слова «визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав установлених пунктом 47 Особливостей», що не передбачено затвердженою формою забезпечення тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Надати документи підтверджуючі наявність асфальтобетонних заводів, заповнену транспортну схему, документи підтверджуючі наявність майданчиків (баз) для зберігання протиожеледного матеріалу під час зимового утримання. 2. Надати заповнену Довідку відповідно до таблиці № 3 Додатку № 3 враховуючи встановлені в Довідці вимоги Замовника та зауваження Замовника. 3. Надати документ який підтверджує трудові/цивільно-правові відносини Учасника закупівлі оформленні з додержанням вимог чинного законодавства з машиністом Екскаватора Романчука Богдана Володимировича. 4. Надати посвідчення водія, що дозволяє керування транспортним засобом, дорожньо-будівельною машиною тощо щодо працівників: Гричишин Ігор Михайлович, Осадца Володимир Володимирович, Афтиляк Володимир Володимирович, Жирук Володимир Васильович, Данилюк Василь Васильович, Мушкет Андрій Ростиславови , Васильків Андрій Васильович . 5. Надати копію аналогічного Договору з додатками до нього та лист відгук оформлений відповідно вимог Замовника які викладені у Таблиці № 4 Додатку № 3 який відповідає предмету закупівлі. В разі якщо учасник вважає що Договір який він надав у складі пропозиції відповідає предмету закупівлі « Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області» ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, надати обгрунтоване пояснення із посиланням на нормативно-правові документи. Та надати лист відгук до Договору оформлений відповідно до вимог Замовника згідно Таблиці № 4 Додатку № 3. 6. Надати Довідку відповідно до абз. 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей складену належним чином. 7. Надати підтверджуючі документи про наявність Автогудронатора, наявність машини для ремонту покриттів пневмоструменевим та /або струменевим методом. 8. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження утворення та статусу консорціуму замовник вимагає надати учаснику тендерних пропозицій наступні документи й інформацію: - рішення (наказ, дозвіл тощо) вищого (загального) органу консорціуму щодо його участі у відповідній процедурі закупівлі, зі зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, уповноваженої особи консорціуму, яка підписуватиме документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю тощо; - документ, що підтверджує створення кожного з учасників консорціуму відповідно до законодавства країни такого учасника (свідоцтво, сертифікат, витяг із торговельного або іншого реєстру тощо); - лист-підтвердження про те, що в учасника консорціуму виникнуть зобов’язання перед консорціумом щодо виконання договору, укладеного за результатами торгів; - гарантійний лист від кожного учасника консорціуму про те, що він не подавав заяву про вихід зі складу консорціуму; - дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок Антимонопольного комітету України про те, що отримувати дозвіл на узгоджені дії консорціуму нема необхідності. 9. Надати обґрунтоване пояснення, якщо в судовому порядку буде одного із учасників Консорціуму, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» визнано в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура, яким чином Консорціум може виконувати умови Договору який може бути підписаний в наслідок визначення його переможцем Закупівлі. 10. Надати БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ яка відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»
Створено
11.04.2025 18:04
Надати до
12.04.2025 18:04
Період вимог/скарг з 21.04.2025 14:08 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 11:26 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 14:08
Довідка НАЗК
21.04.2025 14:08
Повідомлення про рішення
21.04.2025 14:06
Пропозиція, що перемогла
14.04.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-31-007307-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1/ЕУ
901 100 700 грн.
750 917 250 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
21.05.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 21 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області»
Повна назва
ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43960127

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМА­ГІСТРАЛЬ»
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМА­ГІСТРАЛЬ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44423181

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.04.2025 16:22
Повідомлення про договір
30.04.2025 16:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
929 126 732 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 14:45
Замовник:
ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області»
Контактний телефон:
+380958771400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
929 126 732 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 14:45
Замовник:
ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області»
Контактний телефон:
+380958771400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності