Показати схожі тендери

Закупівля Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-005552-a
Id Tender f7517a2bee5e4803b8b45cfe557043c0
План UA-P-2025-03-18-012194-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 13:17
Остання зміна 14.05.2025 14:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 030 827.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 154.14 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 13:16 до 17.04.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 13:16
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 13:16
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 12:04
до 30.04.2025 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 10:11
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2025 10:11
до 14.05.2025 14:00
Період уточнень
з 31.03.2025 13:16 до 14.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 13:16 до 14.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 12:04 до 30.04.2025 10:11
Період кваліфікації
з 18.04.2025 12:04 до 30.04.2025 10:11
Основні параметри
Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 030 827.5 грн.
Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів
Назва предмета закупівлі
Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів
Примітки
Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів
Очікувана вартість
7 030 827.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35154,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 11:35
Закінчення аукціону
18.04.2025 12:04
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-25*3200 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-25*3200 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42632000-5 - Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-8*2500 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-8*2500 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42632000-5 - Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 65 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 65 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42632000-5 - Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 115 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 115 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42632000-5 - Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». / Для нерезидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
6 730 480.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРТЕК ІНДАСТРІС»
Пропозиція:
6 608 889 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЗАВОД «АРМА»
Пропозиція:
5 888 951.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 15:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Головатюк Віта Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380384263826
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів
Період вимог/скарг з 30.04.2025 10:11 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 12:04 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно протоколу від 30.04.25 №209
Документи кваліфікації
30.04.2025 10:12
Довідка НАЗК
30.04.2025 10:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 14:15
Електроний протокол про продовження строку
18.04.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 не надано документ на вимогу пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зокрема: Анкети щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. Державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить 100 відсотків – в складі своєї пропозиції анкету не подають. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ЗАВОД «АРМА» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації.
Створено
22.04.2025 11:18
Надати до
23.04.2025 11:18
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД «АРМА» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 14:15
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-03-31-005552-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-25907
7 066 741.5 грн.
5 888 951.25 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-25*3200 (або еквівалент)
Номенклатура
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-25*3200 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-8*2500 (або еквівалент)
Номенклатура
Гільйотинні ножиці Estun E21 QC11K-8*2500 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 65 (або еквівалент)
Номенклатура
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 65 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 115 (або еквівалент)
Номенклатура
Гідравлічні комбіновані прес-ножиці HSW 115 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ЗАВОД «АРМА»
Повна назва
ТОВ «ЗАВОД «АРМА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43888439

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.05.2025 14:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000011
Дата створення проекту
08.05.2025 09:47
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 11:01
Дата публікації висновку про результати
16.05.2025 11:57
Дата завершення усунення порушень
22.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 51-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.05.2025 №51-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-03-31-005552-a 31.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 11:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 12.03.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 (протокол № 151) зі змінами від 10.04.2025 (протокол № 174) та від 11.04.2025 (протокол № 180), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРМА», вимогу про усунення невідповідностей до 23.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.04.2025 № 209, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2025, договір про закупівлю від 12.05.2025 № 53-124-01-25-25907, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
16.05.2025 11:57
Документи висновку
16.05.2025 11:57
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-005552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.05.2025 15:04
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 15:04
-
Відповідь
Пояснення на запит по закупівлі: Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів (код 42630000-1—згідно ДК 021:2015 Металообробні верстати)
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-31-005552-a Закупівля за номером UA-2025-03-31-005552-a «Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів» (код ДК 021:2015: 42630000-1: Металообробні верстати) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби на підставі поданих позапланових заявок, згідно організаційно-розпорядчих документів, технічної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою своєчасного та безпечного виконання залізобетонних робіт, виробництва конструкцій на заводі КСБК. Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Гільйотинні та гідравлічні ножиці для різки металів». Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «СТАН КОМПЛЕКТ» (м.Київ), ТОВ «ЮНІТМАШ» (м. Київ), ТОВ «СТАНКОСП» (м. Лубни). За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 28.02.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-3103252.DOCX Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 28.02.2025 на 4 аркушах.
Рішеня
13.05.2025 16:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 030 827.5 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263826
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 030 827.5 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності