Показати схожі тендери

Закупівля Сушильні шафи для одягу від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-002258-a
Id Tender 721ba16426d847bb8fb64ad21c80bc58
План UA-P-2025-03-31-002404-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 10:43
Остання зміна 05.05.2025 15:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
315 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 150 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 10:43 до 10.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 10:43
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 10:43
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 10:00
до 22.04.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 10:35
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 10:35
до 05.05.2025 15:10
Період уточнень
з 31.03.2025 10:43 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 10:43 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 10:00 до 22.04.2025 10:35
Період кваліфікації
з 10.04.2025 10:00 до 22.04.2025 10:35
Основні параметри
Сушильні шафи для одягу
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
315 000 грн.
Сушильні шафи для одягу
Назва предмета закупівлі
Сушильні шафи для одягу
Очікувана вартість
315 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3150,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична сушильна шафа для одягу 3 кВт
Код ДК 021:2015
42716200-0 - Сушильні машини
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По факту поставки всього Товару протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ІНКОТЕРМС-2020, DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару). Строк поставки Товару: протягом 60 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ""Фірма "Ювента ""
Пропозиція:
315 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 10:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Сушильні шафи для одягу
Період вимог/скарг з 22.04.2025 10:35 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 10:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості). Розкриття тендерних пропозицій по Закупівлі відбулось 10.04.2025. Очікувана вартість Закупівлі: 315 000,00 грн без ПДВ. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель (далі – електронна система) автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника визначена електронною системою найбільш економічно вигідною. Учасник запропонував ціну, яка становить: 315 000,00 грн без ПДВ. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням виправлених Учасником виявлених невідповідностей, у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі. 1. Визначити переможцем ТОВ «Фірма «Ювента» (код ЄДРПОУ 22789502) по закупівлі Сушильні шафи для одягу, номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-03-31-002258-a. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Фірма «Ювента» (код ЄДРПОУ 22789502). 3. Оприлюднити протокольне рішення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Ювента» (код ЄДРПОУ 22789502) та повідомлення про намір укласти з ним договір про Закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до вимог ст.10 та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.49 Особливостей.
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:35
Довідка НАЗК
22.04.2025 10:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.04.2025 11:04
Електроний протокол про продовження строку
10.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 10:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 10:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 11:00
Дата кінця розгляду
09.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Фірма «Ювента» (код ЄДРПОУ 22789502) у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Сушильні шафи для одягу. Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «1.1.1 Копія договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або наступного товару: Сушильні шафи для одягу. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД.» Договір № 220 від 15 листопада 2021 року з документами, які підтверджують факт виконання договору (рахунок та видаткова накладна). В документах, які надані на підтвердження факту виконання договору (рахунок та видаткова накладна) відсутня інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. 2. Відповідно до пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).». Учасником надано довідку б/н, в якій відсутня інформація – «(підконтрольна/не підконтрольна) державним органам влади України та (входить/не входить) до фактично тимчасово окупованої території України». ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимога п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації. 2) Вимога пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт часткового виконання аналогічного договору Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі виконання робіт/надання послуг (зазначити необхідне); - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається.» 2. Відповідно до пункту 3.2 «Інформація про Учасника» Розділу ІІІ «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).».
Створено
16.04.2025 12:37
Надати до
17.04.2025 12:37
Договір
UA-2025-03-31-002258-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13/2129-МТР/25
378 000 грн.
315 000 грн.
З ПДВ
Підписано
02.05.2025
Строк дії договору з
02.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 (штуки)
Електрична сушильна шафа для одягу 3 кВт
Номенклатура
Електрична сушильна шафа для одягу 3 кВт
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ""Фірма "Ювента ""
Повна назва
ТОВ ""Фірма "Ювента ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22789502

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 15:10
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності