Показати схожі тендери

Закупівля Арматура трубопровідна від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-001876-a
Id Tender e941302fd05848e3b8412f0bb549e2d5
План UA-P-2025-03-31-001084-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 10:28
Остання зміна 21.05.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 028 450 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 734.5 грн. (0,16 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 10:27 до 10.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 10:27
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 10:27
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 12:00
до 18.04.2025 15:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 15:17
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.04.2025 15:17
до 21.05.2025 12:01
Період уточнень
з 31.03.2025 10:27 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 10:27 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 12:00 до 18.04.2025 15:17
Період кваліфікації
з 10.04.2025 12:00 до 18.04.2025 15:17
Основні параметри
Арматура трубопровідна
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 555 000 грн.
Лот 1: Клапани відсікачі
Назва предмета закупівлі
Лот 1: Клапани відсікачі
Примітки
42130000-9
Очікувана вартість
2 555 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25550,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
76 650
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 31 (штуки)
Клапан відсікач КО-302 DN 65 мм PN 35 МПа L=350 мм або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Клапан відсікач КО-302 DN 65 мм PN 35 МПа L=350 мм або еквівалент
Код ДК 021:2015
42131390-6 - Клапанні системи
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Клапан відсікач КО-302 DN 50 мм PN 70 Мпа L=521 мм з КМЧ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Клапан відсікач КО-302 DN 50 мм PN 70 Мпа L=521 мм з КМЧ або еквівалент
Код ДК 021:2015
42131390-6 - Клапанні системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
DDP – склад покупця. Транспортні витрати по доставці товару у місце призначення включені в ціну Товару (передмету закупівлі). Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 110-120 календарних днів з моменту підписання Договору. Термін поставки включає гідравлічні випробування протягом 7 календарних днів (п.1.8 Розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА"
Пропозиція:
2 469 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
473 450 грн.
Лот 2: Дроселі регулюючі
Назва предмета закупівлі
Лот 2: Дроселі регулюючі
Очікувана вартість
473 450 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4734,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Дросель регулюючий DN 65 мм PN 35 МПа
Опис предмета закупівлі
Дросель регулюючий DN 65 мм PN 35 МПа
Код ДК 021:2015
42131390-6 - Клапанні системи
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Дросель регулюючий 3-1/8"х5000 psi
Опис предмета закупівлі
Дросель регулюючий 3-1/8"х5000 psi
Код ДК 021:2015
42131390-6 - Клапанні системи
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
DDP – склад покупця. Транспортні витрати по доставці товару у місце призначення включені в ціну Товару (передмету закупівлі). Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 110-120 календарних днів з моменту підписання Договору. Термін поставки включає гідравлічні випробування протягом 7 календарних днів (п.1.8 Розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації). Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1: Клапани відсікачі
Період вимог/скарг з 18.04.2025 15:17 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 12:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему уточнених та нових документів в електронній системі протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
18.04.2025 15:17
Довідка НАЗК
18.04.2025 15:17
Повідомлення про рішення
18.04.2025 15:17
Пропозиція, що перемогла
10.04.2025 14:56
Електроний протокол про продовження строку
10.04.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 10:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.03.2025 10:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 14:51
Дата кінця розгляду
09.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію №156-08/04 від 08.04.2025, Паспорт «Клапан відсікач фланцевий DN65 PN350 ВКМ.КВ-065-350-С-РП ПС», Паспорт «Клапан відсікач фланцевий DN50 PN700 ВКМ.КВ-050-700-С-РП ПС». При цьому виявлено помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В технічній специфікації для позицій 1, 2 вказана характеристика «Спосіб виготовлення корпусу – поковка», що відповідає вимогам Замовника, але інформація щодо даної характеристики відсутня у наданих паспортах. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.2.1.2. п.2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати: «Копії документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме: За лотом 1 надається: копія паспорту та/або інструкції по експлуатації (в копії паспорту та/або інструкції по експлуатації повинно бути зазначено – номінальний діаметр; номінальний тиск; клас герметичності; робоче середовище; будівельна довжина; спосіб виготовлення корпусу; температурний режим та містити креслення перерізу клапану)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити Паспорт «Клапан відсікач фланцевий DN65 PN350 ВКМ.КВ-065-350-С-РП ПС» та Паспорт «Клапан відсікач фланцевий DN50 PN700 ВКМ.КВ-050-700-С-РП ПС», в яких міститься наступна інформація: «Спосіб виготовлення корпусу – поковка».
Створено
17.04.2025 14:56
Надати до
18.04.2025 14:56
Лот № 2 Лот 2: Дроселі регулюючі
Договір
UA-2025-03-31-001876-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13/2504-МТР/25
2 962 800 грн.
2 469 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
31 (штуки)
Клапан відсікач КО-302 DN 65 мм PN 35 МПа L=350 мм або еквівалент
Номенклатура
Клапан відсікач КО-302 DN 65 мм PN 35 МПа L=350 мм або еквівалент
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Клапан відсікач КО-302 DN 50 мм PN 70 Мпа L=521 мм з КМЧ або еквівалент
Номенклатура
Клапан відсікач КО-302 DN 50 мм PN 70 Мпа L=521 мм з КМЧ або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА"
Повна назва
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35907383

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 12:01
-
21.05.2025 12:00
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 028 450 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 028 450 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності