Показати схожі тендери

Закупівля Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією від Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-31-000581-a
Id Tender 359ff0ab68bc4868ab0fc158d6625c7c
План UA-P-2025-03-31-000442-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.03.2025 09:20
Остання зміна 16.04.2025 15:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 175 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 875 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2025 09:17 до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2025 09:17
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2025 09:17
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00
до 09.04.2025 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 16:19
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2025 16:19
до 16.04.2025 15:31
Період уточнень
з 31.03.2025 09:17 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 31.03.2025 09:17 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00 до 09.04.2025 16:19
Період кваліфікації
з 08.04.2025 00:00 до 09.04.2025 16:19
Основні параметри
Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 175 000 грн.
Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
Назва предмета закупівлі
Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
Очікувана вартість
2 175 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10875,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
Код ДК 021:2015
44912100-7 - Граніт
Кількість
29
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, вулиця Захисників України, 72
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної, враховуючи особливості передбачені бюджетним законодавством
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
2 030 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 09:20
Оголошення про проведення закупівлі
31.03.2025 09:17
Тендерна документація
31.03.2025 09:17
Тендерна документація
31.03.2025 09:17
Тендерна документація
31.03.2025 09:17
Тендерна документація
31.03.2025 09:17
Критерії прийнятності
31.03.2025 09:17
Проект договору
31.03.2025 09:17
Тендерна документація
31.03.2025 09:17
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руслана Нікітенко
Електронна пошта
Телефон
+380575832332
Замовник
ЄДРПОУ
40327746
Повна назва
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Богодухів
Адреса
пров. Лікарняний, 3 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
Період вимог/скарг з 09.04.2025 16:19 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 00:00 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2025 16:19
Довідка НАЗК
09.04.2025 16:19
Повідомлення про рішення
08.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-31-000581-a-c1
Підписаний і діє
Номер
148-Б
2 030 000 грн.
2 030 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.04.2025
Строк дії договору з
16.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
29 (комплект)
Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
Номенклатура
Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією
Кількість
29
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40327746

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2709800675

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.04.2025 15:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-18-000021
Дата створення проекту
18.04.2025 17:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.04.2025 17:43
Дата публікації висновку про результати
08.05.2025 14:57
Дата завершення усунення порушень
23.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 292-78-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2025 № 116 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 18.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2025 № 116 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-03-31-000581-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.04.2025 00:00
Документи рішення
18.04.2025 17:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ФОП «ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Господар» Богодухівської міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 31.03.2025 №23), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти від 09.04.2025, Договір від 16.04.2025 №148-Б, пояснення Замовника від 25.04.2025 та від 01.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Так, згідно з Додатком 3 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відповідність Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. Поряд з цим, в Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зазначена інформація щодо Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним п.47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2025 та 01.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 та 01.05.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, та п.47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47. Учасником в електронній системі підтверджено відсутність підстав шляхом самостійного декларування, та цю інформацію можливо перевірити на сторінці закупівлі в розділі «Підстави для відмови» на сторінці нового дизайну, та в розділі відповідність критеріям на сторінці старого дизайну. Особливостями не встановлено, та термінами не визначено, що самостійне декларування відсутності підстав є документом та/або інформацією, які подаються учасником процедури закупівлі У СКЛАДІ тендерної пропозиції, а зазначено що самостійне декларування здійснюється під час ПОДАННЯ тендерної пропозиції.Повідомляємо, що в Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначена інформація щодо переліку документів та інформації, які подаються переможцем для підтвердження відповідності вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей. Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі», в свою чергу, містить чіткий перелік документів, які мають бути надані переможцем процедури закупівлі, відповідно до п. 47 Особливостей. Водночас звертаємо увагу, що тендерна документація є цілісним документом, і її положення слід тлумачити у взаємозв’язку. Додаток 3 містить посилання на вимоги пункту 47 Особливостей для Учасників процедури закупівлі, а також для Переможця процедури закупівлі, що є обов’язковими до виконання переможцем процедури закупівлі, і є невід’ємною частиною тендерної документації, а Додаток 7 є точним переліком документів для надання переможцем процедури закупівлі. Відсутність в додатку 7 тендерної документації посилання на п.47 Особливостей, згідно якого вимагається той чи інший документ для підтвердження вимог пункту 47 (що перелічені у Додатку 3), не є порушенням, оскільки законодавством, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, не передбачено обов’язку Замовника дублювати вимоги пункту 47 Особливостей або посилатися на нього саме в структурі Додатку 7 тендерної документації. Вимоги до підтвердження інформації, визначеної у даному пункті, є обов’язковими до виконання переможцем процедури закупівлі незалежно від того, в якому саме додатку до тендерної документації вони відображені. З урахуванням викладеного, вважаємо, що відсутність прямого посилання на пункт 47 Особливостей у Додатку 7 не порушує вимоги чинного законодавства та не обмежує права учасників, а також додаток 7 містить точний перелік документів, що подаються Переможцем процедури закупівлі, відповідно до законодавства.». Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 28 Особливостей, в частині того, що Додаток 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника не містить вимоги, що передбачені Додатком 3 «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП «ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ» своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.05.2025 00:00
Дата публікації
08.05.2025 14:57
Документи висновку
08.05.2025 14:57
-
Оскарження в суді
На виконання вимог ч.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Комунальне підприємство "ГОСПОДАР" Богодхівської міської ради інформує про оскарження висновку шляхом подання 22.05.2025 року адміністративного позову вих. № 252 до Харківського окружного адміністративного суду
Дата публікації
23.05.2025 08:38
Інформація про відкриття провадження
28.05.2025
520/13175/25
Документи оскарження в суді
23.05.2025 08:39
-
29.05.2025 08:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація щодо виконаня висновку моніторингу
Дата публікації
15.05.2025 08:51
Документи інформації про усунення порушення
15.05.2025 08:51
-
15.05.2025 08:51
-
15.05.2025 08:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією » (ДДК 021:2015: 44912100-7 — Граніт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-000581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Згідно з пунктом 2 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, Переможець повинен надати файл з інформацією, складеною за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації. В складі тендерної пропозиції ФОП «ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ» як Учасником та як Переможцем надано інформацію «Тендерна пропозиція» (файли: «Тендерна Пропозиція.pdf» та «Пропозиція.pdf»). Проте, вищезазначена інформція «Тендерна пропозиція» надана не за формою відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. 3. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відповідність Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. 4. В Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зазначена інформація щодо Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним п.47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.04.2025 10:53
Орган перевірки
30.04.2025 00:00
Документи повідомлення
24.04.2025 10:55
-
Відповідь
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо закупівлі UA-2025-03-31-000581-a, Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією, 44910000-2 - Будівельний камінь. Закупівлю здійснено із застосуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року N 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями). Щодо питань 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Надаємо відповідь: Комунальне підприємство проводить закупівлю намогильних споруд для військових з метою належного вшанування пам’яті загиблих захисників та захисниць України. Це забезпечує гідне облаштування місць поховань, відповідає моральним та соціальним зобов’язанням перед родинами полеглих воїнів, а також сприяє збереженню національної пам’яті. Закупівля здійснюється відповідно до державних стандартів та нормативних вимог, що регулюють облаштування військових поховань. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro» та враховано цінові (комерційні) пропозиції, надані Замовнику. (Комерційні пропозиції надаються). https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-013854-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-06-000097-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-01-007842-a Джерела пошуку та моніторингу цін: https://artmemorialgran.com.ua/pamyatniki/pam-yatnik-viys-kovomu-1?gclid=CjwKCAjwvr--BhB5EiwAd5YbXrbqx487g2yTmYNTmRj7YGXYdvSmG1EGDZVXQh-0eai0vatkG7ZRVBoCuTAQAvD_BwE https://granit-stone.com.ua/ua/p67519641-pamyatnik-naturalnogo-granita.html?source=merchant_center&gad_source=1&gbraid=0AAAAA-5zzf64m81E9SS9ljK-OHjNtAsxJ&gclid=Cj0KCQjws-S-BhD2ARIsALssG0ZlAXjfq0Uhx4W6whW-g3veyRhe8DjD1iy-dCdJpYf1UYPiJ2ZIx3caAht7EALw_wcB тощо. Також повідомляємо, що в ціну товару при визначенні очікуваної вартості враховується: демонтаж поховальної атрибутики на місцях встановлення пам’ятників та облаштування ділянки, транспортні витрати на доставку бетону, використання виконавцем власних матеріалів для встановлення намогильних споруд та облаштування всього комплексу тротуарною плиткою та поребриком, заробітна плата та перевезення працівників, залучених для виконання умов договору (у разі їх залучення), оплата транспортних засобів, необхідних для доставки товару до місця встановлення, всіх податків та зборів, які підлягають сплаті, витрати на завантаження, розвантаження, установку та інші витрати учасників. Посилання на обгрунтування: https://bogoduhivska-gromada.gov.ua 2. Згідно з пунктом 2 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, Переможець повинен надати файл з інформацією, складеною за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації. В складі тендерної пропозиції ФОП «ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ» як Учасником та як Переможцем надано інформацію «Тендерна пропозиція» (файли: «Тендерна Пропозиція.pdf» та «Пропозиція.pdf»). Проте, вищезазначена інформція «Тендерна пропозиція» надана не за формою відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Надаємо пояснення: Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 Тендерної документації, інформація, складена за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації (надається переможцем процедури закупівлі, шляхом завантаження в електронній системі закупівель не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, та у випадку обґрунтованої необхідності строку для укладення договору) Замовником, термін подання за формою Додатку 1 може бути продовжений до 60 днів. Відсутність тендерної пропозиції за Формою Додатку 1 цієї тендерної документації, у визначені строки, розглядається Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, та його пропозиція буде відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей). Переможець закупівлі ФОП "ТОРЯНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", на виконання цієї вимоги завантажив файл Пропозиція.pdf 10 квітня 2025 року об 19-27 , що повністю відповідає вимогам Замовника. Розбіжність форми що подана Переможцем закупівлі, від форми що зазначена Замовником містить формальні відхилення, а саме, зазначення повного найменування та місцезнаходження Учасника, замість виразу «Ми», також додавання до п.4 Тендерної пропозиції додаткового формулювання «у строк що не перевищує 4 дня з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надати документи, передбачені відповідною тендерною документацією та» , що ніяким чином не впливає на зміст зобов’язання Переможця на виконання вимог тендерної документації та підписання Договору про закупівлю. 3. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити відповідність Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Надаємо пояснення: Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, та п.47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47. Учасником в електронній системі підтверджено відсутність підстав шляхом самостійного декларування, та цю інформацію можливо перевірити на сторінці закупівлі в розділі «Підстави для відмови» на сторінці нового дизайну, та в розділі відповідність критеріям на сторінці старого дизайну. Особливостями не встановлено, та термінами не визначено, що самостійне декларування відсутності підстав є документом та/або інформацією, які подаються учасником процедури закупівлі У СКЛАДІ тендерної пропозиції, а зазначено що самостійне декларування здійснюється під час ПОДАННЯ тендерної пропозиції. 4. В Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зазначена інформація щодо Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним п.47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Надаємо пояснення: В Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зазначена інформація щодо Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним п.47 Особливостей з описом відповідного пункту п.47 Особливостей, та детальний опис документу/інформація що повинна бути надана Переможцем на вимоги кожного пункту Особливостей. Додаток 7 містить вже перелік документів, які подаються Переможцем процедури закупівлі, на підтвердження пунктів особливостей, та Додаток 7 містить саме таку назву Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.» «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» це Додаток 6 до тендерної документації.
Рішеня
25.04.2025 09:45
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією » (ДДК 021:2015: 44912100-7 — Граніт (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-31-000581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. В Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зазначена інформація щодо Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним п.47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.05.2025 09:56
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 10:00
-
Відповідь
Щодо надання пояснень на питання
Пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо закупівлі UA-2025-03-31-000581-a, Предмети ритуальної належності - Намогильні споруди для загиблих воїнів у війні з Російською Федерацією, 44910000-2 - Будівельний камінь. Щодо питання: 1. В Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зазначена інформація щодо Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним п.47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Надаємо відповідь: Повідомляємо, що в Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначена інформація щодо переліку документів та інформації, які подаються переможцем для підтвердження відповідності вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей. Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі», в свою чергу, містить чіткий перелік документів, які мають бути надані переможцем процедури закупівлі, відповідно до п. 47 Особливостей. Водночас звертаємо увагу, що тендерна документація є цілісним документом, і її положення слід тлумачити у взаємозв’язку. Додаток 3 містить посилання на вимоги пункту 47 Особливостей для Учасників процедури закупівлі, а також для Переможця процедури закупівлі, що є обов’язковими до виконання переможцем процедури закупівлі, і є невід’ємною частиною тендерної документації, а Додаток 7 є точним переліком документів для надання переможцем процедури закупівлі. Відсутність в додатку 7 тендерної документації посилання на п.47 Особливостей, згідно якого вимагається той чи інший документ для підтвердження вимог пункту 47 (що перелічені у Додатку 3), не є порушенням, оскільки законодавством, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, не передбачено обов’язку Замовника дублювати вимоги пункту 47 Особливостей або посилатися на нього саме в структурі Додатку 7 тендерної документації. Вимоги до підтвердження інформації, визначеної у даному пункті, є обов’язковими до виконання переможцем процедури закупівлі незалежно від того, в якому саме додатку до тендерної документації вони відображені. З урахуванням викладеного, вважаємо, що відсутність прямого посилання на пункт 47 Особливостей у Додатку 7 не порушує вимоги чинного законодавства та не обмежує права учасників, а також додаток 7 містить точний перелік документів, що подаються Переможцем процедури закупівлі, відповідно до законодавства.
Рішеня
01.05.2025 11:32
Замовник
Документи повідомлення
01.05.2025 11:33
-
Відповідь
Щодо роз'яснення змісту висновку
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме: Згідно висновку, за результатами моніторингу №UA-M-2025-04-18-000021, Замовником порушено вимоги пункту 28 Особливостей, в частині того, що Додаток 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника не містить вимоги, що передбачені Додатком 3 «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовника. Просимо Вас надати роз’яснення, які саме вимоги передбачені Додатком 3 «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовника, не містяться у Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації. З метою недопущення порушень у подальшому, просимо надати роз’яснення, яким чином Замовник повинен вимагати від Учасника в складі тендерної документації підтвердження самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозицій, в той час як вимогами п. 47 передбачено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Також, зважаючи на незначний склад порушення, просимо надати роз’яснення, яким саме чином відповідальні особи мають бути притягнені до відповідальності?
Висновку
09.05.2025 09:42
Замовник
Документи повідомлення
09.05.2025 09:45
-
Запит
Відповідь на Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Північно-східним офісом Держаудитслужби було розглянуте Ваше звернення від 09.05.2025 за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: за ДК 021:2015: 44912100-7 — Граніт, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-000581-a, очікуваною вартістю 2 175 000,00 та повідомляємо наступне. Згідно з частиною другою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 та на підставі наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2025 № 116 проведено моніторинг закупівель, за результатами якого посадовою особою органу державного фінансового контролю складено висновок про результати моніторингу закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Разом з цим, абзацом п'ятим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Згідно з абзацем шостим пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються, зокрема: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тобто, вимоги які визначені тендерною документацією Замовника та додатками до неї повинні бути зазначені в додатках: “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та “Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі”. Так, згідно з Додатком 3 до тендерної документації Замовника, визначена вимога щодо підтвердження Учасником процедури закупівлі відсутності підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. Поряд з цим, в Додатку 3 до тендерної документації Замовника, міститься вимога щодо надання документів на підтвердження Переможцем процедури закупівлі відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, зазначена вимога відсутня в Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовником порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, в частині того, що Додаток 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додаток 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника не містить вимоги, що передбачені Додатком 3 до тендерної документації Замовника.
Висновку
12.05.2025 09:54
Орган перевірки
Документи повідомлення
12.05.2025 09:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 175 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Контактний телефон:
+380575832332
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 175 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Контактний телефон:
+380575832332
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності