При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до тендерної документації ч.1 Додаток №1)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до тендерної документації ч.1 Додаток №1)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до тендерної документації ч.1 Додаток №1)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до тендерної документації ч.1 Додаток №1)
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (відповідно до тендерної документації ч.2 Додаток №1)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку з уточненням технічних характеристик предмету закупівлі не уявляється можливим виконати докладний аналіз тендерної пропозиції та зробити об’єктивний висновок протягом 5 робочих днів.
Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
14.04.2025 23:37
Дата кінця розгляду
06.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; тендерна пропозиція; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: ч.7 Розділ 1; Додаток №1; Додаток №3; Додаток №5.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1) «Тендерна пропозиція» АТ "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ" надана з зазначенням найменувань, які не відповідають найменуванням предмету закупівлі Замовника, а саме: найменування №1, №3, №5, №6, №8, №9.
2) Відповідно до вимог ч.1 Додатку №1, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) у сфері вугільної галузі. Під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання товару за «кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання», укладений із Замовником в розумінні Закону. Загальна сума наданих аналогічних договорів повинна бути не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати: не менше 3 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці: видаткові накладні та податкові накладні, листи-відгуки (оригінал) від замовника(-ів), з яким (-и) були укладені аналогічні договори, зазначених в наданій Учасником довідці. Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Зміст листа-відгука повинен підтверджувати якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
На виконання даної вимоги, АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» надав Договір №4198-ПУ від 01.05.2023р. з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ», зі специфікацією , видатковою накладною , податковою накладною, листом-відгуком; Договір №13061-ПУ-УМТС-М від 02.08.2024р. з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ», зі специфікацією , видатковою накладною , листом-відгуком; Договір №4325-ПУ від 01.01.2024р. з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» зі специфікацією, видатковою накладною, податковою накладною, листом-відгуком. Водночас, у складі пропозиції відсутня податкова накладна до Договору №13061-ПУ-УМТС-М від 02.08.2024р. Договір №4198-ПУ від 01.05.2023р, а саме сторінка 13 «Лист погодження» від «31» травня 2023р. надана на російській, англійській мові без надання автентичного перекладу на українську мову. Договір №4325-ПУ від 01.01.2024р., а саме сторінка 11 Розділ 10. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН містить окремі слова: ЄДРПОУ, ІПН, місто(скорочено) на російській мові без надання автентичного перекладу на українську мову та сторінка 13 «Лист погодження» від «17» листопада 2023р. надана на російській, англійській мові без надання автентичного перекладу на українську мову. Відповідно до ч.7 Розділ 1 тендерної документації Замовника, мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою (у разі її використання) учасника торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» зачернив інформацію щодо суми/вартості товару в специфікаціях, видаткових накладних, податкових накладних. Таким чином, АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» документально не підтвердив вимогу Замовника надання аналогічних договорів на загальну суму не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Водночас, відповідно до вимоги ч.1 Додатку№1 тендерної документації Замовника, під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання товару за «кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання», укладений із Замовником в розумінні Закону. Відповідно до ч.1 Розділ 1 тендерної документації Замовника «Терміни, які вживаються в тендерній документації», Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей. АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» надав аналогічні договори з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ». ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» не підпадає під ознаки, відображені у частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Також надані аналогічні договори не містять зазначення код ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання». Таким чином АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» не виконав вимоги ч.1 Додаток №1.
3) Відповідно до вимог п.2.2 ч.2 Додатку №5, Учасник повинен надати зразок сертифікату якості та/або паспорту якості від виробника товару на весь перелік найменувань предмету закупівлі. АТ "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ" надав зразок сертифікату якості з зазначенням найменувань, які не відповідають найменуванням предмету закупівлі Замовника, а саме: найменування №1, №3, №5, №8, №9.
4) відповідно до вимог п.2.3 ч.2 Додатку №5, на підтвердження наявності випробувального стенду Учасник повинен надати повинен надати Документ, що підтверджує право володіння/ користування; Свідоцтво перевірки метрологічних характеристик, видане державним підприємством, яке належить до сфери управління Міністерства економіки України. Свідоцтво повинно бути чинним на дату подання тендерної пропозиції Учасника; Паспорт. Паспорт повинен містити інформацію щодо призначення стенду для випробувань гірничошахтного обладнання.
АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» в складі пропозиції надав Протокол періодичної атестації стенду СТ500 заводський №1 від 12.10.2023р., Інвентарну картку обліку основних засобів; Настанову щодо експлуатації Стенд СТ500, від 2017р. Атестат на стенд СТ500, Формуляр CT500.00.00.000Ф? Стенд СТ500 від 2017р.
Формуляр CT500.00.00.000Ф? Стенд СТ500 та Настанова щодо експлуатації Стенду СТ500 містять назви та позначення на російській мові, а саме: сторінки під назвою «Зміст» містять назву підприємства АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» на російській мові, також наявні позначення на російській мові на кожній сторінці вищезазначених документів знизу та з лівого боку. Автентичний переклад на українську мову відсутній, чим порушені вимоги ч.7 Розділу 1 тендерної документації
Також, у складі пропозиції надане Свідоцтво про перевірку законодавчо нерегульованого засобу вимірювальної техніки № 15/0011 на Стенд СТ500 від 18 жовтня 2023р. Зазначена в Свідоцтві рекомендована дата наступної перевірки метрологічної справності 17 жовтня 2024р. Таким чином не виконана вимога Замовника пп.2.3.2 п.2.3 ч.2 Додатку №5 тендерної документації в частині надання чинного на дату подання тендерної пропозиції Учасника Свідоцтва перевірки метрологічних характеристик,
Таким чином, керуючись п.43 Особливостей, АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» необхідно підтвердити відповідність вимог тендерної документації шляхом оприлюднення відповідної інформації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 16:24
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до тендерної документації ч.1 Додаток №1)
Замовник Тендерної документацією встановив наступні Кваліфікаційні критерії та Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) у сфері вугільної галузі. Під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання товару за «кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання», укладений із Замовником в розумінні Закону. Загальна сума наданих аналогічних договорів повинна бути не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати:
- не менше 3 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці: видаткові накладні та податкові накладні,
- листи-відгуки (оригінал) від замовника(-ів), з яким (-и) були укладені аналогічні договори, зазначених в наданій Учасником довідці.
Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Зміст листа-відгука повинен підтверджувати якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
При подачі Тендерної пропозиції фактично виконав вимогу Тендерної документації АТ «СВІТЛО ШАХТАРЯ», а саме у складі тендерної пропозиції надав 05.04.2025 :
- Довідку у довільні формі “8. Досвід виконання аналогічних договорів.pdf” у якій зазначив:
«…АТ «СВІТЛО ШАХТАРЯ» в рамках участі у процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товару «Код ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально- транспортувальне обладнання - Запасні частини до очисного комбайну CLS-450» підтверджує що за минулий час виконав аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше трьох договорів) у сфері вугільної галузі.
- АТ «СВІТЛО ШАХТАРЯ» надає копії наступних документів без вказання вартісних даних які складають комерційну тайну та підтверджує що сума виконаних зобов’язань нашим підприємством перед Замовниками за цими договорами становить не менше очікуваної ДП «Добропіллявугілля-видобуток» вартості закупівлі (2 556 330 грн без ПДВ):
- копію договору № 4198-ПУ від 01.05.23р., специфікації від 30.08.24р., лист-відгук та підтверджувальні документи про виконання зобов’язань на суму не менше 44 млн.грн.
- копію договору № 13061-ПУ-УМТС-М від 02.08.24р., специфікації від 06.08.24р., лист-відгук та підтверджувальні документи про виконання зобов’язань на суму не менше 0,5 млн.грн.
- копію договору № 4325-ПУ від 01.01.24р., специфікації від 19.08.24р., лист-відгук та підтверджувальні документи про виконання зобов’язань на суму не менше 0,7 млн.грн….»
Вказані документи, оформлені АТ "СВІТЛО ШАХТАРЯ" з ПрАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ». Прицьому останнє повністю підпадає під вимоги Тендерної документації, оскільки Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) категорії замовників, що використовуються у цьому Законі: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 цієї статті.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених ч. 2 цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
Пунктом 3. ч. 2 Закону встановлено, що для цілей п. 4 ч. 1 цієї статті діяльність в окремих сферах господарювання - діяльність, що здійснюється в одній або декількох із таких сфер:
- забезпечення виробництва, передачі, розподілу, купівлі-продажу, постачання електричної енергії споживачам, диспетчерське управління та забезпечення відпуску електричної енергії до/з системи передачі/розподілу та забезпечення функціонування ринку електричної енергії "на добу наперед" і внутрішньодобового ринку електричної енергії та балансуючий ринок електричної енергії та організація купівлі-продажу електричної енергії на цих ринках;
- розробка родовищ нафти і газу, родовищ вугілля та інших видів твердого палива, видобуток нафти, вугілля та інших видів твердого палива.
Відповідно до витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ», підпадають під поняття “Замовник” оскільки здійснюють діяльність у сфері постачання електричної енергії та видобутку вугілля.
Незважаючи на це, Замовник у зауваженнях вказує наступне: «АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» надав аналогічні договори з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ». ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» не підпадає під ознаки, відображені у частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Також надані аналогічні договори не містять зазначення код ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання». Таким чином АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» не виконав вимоги ч.1 Додаток №1.»
Додатково на вказане зауваження 25.04.2025, АТ «СВІТЛО ШАХТАРЯ» надав роз’яснення щодо відповідності ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» ознакам «Замовника» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Документ «2. ПУ Замовник за договорами.pdf», в якому вказав:
«…Зауваженням до тендерної пропозиції, від уповноваженої особи з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля-видобуток» є те, що ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» не підпадають під ознаки, відображені у частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
АТ «СВІТЛО ШАХТАРЯ» не погоджується із вищевикладеним та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) категорії замовників, що використовуються у цьому Законі: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 цієї статті. Згідно п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених ч. 2 цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
Пунктом 3. ч. 2 Закону встановлено, що для цілей п. 4 ч. 1 цієї статті діяльність в окремих сферах господарювання - діяльність, що здійснюється в одній або декількох із таких сфер:
- забезпечення виробництва, передачі, розподілу, купівлі-продажу, постачання електричної енергії споживачам, диспетчерське управління та забезпечення відпуску електричної енергії до/з системи передачі/розподілу та забезпечення функціонування ринку електричної енергії "на добу наперед" і внутрішньодобового ринку електричної енергії та балансуючий ринок електричної енергії та організація купівлі-продажу електричної енергії на цих ринках;
- розробка родовищ нафти і газу, родовищ вугілля та інших видів твердого палива, видобуток нафти, вугілля та інших видів твердого палива.
Відповідно до витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» підпадає під поняття “Замовник” оскільки здійснюють діяльність у сфері постачання електричної енергії та видобутку вугілля.»
Незважаючи на це та чинне Законодавство уповноважена особа Замовника Волик Віта Віталіївна на власний розсуд приймає рішення, що «ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» не підпадає під ознаки, відображені у частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Також надані аналогічні договори не містять зазначення код ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання». Таким чином, АТ «ХАРКІВСЬКИЙМАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» не виконав вимоги ч.1 Додаток №1.»
Також, слід зазначити, що Тендерна документація не містить вимог щодо наявності в аналогічних договорах коду ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання.
Також, згідно Протоколу про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля-видобуток» щодо відхилення тендерної пропозиції від 28.04.2025 р. уповноважена особа Волик Віта Віталіївна вказує, що "Замовником" була оприлюднена вимога щодо надання автентичного перекладу на українську мову сторінки 13 «Лист погодження» від «31» травня 2023р., що була надана у складі Договору №4198-ПУ від 01.05.2023р. на російській, англійській мові та сторінки 13 «Лист погодження» від «17» листопада 2023р., що була надана у складі Договору №4325-ПУ від 01.01.2024р. на російській, англійській мові. АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» не виконав вимогу Замовника щодо надання автентичного перекладу на українську мову вищезазначених сторінок.», але ж навпаки АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» при наданні документів 25.04.2025 р. виправив свою помилку, яку допустив 05.04.2025, при подачі Тендерної пропозиції і у скані додав внутрішні документи «ЛИСТ погодження», який не є частиною Договору та не є вимогами Тендерної документації.
На п.2 Протоколу про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля-видобуток» щодо відхилення тендерної пропозиції від 28.04.2025 «Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику, Замовником була оприлюднена вимога щодо надання автентичного перекладу на українську мову: «Формуляр CT500.00.00.000Ф? Стенд СТ500 та Настанова щодо експлуатації Стенду СТ500 містять назви та позначення на російській мові, а саме: сторінки під назвою «Зміст» містять назву підприємства АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» на російській мові, також наявні позначення на російській мові на кожній сторінці вищезазначених документів знизу та з лівого боку. Автентичний переклад на українську мову відсутній, чим порушені вимоги ч.7 Розділу 1 тендерної документації». Натомість, 25.04.2025р. АТ «ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ» завантажив Формуляр CT500.00.00.000Ф? Стенд СТ500 та Настанову щодо експлуатації Стенду СТ500 з закресленими білим кольором необхідними до перекладу словами. Автентичний переклад на українську мову не наданий. Формуляр CT500.00.00.000Ф? Стенд СТ500 та Настанова щодо експлуатації Стенду СТ500, завантажені 25.04.2025 мають відмінності від оригіналу вищезазначених документів, завантажених первинноу складі пропозиції», АТ «СВІТЛО ШАХТАРЯ» у рамках своїх повноважень вніс коригування у оригінал Внутрішнім розпорядчим документом, а саме Наказом №260/1 ОД від 07.04.2025 р., яким без спотворення іноформації знінив оформлення Документів Формуляр CT500.00.00.000Ф? Стенд СТ500 та Настанову щодо експлуатації Стенду СТ500 до такого виду як було 25.04.2025 на дано у складі Тендерної пропозиції у відповідь на зауваження Замовника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній 19 специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендернудокументацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога суб'єкта оскарження:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Опис вимоги:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визначити незаконним і скасувати рішення уповноваженої особи від 28.04.2025 про відхилення пропозиції Скаржника – АТ «ХАРКІВСЬКИЙ
МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «СВІТЛО ШАХТАРЯ»
Автор:
00165712, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ"
61001, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ СВІТЛО ШАХТАРЯ, будинок 4/6
1. Стосовно вимог Технічної специфікації.
Відповідно до вимог Додатку № 5 Документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції, зокрема: 2.1. Дозвіл Держпраці України (Держгірпромнагляду України) на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), виданий на ім’я виробника предмету закупівлі. Вказана вимога наявна також у пункті 13 Додатку № 6 Документації.
У Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - Група А відсутні запасні частини до комбайну.
Таким чином, Замовник не має підстав вимагати Дозвіл Держпраці на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), оскільки взагалі не закуповує таке устаткування (обладнання) в рамках вказаної процедури. Крім того, Учасник-переможець має лише поставити обладнання Замовнику, а не використовувати його, що передбачено також проєктом Договору.
Ураховуючи вказане вище, Замовник має виключити з Документації вимогу про надання Дозволу Держпраці України (Держгірпромнагляду України) на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), виданий на ім’я виробника предмету закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати замовника унести зміни до тендерної документації, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
2. Стосовно Технічної специфікації
Додатком № 5 Документації предметом закупівлі є Запасні частини до очисного комбайну CLS-450 (9 найменувань).
Вказана інформація щодо товару, який закуповується не місить детального опису предмету закупівлі, чітко визначених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, малюнків або креслень, що позбавляє можливості потенційних учасників, у т.ч Скаржника, чітко встановити характеристики товару та сформувати оптимальний ціновий показник пропозиції та у подальшому, у випадку перемоги, поставити товар, що відповідатиме вимогам Замовника.
Таким чином, технічна специфікація, викладена в Додатку № 5 Документації, складена Замовником із порушенням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи вказане вище, Замовник має конкретизувати вимоги Додатку № 5 Документації в частині кожного найменування продукції.
Документація по даній закупівлі не містить критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Натомість у Додатку №5 Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) зазначено:
2.3. Документальне підтвердження наявності випробувального стенду.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником порушено ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 28 Особливостей, що може спотворити результати оцінки пропозицій учасників.
Ураховуючи вказане вище, Замовник має виключити з Додатку № 5 Документації вимогу про надання документів стосовно підтвердження наявності випробувального стенду.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника унести зміни до тендерної документації, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства
4. Незаконні вимоги Документації
Вимогою Додатку №5 та п.15 Додатку № 6 Документації передбачено для учасників документальне підтвердження наявності випробувального стенду. На підтвердження наявності випробувального стенду Учасник повинен надати (документи).
Відповідно до п. 2. Розділ IV Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою КМУ від 04.06.2015 № 374 затверджено Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. У вказаному Переліку відсутній стенд для випробувань гірничошахтного обладнання.
Крім того, знову ж таки, Замовник не закуповує гірничо-шахтне обладнання, а лише запасні частини до нього (до комбайну), тому й наявність в учасника стенду для його випробувань обладнання в цілому, не є обґрунтованою.
Цей факт підтверджується також Постановою КМУ від 26.05.2004 «Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, де зазначено, що дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – устатковання). Отже, перевіряється та випробовується устатування, а не окремі його частини.
Ураховуючи вказане вище, Замовник має виключити з Документації вимогу про надання документів стосовно стенду для випробувань гірничошахтного обладнання. як таку, що не відповідає предмету закупівлі та вимогам чинного законодавства України.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника унести зміни до тендерної документації, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними
5. Стосовно встановлення кваліфікаційного критерію (підтвердження досвіду)
Відповідно до вимог Додатків № 1 та № 6 Документації Учасник має надати документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема:
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) у сфері вугільної галузі. Під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання товару за «кодом ДК 021:2015 - 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання», укладений із Замовником в розумінні Закону. Загальна сума наданих аналогічних договорів повинна бути не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
По-перше, в Документації не конкретизовано термін Замовник та не визначено назву Закону. Така невизначеність створює неможливість виконання вимогу Замовника належним чином, і у подальшому може призвести до неналежної оцінки тендерних пропозицій учасників.
Тому, по-друге, якщо вимога Документації все ж передбачає Замовника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», то вона є дискримінаційною, оскільки передбачає участь лише тих суб’єктів господарювання, які мають виконані договори із Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», ше й на суму не меншу очікуваної вартості предмету закупівлі.
Скаржник може виконати вимогу Замовника в частині підтвердження обсягу виконаних аналогічних договорів у сумі, не меншій очікуваної вартості та по кількості договорів у випадку, якщо частина цих замовників не є Замовником у розумінні Закону України.
Таким чином, вказаною вимогою Замовник звузив потенційне коло учасників шляхом встановлення вимоги щодо Замовників аналогічного договору та вартості їх виконання.
Ураховуючи вказане вище, Замовник має виключити з Документації вимогу про те, що під аналогічним договором слід вважати договір укладений із Замовником в розумінні Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника унести зміни до тендерної документації, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними
Автор:
44174670, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД"
08131, Україна, Київська область, село Софіївська Борщагівка, вул. Кошова, будинок 122, н/п 57/6
Причина припинення:
скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Звернення:
За тендером : Запасні частини до очисного комбайну CLS-450
Тема:
креслення
Зміст:
Добрий день! Для розгляду можливості виготовлення та поставки, а також, для можливості приймання участі в закупівлі, просимо надати креслення виробів.
Дата оприлюднення звернення:
31.03.2025 09:28
Добрий день.
Креслення відсутні. Закупівля здійснюється відповідно до номенклатурних позицій найменувань предмету закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2025 20:59
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 556 330
грн.
Період подання пропозицій
до
06.04.2025 16:29
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"