Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) від БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-012771-a
Id Tender 24f9686adb894a3bbf35693b177ceee4
План UA-P-2025-03-20-014857-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.03.2025 17:35
Остання зміна 19.06.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
85 420 177 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
427 100.89 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 17:34 до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 17:34
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 17:34
до 18.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:02
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 17:10
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 28.03.2025 17:34 до 18.04.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 17:34 до 18.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 12:02
Основні параметри
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
85 420 177 грн.
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття
Назва предмета закупівлі
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета в цілому
Очікувана вартість
85 420 177 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
427100,89
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 11:39
Закінчення аукціону
21.04.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Електромережбуд-7"
Пропозиція:
84 967 339.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Пропозиція:
78 590 897.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
28.03.2025 17:34
Критерії прийнятності
28.03.2025 17:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.03.2025 17:34
Проект договору
28.03.2025 17:34
Тендерна документація
28.03.2025 17:34
Тендерна документація
28.03.2025 17:34
Тендерна документація
28.03.2025 17:34
Тендерна документація
28.03.2025 17:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ліщинецька
Електронна пошта
Телефон
+380978077679
Замовник
ЄДРПОУ
04362489
Повна назва
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08130
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА
Адреса
ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття
Період вимог/скарг з 19.05.2025 17:10 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 12:02 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 17:10
Довідка НАЗК
19.05.2025 17:10
Повідомлення про рішення
28.04.2025 17:50
Електроний протокол про продовження строку
21.04.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю детального вивчення технічної частини та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 17:49
Дата кінця розгляду
20.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не изастосовується) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1.1 Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (відповідно до таблиці наведеної в додатку) Перелік та кількість необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт: - автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 3 т. - не менше 2 одиниць - автомобіль вантажний бортовий, вантажопідйомністю не менше 2 т. - не менше 1 одиниці. - кран баштовий, вантажопідйомність не менше 6 т – не менше 1 одиниці; - кран на гусенечному ходу, вантажопідйомністю не менше 25 т. – не менше 1 одиниці; - електростанції пересувні, потужністю не менше 2 кВт; - зварювальний апарат постійного струму – не менше 2 одиниці; - екскаватори одноковшеві на пневмоколісному ходу, місткістю ковша не менше 0.25 м3; - бульдозер, потужністю не менше 59 кВт (80 к.с.) – не менше 1 одиниці; - автогрейдер, потужністю не менше 99 кВт (135 к.с.) – не менше 1 одиниці; - котки дорожні самохідні вібраційні, масою не менше 13 т. – не менше 1 одиниці; - машини свердлильні – не менше 1 одиниці; - апарати фарбувальні високого тиску – не менше 1 одиниці; - трамбівка пневматична – не менше 1 одиниці; - пилка дискова електрична – не менше 1 одиниці; - апарат для газового зварювання та різання – не менше 1 одиниці; - дрилі електричні – не менше 3 одиниць; - вібратори поверхневі – не менше 2 одиниць; - вібратори глибинні – не менше 2 одиниць; - шуруповерти – не менше 3 одиниць; - фарборозпилювачі ручні – не менше 3 одиниць; - перфоратори електричнi – не менше 5 одиниць. У підтвердження інформації, Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає, проте в зазначеній довідці є невідповідність а саме: - п.1.4 кран гусеничному ходу вантажопідйомністю не менша 25 т – зазначено реєстраційний № 205497 – згідно наданих документів на зазначений кран – реєстраційний номером є 232598. Окрім того згідно наданих даних не можливо встановити що кран має відповідних тоннажність, а саме 25 т.; - п. 1.2 автомобіль вантажний бортовий, вантажопідйомністю не менше 2 т. - не менше 1 одиниці. Учасником надано на зазначену вимогу автомобіль TGA 2.390 проте згідно з технічним паспортом – це спеціалізований вантажний бортовий з краном-маніпулятором автомобіль. Отже автомобіль вантажний бортовий, вантажопідйомністю не менше 2 т відсутній - 1.3. технічний паспорт на кран баштовий викладений російською мовою та наданий не в повному обсязі. - 1.8. котки дорожні самохідні вібраційні, масою не менше 13 т. зазначенйи не вірний реєстраційний номер: 10096RC- 10096KC - 2.6. пилка дискова електрична – не менше 1 одиниці – про те учасником надано шліф машину кутову; - 2.8. дрилі електричні – не менше 3 одиниць – Учасником зазначено в довідці лише 2 дрилі електричні. Не надано підтвердження наявності 3 од.. - 2.9. вібратори поверхневі – не менше 2 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 1 вібратор поверхневий. Не надано підтвердження наявності 2 од. - 2.10 вібратори глибинні – не менше 2 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 1 од. вібратор глибинний. Не надано підтвердження наявності 2 од. - 2.11 шуруповерти – не менше 3 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 1 од. шуруповерт. Не надано підтвердження наявності 3 од.. - 2.12 фарборозпилювачі ручні – не менше 3 одиниць; Учасником зазначено в довідці лише 2 од. фарборозпилювачі ручні. Не надано підтвердження наявності 3 од.. - 2.13 перфоратори електричні – не менше 5 одиниць - Учасником зазначено в довідці лише 2 од. перфоратори електричні. Не надано підтвердження наявності 5 од.. - У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: • чинні протоколи перевірки справності електрообладнання, що буде залучено до виконання робіт (протоколи перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром); • копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного інструменту (журнал, протоколи, звіт). Учасником не надані зазначені документи. - Учасник повинен був надати у разі подання у складі тендерної пропозиції сертифікатів виданих на ім’я субпідрядника, учасник подає лист адресований замовнику та учаснику від такого субпідрядника щодо не заперечення надання цих документів учаснику для участі у цій закупівлі (із зазначенням номеру оголошення закупівлі). Учасником не надано зазначений документ. - У підтвердження наявності ліцензіїї у субпідрядника ТОВ «Формула Майбутнього» учасником надано наказ ДСНС про видачу ліцензії № НС -832 від 15.08.2024 року у якому зазначено видати ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт ТОВ «Формула Майбутнього», проте в зазначеному документі встановлено що юридична особа повинна внести плату за видачу ліцензії. Підтверджуючі документи щодо внесення плати або наявності ліцензії не надано. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів на підтвердження кваліфікаційним критерія. 2. Відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, для забезпечення проведення контролю будівельних робіт, які мають необхідні знання та досвід за нижченаведеною формою. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника. Таблиця 1 № з/п Посада П.І.Б. Освіта Загальний стаж роботи за фахом, років Досвід роботи на цій посаді, років Працівник учасника (постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно-правового характеру) або субпідрядника/співвиконавця (дата, № договору) 1 2 3 4 5 6 7 До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер з досвідом роботи не менш ніж 5 років або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - виконавець робіт з досвідом роботи не менш ніж 5 років або інша особа, яка виконує його функції, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - начальник виробничої дільниці – не менше 1 особи; - майстер будівельних та монтажних робіт або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи; - сертифікований інженер з охорони праці – не менше 1 особи; - сертифікований інженер-кошторисник – не менше 1 особи; - головний енергетик, що має групу допуску ІV до і вище 1000 В.– 1 особа; - електромонтажник відповідного розряду та категорії – не менше 2 осіб; - працівники робітничих спеціальностей – не менше 20 осіб, в тому числі: муляри - 1 чол, маляри - 2 чол, сантехніки- 1 чол, столяри - 2 чол, лицювальники-плиточники - 2 чол, різнороби - 11 чол; - сертифікований інженер-кошторисник – не менше 1 особи; - сертифікований геодезист – не менше 1 особи. Учасником надано довідку проте зазначена довідка надано до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додаток 5 – проте Учасник приймає участь у відкритих торгах з особливостями. Окрім того не надано підтверджуючі документи щодо наявності лицювальники-плиточники - 2 чол. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів щодо наявності лицювальники-плиточники - 2 чол. 3. Відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - документи, підтверджуючі кваліфікацію працівників, вказаних у довідці; - діючий кваліфікаційний сертифікат: інженера-кошторисника; - діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста; - наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба); - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та знань технології робіт відповідального виконавця робіт (виконроба); - діючі кваліфікаційні сертифікати та страхові поліси до Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера- кошторисника та інженера з охорони праці; - документ про проходження навчання з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В (для електрика); - документ про проходження головним інженером навчання з питань пожежної безпеки; - лист-згоду на виконання робіт в декілька змін, а саме: в денний та нічний періоди; - довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів - копія ліцензії або інших дозвільних документів на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; - копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. У підтвердження інформації, Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає, проте в зазначеній довідці є невідповідність а саме: - на працівників п.5, п. 7, п. 12, п. 15, п. 16, п. 17, п. 26, п. 27, п. 30 - не надано документ про проходження навчання з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) та копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. - Не надано наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб) - У пункті 15 довідки не зазначено загальний стаж роботи, щодо Бугаєнка посада згідно наданих документів слюсар-сантехнік, а у довідці сантехнік. - П. 18 на Димченка Б.С. не надано наказу щодо виконання функцій лицювальника-плиточника. - Учасником надано витяг з Протоколу № 25/8ж від 25.04.2024 року, що містять ознаки втручання в його зміст, а саме штучне накладання печатки та підписів, що є грубим порушенням чинного законодавства, за яке передбачена кримінальна відповідальність. Надати документ які містять достовірні дані щодо працівників Ковальчук В.В. та Галикіна С.С. щодо проходження навчання. Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних документів щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 4. Відповідно до п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копії аналогічного договору (не менше одного) з усіма додатками та додатковими угодами що є невід’ємними частинами до договорів; - копії документів, що підтверджують виконання договору (-ів), акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; - фотофіксація виконаних робіт/наданих послуг аналогічного договору (договорів). Аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної Аналогічним, за предметом закупівлі є договір, один з критеріїв якого дає змогу переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов'язання якісно та у визначений термін, а саме: будівництво/реконструкції або капітальний ремонт спортивних закладів, закладів освіти, шкіл, ліцеїв, дошкільних навчальних закладів, соціальних закладів тощо. Сума аналогічного договору має дорівнювати очікуваній вартості закупівлі або не бути меншою за 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Учасником надано договір, щодо будівництва споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття що виконується на даний момент, а не виконаний повністю. Акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про часткове виконання робіт, а не повне. Також до поданого договору не надано довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до аналогічного договору. Окрім того, Замовником вимагалось надати договір щодо будівництво/реконструкції або капітальний ремонт спортивних закладів, закладів освіти, шкіл, ліцеїв, дошкільних навчальних закладів, соціальних закладів тощо ( за кодом ДК 021:2015 — 45210000-2 Будівництво будівель) та/або за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація). Надати відповідні документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів на підтвердження кваліфікаційним критерія. 2) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних підтверджуючих документів щодо наявності лицювальники-плиточники - 2 чол. 3) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки та відповідних документів щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 4) Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт
Створено
15.05.2025 15:24
Надати до
16.05.2025 15:24
Період вимог/скарг з 11.06.2025 15:50 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 17:03 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено, що Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП), що можна перевірити на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:50
Повідомлення про рішення
10.06.2025 17:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 15:50 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 15:13
Електроний протокол про продовження строку
11.06.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 17:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю детального вивчення технічної частини та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
19.06.2025 14:31
Дата кінця розгляду
10.07.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000041
Дата створення проекту
26.05.2025 10:24
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 12:23
Дата публікації висновку про результати
18.06.2025 17:22
Дата завершення усунення порушень
24.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 813-34-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2025-03-28-012771-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 12:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області від 15.04.2025 № ВТО-50), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), рішення комісії АМКУ від 04.06.2025 № 8925-р/пк-пз, пояснення та документи, надані Замовником (12.06.2025) на запит Держаудитслужби (09.06.2025), наданий через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», виконання Замовником рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
_
Дата висновку
16.06.2025 00:00
Дата публікації
18.06.2025 17:22
Документи висновку
18.06.2025 17:22
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.05.2025 № 156 Київ Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-03-28-012771-a.b1, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-03-28-012771-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 23 травня 2025 року № 151 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене з 28 травня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. Заступник Голови Станіслав ПАТЮК
Рішеня
29.05.2025 10:43
Орган перевірки
04.06.2025 00:00
Документи повідомлення
29.05.2025 10:44
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), з очікуваною вартістю 85 420 177,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-012771-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба: 1. В отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції (у разі наявності такої) з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.06.2025 16:52
Орган перевірки
13.06.2025 00:00
Документи повідомлення
09.06.2025 16:53
-
Відповідь
пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 09.06.2025 року о 16:52 год. 1. Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття». Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА». 2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/ 3. Фінансування здійснюється за рахунок місцевого бюджету (Код програмної класифікації видатків (КПКВ) – 0115070 «Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту») 4. Фінансування даної закупівлі не здійснюється відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
12.06.2025 15:15
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
85 420 177 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978077679
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
85 420 177 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978077679
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності