Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві від РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-006621-a
Id Tender f2118a24327e4de2ad6347f67b27c27c
План UA-P-2025-03-28-003391-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.03.2025 13:18
Остання зміна 25.04.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 496 997 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
117 484.99 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 13:16 до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 13:16
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 13:16
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00
до 11.04.2025 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 14:46
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 14:46
до 25.04.2025 10:20
Період уточнень
з 28.03.2025 13:16 до 02.04.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 13:16 до 02.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00 до 11.04.2025 14:46
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00 до 11.04.2025 14:46
Основні параметри
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 496 997 грн.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
Очікувана вартість
23 496 997 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
117484,99
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
14.04.2025 00:00
Дата постачання по
14.01.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані Роботи на умовах відстрочки платежу до 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів форми №КБ-2в, довідок форми №КБ-3 та за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН 11"
Пропозиція:
23 486 132.85 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 13:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панчук Володимир
Електронна пошта
Телефон
380443746347
Замовник
ЄДРПОУ
43611844
Назва (англійською мовою)
REGIONALNII SERVISNII TsENTR GSTs MVS V M. KIYeVI (FILIYa GSTs MVS)
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Арсенальна будинок 9/11
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
Період вимог/скарг з 11.04.2025 14:46 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.04.2025 00:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 14:46
Довідка НАЗК
11.04.2025 14:46
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
05.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: 05.04.2025 відбулося розкриття в процедурі закупівлі UA-2025-03-28-006621-a, що провадилася для закупівлі робіт: Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві. Тендерною документацією встановлено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Було виявлено невідповідності у інформації наданій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН 11", а саме: 1. У Додатку 1 Пункт 1.1. Учасники тендерної процедури зобов'язані надати підтвердження наявності реального, а не тимчасового офісу для забезпечення виконання умов договору. Для цього, окрім сканованої копії документа, що підтверджує оренду офісу, учасники повинні додати квитанції про сплату комунальних послуг та оренди офісу за будь-які три місяці на вибір у періоді 2024-2025 років. Квитанції про сплату комунальних послуг та оренди офісу за будь-які три місяці на вибір у періоді 2024-2025 років не надані. 2. У Додатку 1 Пункт 1.1 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Договір оренди приміщення №05/02-п від 01 лютого 2024 року діє до 31 січня 2025 року. 3. У Додатку 1 Пункт 1.2. Обов’язкова наявність в учасника працівників робітничих професій/спеціальностей, а саме: - бетоняр - електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер - маляр - муляр - штукатур - опоряджувальник будівельний - зварювальник та/або електрозварник ручного зварювання - монтажник з монтажу сталевих конструкцій; - монтажник систем утеплення будівель. На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде безпосередньо виконувати роботи на об’єкті Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації згідно посади (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства), а також протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07. На таких працівників як: Бондарчук В.Л. – столяр; Кузнецов Д.А. – монтажник сталевих конструкцій; Братковський С.С. – бетоняр; Лесковець А.О. – маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний; Панько Н.Ю. – зварювальник та/або електрозварник ручного зварювання; Тимошенко А.О. - електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер, відсутні копії документу про одержання кваліфікації згідно посади (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства), а також протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07 4. У Додатку 1 Пункт 1.2. Обов’язкове проходження навчання головного інженера з перевірки знань з пожежної безпеки на підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки: правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці та наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Для підтвердження можливості виконання протипожежних робіт надати довідку про працівників, які будуть залучатися до виконання цих робіт. Відсутній наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Також відсутня довідка про працівників, які будуть залучатися до виконання протипожежних робіт. 5. У Додатку 1 Пункт 1.2. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду (підтвердити документом про здобуття кваліфікації та розряду); - налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (підтвердити документом про здобуття кваліфікації та розряду). Інформація, зазначена в довідках, повинна повністю співпадати з інформацією, яка відображена в документах наданих для підтвердження наявності в учасника працівників. Жодного документу на підтвердження кваліфікації та розряду не надано. 6. У Додатку 1 Пункт 1.2. учасник має надати копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці наступних працівників: керівник/директор або його заступник (з вищою освітою) (надати в складі тендерної пропозиції оригінал чи копію документів на підтвердження рівня освіти) (обов’язкове проходження навчання керівника Правил ОП під час виконання робіт на висоті“ НПАОП 0.00-1.15-07, Правил ОП під час роботи з інструментом та пристроями” НПАОП 0.00-1.71-13, Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт” НПАОП 0.00-1.75-15, Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18, Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями ОП працівників, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві” НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2-2-2009), Навчання та перевірка знань правил пожежної безпеки в Україні на підтвердження проходження навчання надати посвідчення та проколів про проходження навчання.) - копії посвідчення та протоколів про проходження навчання з охорони праці не надано. - головний інженер (з вищою будівельною освітою) (має пройти навчання з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18, на підтвердження учасник має надати скан-копії посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці). Додатково надати документ про отримання вищої освіти - копії посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці не надано. - виконавець робіт/виконроб (з вищою технічною/будівельною освітою) (виконавець має пройти навчання з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18, на підтвердження учасник має надати скан-копії посвідчення та прокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці). Додатково надати документ про отримання вищої освіти, документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс) - копії посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці не надано. Документ про отримання вищої освіти, документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс) не надано. - Не надано копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці інженера проектувальника. 7. У Додатку 1 Пункт 1.2. на кожного працівника ІТР надати дійсні посвідчення та протоколи про проходження навчання Законодавства України з охорони праці, гігієни праці, основ електробезпеки, правил пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014; Щонайменше на трьох працівників ІТР надати дійсні посвідчення та проколи про проходження навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, та підтвердити IV групу з електробезпеки. Відсутні посвідчення та протоколи про проходження навчання Законодавства України з охорони праці, гігієни праці, основ електробезпеки, правил пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014 у всіх працівників ІТР, крім інженера з охорони праці Йосипенко С.Г. 8. У Додатку 1 Пункт 1.2. щонайменше на трьох працівників ІТР надати дійсні посвідчення та проколи про проходження навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, та підтвердити IV групу з електробезпеки. Надано тільки на одного працівника Йосипенко С.Г. 9. Підтвердження статусу працівників: Учасники тендеру повинні надати підтвердження, що працівники, залучені до виконання робіт, не перебувають у розшуку та не підлягають мобілізації, або є заброньованими відповідно до норм чинного законодавства України. Для цього учасники повинні надати: Довідку від відповідних органів про відсутність працівників у розшуку (ДІЯ, Оберіг тощо) - не було надано. Документи, що підтверджують бронювання працівників або їхній статус у разі мобілізації – не було надано. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 43 Особливостей замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ВИРІШИВ: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН 11" під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-28-006621-a.
Створено
09.04.2025 09:29
Надати до
10.04.2025 09:29
Договір
UA-2025-03-28-006621-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№24
23 486 132.85 грн.
19 571 777.37 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
18.01.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
Номенклатура
Капітальний ремонт адміністративної будівлі літера «Ф» регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) за адресою: вул. Мрії, 19 у м. Києві
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 14 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43611844

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН 11"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН 11"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43494508

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.04.2025 10:20
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 496 997 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380443746347
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 496 997 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380443746347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності