Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир від Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-004885-a
Id Tender afa0974df91748c6bc8728a82344b941
План UA-P-2025-03-28-001799-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.03.2025 11:54
Остання зміна 13.06.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
484 926.18 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 424.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 11:52 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 11:52
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 11:52
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 16:04
до 12.06.2025 16:21
Залишилось 2 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:49
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 16:21
-
Період уточнень
з 28.03.2025 11:52 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 11:52 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 16:04 до 12.06.2025 16:21
Період кваліфікації
з 13.05.2025 16:04 до 12.06.2025 16:21
Основні параметри
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
484 926.18 грн.
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
Назва предмета закупівлі
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
Очікувана вартість
484 926.18 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2424,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 15:41
Закінчення аукціону
13.05.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"
Пропозиція:
484 178.83 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
454 638.53 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 15:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 13:36
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Шацило
Електронна пошта
Телефон
+380669190682
Сайт:
http://tke.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35343771
Повна назва
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Київська, 48
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:49 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 16:04 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:49
Повідомлення про рішення
20.05.2025 16:01
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «20» травня 2025 року місто Житомир Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП ФАЄР". 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За результатами електронного аукціону закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир» (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) найбільш економічно вигідна пропозиція в учасника ТОВ "ТОП ФАЄР ". Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР" містить значний обсяг документів, які потребують ретельного аналізу на відповідність умовам тендерної документації, у тому числі перевірки кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог та правових аспектів. Крім того, на момент розгляду цієї пропозиції на уповноважену особу покладено значний обсяг навантаження у зв’язку з одночасним перебігом етапів кваліфікації по інших закупівлях, що проводяться Замовником, що ускладнює своєчасне завершення розгляду без втрати якості та об’єктивності прийнятих рішень. З метою забезпечення принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, виникла об’єктивна аргументована потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР", щоб забезпечити належний та неупереджений аналіз усіх документів. Враховуючи вищевикладене, ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП ФАЄР ". 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОП ФАЄР". Уповноважена особа Альона ШАЦИЛО
Дата продовження строку розгляду
20.05.2025 16:00
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ТОП ФАЄР" встановлено наступні невідповідності: 1. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога: «Учасник надає файл у форматі pdf, відсканований з документа, який встановлено чинним на дату подачі тендерної пропозиції законодавством України, що підтверджує статус учасника як платника податків (наприклад, свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ, витяг з реєстру платників єдиного податку)» ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає копію Витягу з реєстру платників ПДВ замість сканованого оригіналу. 2. Додатком 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен виконувати роботи з дотриманням правил техніки безпеки, використовувати екологічно безпечні матеріали, своєчасно вивозити сміття, гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених нормативною документацією, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку». ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції не надає документа, яким гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених нормативною документацією, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. 3. Пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати в складі тендерної документації документ: «Довідка з відомостями про учасника, яка повинна містити наступну інформацію: повне найменування Учасника (для юридичних осіб) або прізвище, ім`я, по батькові (для фізичних осіб), юридична та фактична адреса (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб), поштова адреса, електронна адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків), банківські реквізити (рахуноку форматі iban, банк), номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або Витягу з реєстру платників ПДВ), індивідуальний податковий номер – для учасника, який є платником податку на додану вартість, телефон, факс, відомості про керівника учасника-юридичної особи (прізвище, ім’я по батькові, посада, контактний телефон), форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб)». ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №61/15 від 12.05.2025 р. В наданій довідці не вказана наступна інформація: юридична та фактична адреса; поштова адреса; номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або Витягу з реєстру платників ПДВ); факс; відомості про керівника учасника-юридичної особи (прізвище, ім’я по батькові, посада, контактний телефон), а саме: посада та контактний телефон; юридичний статус; організаційно-правова форма. 4. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання предмету закупівлі. В довідці необхідно вказати ПІБ працівників, посаду, освіту, спеціальність та стаж роботи на займаній посаді. ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №61/1 від 12.05.2025 р. Також, в складі тендерної пропозиції надаються підтверджуючі документи щодо наявності в учасника працівників, що вказані в Довідці. Враховуючи надані документи, в Довідці виявлені невідповідності в інформації на працівників (посада): Ціпкайло О.В. та Нартенко В.А. 5. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вказано, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати: на працівників, що працюють за основним місцем роботи оригінали (або належним чином завірені копії) трудових книжок (першу сторінку та сторінку, що містить запис про призначення на посаду в учасника) або витяг/виписку з електронної трудової книжки належним чиним завіреної сканованої копії; на працівників, що працюють за суміщенням посад або сумісництвом оригінали (або належним чином завірені копії) наказів про призначення на посаду; на працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами оригінали (або належним чином завірені копії) таких угод, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником. Зазначені в Довідці №61/1 від 12.05.2025 р. працівники Лащ Б.М., Нартенко В.А., Суховій О.В. працюють за основним місцем роботи в ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117). В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) відсутні оригінали (або належним чином завірені копії) трудових книжок (перша сторінка та сторінка, що містить запис про призначення на посаду в учасника) або витяг/виписка з електронної трудової книжки належним чиним завіреної сканованої копії на працівників: Лащ Б.М., Нартенко В.А., Суховій О.В. 6. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати оригінали (або належним чином завірені копії) посвідчень навчання з питань охорони праці працівників, посада або професія яких пов’язана з обслуговуванням електроустановок. ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції на працівників надає посвідчення про навчання і перевірки знань з питань охорони праці, в який не входить ПТЕЕС, який є обов?язковим для виконання робіт по процедурі закупівлі. 7. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вказано наступну вимогу: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатнього для виконання предмету закупівлі. В довідці повинно бути зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу (у разі їх залучення), тощо, необхідних для виконання робіт у повному обсязі в довільній формі. Серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання та механізмів обов'язкова наявність (якщо в ньому є потреба для виконання робіт) наступного: - Автотранспорт вантажний для перевезення матеріалів (власний чи орендований згідно чинного законодавства); - Крани, автокрани, автонавантажувачі, підіймачі та навантажувачі різної тоннажності (власний чи орендований згідно чинного законодавства).» ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №61/2 від 12.05.2025 р., в якій відсутня інформація про наявність наступного: Крани, автокрани, автонавантажувачі, підіймачі та навантажувачі різної тоннажності (власний чи орендований згідно чинного законодавства). 8. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати Довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, стан виконання договору. ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Довідку №61/3 від 12.05.2025 р. В наданій довідці не вказана наступна інформація: сума договору, стан виконання договору Крім того, в інформації по договору №208 від 28.11.2022 р. вказана невірна дата, вказана не повна інформація по предмету закупівлі. 9. В Кваліфікаційних критеріях Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вимагається надати не менше 2 копій договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). ТОВ «ТОП ФАЄР» (42082117) в складі тендерної пропозиції надає Договір №208 від 28.11.2022 р. не з усіма укладеними додатковими угодами.
Створено
30.05.2025 17:01
Надати до
31.05.2025 17:01
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:21 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:49 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:21
Довідка НАЗК
12.06.2025 16:21
Повідомлення про рішення
05.06.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-28-004885-a-c1
Очікує підписання
484 178.83 грн.
484 178.83 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
Номенклатура
Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по вул. Михайла Грушевського, 95Б в м. Житомир
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35343771

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"
Повна назва
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43219275

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
484 926.18 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380669190682
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
484 926.18 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380669190682
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності