Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти мультимедійного обладнання від БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-004681-a
Id Tender 49875c24a61945058e95cd4f291fefbe
План UA-P-2025-03-28-004381-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.03.2025 12:30
Остання зміна 21.04.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
921 625 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 650 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 12:30 до 07.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 12:30
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 12:30
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2025 01:00
до 08.04.2025 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 10:58
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2025 10:58
до 21.04.2025 15:25
Період уточнень
з 28.03.2025 12:30 до 04.04.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 12:30 до 04.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2025 01:00 до 08.04.2025 10:58
Період кваліфікації
з 07.04.2025 01:00 до 08.04.2025 10:58
Основні параметри
Комплекти мультимедійного обладнання
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ІНТЕРАКТИВ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
921 625 грн.
Комплекти мультимедійного обладнання
Назва предмета закупівлі
Комплекти мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
921 625 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4650,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 000
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 3 (комплект)
Комплект інтерактивної панелі з додатковим оснащенням
Опис предмета закупівлі
Комплект інтерактивної панелі з додатковим оснащенням
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
09107, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, м.Біла Церква, вул.Скоропадського Павла, будинок 4
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
Комплект інтерактивної дошки з спеціалізованим ПЗ
Опис предмета закупівлі
Комплект інтерактивної дошки з спеціалізованим ПЗ
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
09107, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, м.Біла Церква, вул.Скоропадського Павла, будинок 4
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 2 (комплект)
Мультимедійний LCD проектор
Опис предмета закупівлі
Мультимедійний LCD проектор
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
09107, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, м.Біла Церква, вул.Скоропадського Павла, будинок 4
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної. Мова тендерної пропозиції - українська.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»
Пропозиція:
921 330 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 12:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нателла Андрющенко
Електронна пошта
Телефон
+380982125572
Замовник
ЄДРПОУ
45708497
Повна назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Поштовий індекс
09107
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н, місто Біла Церква
Адреса
вул. Скоропадського Павла, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти мультимедійного обладнання
Період вимог/скарг з 08.04.2025 10:58 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 01:00 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 10:58
Довідка НАЗК
08.04.2025 10:58
Повідомлення про рішення
07.04.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-28-004681-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/04/25-4
921 330 грн.
767 775 грн.
З ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (комплект)
Комплект інтерактивної панелі з додатковим оснащенням
Номенклатура
Комплект інтерактивної панелі з додатковим оснащенням
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
3 (комплект)
Комплект інтерактивної дошки з спеціалізованим ПЗ
Номенклатура
Комплект інтерактивної дошки з спеціалізованим ПЗ
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Мультимедійний LCD проектор
Номенклатура
Мультимедійний LCD проектор
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Повна назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45708497

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45647982

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000102
Дата створення проекту
21.04.2025 15:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:15
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 12:46
Дата завершення усунення порушень
20.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 № 160 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-28-004681-a 28.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 16:15
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2025 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Санрайз Партнерс», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 08.04.2025 б/н та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.04.2025, договір про закупівлю від 21.04.2025 № 21/04/25-4, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про виправлення технічної помилки від 21.04.2025, пояснення та документи надані Замовником від 25.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «Санрайз Партнерс» з ціновою пропозицією 921 330,00 гривень та укладено договір про закупівлю від 21.04.2025 № 21/04/25-4.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 12:46
Документи висновку
14.05.2025 12:46
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є комплекти мультимедійного обладнання за ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-004681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.04.2025 14:37
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 14:37
-
Відповідь
Відповідь на пояснення
Надаємо наступну відповідь на звернення. 1. Очікувана вартість передбачена відповідно до рішення Білоцерківської міської ради Київської області від 28.11.2024 р. № 6497-65-VIII «Про внесення змін до Програми розвитку системи освіти Білоцерківської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради Київської області від 24 грудня 2020 року №66-05-VIII (зі змінами), кошторису замовника на 2025 рік, затвердженого Управлінням освіти та науки Білоцерківської міської ради від 24.01.2025 р. та річним планом закупівель на 2025 рік, ґрунтується на фактичних складових ціни та включає в себе вартість товару, вартість його транспортування до місця поставки Замовника, інші обов’язкові платежі, що мають бути здійснені учасником (документи додаються). Загальна кількість необхідного для закупівлі обсягу мультимедійного обладнання сформована виходячи із розрахунку потреби для закладу освіти з метою обладнання кабінетів природничо-математичного циклу. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 р. методом порівняння ринкових цін шляхом запитів цінових пропозицій до учасників ринку. Замовником здійснено запит до суб’єктів господарювання з метою отримання інформації щодо актуальних цін на мультимедійне обладнання. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована шляхом визначення середньоарифметичного значення отриманих комерційних пропозицій. Комерційні пропозиції постачальників додаються. 2. Відповідно до пункту 4.1 постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюється головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки. Замовник не має статусу бюджетної установи, а є одержувачем бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою. А тому, вимоги пункту 4.1 постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 р. не застосовуються. Поза цим, Замовником здійснено оприлюднення інформації, передбаченої п.4.1 постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 р. на сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Київської області: https://bila-cerkva.osv.org.ua/2025-11-41-26-06-01-2025/ 3. Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, виділені реалізації Програми розвитку системи освіти Білоцерківської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки. КПКВ – 0611142 Інші програми та заходи у сфері освіти. Перелік інформацію щодо закупівель товарів, робіт і послуг, яку необхідно оприлюднювати в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) визначається статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Бюджетне законодавство встановлює вимоги щодо змісту документів, які стосуються виконання бюджетного процесу, а також вимагає дотримання встановлених окремими порядками форм щодо їх заповнення. Водночас бюджетне законодавство не регулює особливості зазначення кодів класифікації бюджетних видатків в ЕСЗ. Тому перелік інформації, яка має зазначатися в ЕСЗ при плануванні та проведені закупівель визначається на сьогодні Законом, Особливостями та іншими нормативними документами, що регулюють сферу закупівель. Наразі, відсутній обов’язок для замовника щодо оприлюднення інформації про КПКВ у річному плані закупівель. 4. Дана закупівля здійснюється Замовником за кошти місцевого бюджету та не передбачає фінансування на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
25.04.2025 16:37
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
921 625 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 01:00
Замовник:
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Контактний телефон:
+380982125572
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
921 625 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 01:00
Замовник:
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Контактний телефон:
+380982125572
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності