Показати схожі тендери

Закупівля Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-002504-a
Id Tender 9353e7559ef74d14af2bb9087c2e069c
План UA-P-2025-03-28-001484-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.03.2025 10:28
Остання зміна 13.06.2025 14:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 10:26 до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 10:26
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 10:26
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:10
до 28.05.2025 12:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2025 09:07
до 03.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.05.2025 12:37
-
Період уточнень
з 28.03.2025 10:26 до 03.04.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 10:26 до 03.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:10 до 28.05.2025 12:37
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:10 до 28.05.2025 12:37
Основні параметри
Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 800 000 грн.
Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
Назва предмета закупівлі
Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
Очікувана вартість
4 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.04.2025 11:41
Закінчення аукціону
07.04.2025 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Шевченка, 2-А
Дата постачання по
01.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛЕЛЕКА ДРОН"
Пропозиція:
4 599 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ"
Пропозиція:
4 576 230 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДронХаб"
Пропозиція:
3 639 935 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.04.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
28.03.2025 10:26
-
28.03.2025 10:26
-
28.03.2025 10:26
-
Проект договору
Скасування
13.06.2025 14:07
рішення АМКУ № 9245-р/пк-пз від 10.06.2025
13.06.2025 14:08
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитрій Багінський
Електронна пошта
Телефон
+380459763090
Замовник
ЄДРПОУ
05408846
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Ірпінь
Адреса
вул. Шевченка, 2-а
Кваліфікація
Лот № 1 Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
Період вимог/скарг з 17.04.2025 09:07 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 12:10 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.04.2025 09:07
Повідомлення про рішення
09.04.2025 09:58
Електроний протокол про продовження строку
07.04.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
у складі пропозиції Учасником не надно фото запропонованого товару. За для підтвердження типу антен, матеріалу корпусу, факту наявності пасивного та активного охолодження, комплектації прошу додати фото Товару
Створено
07.04.2025 16:36
Надати до
08.04.2025 16:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.04.2025 09:58
Дата кінця розгляду
06.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.04.2025 11:21 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 09:07 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.04.2025 11:21
Повідомлення про рішення
28.04.2025 11:20
-
28.04.2025 11:02
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 09:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 11:01
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.05.2025 11:21 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 11:21 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 11:21
Довідка НАЗК
06.05.2025 11:21
Повідомлення про рішення
06.05.2025 11:18
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 11:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 07:58
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.05.2025 12:37 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:53 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 12:37
Довідка НАЗК
28.05.2025 12:37
Повідомлення про рішення
27.05.2025 11:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На підставі рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8120-р/пк-пз від 21.05.2025 року встановлено порушення з боку Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» (ЄДРПОУ 45514866), яке було визначене переможцем процедури. Відповідно до резолютивної частини зазначеного рішення Комісії, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» переможцем процедури закупівлі «Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)». З метою належного виконання рішення органу оскарження, 22.05.2025 року Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» переможцем. Відповідна інформація оприлюднена в електронній системі закупівель у встановленому порядку та в строки, передбачені законодавством ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕЛЕКА ДРОН» переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-28-002504-a. 2. Повідомити всіх учасників процедури про прийняте рішення через електронну систему закупівель.» 4.Текст повідомлення 24 години: «З метою забезпечення дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також у зв’язку з необхідністю уніфікованого підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, Замовником прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178. Враховуючи, що в межах цієї ж процедури закупівлі іншому учаснику було надано можливість виправити аналогічні недоліки у тендерній пропозиції шляхом оприлюднення відповідного повідомлення, з метою уникнення дискримінаційного підходу та забезпечення прозорості, Замовник застосовує аналогічний механізм щодо розгляду пропозиції поточного учасника згідно результатів електронного аукціону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Відповідно до пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації передбачено - За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). * останнім звітним періодом вважається період визначений в Статуті, Положенні чи інших установчих документів або чинним законодавством. Учасник у складі тендерної пропозиції надало модельний статут, відповідно до пункту 33.10 якого передбачено - Рішення загальних зборів учасників приймаються щодо надання згоди на вчинення Товариством значного правочину, а також правочину, щодо якого є заінтересованість (якщо Статутом визначено порядок погодження такого правочину) більшістю голосів усіх учасників Товариства, які мають право голосу з цього питання*. Відповідно до частини другої статті 44 Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Для усунення невідповідностей, відповідно до пункту 43 Постанови та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник має надати - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання Договору за результатами закупівлі; та/або - копію документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду* (форма №1 Баланс, тощо). Також відповідно до пункт 1 Додатку 2 Тендерної пропозиції встановлює, що оскільки товар, що є предметом закупівлі, має військове призначення та є необхідним для виконання функцій з оборони держави під час дії воєнного стану, у складі пропозиції Учасник має надати фото запропонованого Учасником товару, що підтвердить тип антен, матеріал корпусу, факт наявності пасивного та активного охолодження, комплектацію. Учасником надано не повну інформацію у фото, що наявні у складі пропозиції. Для усунення невідповідностей, відповідно до пункту 43 Постанови та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник має надати фото запропонованого Учасником товару, що підтвердить тип антен, матеріал корпусу, факт наявності пасивного та активного охолодження, комплектацію із повною інформацією.»
Створено
27.05.2025 11:03
Надати до
28.05.2025 11:03
Угоди
UA-2025-03-28-002504-a-b2
Очікує підписання
4 599 000 грн.
4 599 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
13 (штуки)
Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
Номенклатура
Стаціонарний комплекс протидії БпЛА Defender Bush - 11 (або аналог)
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 1 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408846

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛЕЛЕКА ДРОН"
Повна назва
ТОВ "ЛЕЛЕКА ДРОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45514866

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459763090
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459763090
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності