Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника від Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-001122-a
Id Tender a739c65ce9fa4eebb50b4e637d8a27fc
План UA-P-2025-03-28-000598-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.03.2025 09:23
Остання зміна 17.04.2025 16:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 052 790.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 263.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 09:22 до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 09:22
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 09:22
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.04.2025 00:00
до 10.04.2025 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 15:59
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.04.2025 15:59
до 17.04.2025 16:51
Період уточнень
з 28.03.2025 09:22 до 03.04.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 09:22 до 03.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.04.2025 00:00 до 10.04.2025 15:59
Період кваліфікації
з 06.04.2025 00:00 до 10.04.2025 15:59
Основні параметри
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 052 790.66 грн.
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Назва предмета закупівлі
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Примітки
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Очікувана вартість
1 052 790.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5263,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
238
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг і використаних запасних частин, комплектуючих та витратних матеріалів здійснюється Замовником безготівковим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з Актом наданих послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання акту й пред’явленого рахунку на сплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА"
Пропозиція:
905 974.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 09:23
Оголошення про проведення закупівлі
28.03.2025 09:22
Критерії прийнятності
28.03.2025 09:22
Критерії прийнятності
28.03.2025 09:22
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.03.2025 09:22
Проект договору
28.03.2025 09:22
-
28.03.2025 09:22
-
28.03.2025 09:22
-
28.03.2025 09:22
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лоліта Яковлева
Електронна пошта
Телефон
+380506093050
Замовник
ЄДРПОУ
40109084
Повна назва
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Період вимог/скарг з 10.04.2025 15:59 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.04.2025 00:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 16:00
Довідка НАЗК
10.04.2025 15:59
Повідомлення про рішення
06.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Голден Лайн Україна», код ЄДРПОУ 39225534 невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: ? Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих.№02/04 від 03.04.2025, де обладнання не співпадає обладнанню, передбаченому підп. 2 Наявність відповідної технічної документації, обладнання та програмного забезпечення Додатку 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), а саме, відсутнє підтвердження наявності обладнання: - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем, програмування блоків керування автомобілів Замовника); - комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля; - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D; - стенд для контролю та регулювання світла фар; - обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів зі зняттям; - обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач; - обладнання та гальмівний стенд для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR; - пристрій для заміни гальмівної рідини; - обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку циліндрів Абз.2 підп.3 зазначеного розділу передбачено: «Наявність обладнання повинна співпадати з інформацією, що буде зазначена Учасником в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу та наданим документам, що підтверджують право володіння або користування або розпорядження або іншим документам, які підтверджують останнє». ? Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих.№02/04 від 03.04.2025 в якій зазначено: № Найменування кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг 27. Станція з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів, що знаходиться за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег) 1 Договір суборенди нежитлового приміщення №17/2024 -0 від 20 березня 2024 року Так, до складу тендерної пропозиції на підтвердження підстав користування було надано договір суборенди нежитлового приміщення №17/2024-О від 20.03.2024. Першим реченням п.5.1. договору зазначено: «Цей договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє протягом 12 місяців після підписання акту прийому-передачі Приміщень в суборенду». До договору також було надано акт прийому-передачі приміщення в суборенду без дати тільки зазначено «__ березня 2024 р.» та додаткова угода №1 до договору суборенди нежитлового приміщення №17/2024-О від 20.03.2024 р. де передбачено: «1. Сторони дійшли згоди змінити п.5, п.п.5.1 Договору №17/2024-О від 20 березня 2024 р. з 22 січня 2024 та викласти його в наступній редакції, а саме: «Цей договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами, та діє до 31 грудня 2025 р. після підписання акту прийому -передачі Приміщень в суборенду. СУБОРЕНДАР має переважне право на подовження терміну дії цього Договору або укладення договору суборенди Приміщень на новий строк». Частиною 1 статті 795 Цивільного кодексу України передбачено: «1.Передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором». Договором встановлено, що договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами після підписання акту прийому-передачі Приміщень в суборенду. Виходячи з цього, акт прийому-передачі приміщення є основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду. До тендерної пропозиції не додано підписаного акту прийому-передачі приміщень в суборенду з датою підписання, у зв’язку з чим не можливо встановити чи передано приміщення за адресою 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег) в оренду чи ні. Таким чином право володіння або підстава користування або договір про надання послуг не підтверджено й не дає підстави розуміти, що у учасника є можливість надавати послуги за предметом закупівлі на станції технічного обслуговування у місті Дніпро Дніпропетровської області, що також передбачено й у Додатку 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О). ? Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.04.2025 за вих.№05/04 де зазначено: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 2 Кузьменко Сергій Вікторович Слюсар з ремонту автомобілів 34 роки Цивільно-правова угода №1 від 01 лютого 2025 року На підтвердження надано цивільно-правова угода від 15 жовтня 2024 року №1 де зазначено: «….Громадянин України Кузьменко Сергій Вікторович …., надалі – Виконавець….» 2. Предмет договору «1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання виконати автослюсарні роботи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів з встановленням запчастин….» Цивільно-правові угоди не регламентуються трудовим законодавством, тому виходячи з цього не має, а ні роботодавців, а ні працівників. Виходячи й з викладеного в графі «посада» відносно даного громадянина не може значиться «слюсар з ремонту автомобілів», тому що в цивільно-правовій угоді зазначений громадянин виступає Виконавцем з надання послуг – виконання автослюсарних роботи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів з встановленням запчастин…. ? Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника закупівлі не у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О). ? Учасником у складі надано заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), де в п. 1.5. зазначено: « 1.5. Виконавець надає послуги за місцезнаходженням станції технічного обслуговування (надалі – СТО): 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Набережна Заводська, будинок 82, 101» така ж адреса зазначено й в довідці від 03.04.2025 за вих.№12/04, що надана до складу тендерної пропозиції Учасником. але, в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих.№02/04 від 03.04.2025 значиться наступна інформація: «Станція з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів, що знаходиться за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег)». В підп. 1 п.13.6 проєкту договору не значиться електрона адреса Виконавця. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); - Додаток 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); - Додаток 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); - Додаток 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О); 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій у тому числі наявність обладнання повинна співпадати з обладнанням передбаченому підп. 2 Наявність відповідної технічної документації, обладнання та програмного забезпечення Додатку 3 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О): - спеціалізований діагностичний прилад (для діагностування електронних систем, програмування блоків керування автомобілів Замовника); - комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля; - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D; - стенд для контролю та регулювання світла фар; - обладнання для діагностики та очищення форсунок інжекторів зі зняттям; - обладнання для ремонту та діагностики автоматичних та механічних коробок передач; - обладнання та гальмівний стенд для діагностики й ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR; - пристрій для заміни гальмівної рідини; - обладнання для ремонту бензинових та дизельних паливних систем; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку циліндрів та надати документи, що підтверджують право володіння або користування або розпорядження або іншим документам, які підтверджують останнє . Також зазначити чітку інформацію щодо місцезнаходження СТО, а саме, 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд.82 (Правий берег) або 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Набережна Заводська, будинок 82, 101. У разі якщо без зазначення «101», то також надати заповнений й підписаний проєкт договору (Додаток 4) й з зазначенням у п.1.5. правильної адреси та згідно Додатку 3 довідку в довільній формі, у тому числі, в довідці зазначити наступні відомості у вигляді таблиці. Таблиця№1 № Повна адреса місцезнаходження СТО Власна/орендована* (необхідне зазначити) Режим роботи Телефони 1 2 3 4 5 1. 2. ? акт прийому-передачі до договору суборенди нежитлового приміщення №17/2024-О від 20.03.2024; ? акт прийому-передачі до додаткової угоди №1 до договору суборенди нежитлового приміщення 317/2024-О від 20.03.2024 року; ? довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід й з зазначенням у тому числі інформації щодо: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 2 Кузьменко Сергій Вікторович Виконавець з надання послуг – виконання автослюсарних роботи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів з встановленням запчастин 34 роки Цивільно-правова угода №1 від 01 лютого 2025 року ? відомості про учасника закупівлі у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), а саме, ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ 1 Повне найменування 2 Скорочене найменування 3 Поштова адреса 4 Юридична адреса 5 Телефон/факс 6 e-mail 7 Код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) 8 Cтатус платника ПДВ 9 Оподаткування 10 ІПН (для фізичних осіб) 11 Статус платника податку на прибуток (для юридичної особи) 12 Банківські реквізити 13 Відомості про керівника: прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів 14 Контактна особа: прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактні телефони 15 Форма власності та юридичний статус 16 Код та вид діяльності (основна) 17* Тип суб’єкта господарювання Поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. (посада керівника або інша уповноважена особа Учасника) (підпис) (П. І. Б.) м.п. (у разі її використання) ? заповнений та підписаний проєкт договору згідно Додаток 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 28.03.2025 №116-О), а саме, у підп. 1 п.13.6. зазначити електрону адресу Виконавця
Створено
08.04.2025 17:03
Надати до
09.04.2025 17:03
Договір
UA-2025-03-28-001122-a-b1
Підписаний і діє
Номер
101/Мр
905 974.2 грн.
754 978.5 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
238 (послуга)
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Номенклатура
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Кількість
238
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Повна назва
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109084

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39225534

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 16:51
-
17.04.2025 16:50
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 052 790.66 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2025 00:00
Замовник:
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Контактний телефон:
+380506093050
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 052 790.66 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2025 00:00
Замовник:
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Контактний телефон:
+380506093050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності