Показати схожі тендери

Закупівля Машина вакуумна від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ"ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-011228-a
Id Tender 276faa8a074a486196593032fb606766
План UA-P-2025-03-27-013796-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 19:25
Остання зміна 22.04.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 19:24 до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 19:24
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 19:24
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 00:00
до 11.04.2025 22:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 22:19
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 22:19
до 22.04.2025 14:12
Період уточнень
з 27.03.2025 19:24 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 19:24 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 00:00 до 11.04.2025 22:19
Період кваліфікації
з 04.04.2025 00:00 до 11.04.2025 22:19
Основні параметри
Машина вакуумна
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАШИНА ВАКУУМНА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 500 000 грн.
Машина вакуумна
Назва предмета закупівлі
Машина вакуумна
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машина вакуумна
Код ДК 021:2015
34144410-5 - Автоцистерни для відкачування каналізаційних стоків
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
20603, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н, місто Шпола, пров.Поштовий, будинок 1
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 19:20
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 19:20
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
Пропозиція:
2 499 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 19:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Катерина
Електронна пошта
Телефон
380975079109
Замовник
ЄДРПОУ
42065615
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Поштовий індекс
20603
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Шпола
Адреса
пров.Поштовий, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Машина вакуумна
Період вимог/скарг з 11.04.2025 22:19 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 00:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 22:19
Довідка НАЗК
11.04.2025 22:19
Повідомлення про рішення
04.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 19:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 19:23
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. У зв’язку необхідністю детального вивчення документів тендерної пропозиції, а також з метою перевірки інформації, що подана учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОГРАД-2007» у складі тендерної пропозиції на предмет достовірності виникає потреба в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів щодо закупівлі: «Машина вакуумна (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби)», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені згідно частини десятої статті 29 Закону. 2. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі: «Машина вакуумна (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби)», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, до 20 робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 11:11
Дата кінця розгляду
03.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасником надано, зокрема: копію виконаного договору № 67 на закупівлю товару від 31 жовтня 2022 року, разом з копією оформленою належним чином сторонами договору первинного облікового документу, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого договору (видаткова накладна, складена у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджує приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст якої містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий документ), а так само відгук від замовника (покупця) про виконання договору; копію виконаного договору про закупівлю № 198/23 від 22 березня 2023 року, разом з копіями оформлених належним чином сторонами договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого договору (видаткова накладна та акт приймання-передачі, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи), а так само відгук від замовника (покупця) про виконання договору. В той же час, надане учасником документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки надані учасником у складі тендерної пропозиції договори за своїм змістом не є аналогічними договорами в розумінні пункту 1.1 розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації, оскільки передбачають поставку (або постачання, або купівлю-продаж тощо) самоскида та автопідйомника відповідно, які, в свою чергу, не є аналогічними предметами закупівлі згідно вимог тендерної документації. При цьому згідно інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, в учасника наявний досвід виконання не менше ніж одного аналогічного договору та який укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель, що підтверджується інформацією в електронній системі закупівель згідно ідентифікатора відповідної закупівлі: UA-2023-04-26-012641-a (предмет закупівлі «Каналопромивна машина на базі шасі автомобіля» (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби)»). Отже, фактично маючи досвід повного виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель (в достатній кількості, що визначена згідно умов тендерної документації), учасник всупереч вимогам пункту 2-1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) не надав визначене тендерною документацією документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель; 1.2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, надано, зокрема: заповнену та підписану уповноваженою особою учасника відповідну технічну специфікацію (таблицю відповідності) у відповідності до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням інформації про відповідність запропонованого учасником транспортного засобу технічним, якісним та кількісним вимогам замовника до предмета закупівлі, передбачених згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Пункт 2.17 наданої учасником таблиці відповідності у стовбці «Підтвердження вимог учасником» містить зазначену учасником інформацію, а саме «Розрідження - 0,08 МПа», що в цілому підтверджує відповідність встановленій вимозі замовника. При цьому, пункт 2.17 наданої учасником таблиці відповідності не містить зазначеної учасником у стовбці «Підтвердження вимог учасником» інформації про відповідність вимогам замовника у вигляді зазначеної інформації «Відповідає «+», що не відповідає вимогам тендерної документації в зазначеній частині; 1.3. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, надано, зокрема: сертифікат на систему менеджменту якості щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, стосовно виробництва, торгівлі, технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів та її відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). При цьому, наданий учасником сертифікат виданий Всеукраїнською асоціацією автомобільних імпортерів і дилерів, який, в свою чергу, не є акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, що не відповідає вимогам тендерної документації в зазначеній частині; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 2-1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору (з дотриманням вимог до такого документального підтвердження згідно цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а також такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ); - позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (покупця) згідно аналогічного договору, за підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, а так само містити дату складення відгуку, інформацію щодо дати укладення договору та його номеру (якщо договору присвоєно номер), та інформацію про виконання учасником умов договору. Відгук вважатиметься позитивним, якщо його зміст не міститиме інформації про порушення учасником будь-яких своїх зобов’язань згідно аналогічного договору. При цьому, пунктами 1.1-1.4 розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації наведено визначення окремих термінів, які вживаються у тендерній документації, зокрема в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію 2.2. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію згідно вимог, що визначені замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, та у складі документів, що передбачені згідно цієї тендерної документації. Згідно пункту 7 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію, зокрема: - заповнену та підписану уповноваженою особою учасника відповідну технічну специфікацію (таблицю відповідності) у відповідності до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням інформації про відповідність запропонованого учасником транспортного засобу технічним, якісним та кількісним вимогам замовника до предмета закупівлі, передбачених згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації (при цьому, відповідно до стовбця «Підтвердження вимог учасником» таблиці пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі) * обов’язково заповнюється учасником. Відповідність запропонованого транспортного засобу технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі повинна бути надана учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді таблиці відповідності згідно з пунктом 1.1 цього Додатку (таблиця заповнюється учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити Відповідає «+» або Не відповідає «-»). Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз «або еквівалент». При цьому в даному випадку «еквівалент» вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї тендерної документації.; - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ); - позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (покупця) згідно аналогічного договору, за підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, а так само містити дату складення відгуку, інформацію щодо дати укладення договору та його номеру (якщо договору присвоєно номер), та інформацію про виконання учасником умов договору. Відгук вважатиметься позитивним, якщо його зміст не міститиме інформації про порушення учасником будь-яких своїх зобов’язань згідно аналогічного договору; - заповнену та підписану уповноваженою особою учасника відповідну технічну специфікацію (таблицю відповідності) у відповідності до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням інформації про відповідність запропонованого учасником транспортного засобу технічним, якісним та кількісним вимогам замовника до предмета закупівлі, передбачених згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, з виправленими невідповідностями згідно переліку, зазначеного у пункті 1 даного повідомлення; - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Документи та/або інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами тощо), або шляхом надання додаткових документів тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
10.04.2025 22:01
Надати до
11.04.2025 22:01
Договір
UA-2025-03-27-011228-a-a1
Підписаний і діє
Номер
22/04
2 499 900 грн.
2 083 250 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Машина вакуумна
Номенклатура
Машина вакуумна
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42065615

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
Повна назва
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35891028

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.04.2025 14:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Контактний телефон:
380975079109
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Контактний телефон:
380975079109
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності