Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вивезення опалого листя за кодом ДК 021-2015 (CPV) 77120000-7 – Послуги з компостування від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-011053-a
Id Tender ceb5cd27c34e4bef8adb2def23c1fbf1
План UA-P-2025-03-27-000450-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 18:16
Остання зміна 18.04.2025 10:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
780 840 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 904.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 18:14 до 04.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 18:14
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 18:14
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 09:00
до 10.04.2025 11:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 11:15
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.04.2025 11:15
до 18.04.2025 10:11
Період уточнень
з 27.03.2025 18:14 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 18:14 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 09:00 до 10.04.2025 11:15
Період кваліфікації
з 04.04.2025 09:00 до 10.04.2025 11:15
Основні параметри
Послуги з вивезення опалого листя за кодом ДК 021-2015 (CPV) 77120000-7 – Послуги з компостування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
780 840 грн.
Послуги з вивезення опалого листя за кодом ДК 021-2015 (CPV) 77120000-7 – Послуги з компостування
Назва предмета закупівлі
Послуги з вивезення опалого листя за кодом ДК 021-2015 (CPV) 77120000-7 – Послуги з компостування
Очікувана вартість
780 840 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3904,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вивезення опалого листя
Код ДК 021:2015
77120000-7 - Послуги з компостування
Кількість
6 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, Подільський район
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату наданих Виконавцем послуг, на поточний рахунок Виконавця, згідно Акту наданих послуг, підписаного Сторонами, у строк 30-ти робочих днів з моменту підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович"
Пропозиція:
756 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 18:16
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Римська-Лищенко
Електронна пошта
Телефон
+380674863317
Сайт:
https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html
Замовник
ЄДРПОУ
39609111
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вивезення опалого листя за кодом ДК 021-2015 (CPV) 77120000-7 – Послуги з компостування
Період вимог/скарг з 10.04.2025 11:15 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 09:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 11:15
Довідка НАЗК
10.04.2025 11:15
Повідомлення про рішення
04.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 18:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка мат-тех частина» довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій відсутня інформація про рік випуску транспортних засобів, зазначених у довідці про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних та/або орендованих транспортних засобів, які будуть використовуватися під час надання послуг, із зазначенням: назви, марки, року випуску, кількості (не менше 2-х), реквізитів документа, що підтверджує приналежність (серія, №, дата свідоцтва про реєстрацію, або № та дата договору оренди тощо). 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка мат-тех частина» в які зазначає Договір транспорно-експедиторського обслуговування № 05/01-2024 від 29 січня 2024 року та не надає сам документ. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.2 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на автотранспорт зазначений в довідці відповідно до вимог п.1.1 в складі тендерної пропозиції: - копію(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного засобу, а за відсутності в учасника власного спеціального автотранспорту - надати копію(ї) договору(ів) оренди автотранспорту, діючих на період надання послуг. - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. - копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника, завантажено файл «Довідка працівники.pdf» на підтвердження трудових взаємовідносин, надані договори підряду, у яких сплив термін дії. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної докумкнтації для підтвердження інформації наведеної у довідці про наявність кваліфікованих працівників, учасник має надати - скановану копію з оригіналу / або скановану копію наказу(ів) про призначення працівників або трудові книжки (першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки), або цивільно-правові/або господарські договори; 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скановану копію з оригіналу / або скановану копію наказу(ів) про призначення працівників або трудові книжки (першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки), або цивільно-правові/або господарські договори. 10. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 11. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.2. Додатку №1 до ТД учасник, на автотранспорт зазначений в довідці відповідно до вимог п.1.1, в складі тендерної пропозиції повинен надати: - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. - копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та копію(ї) свідоцтв(а) (або інший документ) про технічний огляд на кожну одиницю техніки зазначеної в довідці відповідно до п. 1.1. 13. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Аналогічний договір.pdf». У зазначеному файлі міститься Довідка про наявність підтверджуючого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якому не вказано контактні дані контрагента. 14. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 15. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Довідка повинна містити найменування та код ЄДРПОУ контрагента/замовника, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт), контактні дані контрагента. 16. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Аналогічний договір.pdf». У зазначеному файлі міститься Довідка про наявність підтверджуючого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якому вказано реквізити аналогічного договору, але підтведжуючого документу, а саме Договір №10-25 від 10.10.2024 року та підтверджуючі документи про виконання договору учасником не надано,. 17. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 18. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 3.2. Копію вищезазначаного аналогічного договору, інформація про який зазначена у п. 3.1. Примітка: Аналогічним договором вважається договір виконаний у повному обсязі у період 2022 - 2024 років щодо надання послуг, що є предметом закупівлі за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» у повному обсязі. На підтвердження виконання аналогічного договору надається (ються) акт (-и) наданих послуг, що свідчить (-ать) про повне виконання договору (ів), в якому (их) повинен (ні) бути зазначений(і) номер та дата наданого (их) аналогічного (их)договору(ів) відповідно до п.3.2. 19. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг. 20. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг)» Розділу ІII. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 21. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг): У разі закупівлі робіт або послуг учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг.
Створено
08.04.2025 18:20
Надати до
09.04.2025 18:20
Договір
UA-2025-03-27-011053-a-b1
Підписаний і діє
Номер
184Л
630 000 грн.
630 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.04.2025
Строк дії договору з
18.04.2025
по
31.05.2025
Номенклатура
6 000 (метри кубічні)
Вивезення опалого листя
Номенклатура
Вивезення опалого листя
Кількість
6 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39609111

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович"
Повна назва
ФОП "Шматченко Костянтин Валерійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3566311371

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.04.2025 10:11
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
780 840 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
780 840 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності