Показати схожі тендери

Закупівля Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет) від АТ "Ощадбанк".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-27-009111-a
Id Tender 5d9c3bc49ad843449c92bb17aecfa756
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 16:05
Остання зміна 02.06.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
180 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 23:59 до 09.04.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 16:04
до 04.04.2025 23:59
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:26
до 07.05.2025 17:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 17:26
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 17:43
до 02.06.2025 15:08
Період уточнень
з 27.03.2025 16:04 до 04.04.2025 23:59
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:26 до 07.05.2025 17:43
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:26 до 07.05.2025 17:43
Основні параметри
Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
35 600 000 грн.
Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Назва предмета закупівлі
Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Очікувана вартість
35 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 12:51
Закінчення аукціону
10.04.2025 13:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Код ДК 021:2015
79341000-6 - Рекламні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна 12 г
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"
Пропозиція:
27 998 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВОРК ЮА"
Пропозиція:
26 129 223.41 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНЕТ КЛІК"
Пропозиція:
34 600 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ"
Пропозиція:
20 000 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 12:51
Документи закупівлі
27.03.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
27.03.2025 16:04
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Кравченко
Електронна пошта
Телефон
+380442473729
Сайт:
http://www.oschadbank.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032129
Повна назва
АТ "Ощадбанк"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Госпітальна, 12 Г
Кваліфікація
Лот № 1 Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Період вимог/скарг з 01.05.2025 17:26 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 13:26 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
01.05.2025 17:26
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей 10 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних послуг (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет), код ДК 021:2015- 79341000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» (код за ЄДРПОУ: 45632049), виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації. Тендерний комітет прийняв рішення звернутися до Учасника – ТОВ «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» (код за ЄДРПОУ: 45632049), через електронну систему закупівель з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Тендерної документації (далі – ТД) та дозапитати наступні документи: 1. довідка в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, наявність офісного приміщення, відповідно до вимог пп.5.1. п.5 розділу ІІІ ТД. 2. довідка у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 5 осіб) (яку Учасник мав підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником), відповідно до вимог пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД. 3. довідка у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів, що є аналогічними предмету цієї процедури закупівлі (підтвердити копіями договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо), відповідно до вимог пп.5.3. п.5 розділу ІІІ ТД. 4. копії листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ документації (із зазначенням номеру та дати договору, відсутності/наявності нарікань), відповідно до вимог пп.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД. 5. баланс станом на 31 грудня 2024 року, відповідно до вимог пп.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД. 6. звіт про фінансові результати за 2024 рік, відповідно до вимог пп.5.6. п.5 розділу ІІІ ТД. 7. звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (звіт про рух грошових коштів учасником не подається у разі, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів), відповідно до вимог пп.5.7. п.5 розділу ІІІ ТД. 8. довідка у довільній формі про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, відповідно до вимог пп.5.8. п.5 розділу ІІІ ТД. 9. копія статуту або копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів, відповідно до вимог пп.5.9. п.5 розділу ІІІ ТД. 10. копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції відповідно до вимог пп.5.10. п.5 розділу ІІІ ТД: - протокол, рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника, - наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреністю (дорученням). У разі подання довіреності (доручення), до неї додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (наприклад, протокол, рішення, виписка або витяг з протоколу зборів (засідань, тощо) засновників, рішення одноособового учасника про надання повноважень видавати такі довіреності/доручення, витяг зі статуту тощо). 11. довідка у довільній формі, яка містить інформацію про те, чи притягувався учасник протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 частини 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, відповідно до вимог пп.5.11. п.5 розділу ІІІ ТД. 12. довідка у довільній формі про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з Банком, відповідно до вимог пп.5.12. п.5 розділу ІІІ ТД. 13. довідка у довільній формі щодо того, що Учасника не було визнано у встановленому порядку банкрутом та щодо нього не відкрито ліквідаційну процедуру, відповідно до вимог пп.5.13. п.5 розділу ІІІ ТД. 14. довідка у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником, або перебувають під спільним контролем з учасником, відповідно до вимог пп.5.14. п.5 розділу ІІІ ТД. 15.довідка у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), відповідно до вимог пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД. 16. довідка у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником), відповідно до вимог пп.5.16. п.5 розділу ІІІ ТД. 17. лист про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступу до персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, обробка, використання, поширення та доступ до яких необхідно до вимог норм чинного законодавства, відповідно до вимог пп.5.18. п.5 розділу ІІІ ТД. 18. лист про надання згоди на доступ до інформації щодо кредитної історії учасника відповідно до Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій, відповідно до вимог пп.5.19. п.5 розділу ІІІ ТД. 19. лист про надання згоди на доступ до інформації щодо кредитної історії керівника учасника відповідно до Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій, відповідно до вимог пп.5.20. п.5 розділу ІІІ ТД. 20. цінова пропозиція (Додаток № 1 документації), відповідно до вимог пп.5.21. п.5 розділу ІІІ ТД. 21. довідка в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google, шляхом надання в довільній формі посилання з підтвердженням статусу учасника компанією Google, відповідно до вимог пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД. 22. Підтвердження, що працівники Учасника (зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД) володіють принаймні одним із сертифікатів, та в сумі підтверджують наявність усіх чотирьох діючих сертифікатів в працівників Учасника: - Сертифікація по контекстно-медійній сітці Google Реклами; - Сертифікація Google Реклами по проведенню пошукових кампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню відеокампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню кампаній для додатків; що підтверджується шляхом надання в довільній формі даних сертифіката/-тів у працівника/-ків з даними для можливості верифікації їх справжності та приналежності даним працівникам, відповідно до вимог пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. 23. діючий Сертифікат Facebook Blueprint мінімум у одного Працівника Учасника (зазначеного у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД), який буде залучений у налаштування рекламних кампаній в кабінеті Meta Ads., відповідно до вимог пп.5.24. п.5 розділу ІІІ ТД. 24. довідка в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу Budget Facebook Marketing Partner шляхом надання в довільній формі посилання на ресурси Meta для верифікації даного статусу, відповідно до вимог пп.5.25. п.5 розділу ІІІ ТД. 25. Лист-гарантію про відсутність в Учасника у портфелі клієнтів на момент проведення тендеру та/чи наявності намірів підписати договір про співпрацю з основними конкурентами Банку в онлайні: Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (privatbank.ua), Акціонерне товариство «Райффайзен Банк» (raiffeisen.ua), Акціонерне товариство «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (pumb.ua), Акціонерне товариство «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank.ua) задля уникнення конфліктів інтересів, відповідно до вимог пп.5.26. п.5 розділу ІІІ ТД. 26. антикорупційна програма та копію розпорядчого документу учасника про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно Закону України «Про запобігання корупції», відповідно до вимог пп. 5.27. п.5 розділу ІІІ ТД. 27. гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов Технічного завдання на закупівлю (Додаток № 2 ТД), відповідно до вимог пп.6.1. п.6 розділу ІІІ ТД. 28. довідка з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до ТД), відповідно до вимог пп.6.2. п.6 розділу ІІІ ТД. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ТОВ «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, вищенаведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua. А також на виконання вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для формування контрольного списку відповідності учасника та підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, просимо ТОВ «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, шляхом направлення на адресу електронної пошти [email protected] заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 4 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 5 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 6 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 до Тендерної документації); - довідку з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до Тендерної документації) за результатами аукціону.
Створено
29.04.2025 17:47
Надати до
30.04.2025 17:47
Період вимог/скарг з 06.05.2025 17:06 по 09.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 17:26 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
06.05.2025 17:06
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей 10 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних послуг (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет), код ДК 021:2015 - 79341000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВОРК ЮА» (код за ЄДРПОУ: 42090835), виявлені невідповідності вимогам тендерної документації. Тендерний комітет прийняв рішення звернутися до Учасника – ТОВ «АДВОРК ЮА», через електронну систему закупівель з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Тендерної документації (далі – ТД) та дозапитати наступні документи: 1. оновлену довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, наявність офісного приміщення, відповідно до вимог пп.5.1. п.5 розділу ІІІ ТД. 2. довідку у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 5 осіб) (підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником), відповідно до вимог пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД. 3. довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів, що є аналогічними предмету цієї процедури закупівлі (підтвердити копіями договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо), відповідно до вимог пп.5.3. п.5 розділу ІІІ ТД. 4. копії листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ документації (із зазначенням номеру та дати договору, відсутності/наявності нарікань), відповідно до вимог пп.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД. 5. довідку у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником, або перебувають під спільним контролем з учасником, відповідно до вимог пп.5.14. п.5 розділу ІІІ ТД. 6. довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), відповідно до вимог пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД. 7. довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником), відповідно до вимог пп.5.16. п.5 розділу ІІІ ТД. 8. довідку в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google, шляхом надання в довільній формі посилання з підтвердженням статусу учасника компанією Google, відповідно до вимог пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД. 9. Підтвердження, що працівники Учасника (зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III документації) володіють принаймні одним із сертифікатів, та в сумі підтверджують наявність усіх чотирьох діючих сертифікатів в працівників Учасника: - Сертифікація по контекстно-медійній сітці Google Реклами; - Сертифікація Google Реклами по проведенню пошукових кампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню відеокампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню кампаній для додатків; що підтверджується шляхом надання в довільній формі даних сертифіката/-тів у працівника/-ків з даними для можливості верифікації їх справжності та приналежності даним працівникам, відповідно до вимог пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. 10. діючий Сертифікат Facebook Blueprint мінімум у одного Працівника Учасника (зазначеного у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III документації), який буде залучений у налаштування рекламних кампаній в кабінеті Meta Ads., відповідно до вимог пп.5.24. п.5 розділу ІІІ ТД. 11. довідка в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу Budget Facebook Marketing Partner шляхом надання в довільній формі посилання на ресурси Meta для верифікації даного статусу, відповідно до вимог пп.5.25. п.5 розділу ІІІ ТД. 12. копію Протоколу №1 Загальних зборів учасників ТОВ «АДВОРК ЮА» від 25.04.2018 року, згідно якого було призначено Устименко А.Ф. директором ТОВ «АДВОРК ЮА» та на який є пряме посилання в Наказі №1-К від 25.04.2018 р. «Про вступ на посаду», відповідно до вимог пп.5.10. п.5 розділу ІІІ ТД. 13. копію Наказу №4 від 01.04.2025 року, згідно якого було затверджено антикорупційну програму ТОВ «АДВОРК ЮА» та копію розпорядчого документу учасника ТОВ «АДВОРК ЮА» про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно Закону України «Про запобігання корупції», відповідно до вимог пп. 5.27. п.5 розділу ІІІ ТД. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ТОВ «АДВОРК ЮА» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, вищенаведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua. А також на виконання вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для формування контрольного списку відповідності учасника та підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, просимо ТОВ «АДВОРК ЮА» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, шляхом направлення на адресу електронної пошти [email protected] заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 4 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 5 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 6 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 до Тендерної документації); - довідку з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Тендерної документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до Тендерної документації) за результатами аукціону.
Створено
01.05.2025 17:30
Надати до
02.05.2025 17:30
Період вимог/скарг з 07.05.2025 17:43 по 10.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 17:06 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
07.05.2025 17:43
Повідомлення про рішення
07.05.2025 17:41
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» 04128, 04071, м. Київ, вул. Воздвиженська, буд. 41 Повідомлення про усунення невідповідностей 10 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних послуг (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет), код ДК 021:2015 - 79341000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» (код за ЄДРПОУ: 38391922), виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: У складі пропозиції Учасника ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» надано документи, що не відповідають вимогам п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації: 1. У складі пропозиції надано копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників з учасником у вигляді трудових книжок лише першу та останню заповнену сторінку, що порушує вимоги пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД; 2. Довідка, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, не містить інформацію про членів сім’ї кінцевих бенефіціарних власників, що порушує вимоги пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД; 3. У складі пропозиції надано на працівників сертифікати Google та Facebook Blueprint англійською та російською мовами, що порушує вимоги п.9 розділу І ТД; 4. Довідка про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google та посилання не містять інформації, що учасник має статус «Premier Google Partner», що порушує вимоги пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД; 5. У складі пропозиції надано сертифікати Google не на всіх працівників, які зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД, що порушує вимоги пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, наведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua: 1. Копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників з учасником, з усіма сторінками заповненої інформації, відповідно до вимоги пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД; 2. Довідку, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, яка містить інформацію про членів їх сім’ї кінцевих бенефіціарних власників, відповідно до вимоги пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД; 3. Сертифікати Google та Facebook Blueprint, що супроводжуються офіційним перекладом на українську мову або оригінали українською мовою, відповідно до вимоги п.9 розділу І ТД; 4. Довідку в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google, шляхом надання в довільній формі посилання з підтвердженням статусу учасника компанією Google, відповідно до вимоги пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД; 5. Сертифікати Google на всіх працівників, які зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД, з даними для можливості верифікації їх справжності та приналежності, відповідно до вимоги пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. А також на виконання вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для формування контрольного списку відповідності учасника та підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, просимо ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, шляхом направлення на адресу електронної пошти [email protected] заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 4 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 5 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 6 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 до Тендерної документації); - довідку з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Тендерної документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до Тендерної документації) за результатами аукціону.
Створено
06.05.2025 17:09
Надати до
07.05.2025 17:09
Договір
UA-2025-03-27-009111-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2025-05-РЕК
27 998 000 грн.
23 331 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
30.04.2026
Номенклатура
1 (лот)
Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Номенклатура
Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "Ощадбанк"
Повна назва
АТ "Ощадбанк"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032129

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"
Повна назва
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38391922

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 23:59
Замовник:
АТ "Ощадбанк"
Контактний телефон:
+380442473729
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
35 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 23:59
Замовник:
АТ "Ощадбанк"
Контактний телефон:
+380442473729
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності