Показати схожі тендери

Закупівля «Risdiplam» від ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-008686-a
Id Tender dbc8bc24515a410da741271f02beb72b
План UA-P-2025-03-27-009247-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 15:49
Остання зміна 17.04.2025 10:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 542 857.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 714.29 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 15:48 до 04.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 15:48
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 15:48
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 18:00
до 11.04.2025 13:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 13:31
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 13:31
до 17.04.2025 10:40
Період уточнень
з 27.03.2025 15:48 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 15:48 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 18:00 до 11.04.2025 13:31
Період кваліфікації
з 04.04.2025 18:00 до 11.04.2025 13:31
Основні параметри
«Risdiplam»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 542 857.1 грн.
«Risdiplam»
Назва предмета закупівлі
«Risdiplam»
Очікувана вартість
1 542 857.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7714,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Risdiplam»
Код ДК 021:2015
33632000-9 - Лікарські засоби для лікування захворювань опорно-рухового апарату
Кількість
6
Одиниця виміру
Пляшки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару – до 31.12.2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
1 474 995 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
27.03.2025 15:48
Тендерна документація
27.03.2025 15:48
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
27.03.2025 15:48
Проект договору
27.03.2025 15:48
Тендерна документація
27.03.2025 15:48
Тендерна документація
Тендерна документація
27.03.2025 15:48
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Матвєєва
Електронна пошта
Телефон
+380382765465
Сайт:
https://www.doz.adm-km.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02013337
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 «Risdiplam»
Період вимог/скарг з 11.04.2025 13:31 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 18:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 13:31
Довідка НАЗК
11.04.2025 13:31
Повідомлення про рішення
10.04.2025 13:27
Електроний протокол про продовження строку
04.04.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 15:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 15:48
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження терміну розгляду тендерної пропозиції на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)»до 20 робочих днів. 27.03.2025 року код Оголошення UA-2025-03-27-008686-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з соціальною відпусткою уповноваженої особи до 09.04.2025 року (включно) та великим обсягом документів тендерної пропозиції у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника викликана у зв’язку із необхідністю більш детального вивчення документів тендерної пропозиції учасника на відповідність умова тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) до 20 робочих днів. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) до 20 робочих днів 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 13:26
Дата кінця розгляду
03.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 27.03.2025 року код Оголошення UA-2025-03-27-008686-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228). Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником проведено розгляд пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) відсутня довідка щодо строку дії їх тендерної пропозиції, що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. ІІ. Згідно підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку №7683/31/03-10 від 31.03.2025 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі (сторінка 1 файлу «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договороу.pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року з Військово-медичним управлінням Служби безпеки України. Разом з вказаною довідкою, Учасником надано копію Договору №379-2023/Т від 15.06.2023 року (сторінка 2-6 файлу «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договороу.pdf») та копію видаткової накладної (сторінка 7 файлу «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договороу.pdf»). Разом з тим, відповідно до пункту 5.7. Розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року: «Поставка Товару здійснюється згідно заявок у визначеному порядку на об’єкти ПОКУПЦЯ, які визначені в Додатку 2 Договору». Відповідно до абзацу другого Розділу ХІІ «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року: «Додатки до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною». З урахуванням, положень пункту 5.7. Розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» та абзацу другого Розділу ХІІ «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року Додаток 2 з переліком об’єктів ПОКУПЦЯ є невід’ємною частиною Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Додаток 2 до Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року, що в свою чергу не відповідає умовам підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. ІІІ. Відповідно до пункту 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. В складі тендерної пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) відсутній Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. IV. Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника чи заявника. У листі від виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист Вих. № АП-045 від 01.04.2025 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна», що є уповноваженим представником компанії «Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд» (F. Hoffmann-La Roche Ltd), зареєстрований офіс якої знаходиться за адресою: Грензахерштрассе, 124, CH-4070 Базель, Швейцарія (Grenzacherstrasse 124, CH-4070 Basel, Switzerland) (сторінки 39-40 файлу «Технічні вимоги.pdf»). Разом з тим, вказаний гарантійний лист Вих. № АП-045 від 01.04.2025 року наданий у формі електронного документу, за підписами Генерального директора Деяна НЕШИЧА та Члена Дирекції Дмитра ТИТОВА, що підтверджується протоколом перевірки електронного підпису (сторінка 41 файлу «Технічні вимоги.pdf»). Відповідно до пункту 3.1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні електронні підписи Генерального директора Деяна НЕШИЧА та Члена Дирекції Дмитра ТИТОВА до гарантійного листа Вих. № АП-045 від 01.04.2025 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна», що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити СПІЛЬНОМУ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВУ У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228); • надати Додаток 2 до Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року, що є невід'ємною частиною вказаного Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року; • надати Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; • надати гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна» з електроними підписами Генерального директора Деяна НЕШИЧА та Члена Дирекції Дмитра ТИТОВА.
Створено
10.04.2025 13:28
Надати до
11.04.2025 13:28
Договір
UA-2025-03-27-008686-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25/8
1 474 995 грн.
1 378 500 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (Пляшки)
«Risdiplam»
Номенклатура
«Risdiplam»
Кількість
6
Одиниця виміру
Пляшки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02013337

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Повна назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21642228

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 10:40
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 542 857.1 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765465
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 542 857.1 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765465
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності