Показати схожі тендери

Закупівля Текстильні вироби в асортименті від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-008684-a
Id Tender 74f06c32c16744ccbc78809b0733d74c
План UA-P-2025-01-02-003428-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 15:48
Остання зміна 22.05.2025 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 029 335.09 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 150 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 15:48 до 08.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 15:48
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 15:48
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:43
до 06.05.2025 17:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 13:56
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 17:14
до 22.05.2025 10:19
Період уточнень
з 27.03.2025 15:48 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 15:48 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:43 до 06.05.2025 17:14
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:43 до 06.05.2025 17:14
Основні параметри
Текстильні вироби в асортименті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 029 335.09 грн.
Текстильні вироби в асортименті
Назва предмета закупівлі
Текстильні вироби в асортименті
Очікувана вартість
2 029 335.09 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10150,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 12:20
Закінчення аукціону
09.04.2025 12:43
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 181 145 (штуки)
Серветка бавовняна біла
Опис предмета закупівлі
Серветка бавовняна біла
Код ДК 021:2015
39563500-1 - Текстильні вироби технічного призначення
Кількість
181 145
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 322 (штуки)
Серветка бавовняна біла
Опис предмета закупівлі
Серветка бавовняна біла
Код ДК 021:2015
39563500-1 - Текстильні вироби технічного призначення
Кількість
6 322
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 42 816 (штуки)
Серветка з обметеними краями
Опис предмета закупівлі
Серветка з обметеними краями
Код ДК 021:2015
39563500-1 - Текстильні вироби технічного призначення
Кількість
42 816
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 850 (Погонний метр)
Бязь вибілена
Опис предмета закупівлі
Бязь вибілена
Код ДК 021:2015
39563000-6 - Текстильні набивки, пряжі, тканини та вироби технічного призначення
Кількість
1 850
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 4 300 (Погонний метр)
Марля
Опис предмета закупівлі
Марля
Код ДК 021:2015
39563000-6 - Текстильні набивки, пряжі, тканини та вироби технічного призначення
Кількість
4 300
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №6 3 840 (Погонний метр)
Полотно вафельне
Опис предмета закупівлі
Полотно вафельне
Код ДК 021:2015
39563000-6 - Текстильні набивки, пряжі, тканини та вироби технічного призначення
Кількість
3 840
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів: Оплату за замовлену поставлену партію Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів: Оплату за замовлену поставлену партію Товару Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Ярослав"
Пропозиція:
1 574 354.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЗАВОД «АРМА»
Пропозиція:
2 019 475.95 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 12:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуменюк Вікторія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380384263800
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Текстильні вироби в асортименті
Період вимог/скарг з 21.04.2025 13:56 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 12:43 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно протоколу УО №168 від 21.04.2025
Документи кваліфікації
21.04.2025 13:56
Довідка НАЗК
21.04.2025 13:56
Повідомлення про рішення
15.04.2025 11:40
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 15:48
Дата архівування
02.04.2025 11:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 15:48
Дата архівування
02.04.2025 11:01
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ПП «Ярослав» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. (Протокол УО №156 від 15.04.2025)
Дата продовження строку розгляду
15.04.2025 11:40
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації ПП «Ярослав» у складі тендерної пропозиції надано Анкету із зазначенням інформації в пункті 3 розділу «Документи», але відсутній окремий документ Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Відповідно пункту 2 Додатку №1 учасник в складі тендерної пропозиції подає Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПП «Ярослав» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 окремий документ Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою).
Створено
15.04.2025 11:45
Надати до
16.04.2025 11:45
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:48 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 16:48 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
відхилити
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 15:48
Дата архівування
02.04.2025 11:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 11:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 15:48
Дата архівування
02.04.2025 11:01
Період вимог/скарг з 06.05.2025 17:14 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 16:48 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
визнати переможцем та укласти договір
Документи кваліфікації
06.05.2025 17:14
Довідка НАЗК
06.05.2025 17:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.04.2025 16:48
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-27-008684-a-c2
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-25998
2 423 371.14 грн.
2 019 475.95 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
181 145 (штуки)
Серветка бавовняна біла
Номенклатура
Серветка бавовняна біла
Кількість
181 145
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 322 (штуки)
Серветка бавовняна біла
Номенклатура
Серветка бавовняна біла
Кількість
6 322
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
42 816 (штуки)
Серветка з обметеними краями
Номенклатура
Серветка з обметеними краями
Кількість
42 816
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 850 (Погонний метр)
Бязь вибілена
Номенклатура
Бязь вибілена
Кількість
1 850
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 300 (Погонний метр)
Марля
Номенклатура
Марля
Кількість
4 300
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 840 (Погонний метр)
Полотно вафельне
Номенклатура
Полотно вафельне
Кількість
3 840
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ЗАВОД «АРМА»
Повна назва
ТОВ «ЗАВОД «АРМА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43888439

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 10:19
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000139
Дата створення проекту
08.05.2025 15:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 16:13
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 12:21
Дата завершення усунення порушень
20.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 505-61-40
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 42-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.05.2025 №42-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2025-03-27-008684-a від 27.03.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 16:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 за №120 та із змінами від 02.04.2025 за №136, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Ярослав» (даді-ПП «Ярослав») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД «АРМА» (далі- ТОВ«ЗАВОД «АРМА»), протокольне рішення уповноваженої особи від 21.04.2025 за №168, від 29.04.2025 за №160, від 06.05.2025 за №174, повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2025, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 14.05.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 12:21
Документи висновку
14.05.2025 12:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Текстильні вироби в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-27-008684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 09:40
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 09:41
-
Відповідь
Пояснення на запит по закупівлі «Текстильні вироби в асортименті» (код ДК 021:2015: 39560000-5 Текстильні вироби різні)
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-27-008684-a Закупівля за номером UA-2025-03-27-008684-a «Текстильні вироби в асортименті» (код ДК 021:2015: 39560000-5 Текстильні вироби різні) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок підрозділів філії ВП «Хмельницька АЕС», з метою: - використання текстильних виробів при виконанні ремонту та технічного обслуговування обладнання, а саме для відмивки, витирання деталей та запчастин при ремонті та дефектації обладнання. Своєчасні та якісні ремонти обладнання забезпечують стабільну та безаварійну роботу ВП ХАЕС; -для дотримання норм прибирання виробничих і службових приміщень та підтримання санітарно-гігієнічного стану приміщень філії ВП «Хмельницька АЕС» в цілому. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитки економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно-розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ AТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ПП «ЯРОСЛАВ» м. Київ, ТОВ «Екотекс» м. Хмельницький, ТОВ «Текстиль-Захист» м. Бровари. Також, проведено аналіз попередніх закупівель аналогічних товарів іншої філії АТ «НАЕК «Енергоатом» та на підставі цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 05.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічною специфікацією до предмета закупівлі Текстильні вироби в асортименті». Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-2703253.DOCX. Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі від 05.03.2025 з додатками на 16 аркушах.
Рішеня
14.05.2025 09:24
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 029 335.09 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263800
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 029 335.09 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263800
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності