Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області» від Зимноводівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-007162-a
Id Tender 2bc34871738e499596c78070bed1a320
План UA-P-2025-03-27-007357-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.03.2025 14:14
Остання зміна 21.05.2025 10:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 977 201.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
225 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 14:11 до 11.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 14:11
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 14:11
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:00
до 30.04.2025 09:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 09:46
до 06.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.04.2025 09:46
-
Період уточнень
з 27.03.2025 14:11 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 14:11 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:00 до 30.04.2025 09:46
Період кваліфікації
з 11.04.2025 15:00 до 30.04.2025 09:46
Основні параметри
«Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
44 977 201.84 грн.
«Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області»
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
44 977 201.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
225000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
224 886.01
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області»
Код ДК 021:2015
45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81110, Україна, Львівська область, с.Зимна Вода, вул.Володимира Великого
Дата постачання по
31.12.2026 14:16
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється у термін 7 робочих днів з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. 4.3.Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
41 878 468.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
27.03.2025 14:11
Тендерна документація
27.03.2025 14:11
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
27.03.2025 14:11
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Смалюх Ярина Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322952207
Факс
+380322952207
Сайт:
http://zymnavoda.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04372282
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Поштовий індекс
81110
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Зимна Вода
Адреса
вул. Шухевича, 83
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області»
Період вимог/скарг з 30.04.2025 09:46 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 15:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 27 березня 2025 № 37 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі по об’єкту «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області» код ДК 021:2015: 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-007162-a (далі — Закупівля). Пункт 31 Особливостей передбачає, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДРПОУ 37606590 у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією та розмістив з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.1.2. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - виписку з балансу (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або інший докумет, який підтверджує наявність власного обладнання. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Статтею 34 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби усіх типів підлягають державній реєстрації та обліку. Відповідно до пунктів 2, 5 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2009 № 694 відомча реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. На кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини або талон тимчасового обліку машини, та номерний знак, що виготовляється згідно з державними стандартами. Основними ідентифікуючими ознаками транспортного засобу, враховуючи норми законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», ПДР України є наявність реєстраційних документів та номерного знаку. З наданої ТОВ «"ЖИТЛО БУД СЕРВІС" довідки про наявність МТБ від 25.04.2025 №55-04/2025 та долучених договорів про надання послуг і договорів оренди ТЗ на Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т, КРАЗ КТА-25 (1 од.), Автомобіль КРАЗ (самоскид-с) (1 од.), Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 т (1 од.), Бульдозер, Т-130 (1 од.), Коток дорожній BOMAG BW151AC-2 (1од.), Бульдозер Komatsu D355-3 (1 од.), Бульдозер Komatsu D355-А (1 од.), Кран-баштовий типу EDILGRU (1од.) неможливо встановити ні факт їхньої реєстрації (відсутні свідоцтва про реєстрацію чи талони тимчасового обліку), ні факт наявності для них номерних знаків, що є обов’язковими умовами юридичного визнання транспортного засобу таким, що відповідає вимогам чинного законодавства і може бути готовим до експлуатації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання вимог пункту 46 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дати ухвалення рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДРПОУ 37606590 на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення відповідно до пункту 46 Особливостей. Перший заступник сільського голови Уповноважена особа Назар Гнатишин
Документи кваліфікації
30.04.2025 09:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.04.2025 10:49
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 14:11
Назва
Опис
У довільній формі
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 14:11
Назва
Опис
У довільній формі
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДПРОУ 37606590 щодо предмету закупівлі «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області». 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 27 березня 2025 року № 37 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-27-007162-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 09 травня 2025 року, у зв’язку із значним обсягом документації, та, враховуючи, необхідність аналізу та перевірки документації учасника фаховими спеціалістами. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДПРОУ 37606590 до 09 травня 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" ЄДПРОУ 37606590 відповідно до частини 10 статті 29 Закону. Перший заступник сільського голови Назар Гнатишин Уповноважена особа
Дата продовження строку розгляду
16.04.2025 10:45
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 27 березня 2025 року №37 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі робіт на об’єкті: «Нове будівництво адмінбудівлі ЦНСП Зимноводівської сільської ради в с.Зимна Вода Львівського району Львівської області», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-27-007162-a (далі — Закупівля). У закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно п.1.2. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: акт/ти приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Згідно довідки про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 44-04/2025 від 09 квітня 2025р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відображено наявність орендованого обладнання (машин, механізмів тощо) та подано копію копію Договору оренди обладнання та інструментів № 6 від 31.05.2021р. на Паяльник газопламеневий (2од.) та Вібратор глибинний ИВ-98б У2 (1од.), просимо учасника належним чином підтвердити наявність даних інструментів. Згідно п.1.3. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності/копії реєстраційних документів щодо права власності учасника, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг та/або поданням виписки з балансу тощо. Статтею 34 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них транспортні засоби, що призначені для експлуатації на вулично – дорожній мережі загального користування та мопеди, що використовуються на автомобільних дорогах державного значення підлягають державній реєстрації та обліку. Відповідно до пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2009 № 694 відомча реєстрація, перереєстрація, тимчасова реєстрація та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно до пункту 5 Порядку на кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини або талон тимчасового обліку машини, зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47, та номерний знак, що виготовляється згідно з державними стандартами. У довідці про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 44-04/2025 від 09 квітня 2025р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відображено наявність орендованого обладнання (машин, механізмів тощо): Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т, КРАЗ КТА-25 (1 од.), Автомобіль КРАЗ (самоскид-с) (1 од.), Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 т (1 од.), Бульдозер, Т-130 (1 од.), Коток дорожній BOMAG BW151AC-2 (1од.), Бульдозер Komatsu D355-3 (1 од.), Бульдозер Komatsu D355-А (1 од.), Кран-баштовий типу EDILGRU (1од.). Проте учасник процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» на підтвердження відомостей, вказаних в у довідці про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази за № 44-04/2025 від 09 квітня 2025р., не надав свідоцтво про реєстрацію машин, що посвідчують право власності зазначеного учасника (орендодавця), інформацію про номерні знаки на Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25т, КРАЗ КТА-25 (1 од.), Автомобіль КРАЗ (самоскид-с) (1 од.), Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 т (1 од.), Бульдозер, Т-130 (1 од.), Коток дорожній BOMAG BW151AC-2 (1од.), Бульдозер Komatsu D355-3 (1 од.), Бульдозер Komatsu D355-А (1 од.), Кран-баштовий типу EDILGRU (1од.), чим не дотримав вимог пункту 1.2 розділу 1 Додатка 2 до ТД. Просимо Учасника усунути вищенаведену невідповідність. Згідно п. 13 додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні підтвердити спроможність виконати роботи з використанням якісних матеріалів, які зазначені в технічній специфікації до Тендерної документації - надати копії сертифікатів відповідності, які повинні бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. Учасником подані сертифікати які не в повному обсязі підтверджують відповідність таких позицій як: - Припливно-витяжний анемостат А 150 ВР ВЕНТС, - Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М200 - Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В30 [М400], крупність заповнювача 20-40 мм, - Металеві конструкції. Просимо Учасника надати роз’яснення щодо вище перелічених сертифікатів відповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Уповноважена особа Перший заступник сільського голови Назар Гнатишин
Створено
25.04.2025 11:06
Надати до
26.04.2025 11:06
Торги не відбулися
Очікувана вартість
44 977 201.84 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 15:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
44 977 201.84 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 15:00
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності