Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів) від ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-006137-a
Id Tender 9b0d5dd2aa14430d823c442ca7561b28
План UA-P-2025-03-12-014403-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 13:17
Остання зміна 05.05.2025 15:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 13:17 до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 13:17
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 13:17
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:54
до 23.04.2025 09:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 15:05
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2025 09:44
до 05.05.2025 15:42
Період уточнень
з 27.03.2025 13:17 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 13:17 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:54 до 23.04.2025 09:44
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:54 до 23.04.2025 09:44
Основні параметри
Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
250 000 грн.
Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2025 11:25
Закінчення аукціону
04.04.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
Код ДК 021:2015
79540000-1 - Послуги з усного перекладу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
189 995 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНГАРД"
Пропозиція:
190 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІНІЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ ГЕННАДІЙОВИЧ
Пропозиція:
246 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2025 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 13:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лесенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442350787
Замовник
ЄДРПОУ
25695762
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 50-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
Період вимог/скарг з 09.04.2025 15:05 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 11:54 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності. Відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-006137-a) ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГУДКОВОЇ ІРИНИ ВАСИЛІВНИ (РНОКПП 3075812087) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
09.04.2025 14:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.04.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГУДКОВОЇ ІРИНИ ВАСИЛІВНИ (РНОКПП 3075812087), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-006137-a: ? на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію згідно пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надана Довідка від 02.04.2025р. з інформацією про виконання трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Для підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів Учасник мав надати копії укладених аналогічних договорів (не менше 2-ох) з надання аналогічних послуг, документи які підтверджують факт виконання договорів. Аналогічними договорами в межах зазначеної закупівлі є договори, що є аналогічними за предметом закупівлі та/або за наданими послугами в рамках предмету договору та/або за одним із напрямків надання послуг, які надавались учасником для державних/комунальних підприємств або органів державної влади/органів місцевого самоврядування для забезпечення організаційно-масових заходів державного та міжнародного рівнів відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі зазначених в Додатку 1 до тендерної документації. Договір №15ГД від 01.09.2021р. та копії документів на підтвердження факту його виконання не можуть бути прийняті до розгляду, оскільки замовник послуг за цим договором не є державним/комунальним підприємством або органом державної влади/органом місцевого самоврядування. За Договором №26/2024 від 02.05.2024р. надані копії актів надання послуг на загальну суму, що не відповідає ціні договору. За Договором №173-18/4 від 25.04.2023р. також надані копії актів приймання-передачі наданих послуг на загальну суму, що не відповідає загальній сумі договору;2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? на підтвердження факту виконання Договору №26/2024 від 02.05.2024р. надати копії актів надання послуг в повному обсязі (відповідно до ціни договору); ? на підтвердження факту виконання Договору №173-18/4 від 25.04.2023р. надати копії актів приймання-передачі наданих послуг в повному обсязі (відповідно до ціни договору); ? або надати виправлену (оновлену) довідку за Формою 1, наведеною в розділі 1. Додатку 2 до тендерної документації, з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Для документального підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів надати копії укладених аналогічних договорів (не менше 2-ох) з надання аналогічних послуг, документи які підтверджують факт виконання договорів. Аналогічними договорами в межах зазначеної закупівлі є договори, що є аналогічними за предметом закупівлі та/або за наданими послугами в рамках предмету договору та/або за одним із напрямків надання послуг, які надавались учасником для державних/комунальних підприємств або органів державної влади/органів місцевого самоврядування для забезпечення організаційно-масових заходів державного та міжнародного рівнів відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі зазначених в Додатку 1 до тендерної документації. Копії договорів зазначених у довідці мають бути надані у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що є невід’ємними частинами договору). Також загальна сума за актами надання послуг (копіями документів які підтверджують факт виконання договорів) має відповідати загальній сумі договору, що підтверджує факт виконання договору.
Створено
08.04.2025 13:24
Надати до
09.04.2025 13:24
Період вимог/скарг з 14.04.2025 13:55 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 15:05 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 13:55
Довідка НАЗК
14.04.2025 13:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.04.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІНГРАД» (код ЄДРПОУ 42272474), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-006137-a: ? на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження наявності обладнання для технічного забезпечення синхронного перекладу мав надати сертифікат на обладнання, яке буде використовуватись Учасником в процесі надання послуг. У разі надання сертифікату іноземною мовою, Учасник повинен надати його переклад на українську мову, завірений належним чином. Учасник надав копію сертифікату на обладнання на іноземній мові. Переклад на українську мову не наданий; - на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі мав надати довідку за Формою 1 з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №305 від 03.04.2025, яка складена не за формою встановленою Замовником в тендерній документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? надати переклад сертифікату на обладнання, який було надано на іноземній мові, на українську мову, завірений належним чином; ? надати довідку з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних за предметом закупівлі договорів за Формою 1, наведеною у пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
11.04.2025 16:05
Надати до
12.04.2025 16:05
Період вимог/скарг з 21.04.2025 11:34 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 11:30 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
21.04.2025 11:33
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.04.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
Період вимог/скарг з 23.04.2025 09:44 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 11:34 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 09:44
Довідка НАЗК
23.04.2025 09:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 13:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КУЛІНІЧЕНКА ВЛАДИСЛАВА ГЕННАДІЙОВИЧА (РНОКПП 3486911150), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-006137-a: ? на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник мав надати сертифікат на обладнання, яке буде використовуватись Учасником в процесі надання послуг. У разі надання сертифікату іноземною мовою, Учасник повинен надати його переклад на українську мову, завірений належним чином. Учасник надав копію сертифікату на обладнання на іноземній мові. Переклад на українську мову не наданий; - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації. Проте Учасник у пункті 13 форми «Тендерна пропозиція» надав погодження дотримуватись умов тендерної пропозиції протягом 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації. Строк протягом якого дійсні тендерні пропозиції встановлений Замовником у пункті 4 розділу 3 тендерної документації, а саме: тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору з посиланням на норму законодавства, яка втратила чинність на день оголошення тендеру, а саме на абзац 14 пункту 47 Особливостей, що не відповідає чинній редакції Особливостей. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? переклад сертифікату на обладнання, який було надано на іноземній мові, на українську мову, завірений належним чином; ? заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з погодженням дотримуватись умов тендерної пропозиції протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто строку встановленому Замовником в тендерній документації; - надати уточнену або нову довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору з посиланням на чинну норму законодавства, а саме абзац 3 пункту 45 Особливостей.
Створено
22.04.2025 09:02
Надати до
23.04.2025 09:02
Угоди
UA-2025-03-27-006137-a-a2
Підписаний і діє
Номер
05/05/1
246 800 грн.
246 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
Номенклатура
Послуги з усного перекладу (послуги професійного послідовного та синхронного перекладів під час проведення офіційних заходів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
246 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25695762

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІНІЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ ГЕННАДІЙОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІНІЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ ГЕННАДІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3486911150

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 15:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності