Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника від Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-001903-a
Id Tender 75e205f678a5484f9cad4406df180d4a
План UA-P-2025-03-27-001622-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 10:10
Остання зміна 21.04.2025 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 941 468.31 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 707.34 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 10:09 до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 10:09
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 10:09
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 00:00
до 15.04.2025 18:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 18:01
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 18:01
до 21.04.2025 14:53
Період уточнень
з 27.03.2025 10:09 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 10:09 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 00:00 до 15.04.2025 18:01
Період кваліфікації
з 10.04.2025 00:00 до 15.04.2025 18:01
Основні параметри
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або центром перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такого центру або бюро або переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 941 468.31 грн.
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Назва предмета закупівлі
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Примітки
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або центром перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такого центру або бюро або переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
Очікувана вартість
5 941 468.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29707,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
59 414.68
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1 857
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Донецька область, Краматорський район
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг і використаних запасних частин, комплектуючих та витратних матеріалів здійснюється Замовником безготівковим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з Актом наданих послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання акту й пред’явленого рахунку на сплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Талісман-Сервіс"
Пропозиція:
5 351 870.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
27.03.2025 10:09
Критерії прийнятності
27.03.2025 10:09
Критерії прийнятності
27.03.2025 10:09
Критерії прийнятності
27.03.2025 10:09
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
27.03.2025 10:09
Проект договору
27.03.2025 10:09
-
27.03.2025 10:09
-
27.03.2025 10:09
-
27.03.2025 10:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лоліта Яковлева
Електронна пошта
Телефон
+380506093050
Замовник
ЄДРПОУ
40109084
Повна назва
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника
Період вимог/скарг з 15.04.2025 18:01 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 00:00 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 18:01
Довідка НАЗК
15.04.2025 18:01
Повідомлення про рішення
10.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 10:09
Дата архівування
04.04.2025 12:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 10:09
Дата архівування
04.04.2025 12:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЛІСМАН-СЕРВІС», код ЄДРПОУ 35443270 невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: ? Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника закупівлі не у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О), а саме, в графі «№17. Тип суб’єкта господарювання» зазначено «Юридична особа». Так, ч.3 ст.55 Господарського кодексу України відображає, які є типи суб’єкта господарювання, а саме, Суб’єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. Суб’єктами мікропідприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України; юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Суб’єктами малого підприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України; юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Суб’єктами великого підприємництва є юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) перевищує 250 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності перевищує суму, еквівалентну 50 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Інші суб’єкти господарювання належать до суб’єктів середнього підприємництва. Зазначене роз’яснення також відображене в Додатку 2 до тендерної документації, в новій редакції. ? Учасником у складу тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.04.2025 за вих.№0904/27, де зазначене наступне: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 5 Пугач О.В. Спеціаліст майстер з ремонту транспорту 20 років Працівник Учасника 6 Сніцарев Д.Ю. Спеціаліст Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів 16 років Працівник Учасника Згідно наданої копії наказу, а саме, - наказу Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман – Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 23.10.2019 за №19/К Сніцарев Д.Ю. прийнятий на посаду слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів; - наказу Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман – Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 06.09.2021 за №9/К Пугач О.В. прийнятий на посаду майстра з ремонту транспорту. Згідно трудового законодавства спеціаліст це не посада, а професійна кваліфікація. Крім цього, Учасником в даній довідці щодо наявності працівників в графі «підстава використання праці» у відношенні усіх працівників зазначено « працівник Учасника». В свою чергу, в даному випадку, згідно законодавства в сфері врегулювання трудових відносин підставою використання праці є укладений трудовий договір або контракт, оформлений наказом чи розпорядженням роботодавця. Виходячи з викладеного, працівник це особа, яка за укладеним трудовим договором виконує роботу згідно умов зазначеного договору. Також умовами Додатку 6 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О) та тендерної документації в цілому передбачено: «…. документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у форматі *.pdf (виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП) або у формі електронного документа. Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії». «…У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника (у разі її використання). У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу, що дорівнюється до оригіналу». В даному випадку вимога була така: « Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори». ? Учасником у складі надано заповнений, у тому числі й інформація про ціну та додатки та підписаний проєкт договору (Додаток 4 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О). ? Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду банку-гаранта на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу бенефіціара щодо подовження терміну її дії від 03.04.2025 №E.42.0.0.0/4-250403/91095, де зазначено: гарантія чинна з дати 03.04.2025 до 05.08.2025 включно. Крім цього, до складу тендерної пропозиції Учасником надано ЗМІНИ № 1 до Банківської гарантії № G0425/0628 від 03.04.2025 року, де зазначено: дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане-11.08.2025 включно. ? Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії договорів оренди обладнання №АС 3008/24-1 від 30.08.2024 р.; №АС3012/24-1 від 30.12.2024. В свою чергу умовами Додатку 6 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О) та тендерної документації в цілому передбачено: «…. документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів в кольоровому режимі, у форматі *.pdf (виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП) або у формі електронного документа. Зміст та вигляд сканованих документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії». «…У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника (у разі її використання). У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу, що дорівнюється до оригіналу». В даному випадку вимога Додатку 1 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О) була така: «Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці». ? Учасником у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію від 09.04.2025 за вих.№0904/32, де в п.15 зазначено: «загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ, грн. цифрами: 5 351 870,40 …» Під час підрахунку тендерної пропозиції було встановлено: Автомобіль Renault Duster 2016-2017 р.в. (дизель) 2 одиниці № кузова, VIN-код Об’єм двигуна (см3) Рік випуску 15. VF1HSRADF58925550 1500 2016 16. Y69CKC0S2G0C18949 1500 2017 № п/п Найменування послуги Одиниця виміру Кількість послуг Вартість за одиницю послуги, без ПДВ грн. Вартість за одиницю запчастин, без ПДВ грн. Загальна вартість послуг та запчастин, без ПДВ, грн. 9 Заміна паса ГРМ та роликів послуга 2 2625,00 2862,00 5250,00 27 Розвал-сходження послуга 4 750,00 0,00 1500,00 В результаті підрахунку за №9 -10974,00 грн. без ПДВ; за №27-3000,00 грн. без ПДВ. Таким чином, загальна вартість склала 5 351 889,60 грн., з ПДВ 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - тендерна документація, в новій редакції, затверджена рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О); - Додаток 1 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О; - Додаток 2 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О - Додаток 4 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О; - Додаток 5 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? відомості про учасника закупівлі у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О), а саме, в графі «№17. Тип суб’єкта господарювання» зазначити до якого типу суб’єкта відноситься Учасник. ? довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід й з зазначенням: № ПІБ працівника Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 1 Гриценко Я.В. директор 17 років Наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман-Сервіс» «Про звільнення та призначення на посаду» від 17.03.2013 №33К 2 Колчаков Р.О. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів 7 років Наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман-Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 16.07.2021 №5К 3 Бутко С.О. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів 14 років Наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман-Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 25.10.2019 №20К 4 Гінтер О.В. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів 9 років Наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман-Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 06.10.2021 №12К 5 Пугач О.В. Майстер з ремонту транспорту 20 років Наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман-Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 06.09.2021 №9/К 6 Сніцарев Д.Ю. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів 16 років Наказ Товариства з обмеженою відповідальністю «Талісман-Сервіс» «Про прийняття на роботу» від 23.10.2019 №19К та завантажити накази на працівників скановані з оригіналів в кольоровому режимі у форматі *.pdf. ? завантажити договори оренди обладнання у повному обсязі з усіма додатками скановані з оригіналів в кольоровому режимі у форматі *.pdf. ? заповнений (крім інформації про ціну та додатків) й підписаний Учасником проєкт договору згідно Додатку до 4 тендерної документації, в новій редакції, затвердженої рішенням уповноваженої особи Маріупольського МВПО (протокол від 04.04.2025 №119-О. ? лист-згоду банку-гаранта на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу бенефіціара щодо подовження терміну її дії у відповідності до ЗМІН № 1 до Банківської гарантії № G0425/0628 від 03.04.2025 року, де зазначено: дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане-11.08.2025 включно, а саме, й з зазначенням: чинності гарантії- до 11.08.2025 включно. ? тендерну пропозицію у відповідності до інформації зазначеної у п.15, а саме, у відповідності з загальною вартістю тендерної пропозиції – 5 351 870,40 грн., з ПДВ.
Створено
14.04.2025 12:17
Надати до
15.04.2025 12:17
Договір
UA-2025-03-27-001903-a-c1
Підписаний і діє
Номер
102/Мр
5 351 870.4 грн.
4 459 892 грн.
З ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 857 (послуга)
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Номенклатура
Послуга з ремонту і технічного обслуговування службового транспортного засобу Замовника (номенклатурна позиція послуги за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015 – 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Кількість
1 857
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Повна назва
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109084

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Талісман-Сервіс"
Повна назва
ТОВ "Талісман-Сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35443270

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.04.2025 14:53
-
21.04.2025 14:52
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 941 468.31 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Контактний телефон:
+380506093050
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 941 468.31 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
Контактний телефон:
+380506093050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності