Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) від Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-001440-a
Id Tender 62f842fc31cf44f1a303b32b7a82a5be
План UA-P-2025-03-27-001165-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 09:51
Остання зміна 24.04.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
388 552.91 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 331.32 грн. (0,60 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 09:50 до 04.04.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 09:50
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 09:50
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:00
до 11.04.2025 09:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 09:21
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 09:21
до 24.04.2025 10:33
Період уточнень
з 27.03.2025 09:50 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 09:50 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:00 до 11.04.2025 09:21
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:00 до 11.04.2025 09:21
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Докладніше про обсяг надання послуг та про вимоги до предмета закупівлі у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
388 552.91 грн.
Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Назва предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Очікувана вартість
388 552.91 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2331,32
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 942.76
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Хортицький район
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІТІ ГРУП +"
Пропозиція:
388 454.41 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Проект договору
-
-
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Гавриленко
Електронна пошта
Телефон
+380612788191
Замовник
ЄДРПОУ
37573712
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Поштовий індекс
69123
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
б-р Будівельників, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Період вимог/скарг з 11.04.2025 09:21 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 11:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 09:21
Довідка НАЗК
11.04.2025 09:21
Повідомлення про рішення
04.04.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 09:50
Дата архівування
28.03.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
27.03.2025 09:50
Дата архівування
28.03.2025 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВ «СІТІ ГРУП +» (далі - ТОВ «СІТІ ГРУП +» або УЧАСНИК), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Згідно з пунктом 4 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації учасник повинен надати або документ, який підтверджує, що учасник є платником податку на додану вартість, виданий уповноваженим на це органом та дійсний на момент подання його замовнику, або документ, який підтверджує, що учасник є платником єдиного податку, виданий уповноваженим на це органом та дійсний на момент подання його замовнику, або інший документ, який підтверджує систему оподаткування, виданий уповноваженим на це органом та дійсний на момент подання його замовнику. В графі 3 п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ, виданий учаснику та/або уповноваженій особі учасника та/або працівнику учасника і т. і., який видавався уповноваженим на це органом, установою, підприємством і т. і. на паперових носіях або на пластиковій основі (зокрема, але не виключно: свідоцтво, дозвіл, посвідчення, і т. і.), … означає, що надається або сканкопія (фотокопія) ксерокопії документа (ксерокопія документа повинна бути завірена підписом учасника або уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання), або сканкопія (фотокопія) оригіналу документа. Сканкопія (фотокопія) повинна бути надана із збереженням кольорів. В складі тендерної пропозиції наданий витяг №19068 з реєстру платників єдиного податку (файл – «22. Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf»), отриманий УЧАСНИКОМ через Електронний кабінет. Роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом документа, оскільки електронний документ, не засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, не є аналогом документа, виданого контролюючим органом у паперовій формі. ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначену невідповідність, надавши документ, який підтверджує, що учасник є платником єдиного податку, виданий уповноваженим на це органом та дійсний на момент подання його замовнику. Наданий документ повинен відповідати вимогам, встановленим у графі 3 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Згідно з п.п. 18.5 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації, у випадку, коли в електронній гарантії є відомості про договір, відповідно до якого видається електронна гарантія, то учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати або договір, відповідно до якого видавалася електронна гарантія або копія договору, відповідно до якого видавалася електронна гарантія, завірена належним чином. В графі 3 п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший … документ, якій укладався учасником з юридичною особою та/або фізичною особою-підприємцем та/або фізичною особою і т. і. на паперових носіях (зокрема, але не виключно: договір, документ про створення об’єднання учасників і т. і.), або установчій документ (статут учасника, установчій договір і т. і.) означає, що надається або сканкопія (фотокопія) ксерокопії документа (ксерокопія документа повинна бути завірена підписом учасника або уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання), або сканкопія (фотокопія) оригіналу документа. Сканкопія (фотокопія) повинна бути надана із збереженням кольорів. У складі тендерної пропозиції (файл – «1414_Договір_підписаний_скан.pdf» в архівному файлі – «Банківська гарантія (стихійка).zip» надана незавірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання) сканована ксерокопія договору на приєднання №2020/1/1414/Т до Публічної пропозиції на укладання Договору по надання банківської гарантії АТ «ЮНЕКС БАНК» (про надання гарантії) від 31.03.2025. ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначену невідповідність, надавши замовнику сканкопію (фотокопію) ксерокопії договору на приєднання №2020/1/1414/Т до Публічної пропозиції на укладання Договору по надання банківської гарантії АТ «ЮНЕКС БАНК» (про надання гарантії) від 31.03.2025 (ксерокопія документа повинна бути завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання), або сканкопію (фотокопію) оригіналу документа. Сканкопія (фотокопія) повинна бути надана із збереженням кольорів. 3. Згідно з п.п. 22.1 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», яка згідно з вимогами п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації повинна містити, крім іншого, «Перелік №1» (надається згідно форми 1 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації). «Переліком №1» передбачено, що учасник повинен підтвердити наступне: «У разі перемоги у цих відкритих торгах гарантуємо вчасно приступити до надання послуг, виконати їх якісно, у повному обсязі та у строки визначені замовником у тендерній документації». В складі тендерної пропозиції учасником надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (документ від 01.04.2025 р. №01.04/01) (файл – «1. Довідка про матеріально-технічну базу.pdf»), але у цьому документі відсуне підтвердження УЧВСНИКОМ, що «У разі перемоги у цих відкритих торгах гарантуємо вчасно приступити до надання послуг, виконати їх якісно, у повному обсязі та у строки визначені замовником у тендерній документації». ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначену невідповідність, надавши замовнику уточнену або нову «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», яка б відповідала вимогам, визначеним в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. 4. Згідно з п.п. 23.1 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка згідно з вимогами п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації повинна містити, крім іншого, «Перелік №4» (надається згідно форми 4 до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації). «Переліком №4» передбачено, що учасник повинен підтвердити наступне: «У разі перемоги у цих відкритих торгах гарантуємо вчасно приступити до надання послуг, виконати їх якісно, у повному обсязі та у строки визначені замовником у тендерній документації». В складі тендерної пропозиції учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (від 01.04.2025 р. №01.04/03) (файл – «12. Довідка про працівників.pdf», але у цьому документі відсуне підтвердження УЧАСНИКО, що «У разі перемоги у цих відкритих торгах гарантуємо вчасно приступити до надання послуг, виконати їх якісно, у повному обсязі та у строки визначені замовником у тендерній документації». ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначену невідповідність, надавши замовнику уточнену або нову «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка б відповідала вимогам, визначеним в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. 5. Згідно з п.п. 22.3 ДОДАТКУ 8 тендерної документації учасник у складі тендерної документації повинен надати документ (та/або договір), передбачений діючим законодавством, який підтверджує право користування учасником транспортним засобом та/або машиною, та/або технологічним транспортним засобом, зазначеним учасником в «Переліку №1» «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зокрема, але не виключно: договір найму (оренди) (у т. ч. договір найму транспортного засобу з екіпажем), договір прокату, договір лізингу тощо. Документ )та/або договір) Надається у випадку, коли такий транспортний засіб та/або машина, та/або технологічний транспортний засіб, зазначений учасником в «Переліку №1» «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з п.п. 22.5 ДОДАТКУ 8 тендерної документації учасник у складі тендерної документації повинен надати документ (та/або договір), передбачений діючим законодавством, зокрема, але не виключно: договір підряду та/або договір надання послуг та/або договір перевезення та/або договір транспортного експедирування та/або інший документ (та/або договір), умови якого дозволять учаснику забезпечити виконання послуги, яка є предметом закупівлі. Надається у випадку, якщо учасник не має на праві власності або на праві користування транспортного засобу та/або машини, та/або технологічного транспортного засобу, який він зазначив у «Переліку №1» «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» і який буде залучений до виконання послуги, що є предметом закупівлі. Крім того, в ДОДАТКУ 8 до тендерної документації зазначено, що всі документи, зазначені у «Переліку №1» повинні бути укладені та засвідчені згідно вимог діючого законодавства. В складі тендерної пропозиції учасника наданий договір по надання послуг №15 від 01.04.2025, далі – Договір №15, укладений між ТОВ «СІТІ ГРУП +», за Договором №15 – Замовник, та ФОП Хитун Б.В., за Договором №15 – Виконавець. В «Переліку №1» Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (документ від 01.04.2025 р. №01.04/01) (файл – «1. Довідка про матеріально-технічну базу.pdf») зазначено, що три спеціалізовані вантажні самоскиди (реєстраційні номери АР4791АХ, АР7191КС та АР6391ІМ) та екскаватор навантажувач (реєстраційний номер 22421АР) залучатимуться до виконання послуг на інших правах та умовах ніж право власності та право користування. В додатку 1 до Договору №15 зазначено, що виконавець надає послуги з надання в експлуатацію вищезазначених спеціалізованих вантажних самоскидів та екскаватору. Аналіз умов Договору №15 показує, що за своїм змістом це – договір оренди, а не договір надання послуг (назва договору не відповідає його змісту). Якщо Договір №15 по суті – договір оренди, то інформація про нього повинна бути внесена у стовпчик 7 «Переліку №1», а водії це - водії ТОВ «СІТІ ГРУП +» (інформація про них зазначена УЧАСНИКОМ в «Переліку № 1» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (від 01.04.2025 р. №01.04/03), а, якщо Договір №15 був би договором з надання послуг, то інформація про водіїв, повинна була б бути зазначена у «Переліку №4» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як про водіїв Виконавця за Договором №15. ?УЧАСНИК повинен виправити вищезазначені невідповідності, надавши замовнику уточнений або новий договір, який підтверджував би законодавчі підстави залучення вищезазначених спеціалізованих вантажних самоскидів та екскаватору, уточнені або нові «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Інформація в договорі та довідках повинна бути узгоджені між собою. Наданий уточнений або новий договір щодо техніки, повинен враховувати вимоги або п.п. 22.3 (у т.ч. п.п. 22.4) та/або п.п. 22.5 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації та вимоги ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. ?? УЧАСНИК повинен виправити вищезазначені невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових інформації та/або документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Створено
09.04.2025 15:59
Надати до
10.04.2025 15:59
Договір
UA-2025-03-27-001440-a-c1
Підписаний і діє
Номер
58
388 454.41 грн.
388 454.41 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
180 (тонни)
Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Номенклатура
Послуги із благоустрою населених пунктів (ліквідації стихійних звалищ) (ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573712

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СІТІ ГРУП +"
Повна назва
ТОВ "СІТІ ГРУП +"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45728813

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 10:33
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
388 552.91 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 11:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Контактний телефон:
+380612788191
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
388 552.91 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 11:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Контактний телефон:
+380612788191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності