Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4 від Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-000771-a
Id Tender 5f87c964387c4facad8cb90ff959f4de
План UA-P-2025-03-27-000643-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.03.2025 09:22
Остання зміна 20.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 948 881.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 744.41 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 09:15 до 11.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 09:15
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 09:15
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 08:00
до 14.05.2025 08:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 15:47
до 20.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.05.2025 08:20
-
Період уточнень
з 27.03.2025 09:15 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 09:15 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 08:00 до 14.05.2025 08:20
Період кваліфікації
з 11.04.2025 08:00 до 14.05.2025 08:20
Основні параметри
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! При ненадходженні коштів Замовник має право відмінити торги
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 948 881.8 грн.
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Примітки
Поділ на окремі частини закупівлі не передбачений. Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі вцілому.
Очікувана вартість
6 948 881.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34744,41
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
19402, Україна, Черкаська область, місто Корсунь- Шевченківський, вулиця Веділіна Олександра, 61/4
Дата постачання по
01.11.2025 09:20
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців на придбання матеріалів в розмірі 30% вартості обсягу робіт, визначених на поточний бюджетний період
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Остаточні розрахунки за виконані роботи по Об’єкту проводяться після прийняття особою, яка здійснює технічний нагляд, та Замовником закінчених робіт (проміжними платежами за фактично виконані роботи) на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3, наданих Підрядником. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЩЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
6 908 821.07 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 09:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панченко Інна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472311537
Факс
+380472373341
Сайт:
https://court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26261092
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Поштовий індекс
18015
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 316
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Період вимог/скарг з 08.05.2025 15:47 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 08:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 15:47
Довідка НАЗК
08.05.2025 15:47
Повідомлення про рішення
11.04.2025 10:54
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 09:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 09:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції За рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 № 55 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4, код класифікатор предмета закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-03-27-000771-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції 11.04.2025 учасника ФОП «КУЩЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ФОП «КУЩЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» до 09.05.2025 року (протокол уповноваженої особи № 61 від 11.04.2025 року). Уповноважена особа Інна ПАНЧЕНКО
Дата продовження строку розгляду
11.04.2025 10:27
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Територіального управління Державної Судової адміністрації України у Черкаській області Протокол № 70 від 07 травня 2025 року ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника по даному предмету закупівлі було виявлено невідповідності в інформації (документах), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: А) Підпунктом 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку №3 до тендерної документації (далі – ТД) визначено, що учасник надає оригінал або копія(ії) акту(ів) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт, як обов’язкові для підтвердження досвіду. У складі тендерної пропозиції оригінал або копія(ії) акту(ів) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт відсутні. які повинні бути надані у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Підпункт 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку №3 до ТД. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Учасник надає оригінал або копія(ії) акту(ів) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт.
Створено
07.05.2025 15:44
Надати до
08.05.2025 15:44
Період вимог/скарг з 14.05.2025 08:20 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 08:13 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Тендерною документацією, а саме Додатком № 4 до тендерної документації встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей: «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) що містить відомості про те, що фізична особа, яка є учасником-переможцем процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі.». Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, проте подано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», з інформацією станом на 05.03.2025. Учасник- переможець був ознайомлений із вимогами тендерної документації з моменту її оприлюднення – 27.03.2025, а отже йому було відомо про встановлені строки для надання документа, у зв`язку з чим не був позбавлений можливості вчинити дії щодо отримання відповідного Витягу до моменту визначення переможцем закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
14.05.2025 08:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 08:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 09:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2025 09:15
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 948 881.8 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 08:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 948 881.8 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 08:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності