Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 від ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-000397-a
Id Tender ef53af73320047789fb712b17395cc0e
План UA-P-2025-03-26-014961-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 09:04
Остання зміна 28.04.2025 15:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 652 397.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
100 000 грн. (1,77 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 09:03 до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 09:03
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 09:03
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 00:00
до 14.04.2025 09:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 09:52
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 09:52
до 28.04.2025 15:47
Період уточнень
з 27.03.2025 09:03 до 08.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 09:03 до 08.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 00:00 до 14.04.2025 09:52
Період кваліфікації
з 11.04.2025 00:00 до 14.04.2025 09:52
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 652 397.2 грн.
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
Очікувана вартість
5 652 397.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100000,0
1,77 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Праведників світу , буд. 19
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Рослана"
Пропозиція:
5 575 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
27.03.2025 08:49
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Варварук Андрій Васильович
Електронна пошта
Телефон
380672654659
Замовник
ЄДРПОУ
00692009
Назва (англійською мовою)
VINNITSA REGIONAL STATE LABORATORY OF THE STATE SERVICE OF UKRAINE ON THE QUALITY OF FOOD SAFETY AND CONSUMER PROTECTION
Повна назва
ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Повна назва (англійською мовою)
VINNITSA REGIONAL STATE LABORATORY OF THE STATE SERVICE OF UKRAINE ON THE QUALITY OF FOOD SAFETY AND CONSUMER PROTECTION
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул.Праведників світу , буд. 19
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
Період вимог/скарг з 14.04.2025 09:52 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 00:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 09:52
Довідка НАЗК
14.04.2025 09:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-27-000397-a-a1
Підписаний і діє
Номер
87
5 575 000 грн.
5 575 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
5 575 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Повна назва
ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00692009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Рослана"
Повна назва
ПП "Рослана"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31950566

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 15:46
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000044
Дата створення проекту
05.05.2025 11:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 16:43
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 17:32
Дата завершення усунення порушень
10.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20.UA-2025-03-27-000397-a, 27.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 16:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницької регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.03.2025) із внесеними змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2025, відповідь Замовника від 08.04.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «Рослана» (далі – ПП «Рослана»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 28.04.2025 № 87 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 30.04.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 09.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником із переможцем торгів ПП «Рослана» укладено Договір, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Так, учасник ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації надав довідку від 04.04.2025 № 41 (файл «Довідка щодо договору.pdf»), в якій зазначив, що погоджується укласти договір про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно зі змістом проєкту договору, що передбачений Додатком 2 тендерної документації. Поряд з цим, Додаток 2 тендерної документації містить проєкт договору з додатками, які є його невід’ємними частинами, серед яких «План фінансування робіт», у якому зазначена інформація щодо періоду фінансування робіт – 2025 рік. Водночас, моніторингом установлено, що у додатку «План фінансування робіт» до Договору, укладеного за результатами торгів, зазначений період фінансування робіт – 2025 та 2026 роки. Пунктом 18 Постанови № 1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отже, враховуючи вищевикладене, умови Договору, укладеного Замовником з ПП «Рослана» відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана», чим порушено вимоги пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації Замовника та пункту 18 Постанови №1178. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо зазначеного, Замовник повідомив, що «При оприлюдненні тендерної документації на відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було допущено формальну помилку…». Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Постанови № 1178. Абзацом першим пункту 17 Постанови № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Постанови № 1178. Згідно з абзацом 2 пункту 46 Постанови № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Крім цього, абзацом 11 пункту 19 Постанови № 1178 визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Постанови № 1178, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови № 1178. Пунктами 10 та 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строк, встановлений пунктами 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), зміни до договору (додаткову угоду від 30.04.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі, а також, не оприлюднив додаток «Підсумкова відомість ресурсів» до договору, який є його невід’ємною частиною. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо зазначеного, Замовник повідомив, що «Зазначену інформацію було враховано, Договір про закупівлю, додатки до нього, а також додаткову угоду до договору оприлюднено у машинозчитувальному форматі. Окрім цього, хочемо зазначити, що згідно п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки від 11.06.2020 за № 1082 (зі змінами) «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF». В ході моніторингу 23.05.2025 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Договір, додатки з додатками (календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт, договірна ціна, локальні кошториси), а також зміни до договору (додаткову угоду від 30.04.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана» установлено порушення вимог пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «Рослана», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 17:32
Документи висновку
26.05.2025 17:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-27-000397-a 27 березня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній системi закупівель UA-2025-03-27-000397-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11 квітня 2025 року на 00:00 год. У результаті його настання, уповноваженою особою було встановлено, що для участі у даній закупівлі свої тендерні пропозиції було подано одним учасником: Назва Учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП "Рослана" 5 575 000,00 UAH з ПДВ 5 575 000,00 UAH з ПДВ За результатом розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ПП «Рослана», відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів б/н від 14.04.2025 року, було прийнято piшення про визначення ПП «Рослана» переможцем процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній системi закупівель UA-2025-03-27-000397-a. Відповідно до Наказу Північного офісу Держаудитслужби управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області № 64-з від 05.05.2025 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній системi закупівель UA-2025-03-27-000397-a. 06 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 09 травня 2025 року Замовником було оприлюднено відповідь замовника на пояснення. 20 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 23 травня 2025 року Замовником було оприлюднено відповідь замовника на пояснення. 26 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-27-000397-a (далі — Висновок). Відповідно до пунктів 2 та 3 частини ІІ Висновку, За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана» установлено порушення вимог пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «Рослана», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вінницька регіональна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі — Замовник) категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-27-000397-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. 1. У пункті 1 частини ІІ Висновку зазначено зокрема наступне: «За результатами моніторингу установлено, що Замовником із переможцем торгів ПП «Рослана» укладено Договір, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Так, учасник ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації надав довідку від 04.04.2025 № 41 (файл «Довідка щодо договору.pdf»), в якій зазначив, що погоджується укласти договір про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно зі змістом проєкту договору, що передбачений Додатком 2 тендерної документації. Поряд з цим, Додаток 2 тендерної документації містить проєкт договору з додатками, які є його невід’ємними частинами, серед яких «План фінансування робіт», у якому зазначена інформація щодо періоду фінансування робіт – 2025 рік. Водночас, моніторингом установлено, що у додатку «План фінансування робіт» до Договору, укладеного за результатами торгів, зазначений період фінансування робіт – 2025 та 2026 роки. Пунктом 18 Постанови № 1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отже, враховуючи вищевикладене, умови Договору, укладеного Замовником з ПП «Рослана» відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана», чим порушено вимоги пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації Замовника та пункту 18 Постанови №1178.». Замовник не може погодитися із таким висновком виходячи із наступного: Договір підряду № 87 від 28.04.2025 року складений у повній відповідності до проекту договору що міститься в Додатку 2 до тендерної документації. Як повідомлялось раніше, при оприлюдненні тендерної документації на відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було допущено формальну (механічну) помилку, щодо не зазначення в плані фінансування 2026 року. Разом з тим, У складі тендерної пропозиції ПП «Рослана», міститься довідка від 04.04.2025 № 41 (файл «Довідка щодо договору.pdf»), в якій зазначено, що учасник погоджується укласти договір про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно зі змістом проєкту договору, що передбачений Додатком 2 тендерної документації. Разом з тим згідно пунктів 2-3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, 2. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору. 3. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін до договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Наголошуємо, що замовником було направлено та погоджено з ПП «Рослана» пропозицію щодо внесення змін до договору, а саме у зміну Плану фінансування, що не є істотною умовою Договору. Отже, відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором, оскільки укладений договір підряду № 87 від 28.04.2025 року складений у повній відповідності до проекту договору що міститься в Додатку 2 до тендерної документації. 2. У пункті 1 частини ІІ Висновку зазначено зокрема наступне: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), зміни до договору (додаткову угоду від 30.04.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі, а також, не оприлюднив додаток «Підсумкова відомість ресурсів» до договору, який є його невід’ємною частиною.». Замовник не може погодитися із таким висновком виходячи із наступного: Згідно пункту 19.10. Додатку 2 до тендерної документації, 19.10. Додатки* є невід’ємною частиною цього Договору та складаються з: 19.10.1. Календарний графік виконання робіт; 19.10.2. План фінансування робіт; 19.10.3. Договірна ціна; 19.10.4. Локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів. Звертаємо увагу, що пункт 19.10.4 має диспозитивний характер, та замовник та учасник самостійно обирають що буде додатком до договору про закупівлю, або Локальний кошторис або підсумкова відомість ресурсів. Отже підсумкова відомість ресурсів не є окремим додатком до договору про закупівлю, та замість неї оприлюднено локальні кошториси. У висновку нашого заперечення, вважаємо що, відсутні підстави щодо припинення зобов'язань за Договором. Звертаємо увагу на те, що припинення дії договору в односторонньому порядку, без визначених Законом або договором підстав, не передбачено. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. В даному випадку такі загрози відсутні, як і посилання на такі загрози у висновку Держаудитслужби. При розгляді Висновку органу державного фінансового контролю Замовником здійснено тлумачення терміну «Припинення зобов’язань» згідно положень Цивільного кодексу: Частиною 1 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Частиною 2 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Частиною 4 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що законом можуть бути встановлені випадки, коли припинення зобов’язань на певних підставах не допускається. Частиною 1 ст. 604 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється за домовленістю сторін. Частиною 1 ст. 651 Цивільного кодексу України передбачено, що Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Разом з тим, згідно пункту 13.1.9 Договору № 84 від 28.04.2025 року, Замовник має право Ініціювати внесення змін у Договір, вимагати розірвання Договору, за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору. Повідомляємо, що відсутні істотні порушення Підрядником умов Договору, отже відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором № 87 від 28.04.2025 року. Таким чином, Вінницька регіональна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів наголошує, що ми — як Замовник процедури відкритих торгів (з Особливостями) здійснюємо закупівлі згідно з нормами чинного законодавства, зокрема i у сфері публічних закупівель та не допускаємо порушень таких норм, а у своїй діяльності керуємось виключно Законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вінницькою регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, не встановлено об’єктивних порушень при проведенні відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2025-03-27-000397-a. Уповноважена особа Андрій Варварук
Дата публікації
02.06.2025 14:27
Документи інформації про усунення порушення
02.06.2025 14:28
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою: 21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-27-000397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. З яких причин договір про закупівлю (від 28 квітня 2025 року №87), додатки до нього, а також додаткова угода (від 30 квітня 2025 року №1) до договору не оприлюднені у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (далі – Положення) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Поряд з цим пунктом 9 Положення визначено, що для оприлюднення текстових даних використовуються такі формати як TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, а для оприлюднення структурованих даних: RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. 4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, що спричинили продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань згідно з додатковою угодою від 30 квітня 2025 року №1? 5. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного коду програмної класифікації видатків. Чи здійснювалося фінансування зазначеної закупівлі в рамках програми фінансової підтримки України від ЄС – Ukraine Facility? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.05.2025 15:57
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 15:57
-
Відповідь
Щодо надання пояснень на запит
1. Якісні та технічні характеристики обумовлені з урахуванням проєктної документації на капітальний ремонт, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. На підтвердження цього надаємо сканований варіант проєктно-кошторисної документації та експертного звіту (Додатки 1 та 2). 2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» було розміщено на вебсайті Вінницької регіональної державної лабораторії. Надаємо посилання для перегляду: https://vinoblvetmed.vn.ua/derzhavni-zakupivli/vidkriti-torgi/zakupivlya-ua-2025-03-27-000397-a.html. 3. Зазначену інформацію було враховано, Договір про закупівлю, додатки до нього, а також додаткову угоду до договору оприлюднено у машинозчитувальному форматі. Окрім цього, хочемо зазначити, що згідно п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки від 11.06.2020р. за № 1082 (зі змінами) «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF». 4. На підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань згідно з додатковою угодою від 30.04.2025р. №1 надаємо довідку Управління Державної казначейської служби України у м. Вінниці Вінницької області про підтвердження надходжень до спеціального фонду Державного бюджету України (Додаток 3). 5. На підтвердження джерела фінансування закупівлі надаємо Кошторис на 2025р. Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Додаток 4). Також повідомляємо, що фінансування зазначеної закупівлі не здійснювалось в рамках програми фінансової підтримки України від ЄС – Ukraine Facility. Додатки: 1.Проектно-кошторисна документація; 2.Експертний звіт; 3.Довідка Управління Державної казначейської служби України у м. Вінниці Вінницької області; 4. Кошторис на 2025р. Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Рішеня
09.05.2025 15:18
Замовник
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-27-000397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Просимо пояснити чому умови договору підряду від 28 квітня 2025 року №87 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі? Зокрема, зміст додатку «План фінансування робіт» до договору відрізняється від змісту додатку «План фінансування робіт» проєкту договору тендерної документації, з умовами якого переможець процедури закупівлі погодився у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка щодо договору.pdf»)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.05.2025 09:55
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 09:56
-
Відповідь
Щодо надання пояснень на запит
При оприлюдненні тендерної документації на відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було допущено формальну помилку. Проведено заходи направлені на недопущення встановленого порушення, в ході яких встановлено, що причиною вчинення вищезазначеного порушення вимог пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 є особисті якості при виконанні своїх обов'язків, зокрема неуважності, недостатнього розуміння норм чинного законодавства. Крім того, надано усне зауваження щодо недопущення в подальшому вищезазначеного порушення.
Рішеня
23.05.2025 09:52
Замовник
Документи повідомлення
23.05.2025 09:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 652 397.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
380672654659
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 652 397.2 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2025 00:00
Замовник:
ВІННИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
380672654659
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності