Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла. від КПТМ "Криворіжтепломережа".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-013438-a
Id Tender 31f4de3c58bc4534b084f5ef46982d69
План UA-P-2025-03-26-015938-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 26.03.2025 20:50
Остання зміна 12.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 433 333 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
234 333.3 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 20:50 до 10.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 20:50
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 20:50
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:04
до 26.05.2025 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 17:27
до 01.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.05.2025 16:20
-
Період уточнень
з 26.03.2025 20:50 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 20:50 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:04 до 26.05.2025 16:20
Період кваліфікації
з 11.04.2025 12:04 до 26.05.2025 16:20
Основні параметри
Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла.
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
23 433 333 грн.
Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла.
Примітки
Кошти від господарської діяльності підприємства
Очікувана вартість
23 433 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
234333,3
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.04.2025 11:35
Закінчення аукціону
11.04.2025 12:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла.
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"
Пропозиція:
23 281 098 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
19 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
22 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.04.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
12.07.2025 00:00
На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-26-013438-a Державної аудиторської служби України, Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» відхиляє тендерну пропозицію учасника Компанія «ОРТУС» ТОВ, відміняє відкриті торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документ, що свідчать про вжиття таких заходів у закупівлі капітального ремонту котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Рішення уповноваженої особи щодо скасування відкритих торгів оформлені Протоколом № 11/63/25 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо скасування відкритих торгів від 01.07.2025 року.
01.07.2025 18:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Municipal enterprise of thermal networks "Kryvorizhteplomerezh"
Електронна пошта
Телефон
+380502278896, +380564095491
Замовник
ЄДРПОУ
03342184
Назва (англійською мовою)
KPTM "Kryvorizhteplomerezha"
Повна назва
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Повна назва (англійською мовою)
KPTM "Kryvorizhteplomerezha"
Поштовий індекс
50000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м.Кривий Ріг
Адреса
провулок Цісик Квітки, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла.
Період вимог/скарг з 06.05.2025 17:27 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 12:04 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 12.05.2025 17:32 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 17:29 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Зміст
Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: - керівнику учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пп. 3 п. 47 Особливостей), треба надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що відомості про керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - керівнику учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пп. 12 п. 47 Особливостей), треба надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі про те, що керівник переможця процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути датованим не більше тридцятиденної давнини від дати його подання. Додатком №3 до тендерної документації встановлено вимоги щодо документального підтвердження інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: - Переможець торгів складає кошторисну документацію вартості робіт відповідно до «Відомості обсягів робіт», Настанови з визначення вартості будівництва (зі Змінами), (далі-Настанова), а також згідно з ВБН Д.2.8-204.01.05-2003 Збірник 5 на ремонт устаткування котелень і систем теплопостачання, тому що РЕКН передбачає витрати ресурсів на проведення повного комплексу робіт у відповідності з ВБН Д.1.1-204.02-2003 «Вказівки по застосуванню ресурсних елементних кошторисних норм на роботи з ремонту устаткування, що виконуються на об’єктах житлово-комунального господарства і соціального призначення». - При необхідності, використовувати СОУ МПП 03.080.10-333.1:2011, частина1 на зварювальні роботи та газове різання (РУ1), а також частина 2 – слюсарні та слюсарно-складальні роботи (РУ2) СОУ МПП 03.080.10-333.2:2011. - Кошторисну документацію надати в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних (ІБД) і форматах xlsx або docx, pdf у складі: - Договірна ціна; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунок загальновиробничих витрат; - Розрахунок адміністративних витрат; - Розрахунок прибутку; - Розрахунки інших витрат Учасника (в разі необхідності); - Інформаційна Модель Договірної Ціни (*IMD). Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей та не надав документи, які зазначені у Додатку №3 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
12.05.2025 17:32
Повідомлення про рішення
12.05.2025 17:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 20:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 20:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.05.2025 16:20 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 17:32 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 20:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 20:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі - Особливості), передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником - КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ не надано: 1. Комерційну пропозицію з зазначенням загальної вартості з урахуванням всіх позицій, які вказані в таблиці переліку робіт . Вирішила: Дати можливість усунути невідповідність. Надати Комерційну пропозицію з зазначенням загальної вартості з урахуванням всіх позицій, які вказані в таблиці переліку робіт .
Створено
21.05.2025 17:04
Надати до
22.05.2025 17:04
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-29-000003
Дата створення проекту
29.05.2025 11:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 17:00
Дата публікації висновку про результати
24.06.2025 16:34
Дата завершення усунення порушень
09.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
02.06.2025 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2025-03-26-013438-a 26.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 17:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа», (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 26.03.2025 № 2/63/25), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ» та Компанія «ОРТУС» ТОВ, повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, опубліковані в електронній системі закупівель 17.04.2025, 19.05.2025, протоколи уповноваженої особи від 06.05.2025 № 5/63/25, від 12.05.2025 №6/63/25, від 26.05.2025 № 9/63/25, вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2025, пояснення замовника, надані 05.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 03.06.2025. Вимогами до розрахунку вартості робіт Технічного завдання, що є Додатком №3 до тендерної документації, Замовником визначено, що учасник торгів надає комерційну пропозицію з зазначенням загальної вартості з урахуванням всіх позицій, які вказані в таблиці переліку робіт. При цьому в таблиці переліку робіт вказано склад та обсяги робіт (найменування робіт по 43 позиціях, одиниці виміру та обсяг робіт). Проте, моніторингом установлено, що на момент кінцевої дати подання тендерної пропозиції станом на 10.04.2025 в документах тендерної пропозиції учасника Компанія «ОРТУС» ТОВ була відсутня комерційна пропозиція із зазначенням загальної вартості з урахуванням всіх позицій, які вказані в таблиці переліку робіт, що не відповідає вимогам до розрахунку вартості робіт Технічного завдання, що є Додатком №3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Компанія «ОРТУС» ТОВ, як таку, що не відповідає умовам Технічного завдання, що є Додатком №3 до тендерної документації, в частині відсутності комерційної пропозиції, натомість обрав його переможцем. Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 22 травня 2025 року (повідомлення) в частині надання Компанією «ОРТУС» ТОВ комерційної пропозиції із зазначенням загальної вартості з урахуванням всіх позицій, які вказані в таблиці переліку робіт, наявність якої визначена вимогами до розрахунку вартості робіт Технічного завдання, що є Додатком №3 до тендерної документації та яка була відсутня на момент кінцевої дати подання та розкриття тендерної пропозиції, чим порушено пункт 43 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання тендерної пропозиції учасника Компанія «ОРТУС» ТОВ встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ» - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника Компанія «ОРТУС» ТОВ, відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
24.06.2025 16:34
Документи висновку
24.06.2025 16:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудитслужби Любові ОПОЛОНИК На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-26-013438-a Державної аудиторської служби України, Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» відхиляє тендерну пропозицію учасника Компанія «ОРТУС» ТОВ, відміняє відкриті торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документ, що свідчать про вжиття таких заходів у закупівлі капітального ремонту котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Рішення уповноваженої особи щодо скасування відкритих торгів оформлені Протоколом № 11/63/25 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо скасування відкритих торгів від 01.07.2025 року.
Дата публікації
01.07.2025 17:55
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
03.06.2025 11:24
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 11:25
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг за № 1581/10 від 05.06.2025
На Ваш запит від 03.06.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-03-26-013438-a повідомляє наступне: для визначення очікуваної вартості капітального ремонту котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла підприємством КПТМ «Криворіжтепломережа» було сформовано запити до підприємств для отримання комерційних пропозицій. На запити підприємства було отримано комерційні пропозиції від ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕПРДЖІ», КОМПАНІЯ «ОРТУС» ТОВ, ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРОНА» з орієнтовними вартостями виконання робіт, а саме: - ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕПРДЖІ» - 22 720 000,00 грн. з ПДВ; - КОМПАНІЯ «ОРТУС» ТОВ – 24 100 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРОНА» - 23 480 000,00 грн. з ПДВ. Для проведення закупівлі з робіт по капітальному ремонту котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла, відділом ВТВ до групи з публічних закупівель було надано технічне завдання та копії комерційних пропозицій. Виходячи з наданих комерційних пропозицій, уповноваженою особою відповідальною за проведення процедур закупівель, була визначена середня очікувана вартість та проведені відкриті торги. Джерело фінансування даної процедури закупівлі – власні кошти.
Рішеня
05.06.2025 17:37
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Питання стосовно статусу моніторингу
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудитслужби Любові ОПОЛОНИК Просимо Вас надати інформацію про статус моніторингу та причини затримки висновків перевірки Комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа», предмет закупівлі - Капітальний ремонт котла ПТВМ-50 №1 в котельні Гігант. Виготовлення, демонтаж та монтаж поверхонь нагріву котла, за №UA-2025-03-26-013438-a. Моніторинг № UA-M-2025-05-29-000003 розпочато 02.06.2025 року об 17:00:59, термін закінчення 24.06.2025 об 00:00:00.
Рішеня
24.06.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
23 433 333 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 01:00
Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Контактний телефон:
+380502278896, +380564095491
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
23 433 333 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 01:00
Замовник:
КПТМ "Криворіжтепломережа"
Контактний телефон:
+380502278896, +380564095491
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності