Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси» від ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-013006-a
Id Tender 4d794d8a07f34aaf8c483eb65525e4b4
План UA-P-2025-03-26-015523-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.03.2025 18:21
Остання зміна 18.06.2025 16:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
469 867.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 698.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 18:20 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 18:20
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 18:20
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 13:35
до 29.05.2025 15:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 15:12
до 04.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.05.2025 15:29
-
Період уточнень
з 26.03.2025 18:20 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 18:20 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 13:35 до 29.05.2025 15:29
Період кваліфікації
з 13.05.2025 13:35 до 29.05.2025 15:29
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
469 867.2 грн.
Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
Очікувана вартість
469 867.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4698,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 13:12
Закінчення аукціону
13.05.2025 13:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, міське кладовище №3 по вул. Руставі
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
468 076.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
408 864.94 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 13:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вербівський Петро Павлович
Електронна пошта
Телефон
380472361135
Сайт:
http://www.rada.cherkasy.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26323404
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:12 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 13:35 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" відповідно до абз.5 пп.1 п.44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; абз.5 пп.2 п.44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 16:30
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 17:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.03.2025 18:20
Дата архівування
11.04.2025 17:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 17:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.03.2025 18:20
Дата архівування
11.04.2025 17:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" по закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-013006-a) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 16:30
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно п.6 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, вимагалось: Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 у сфері будівництва доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково надається: чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що видав вищевказаний сертифікат; звіт про останній аудит системи управління чи менеджменту (наглядовий чи повторної сертифікації (ресертифікації)). В складі тендерної пропозиції ТОВ"РЕГДОРСТРОЙ" відсутній звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що видав вищевказаний сертифікат. Крім того при скануванні Замовником QR-коду, що присвоєний даному сертифікату, заначено статус Анульовано: ТАК На усунення даної невідповідності надати чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 у сфері будівництва доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» та звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що сертифікат відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 у сфері будівництва доріг . 2. Відповідно п.7 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, вимагалось: Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково надається: чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що видав вищевказаний сертифікат; звіт про останній аудит системи управління чи менеджменту (наглядовий чи повторної сертифікації (ресертифікації)). В складі тендерної пропозиції ТОВ"РЕГДОРСТРОЙ" відсутній звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що видав вищевказаний сертифікат. Крім того при скануванні Замовником QR-коду, що присвоєний даному сертифікату, заначено статус Анульовано: ТАК На усунення даної невідповідності надати чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» та звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що сертифікат відповідності системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва доріг. 3. Відповідно п.8 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, вимагалось: Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 у сфері будівництва доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково надається: чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що видав вищевказаний сертифікат; звіт про останній аудит системи управління чи менеджменту (наглядовий чи повторної сертифікації (ресертифікації)) В складі тендерної пропозиції ТОВ"РЕГДОРСТРОЙ" відсутній звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації систем управління, що видав вищевказаний сертифікат. На усунення даної невідповідності надати звіт про аудит системи управління органу сертифікації, що видав сертифікат або звіт про результати проведення внутрішнього аудиту органу з сертифікації системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 у сфері будівництва доріг. 4. Відповідно п.9 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, вимагалось: Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління безпеки дорожнього руху Учасника вимогам ДСТУ ISO 39001:2015 у сфері будівництва доріг (додатково надається звіт про останній аудит системи управління чи менеджменту (наглядовий чи повторної сертифікації (ресертифікації)). В складі тендерної пропозиції ТОВ"РЕГДОРСТРОЙ" надано ЗВІТ №230510.01/СУ за результатами технічного нагляду №1 сертифікованої системи управління безпекою дорожнього руху ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 11.03.2024 року, оскільки контроль відповідності сертифікованої системи управління безпекою дорожнього руху вимогам зазначного стандарту здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, перiодичнiсть i процедури якого встановлюються органм з сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. На усунення даної невідповідності надати звіт про останній аудит системи управління чи менеджменту (наглядовий чи повторної сертифікації (ресертифікації), проведений у поточному році. 5. Відповідно п.п.12.3. п.12 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особа, що наклала удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію), складає Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. В складі тендерної пропозиції ТОВ"РЕГДОРСТРОЙ" надано Лист-згоду (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та суб’єктів господарювання) Вих №01 від 01.04.2025р, в якому відсутнє посилання на дану закупівлю та зазначений невірний ідентифікатор закупівлі. На усунення даної невідповідності надати згоду суб’єкта персональних даних уповноваженої особи, згідно вимог чинного законодавства України, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. 6. Відповідно п.п.12.3. п.12 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. В складі тендерної пропозиції ТОВ"РЕГДОРСТРОЙ" надано довідку Вих №01 від 01.04.2025р про уповноважену особу в якій не зазначені реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи та відсутній зразок підпису уповноваженої особи учасника. На усунення даної невідповідності надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. 7. Відповідно п.23 розділу 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документаціУчасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням: * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей з місцерозташування АБЗ до місця надання послуг (від моменту їх випуску до моменту укладання) не повинна перевищувати значень, що вказані в ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1). Додатково, в довідці Учасником зазначається інформація щодо можливості виготовлення Виробником (Постачальником) протягом строку надання послуг за предметом закупівлі визначеного технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) виду (типу) асфальтобетону в потрібній кількості із зазначенням запланованих обсягів випуску асфальтобетону щомісячно протягом строку надання послуг. Учасник, повинен документально підтвердити інформацію, що вказана у Довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (Таблиця 2): а) В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документ (и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) або бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. б) В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(а) оренди (лізингу) (договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі); - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договору(ів); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. в) У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, ідентифікатор закупівлі). г) На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. д) Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). На виконання вимог даного пункту Учасником надано довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) Вих №01 від 14.04.2025р. ; Договір про надання послуг на постачання продукції 14/04-2025-1 від 14.04.2025 року укладений з ТОВ «ТАРТЕХ» ; Гарантійний лист від ТОВ «ТАРТЕХ» (далі - Постачальник), яким гарантує Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» як учаснику закупівель безперебійне виготовлення та постачання необхідних асфальтобетонних сумішей та/або асфальтобетону та/або ЩМАС, емульсій бітумних необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівель, проте всупереч вимогам тендерної документації в даному гарантійному листі не зазначено щомісячник обсягів поставки продукції; Атестат виробництва асфальтобетонної та щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші виданий на ім’я постачальника ТОВ «ТАРТЕХ»; Дозвіл №3220610100-72 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами видано Фізичній особі-підприємцю Татояну Арташесу Гарнікович; Рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами видано Фізичній особі-підприємцю Татояну Арташесу Гарніковичу . Виходячи з вищевикладеного зазначаємо, що ФОП ТАТОЯН АРТАШЕС ГАРНІГОВИЧ не є постачальником продукції відповідно Договору надання послуг на постачання продукції 14/04-2025-1 від 14.04.2025 року Оскільки виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на усунення надати оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону з зазначенням щомісячник обсягів поставки продукції та підтверджуючі документи (атестат виробництва; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу), згідно пункту 23 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
23.05.2025 17:21
Надати до
24.05.2025 17:21
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:29 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:12 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
визначити ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:30
Довідка НАЗК
29.05.2025 15:29
Повідомлення про рішення
29.05.2025 15:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-26-013006-a-b1
Очікує підписання
468 076.15 грн.
468 076.15 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
Номенклатура
Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт міського кладовища №3 по вул. Руставі в м.Черкаси»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26323404

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33819662

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
469 867.2 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380472361135
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
469 867.2 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380472361135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності