Показати схожі тендери

Закупівля ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-011061-a
Id Tender 715023973ec74a9ea35bc62455794f92
План UA-P-2025-03-26-012614-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.03.2025 16:06
Остання зміна 19.05.2025 14:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 407 216 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 036.08 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 16:05 до 03.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 16:05
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 16:05
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 12:54
до 09.05.2025 12:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 14:48
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 12:32
до 19.05.2025 14:06
Період уточнень
з 26.03.2025 16:05 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 16:05 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 12:54 до 09.05.2025 12:32
Період кваліфікації
з 04.04.2025 12:54 до 09.05.2025 12:32
Основні параметри
ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 407 216 грн.
Автомобільні шини літні
Назва предмета закупівлі
Автомобільні шини літні
Очікувана вартість
1 407 216 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7036,08
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 216
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2025 12:31
Закінчення аукціону
04.04.2025 12:54
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 204 (штуки)
Автомобільні шини літні Розмір: 215/75 R16C
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини літні Розмір: 215/75 R16C
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
204
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Автомобільні шини літні Розмір: 235/65 R16C
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини літні Розмір: 235/65 R16C
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 36 (штуки)
Автомобільні шини літні Розмір: 215/70 R15C
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини літні Розмір: 215/70 R15C
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії оцінки
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС"
Пропозиція:
1 407 216 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чайка Вікторія Василівна
Пропозиція:
1 345 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2025 12:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.03.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Логвіненко
Електронна пошта
Телефон
+380674089233
Замовник
ЄДРПОУ
34002938
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
07053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишгородський район, смт. Красятичі
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобільні шини літні
Період вимог/скарг з 07.04.2025 14:48 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 12:54 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
07.04.2025 14:48
Повідомлення про рішення
04.04.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЧАЙКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Не надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 пункту 1.1. додатку 1. 2. Не надано документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій зазначених у довідці за формою 1 пункту 1.1. додатку 1. 3. Не надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2 пункту 1.2. додатку 1. 4. Не надано підтвердження інформації, щодо офіційно працевлаштованих працівників зазначених у довідці за Формою 2, копії документу, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником: наказ про призначення всіх працевлаштованих працівників зазначених в довідці, які будуть безпосередньо залучатись до підготовки документації та виконання договору, квитанції № 1 та № 2 від Державної податкової інспекції (підтвердження працевлаштування працівника) без порушених термінів подачі повідомлення, тобто повідомлення про офіційне працевлаштування повинне збігатися з датою наказу, (у разі якщо керівник працевлаштований після 05.03.2020 року – на нього квитанції не надаються); копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, також копію штатного розпису (пункт 1.2. додатку 1) 5. Не надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 3 пункту 1.3. додатку 1. 6. Не надано підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього, відгук замовника за аналогічним договором з накладеним електронним підписом особи, що його підписала про належне виконання учасником аналогічного договору та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. 7. Не надано фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період. Учасники фізичні особи-підприємці, які є платниками податку на додану вартість, надають податкову декларацію платника податку на додану вартість за останній звітній період, визначений відповідно до ПКУ (пункт 1.4. додатку 1) 8. Не надано погодження з істотними умовами договору, що визначені в Додатку № 3 до тендерної документації. (пункт 5 додатку 1) 9. Не надано форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» оформлену Учасниками згідно з Додатком №4 до Тендерної документації (пункт 6 додатку 1) 10. Не надано згода учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних (ЗУ «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 р. №2297-VI.) (посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі, яка має право підпису документів/договору/угоди) (для юридичних осіб) за формою, наведеною в Додатку № 7 до тендерної документації. (пункт 7 додатку 1) 11. Не надано заяву фізичної особи щодо участі у закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі та суми пропозиції. Зазначена заява має бути підписана фізичною особою-підприємцем, що подала пропозицію, як учасник закупівлі, справжність підпису має бути завірено нотаріально. (пункт 8.1. додатку 1) 12. Не надано Довідку, складену Учасником у формі згідно Додатку 5, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); банківські реквізити тощо. (пункт 8.5. додатку 1) 13. Не надано довідку(лист), видана(-і) від податкової служби про перелік відкритих рахунків у банках та/або інших фінансових установах. (пункт 8.6. додатку 1) 14. Не надано Довідку в довільній формі - про те, що він не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - а також враховує, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів - та враховує заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. (пункт 8.9. додатку 1) 15. Не надано довідку(и), датовану(і) поточним роком, але не раніше ніж за 30 днів до дати закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків та стану залишку коштів на рахунку(ах) не менше ніж сума пропозиції учасника, в банківській(их) установах, в яких обслуговується учасник. (пункт 8.19. додатку 1) 16. Не надано копію сертифікату системи управління якістю, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації; (пункт 1 розділу ІІ додатку 1.1.) 17. Не надано копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації (пункт 2 розділу ІІ додатку 1.1.) 18. Не надано копію сертифікату, який засвідчує сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації (пункт 3 розділу ІІ додатку 1.1.) 19. Не надано свідоцтво внутрішнього аудитора, виданого на підставі проходження навчання по програмі тренінгів професійної підготовки фахівців системи управління згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO/IEC 27001:2022, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) (пункт 4 розділу ІІ додатку 1.1.) 20. Не надано сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі оливами, мастильними матеріалами та подібними продуктами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації. (пункт 3 розділу ІІ додатку 1.1.) 21. Не надано на підтвердження зв`язку між виробником/дилером/дистриб’ютором/представником виробника(ів) всіх позицій запропонованого товару та учасником, наступні документи: - у разі, якщо учасник напряму співпрацює з виробником – лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник підтверджує, що учасник є офіційним дилером виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин; або - у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю автомобільних шин у офіційних дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника в Україні - лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої особи дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника на ім’я учасника, за змістом якого дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника підтверджує, що учасник є партнером дилера/дистриб’ютора/імпортера/представника виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин. Зазначений лист надається разом з документами, що свідчать, що дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника є офіційним дилером/дистриб’ютором/імпортером/представником торгової марки (або бренду) виробника (такими документами можуть бути свідоцтво або сертифікат або авторизаційний лист виданий виробником, тощо). (розділ ІІІ додатку 1.1.) 22. Не надано посилання на сайт Європейського союзу, за яким міститься етикетка запропонованого учасником товару (пункт 8.13 додатку 1). Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність, а саме: 1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 пункту 1.1. додатку 1. 2. Документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій зазначених у довідці за формою 1 пункту 1.1. додатку 1. 3. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2 пункту 1.2. додатку 1. 4. Підтвердження інформації, щодо офіційно працевлаштованих працівників зазначених у довідці за Формою 2, копії документу, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником: наказ про призначення всіх працевлаштованих працівників зазначених в довідці, які будуть безпосередньо залучатись до підготовки документації та виконання договору, квитанції № 1 та № 2 від Державної податкової інспекції (підтвердження працевлаштування працівника) без порушених термінів подачі повідомлення, тобто повідомлення про офіційне працевлаштування повинне збігатися з датою наказу, (у разі якщо керівник працевлаштований після 05.03.2020 року – на нього квитанції не надаються); копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, також копію штатного розпису (пункт 1.2. додатку 1) 5. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 3 пункту 1.3. додатку 1. 6. Підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього, відгук замовника за аналогічним договором з накладеним електронним підписом особи, що його підписала про належне виконання учасником аналогічного договору та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. 7. Фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період. Учасники фізичні особи-підприємці, які є платниками податку на додану вартість, надають податкову декларацію платника податку на додану вартість за останній звітній період, визначений відповідно до ПКУ (пункт 1.4. додатку 1) 8. Погодження з істотними умовами договору, що визначені в Додатку № 3 до тендерної документації. (пункт 5 додатку 1) 9. Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» оформлену Учасниками згідно з Додатком №4 до Тендерної документації (пункт 6 додатку 1) 10. Згода учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних (ЗУ «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 р. №2297-VI.) (посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі, яка має право підпису документів/договору/угоди) (для юридичних осіб) за формою, наведеною в Додатку № 7 до тендерної документації. (пункт 7 додатку 1) 11. Заяву фізичної особи щодо участі у закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі та суми пропозиції. Зазначена заява має бути підписана фізичною особою-підприємцем, що подала пропозицію, як учасник закупівлі, справжність підпису має бути завірено нотаріально. (пункт 8.1. додатку 1) 12. Довідку, складену Учасником у формі згідно Додатку 5, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); банківські реквізити тощо. (пункт 8.5. додатку 1) 13. Довідку(лист), видана(-і) від податкової служби про перелік відкритих рахунків у банках та/або інших фінансових установах. (пункт 8.6. додатку 1) 14. Довідку в довільній формі - про те, що він не відноситься до осіб, пов’язаних з державою- агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами); постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - а також враховує, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів - та враховує заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. (пункт 8.9. додатку 1) 15. Довідку(и), датовану(і) поточним роком, але не раніше ніж за 30 днів до дати закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків та стану залишку коштів на рахунку(ах) не менше ніж сума пропозиції учасника, в банківській(их) установах, в яких обслуговується учасник. (пункт 8.19. додатку 1) 16. Копію сертифікату системи управління якістю, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації; (пункт 1 розділу ІІ додатку 1.1.) 17. Копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації (пункт 2 розділу ІІ додатку 1.1.) 18. Копію сертифікату, який засвідчує сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації (пункт 3 розділу ІІ додатку 1.1.) 19. Свідоцтво внутрішнього аудитора, виданого на підставі проходження навчання по програмі тренінгів професійної підготовки фахівців системи управління згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO/IEC 27001:2022, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) (пункт 4 розділу ІІ додатку 1.1.) 20. Сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі оливами, мастильними матеріалами та подібними продуктами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації. (пункт 3 розділу ІІ додатку 1.1.) 21. На підтвердження зв`язку між виробником/дилером/дистриб’ютором/представником виробника(ів) всіх позицій запропонованого товару та учасником, наступні документи: - у разі, якщо учасник напряму співпрацює з виробником – лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник підтверджує, що учасник є офіційним дилером виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин; або - у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю автомобільних шин у офіційних дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника в Україні - лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої особи дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника на ім’я учасника, за змістом якого дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника підтверджує, що учасник є партнером дилера/дистриб’ютора/імпортера/представника виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин. Зазначений лист надається разом з документами, що свідчать, що дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника є офіційним дилером/дистриб’ютором/імпортером/представником торгової марки (або бренду) виробника (такими документами можуть бути свідоцтво або сертифікат або авторизаційний лист виданий виробником, тощо). (розділ ІІІ додатку 1.1.) 22. Посилання на сайт Європейського союзу, за яким міститься етикетка запропонованого учасником товару (пункт 8.13 додатку 1). Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
04.04.2025 16:34
Надати до
05.04.2025 16:34
Період вимог/скарг з 17.04.2025 10:58 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 14:48 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 09.05.2025 12:32 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 15:45 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення (протокол) №01/08/05 м. Київ «08» травня 2025 року уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі "ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-26-011061-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також враховуючи той факт що 02.05.2025 року, в електронній системі закупівель, було опубліковано рішення №7057-р/пк-пз від 02.05.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), згідно якого Комісія дійшла висновку що у складі Пропозиції Переможця відсутня копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом 9 завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону, та виявленого порушення згідно рішення Комісії №7057-р/пк-пз від 02.05.2025, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додаток 1.1. Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Розділ II. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 2. Копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданого учаснику, стосовно оптової торгівлі автомобільними шинами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
08.05.2025 11:43
Надати до
09.05.2025 11:43
Угоди
UA-2025-03-26-011061-a-b2
Підписаний і діє
Номер
19
1 407 216 грн.
1 172 680 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
204 (штуки)
Автомобільні шини літні Розмір: 215/75 R16C
Номенклатура
Автомобільні шини літні Розмір: 215/75 R16C
Кількість
204
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Автомобільні шини літні Розмір: 235/65 R16C
Номенклатура
Автомобільні шини літні Розмір: 235/65 R16C
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Автомобільні шини літні Розмір: 215/70 R15C
Номенклатура
Автомобільні шини літні Розмір: 215/70 R15C
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34002938

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45433667

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 14:06
-
19.05.2025 14:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-27-000004
Дата створення проекту
27.05.2025 09:41
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.05.2025 10:50
Дата завершення моніторингу
18.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.05.2025 № 217 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-26-011061-a 26.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
27.05.2025 10:50
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є автомобільні шини літні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-26-011061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.05.2025 14:30
Орган перевірки
04.06.2025 00:00
Документи повідомлення
29.05.2025 14:30
-
Відповідь
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1) Щодо надання інформацію та долучення відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розмір витрат та очікуваної вартості закупівлі визначався на підставі проведення маркетингових досліджень ринку шин із відкритих джерел: на сайті https://prozorro.gov.ua, а також на інших загальнодоступних сайтах постачальників такого виду товарів. Крім цього, Замовником були отримані комерційні пропозиції від постачальників такого виду товару. На підставі отриманих результатів досліджень, Замовником була сформована потреба щодо розміру витрат на придбання предмету закупівлі. Комерційні пропозиції постачальників товару додаються до цієї відповіді. Згідно з ч.4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку. Так, визначалася очікувана вартість закупівлі та встановлювалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Проте, оскільки консультації з потенційними учасниками ринку здійснювалися через електронну систему, у Замовника відсутні будь-які документальні підтвердження щодо здійснення цих консультацій. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника, нормами чинного законодавства та встановлювалися на підставі діючих в Україні ДСТУ, ТУ та інших нормативів та стандартів України, а також технічних вимог виробника до транспортних засобів що експлуатуються. 2) Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті. Підпунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, передбачено з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури Заходами щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, закупівель. Як вбачається з вищезазначеного, відповідний пункт розповсюджується тільки на головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єктів господарювання державного сектору економіки. У п.2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, затвердженого Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі - Порядок) зазначено, що Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ. Пункт 3 цього Порядку передбачає, що розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ. Згідно з п.5 Порядку оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ, здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я. На підставі вищезазначеного, КНП КОР «КОЦЕМД МК» є надавачем медичних послуг та не є, ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України передбачено, що суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів. Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів. З огляду на зазначене, КНП КОР «КОЦЕМД МК» є суб’єктом господарювання комунального сектору економіки, а не державного, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також зазначаємо, що оплата, отримана від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і її використання не регулюється бюджетним законодавством. Так на ці кошти не поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Для підтвердження даної інформації надаємо скан-копію листа від Національної служби здоров’я України №10736/2-17-21 від 18.0.2021 р. де зазначається, що взаємодія надавача послуг з НСЗУ регулюється виключно Господарським, а не Бюджетним кодексом України. На підставі вищезазначеного, на КНП КОР «КОЦЕМД МК» в рамках цієї закупівлі, не розповсюджується обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Разом з тим, Замовником під час оприлюднення річного плану на закупівлю «ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні)» (№UA-2025-03-26-011061-a) на сайті prozorro.gov.ua були завантажені документи, які визначають потребу Замовника, комерційні пропозиції потенційних учасника, а також документи, які обґрунтовують очікувану вартість предмет закупівлі. Додаємо ці документи до відповіді на запит Держаудитслужби. 3) Щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Джерелом фінансування закупівлі є кошти отримані від Національної служби здоров’я України. Це підтверджується листом від 02.06.2025 року №1870 (копія додається). Згідно з Наказом Міністерства фінансів України 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» класифікація КПКВК розповсюджується тільки на кошти місцевих бюджетів. Отже, на КНП КОР «КОЦЕМД МК» в рамках цієї закупівлі, не розповсюджується обов’язок визначати вищезазначений код.
Рішеня
02.06.2025 16:13
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати пояснення, чому Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» з дня відхилення найбільш економічно вигідною пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 16:42
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 16:43
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА:
Шановна аудиторе, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Як передбачено п. 49 Особливостей № 1178, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. При цьому згідно з п. 41 Особливостей № 1178, 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. абз. 6 п. 49 Особливостей визначає, що У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Дискваліфікація учасника ФОП «Чайка Вікторія Василівна» відбулась 07.04.2025 року, про що Замовником 07.04.2025 року опубліковано відповідний Протокол відхилення пропозиції зазначеного учасника. З наступного дня, а саме з 08.04.2025 року почався облік строку для Замовника на розгляд пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». Проте, 13.04 2025 року учасником ФОП “Чайка Вікторія Василівна” була подана Скарга до органу оскарження на свою кваліфікацію, а саме Скаргу на прийняте рішення Замовника про відхилення пропозиції зазначеного учасника. Абз. 5 п. 67 Особливостей передбачає, що розгляд скарги ЗУПИНЯЄ перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей. Оскільки п. 65 Особливостей передбачено, що ДАТОЮ початку розгляду скарги є ДАТА оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, а отже в даному випадку – 13.04.2025 року. Абз. 1 та абз. 2 п. 67 Особливостей містить норму, що Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. ЗАМОВНИКУ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВЧИНЯТИ БУДЬ-ЯКІ ДІЇ ТА ПРИЙМАТИ БУДЬ-ЯКІ РІШЕННЯ ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКАУПІВЛІ, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. З ЗАЗНАЧЕНОГО ВБАЧАЄТЬСЯ, що подання скарги ЗУПИНЯЄ перебіг строків, в тому числі строку передбаченого ч. 10 ст. 29 Закону, що містить норму закону про строк розгляду тендерної пропозиції протягом 5 робочих днів, а норми п. 67 Особливостей ЗАБОРОНЯЮТЬ Замовнику вчиняти будь-які дії та ПРИЙМАТИ будь-які Рішення, у тому числі – продовжувати розгляд пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». абз. 6 п. 67 Особливостей передбачає, що Перебіг зазначених строків (установлених ч. 10 ст. 29 Закону і абз. 4 пункту 49 цих Особливостей) продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Дата прийняття рішення органом оскарження за результатом розгляду Скарги ФОП «Чайка Вікторія Василівна» - 15.04.2025 року. Отже, з 16.04.2025 року (з наступного дня за днем прийняття рішення АМКУ) – починається продовження строку розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». 17.04.2025 року Замовником прийнято рішення про визначення Переможцем пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». В силу норми ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель ПРОТЯГОМ ОДНОГО ДНЯ з ДНЯ ПРИЙНЯТТЯ ВІДПОВІДНОГО РІШЕННЯ. Звертаємо увагу, що ч. 1 статті 253 ЦКУ визначає початок перебігу строку: Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання ПОДІЇ, з якою пов'язано його початок. Отже, у випадку обліку зазначених строків на публікацію Протоколу Замовника – законодавством передбачено його обчислення з НАСТУПНОГО ДНЯ після настання ПОДІЇ. З урахуванням обліку строків можна зробити висновок, що строк розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» не перевищено п’яти робочих днів, а саме – пропозиція зазначеного учасника розглядалась Замовником з 08.04.2025 – 11.04.2025 (загалом - 4 робочих дні, оскільки 12.04.2025 (суббота) та 13.04.2025 (неділя) - є вихідними днями Замовника) та 16.04.2025 року (1 робочий день), а отже була розглянута у строк п’яти робочих дні. З 13.04.2025 (дата подання Скарги до АМКУ) по 15.04.2025 року – законодавством передбачено ЗУПИНЕННЯ перебігу будь-яких строків та заборону Замовнику вчиняти будь-які дії та приймати будь-які Рішення (а отже і розгляд пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» – не відбувався). З урахуванням вищезазначеного повідомляємо, що Замовником не перевищено строк розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» з дня відхилення найбільш економічно вигідною пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна. Пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» була розглянута у 5-денний строк (з урахуванням зупинення строків та особливостей їх обліку).
Рішеня
12.06.2025 13:44
Замовник
Документи повідомлення
12.06.2025 13:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 407 216 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380674089233
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 407 216 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактний телефон:
+380674089233
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності