Показати схожі тендери

Закупівля Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області) від Головне управління ДПС у Київській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-009651-a
Id Tender 8d7e140ed5fc4d78bccb7b8af070ca2a
План UA-P-2025-03-26-009667-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.03.2025 15:17
Остання зміна 30.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 15:13 до 03.04.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 15:13
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 15:13
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 07:00
до 24.04.2025 17:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 17:39
до 30.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 24.04.2025 17:39
-
Період уточнень
з 26.03.2025 15:13 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 15:13 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 07:00 до 24.04.2025 17:39
Період кваліфікації
з 03.04.2025 07:00 до 24.04.2025 17:39
Основні параметри
Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 000 грн.
Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області)
Назва предмета закупівлі
Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області)
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області)
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03151, Україна, Київська область, Київська область, 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул. Героїв 72-ї Бригади, 12; 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Котляревського, 2; 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Київська, 286; 08600, Київська обл., м. Васильків, проспектКиївський Шлях, 45; 07300, Київська обл., м. Вишгород, пр-т. Шевченка, 1а; 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Л. Українки, 88; 08800, Київська обл., м. Миронівка, вул. Соборності, 52; 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Каштанова, 20; 08400, Київська обл., м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 95; 09800, Київська обл., м. Тетіїв, вул. Цвіткова, 22; 08500, Київська обл., м. Фастів, вул. Київська, 28; 07700, Київська обл., м. Яготин, вул. Незалежності, 106 08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (провулок Літературний, 2а); 08292, Київська обл., м. Буча, вул. Енергетиків, 1-а
Дата постачання по
31.12.2025 15:18
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату наданих Послуг щомісячно після підписання Акта протягом 10 (десяти) робочих днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (КИЇВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ)
Пропозиція:
120 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.03.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Микола Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Prykhodko Mykola
Електронна пошта
Телефон
+380442003753
Сайт:
https://kyivobl.tax.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44096797
Назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service of Ukraine in Kyivska oblast
Повна назва
Головне управління ДПС у Київській області
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service of Ukraine in Kyivska oblast
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Святослава Хороброго, буд. 5А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області)
Період вимог/скарг з 24.04.2025 17:39 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 07:00 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття невідповідностей в інормації та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Документи кваліфікації
24.04.2025 17:39
Повідомлення про рішення
24.04.2025 17:38
Пропозиція, що перемогла
09.04.2025 16:23
Електроний протокол про продовження строку
03.04.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 15:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 15:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через необхідність детальнішого розгляду тендерної пропозиції, на підставі рішення, затвердженого протоколом уповноваженої особи Головного управління ДПС у Київській області від 09.04.2025 № 75, повідомляємо про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, поданої АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (КИЇВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ) для участі у закупівлі за предметом: Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет в адмінприміщеннях ДПІ ГУ ДПС у Київській області) за кодом ДК 021:2015: 72410000-7 «Послуги провайдерів».
Дата продовження строку розгляду
09.04.2025 16:20
Дата кінця розгляду
02.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис: Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (КИЇВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ) код ЄДРПОУ: 21560766 (надалі – Учасник): 1. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації), яка містить яка містить інформацію про виконання договорів упродовж 2021 – 2024 рр. із зазначенням: дати та номеру договора; контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; загальний строк дії договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії актів приймання-передачі послуг, що підтверджують повне виконання договорів вказаних в довідці (п.3.1) та лист-відгук за вказаними договорами, виявлено наступну невідповідність. Інформація, яка зазначена у стовбці «Сума договору» не співпадає із Сумою договору, яка зазначена у пункті 2.1. Розділу 2 «Ціна Договору» (Договір 14.04.2023 № K.U.-11501). Учасником надані наступні аналогічні договори: 1. № 40/31/6-ГСП/2023/K.U.-11299 від 11.01.2023, ціна договору 1200000,00 грн., але підтвердив тільки на 714557,81 грн. 2. № K.U.-11501 від 14.04.2023, ціна договору 183000,00 грн. Додатковою угодою № 2 від 13.12.2023 р. сторони зменшили ціну договору до 168 984,06 грн. Учасником надані документи на підтвердження виконання на загальну вартість тільки 127 332,44 грн. Оскільки, аналогічний договір повинен бути наданий з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, Учасником не надані додаткові угоди, що були укладені до договору. Посилання на вимогу тендерної документації: 1. Додаток 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі: п. 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів), за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації, яка має містити інформацію про виконання договорів упродовж 2021 – 2024 рр. із зазначенням: дати та номеру договора; контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; загальний строк дії договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаних договорів в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії актів приймання-передачі послуг, що підтверджують повне виконання договорів вказаних в довідці (п.3.1) та лист-відгук за вказаними договорами. 2. п.3 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додаток 7 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за строком дії договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації), яка має бути приведена у відповідність (Сума договору повинна співпадати із Сумою договору яка зазначена в самому договорі). 2. Надати копії актів приймання-передачі послуг, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (п.3.1) 1. № 40/31/6-ГСП/2023/K.U.-11299 від 11.01.2023, 3. № K.U.-1150114.04.2023.
Створено
22.04.2025 15:26
Надати до
23.04.2025 15:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 07:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Київській області
Контактний телефон:
+380442003753
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 07:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Київській області
Контактний телефон:
+380442003753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності