Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-009197-a
Id Tender 03ba70940f814bb9aa8e7916fdf3a1c0
План UA-P-2025-03-20-000848-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.03.2025 14:57
Остання зміна 24.04.2025 14:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
748 632.68 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 743.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 14:56 до 05.04.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 14:56
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 14:56
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2025 16:11
до 11.04.2025 11:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 11:06
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 11:06
до 24.04.2025 14:27
Період уточнень
з 26.03.2025 14:56 до 02.04.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 14:56 до 02.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2025 16:11 до 11.04.2025 11:06
Період кваліфікації
з 07.04.2025 16:11 до 11.04.2025 11:06
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
748 632.68 грн.
Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
Очікувана вартість
748 632.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3743,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.04.2025 15:42
Закінчення аукціону
07.04.2025 16:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
Код ДК 021:2015
30121420-3 - Офісні комбайни
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Біржова площа, 1
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів протягом 15-ти (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами накладної або видаткової накладної та акту виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
Пропозиція:
420 928.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕГАТРЕЙД ІТ"
Пропозиція:
612 539 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ ПАРТНЕРС"
Пропозиція:
456 928.79 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.04.2025 15:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 11:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гранацька Олександра Юріївна
Електронна пошта
Телефон
0487228109
Факс
0487228109
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
Період вимог/скарг з 11.04.2025 11:06 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 16:11 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 11:06
Довідка НАЗК
11.04.2025 11:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.04.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 14:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Пунктом 3 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надати довідку довільній формі, яка містить наступні відомості про Учасника: -повне найменування (для юридичної особи) або власне ім’я та прізвище (для фізичної особи) учасника; -код ЄДРПОУ/ІПН Учасника; -відомості про керівника учасника (посада, власне ім’я та прізвище); -місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (юридична та фактична); -телефон/факс, електронна пошта; -банківські реквізити. (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити). На виконання даної вимоги Учасником завантажено довідку Вих. №118 від 01.04.2025 р. в., у якій перелік відомостей відрізняється від встановленого замовником. Для виправлення даної невідповідності Учаснику необхідно завантажити довідку Вих. №118 від 01.04.2025 р., виправлену відповідно пункту 3 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації або завантажити новий документ, який буде відповідати пункту 3 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) . Документ повинен бути поданий відповідно вимог тендерної документації. 2.Пунктом 15 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено необхідність надати Довідку у довільній формі про наявність на території України запасних частин, витратних матеріалів і сервісного центру (центрів), у якому (яких) буде здійснюватись гарантійне обслуговування даної техніки. Зазначити адресу/адреси сервісних центрів, у яких буде здійснюватись гарантійне обслуговування. Також Розділом IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, встановлено, що документи, складені учасником закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання даної вимоги Учасником завантажено довідку Вих. № 121 від 01.03.2025 року. Дата на документі не відповідає вимозі тендерної документації, так як датована раніше дати оприлюднення оголошення, та не зазначено, яке саме обслуговування буде здійснюватись. Для виправлення даної невідповіності Учаснику необхідно завантажити нову довідку, яка буде відповідати вимогам пункту 15 Розділу 3 Інші вимоги до учасників (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. Документ повинен бути поданий відповідно вимог тендерної документації.
Створено
09.04.2025 16:17
Надати до
10.04.2025 16:17
Договір
UA-2025-03-26-009197-a-c1
Підписаний і діє
Номер
100-Д
420 928.8 грн.
350 774 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
Повна назва
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40679208

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
24.04.2025 14:27
-
Зміни до договору
20.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
106-Д
Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України згідно з пунктом 13.4. та підпунктом 3 пункту 13.8. Розділу 13 Договору № 100-Д від 24.04.2025 року (Далі- Договір),  уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились внести зміни до Додатку 1 до Договору «ДОГОВІРНА ЦІНА на багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією та пусконалагодженням» та викласти в редакції цієї додаткової угоди (Додаток №1 до цієї додаткової угоди). 2. Сторони домовились внести зміни до Додатку №2 до Договору «Специфікація на багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією» та викласти в редакції цієї додаткової угоди (Додаток №2 до цієї додаткової угоди) . 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
21.05.2025 14:13
-
Повідомлення про рішення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
748 632.68 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 11:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
748 632.68 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 11:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0487228109
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності