Закупівля «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ"ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ .
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Примітки
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пр.Повітряних Сил, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
аналогічний доогвір не відповідає предмету закупівлі та видам робіт перебачених дефектним актом
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
у звязку зі значним обсягом документів, пожаних у тендерній пропозиції
Дата продовження строку розгляду
14.04.2025 14:28
Дата кінця розгляду
09.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) UA-2025-03-26-004160-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
1. Перелік виявлених невідповідностей:
У складі пропозиції Учасником надано аналогічний договір, який не відповідає предмету закупівлі та видам робіт, передбачених дефектним актом.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію одного повністю виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які становлять його невід’ємну частину, з копіями «Акту(ів) приймання виконаних робіт» (форма № КБ -2в) та платіжний документ завірений фінасовою установою щодо підтвердження здійснення платежу.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Враховуючи, що своїм рішенням № 8049-р/пк-пз від 20.05.2025 Антимонопольний комітет України відмовив ТОВ "УКР МЕТА БУД" у задоволенні їх вимоги щодо визнання їх переможцями по зазначеній закупівлі, повторно відхилити пропозицію учасника ТОВ "УКР МЕТА БУД" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)», на підставі абзаці 4 підпункту 44 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 11:22
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
невідповідність умовам та вимогам тендерної документації
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37485401
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36842757
Інформація про підписанта
Інформація про підписанта
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Тендер:
UA-2025-03-26-004160-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
UA-2025-03-26-004160-a.b1
Дата:
10.05.2025 03:52
Стан:
Порушення усунуто
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції та неправомірне рішення прийняття переможця іншого учасника
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР МЕТА БУД" (код ЄДРПОУ 37735995) та неправомірне рішення прийняття переможця ТОВ ""УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ" (код ЄДРПОУ 36842757) Замовником УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37485401
СКАРГА
Термін «Тендерна документація» у даній Скарзі скорочується як «ТД» або «Документація».
Термін «Тендерна пропозиція» у даній Скарзі скорочується як «Пропозиція».
Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами – скорочується як «Особливості»
Закон України «Про публічні закупівлі» – «Закон».
Інші терміни та їх скорочення можуть наводитись у Скарзі окремо.
Суть скарги:
За результатами оцінки Пропозицій Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР МЕТА БУД" (далі - Скаржник) і за результатами оцінки Пропозицій Замовником обрано переможця закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ" (далі – Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника і вважає його неправомірним з наступних підстав.
Щодо неправомірного прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР МЕТА БУД" (код ЄДРПОУ 37735995).
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Замовник) 26.03.2025 оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-004160-a за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
ТОВ «УКР МЕТА БУД» подано тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, що оголошена Замовником.
Протоколом щодо розгляду уповноваженою особою Замовника тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» від 05.05.2025 № 66 відхилено на підставі абзацу 4 підпункту 41 Особливостей.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД»
Відповідно до Протоколу щодо розгляду уповноваженою особою Замовника від 05.05.2025 №66 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» встановлено, що він не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, а саме, в складі наданих договорів відсутні роботи з виконання робіт покрівлі з рулонних матеріалів, як передбачено відповідним дефектним актом. В тендерній документації, зокрема в пункті 3 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що до аналогічних договорів відноситься виконаний договір за аналогічною специфікою предмета закупівлі та видами робіт передбачених дефектним актом (капітальний ремонт покрівлі). В наданих договорах відсутні саме роботи з виконання робіт покрівлі з рулонних матеріалів (улаштування покриттів з рулонних матеріалів, улаштування обмазувальної пароізоляції, улаштування покрівель із бітумної мастики з армувальними прокладками з склотканини), тому Замовник робить висновок, що даний Учасник не має досвіду у виконанні необхідних робіт. Враховуючи наведене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та на підставі абзацу 4 підпункту 41 Особливостей.
Так, вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі передбачені у пункті 1 Додатку 1 тендерної документації до закупівлі UA-2025-03-26-004160-a, згідно з якими Учасник має надати: 3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору* за аналогічною специфікою предмета закупівлі, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). 3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію одного повністю виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які становлять його невід’ємну частину; з копіями «Акту(ів) приймання виконаних робіт» (форма № КБ -2в), та платіжний документ завірений фінасовою установою щодо підтвердження здійснення платежу. У випадку, якщо для підтвердження усіх зазначених видів робіт в учасника наявні різні договори в такому випадку необхідно надати підтвердження досвіду долучивши такі договори ( які виконувались одночасно) з усіма підтверджуючими документами, які зазначені вище. (У разі наявності інформації, яка згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її в наданій ним копії договору (договорів): приховати коректором, маркером, тощо. У такому випадку учасник надає пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її нерозголошення з посиланням на відповідні норми чинного законодавства). *Аналогічний договір – виконаний договір за аналогічною специфікою предмета закупівлі та видами робіт передбачених дефектним актом (капітальний ремонт покрівлі).
Тобто, тендерною документацією до закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником не було встановлено, що у складі аналогічних договорів необхідне зазначення про виконання робіт покрівлі з рулонних матеріалів (улаштування покриттів з рулонних матеріалів, улаштування обмазувальної пароізоляції, улаштування покрівель із бітумної мастики з армувальними прокладками з склотканини).
Більше того, у змісті Дефектного акту, який є Додатком № 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації, який, крім текстового формату оприлюднений разом з тендерною документацією у електронній системі закупівель, відсутні будь-які вимоги, які б встановлювали та/або описували порядок підтвердження учасниками вищеописаного кваліфікаційного критерію.
Враховуючи наведене, замовник у тендерній документації до закупівлі не встановлював вимогу до кваліфікаційного критерію, на підставі якого, у подальшому було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД».
Поруч з цим, на виконання описаного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ «УКР МЕТА БУД» надано:
1. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів вих. № 774 від 09.04.2025 (далі - Довідка) із зазначенням про виконання аналогічних за предметом закупівлі трьох договорів, у якій відображено предмет закупівлі, суму кожного договору, його номер та дату укладання, найменування замовника та його контактні телефони, період виконання договорів з/до.
2. Позитивні Листи-відгуки Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 14.03.2025 № 109/38-62 про виконання договору, зазначеного у довідці, а також позитивний Лист-відгук Військової частини А0799 від 19.09.2024 б/№ про виконання договору, вказаного у довідці.
3. До складу тендерної пропозиції долучено скан-копії аналогічних договорів, зазначених у Довідці разом з додатками.
Враховуючи зазначене, Учасником було надано документи, які було передбачено у підпунктах 3.1 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації до закупівлі із зазначенням необхідної інформації.
Водночас, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД», адже вимоги, що у складі аналогічних договорів необхідно підтвердження виконання робіт покрівлі з рулонних матеріалів (улаштування покриттів з рулонних матеріалів, улаштування обмазувальної пароізоляції, улаштування покрівель із бітумної мастики з армувальними прокладками з склотканини), тендерна документація – НЕ МІСТИЛА ТА НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛА.
Крім того, Замовником як на підставу для відхилення пропозиції Учасника здійснено посилання на вимоги абзацу 4 пункту 41 Особливостей, які не регулюють порушені у даній скарзі питання та не встановлюють вимог для підтвердження відповідності описаному кваліфікаційному критерію. Відповідно до приписів пункту 41 Особливостей визначено наступне: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Отже, з огляду на це Замовник відхилив тендерну пропозицію без нормативного підгрунття.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на зазначені вище факти Замовник не повинен був звертатись до зазначеного учасника, ТОВ «УКР МЕТА БУД», на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
Аналогічної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своїх рішеннях, зокрема, але не виключно: № 20640-р/пк-пз від 21.12.2023; № 5298-р/пк-пз від 24.04.2023 тощо.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію скаржника.
ІІ. Щодо неправомірного прийнятого рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ" (код ЄДРПОУ 36842757).
1) Умовами Документації вимагалося зокрема: Пункт 1 розділу ІІІ затвердженої Документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції викладено до додатку № 1 тендерної документації та містить в собі: 1.Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та спосіб їх підтвердження; Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Умовами пункту 6 розділу ІІІ затвердженої Документації - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в додатку№ 1 та додатку 3 до тендерної документації.
Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 19 пункту 6 «Інші документи та довідки, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції:» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається довідка про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» в якому міститься за архівована папка «Пропозиція_Липківського_35-а.rar» та серед завантажених документів наявний файл «Довідка_АВК.pdf» в якому міститься довідка про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 (вих №07/04-13 від 07.04.2025р.)з наступною інформацією: «Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (далі – Учасник) повідомляє про наявність в учасника в користуванні програмного комплексу АВК-5 на умовах оренди. Копії Договору оренди та інших підтверджуючих документів додаються».
В файлі «Довідка_АВК.pdf» ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» надано Договір №27/09-24 оренди комп’ютерної техніки від 27.09.2024р. укладений приватним підприємством «АРХІТЕКТОНІКА» (надалі Орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю «Укрспецгідроізоляція» (надалі - Орендар) (далі по тексту - Договір). Відповідно до пункту 1.1. цього Договору: Орендодавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується передати Орендареві у строкове оплатне користування наступну комп’ютерну техніку з програмним забезпеченням (надалі іменується «предмет оренди»):
. (стор. 2-11 файлу «Довідка_АВК.pdf»)
В файлі «Довідка_АВК.pdf» ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» надано Договір №01/46971 про надання послуг від 01.05.2024 (далі - Договір) укладений між приватним підприємством «Український експертний будівельний центр» (надалі - Виконавець) та Приватним підприємством «АРХІТЕКТОНІКА» (надалі – Замовник - користувач). Відповідно до пункту 1.1 цього Договору Виконавець передає, а Замовник – користувач отримує послуги з питань визначення вартості будівельних робіт при застосуванні Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно – ресурсної документації» (далі по тексту ПК АВК-5) та супровід протягом дії договору для 3 робочих місць (3 з підсистемою «Підрядник»).
Відповідно до пункту 5.3. цього Договору №01/46971 про надання послуг від 01.05.2024 чітко зазначено, що при користуванні ПК АВК-5 Замовнику – користувачу забороняється: …… передавати ПК АВК-5 в цілому або доступ до нього (окремі робочі місця) третім особам у тимчасове (оренда, прокат тощо) або постійне користування та іншим шляхом розповсюджувати програмне забезпечення, бази даних та інші складові частини ПК АВК-5.
(стор. 16-17 файлу «Довідка_АВК.pdf»)
Отже, з огляду на зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» не підтвердив наявність в НЬОГО програмного комплексу АВК-5 та не надав підтверджуючого документу, а саме: оригіналу чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії.
За даних підстав тендерна пропозиція ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» не відповідає встановленим вимогам тендерної документації, зокрема підпункту 19 пункту 6 додатку №1 до тендерної документації.
2) Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 2 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається:
Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами), (підписана уповноваженою особою організації учасника і підписом сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи/інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації- 38 715,00 грн.)
- Локальні кошториси;
- Об’єктний кошторис.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з підтвердженням вартості матеріалів)
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт в довільній формі.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна відповідати договірній ціні. Договірна ціна є твердою. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не включаються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
З огляду на встановлену вище вимогу в складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» надано заархівована папка «Пропозиція_Липківського_35-а.rar» та серед завантажених документів наявний файл «Кошторис_Мельника_11.pdf» в якому міститься Договір поставки №19/3 від 19 березня 2025р. (далі - Договір) укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «ФЕРУМІНВЕСТ» (далі - Постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (далі - Покупець). При цьому умовами пункту 1.1 цього Договору зазначено, що за даним Договором Постачальник зобов’язується поставити Покупцеві будівельні матеріали та інструмент (далі - Товар),а Покупець зобов’язався прийняти і сплатити Товар, асортимент, кількість і ціна якого визначається в накладних, які є невід’ємною частиною цього Договору.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» встановлено, що останнім в складі його тендерної пропозиції не надано накладних до Договору поставки №19/3 від 19 березня 2025р., а отже надано не в повному обсязі.
За даних підстав тендерна пропозиція ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» не відповідає встановленим вимогам тендерної документації, зокрема підпункту 2 пункту 7 додатку №1 до тендерної документації.
3) 1 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва не відповідає вимогам Замовника.
Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 2 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається:
Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами), (підписана уповноваженою особою організації учасника і підписом сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи/інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації- 38 715,00 грн.)
- Локальні кошториси;
- Об’єктний кошторис.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з підтвердженням вартості матеріалів)
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт в довільній формі.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна відповідати договірній ціні. Договірна ціна є твердою. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не включаються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
З огляду на встановлену вище вимогу в складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» надано заархівована папка «Пропозиція_Липківського_35-а.rar» та серед завантажених документів наявний файл «Кошторис_Мельника_11.pdf» в якому міститься Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)». Коригування та в пункті 2 – кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) визначено 30,315 тис. грн.
Наданий ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва не відповідає встановленим вимогам Замовника оскільки даним Учасником враховано витрати на технічний нагляд в розмірі менше 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Разом по главах 1-9: 2021,024 тис грн.*1,5% = 30,31536 тис грн.. проте ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» врахував 30,315 тис. грн.
Дане є порушенням технічних специфікацій до закупівлі та підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
4) Договірна ціна не відповідає вимогам Замовника.
Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 2 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається:
Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами), (підписана уповноваженою особою організації учасника і підписом сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи/інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації- 38 715,00 грн.)
- Локальні кошториси;
- Об’єктний кошторис.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з підтвердженням вартості матеріалів)
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт в довільній формі.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна відповідати договірній ціні. Договірна ціна є твердою. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не включаються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Підпунктом 4.1 «Назва предмета закупівлі» розділу І затвердженої тендерної документації - Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Пунктом 1.1. додатку №4 до тендерної документації «Проєкт Договору Підряду Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)» визначено предмет Договору є 1.1. «Замовник» доручає, а «Підрядник» бере на себе зобов’язання по виконанню робіт, а саме:Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) «ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи.
Оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить назву предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
З огляду на встановлену вище вимогу в складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» надано заархівована папка «Пропозиція_Липківського_35-а.rar» та серед завантажених документів наявний файл «Кошторис_Мельника_11.pdf» в якому міститься Договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)». Коригування», що здійснюється в 2025 році. Вид договірної ціни: тверда; Визначена згідно з Настановою визначення вартості будівництва; складена в поточних цінах станом на 31 березня 2025р.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця, ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ», відсутні розрахункові кошторисні документи саме щодо предмета закупівлі (без коригування) тобто: «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження).
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця, ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Дане є порушенням технічних специфікацій до закупівлі та підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
5). Тендерна пропозиція ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 3 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надаються: Сертифікати відповідності на матеріали.
В складі тендерної пропозиції, ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ», надано файл «Довідка_сертифікати.pdf» в якому міститься довідка щодо надання копій сертифікатів відповідності на матеріали, що використовуються (вих №07/04-6 від 07.04.2025р.) з наступною інформацією: «У п.п.3 п. 7 Додатку 1 до тендерної документації Оголошення про проведення закупівлі вимагається надання сертифікатів відповідності на матеріали. 16.03.2018 на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 втратили чинність Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11.04.1997 №192 «Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій». На даний час обов’язкова сертифікація в Україні відсутня, тому вимагання сертифікатів відповідності на матеріали суперечить чинному законодавству України».
Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 2 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається:
Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами), (підписана уповноваженою особою організації учасника і підписом сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи/інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації- 38 715,00 грн.)
- Локальні кошториси;
- Об’єктний кошторис.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з підтвердженням вартості матеріалів)
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт в довільній формі.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна відповідати договірній ціні. Договірна ціна є твердою. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не включаються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
З огляду на встановлену вище вимогу в складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» надано заархівована папка «Пропозиція_Липківського_35-а.rar» та серед завантажених документів наявний файл «Кошторис_Мельника_11.pdf» в якому міститься Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартсоті об’єкта будівництва «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)». Коригування та містить розділ ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти:
Отже, всупереч встановленій вимозі, Переможцем, ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ», не було надано сертифікати відповідності на матеріали.
Дане є порушенням технічних специфікацій до закупівлі та підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця, ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ».
Не відхиливши переможця, Замовник порушив ст. 5 Закону щодо об'єктивного визначення переможця процедури закупівлі.
Цим самим Замовник порушив права Скаржника на рівне ставлення до учасників і щодо потенційної можливості взяти участь в закупівлі при її повторному оголошенні згідно плану закупівель Замовника (п. 51 Особливостей - Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій).
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД» до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-004160-a.
3. Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ – скасувати Рішення Уповноваженої особи, закріплене у Протоколі від 05 травня 2025 року № 66 стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКР МЕТА БУД».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (№69 від 06.05.2025р.) та повідомлення про намір укласти договір.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище з урахуванням долучених доказів, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД» до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-004160-a.
3. Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ – скасувати Рішення Уповноваженої особи, закріплене у Протоколі від 05 травня 2025 року № 66 стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКР МЕТА БУД».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (№69 від 06.05.2025р.) та повідомлення про намір укласти договір.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (№69 від 06.05.2025р.) та повідомлення про намір укласти договір.
Автор:
37735995, ТОВ "УКР МЕТА БУД"
04084, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Білицька, будинок 44/20
на виконання рішення АМКУ від 20.05.2025 № 8049 протоколом уповноваженої особи від 12.06.2025 № 79 скасовано попереднє рішення про визначення ТОВ "УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ" переможцем.
«Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Митрополита Василя Липківського, 35-А у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Тема:
Сертифікат якості
Зміст:
Вітаємо!
Відповідно до тендерної документації, учасник повинен надати сертифікати якості на матеріали.
Просимо змінити цю вимогу на гарантійний лист,в якому ми гарантуємо надати сертифікати якості на продукцію після відвантаження їх на обєкті .
Згідно з чинним законодавством України та загальноприйнятою практикою в сфері будівництва та постачання матеріалів:
1. Кожна партія продукції має свій унікальний сертифікат якості, який видається виробником або сертифікаційним органом після виготовлення та випробувань.
2. На момент подання тендерної пропозиції учасник не може надати сертифікати на матеріали, які ще не виготовлені або не відібрані для конкретного замовлення. Це можливо лише після формування партії продукції для постачання.
3. Вимога подання сертифікатів заздалегідь є необґрунтованою, оскільки до моменту закупівлі постачальник може змінювати виробника або партію товару в межах заявлених характеристик, що робить надані заздалегідь сертифікати недійсними.
4. Надання сертифікатів якості при відвантаженні товару є загальноприйнятою міжнародною практикою, що підтверджує відповідність продукції чинним стандартам та технічним умовам саме на момент постачання.
5. Вимога подання сертифікатів на етапі тендерної пропозиції може обмежувати конкуренцію, оскільки ставить у нерівні умови постачальників, які працюють з різними виробниками та партіями товару.
На підставі викладеного просимо надати офіційне роз’яснення щодо можливості подання сертифікатів якості під час постачання матеріалів, а не у складі тендерної пропозиції.
Дата оприлюднення звернення:
27.03.2025 13:32
учасник при складанні своєі цінової пропозиції прораховує в т. ч. і вартість всіх будівельних матеріалів, які планує використати (в т. ч по конкретних виробниках). Якісні характеристика матеріалів, які мають використовуватись при виконанні робіт стандартезовані, тобто, не можуть відхилятись від певних норм. Сертифікати на матеріали надаються у відповідності до норм чинного законодавства (якщо певний будівельний матеріал не сертифікується, учасник повідомляє про це листом з відповідним посиланням)
Дата оприлюднення відповіді:
28.03.2025 11:48
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 818 365.72
грн.
Період подання пропозицій
до
10.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ