Показати схожі тендери

Закупівля Сумка для дрібних поштових відправлень від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-003658-a
Id Tender 881d0c4606b645e58454313734beb68d
План UA-P-2025-03-26-003534-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.03.2025 11:05
Остання зміна 24.04.2025 14:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 822 458 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 112.29 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 11:05 до 07.04.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 11:05
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 11:05
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2025 12:27
до 11.04.2025 14:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 14:11
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 14:11
до 24.04.2025 14:09
Період уточнень
з 26.03.2025 11:05 до 04.04.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 11:05 до 04.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 12:27 до 11.04.2025 14:11
Період кваліфікації
з 08.04.2025 12:27 до 11.04.2025 14:11
Основні параметри
Сумка для дрібних поштових відправлень
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів поставки Товару визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 822 458 грн.
Сумка для дрібних поштових відправлень
Назва предмета закупівлі
Сумка для дрібних поштових відправлень
Очікувана вартість
5 822 458 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29112,29
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
117 000
Аукціон
Cтарт аукціону
08.04.2025 11:46
Закінчення аукціону
08.04.2025 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сумка для дрібних поштових відправлень
Код ДК 021:2015
18933000-8 - Поштові сумки чи сумки через плече
Кількість
4 323
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, склад Покупця за адресою: Київська область, Бориспільський район, Пристолична територіальна громада, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на км 13+514 праворуч
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде не більше 1000 шт.; - 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде від 1001 до 2000 шт. Якщо в Заявці кількість заявлених одиниць Товару буде від 2001 до 4323 шт., Постачальник зобов'язаний поставити Товар протягом 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту отримання Заявки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СТРІЛА"
Пропозиція:
5 818 758 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
5 351 874 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕРСАХЕМ"
Пропозиція:
5 331 037.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Пропозиція:
3 978 629.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповід­альністю «РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЕКСІЯ»
Пропозиція:
5 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.04.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 10:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушкова Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Сумка для дрібних поштових відправлень
Період вимог/скарг з 11.04.2025 14:11 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 12:27 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає
Документи кваліфікації
11.04.2025 14:11
Довідка НАЗК
11.04.2025 14:11
Повідомлення про рішення
08.04.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.03.2025 11:05
Дата архівування
02.04.2025 10:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.03.2025 11:05
Дата архівування
02.04.2025 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК-ДОМАШНІЙ ТЕКСТИЛЬ" (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 18930000-7 Мішки та пакети (Сумка для дрібних поштових відправлень) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-26-003658-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено Замовником в п.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Пунктом 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» серед іншого передбачено: Форма банківської гарантії наведена у розділі Х тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (надалі – Наказ). Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № KIEG343515853 від 07.04.2025 (надалі – Гарантія), видану АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (надалі – Гарант) (файл «Гарантія_117 000 грн.zip»). Гарантія не містить інформації про дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, що не відповідає підпункту 9 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом та пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до Розділу Х тендерної документації Гарантія має містити інформацію про уповноважену особу Гаранту, яка підписала Гарантію, а саме: посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис. Гарантія (файл «Гарантія_117 000 грн.zip») містить інформацію про прізвище та ініціали уповноваженої особи Гаранта, а саме: Крупицька Ю.В., що не відповідає вимогам Розділу Х тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: зміни до Гарантії в частині зазначення інформації про дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація та інформації про уповноважену особу Гаранту або нову гарантію відповідно до п.2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
10.04.2025 13:37
Надати до
11.04.2025 13:37
Договір
UA-2025-03-26-003658-a-a1
Підписаний і діє
Номер
170425-31Е
3 978 629.82 грн.
3 315 524.85 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 323 (штуки)
Сумка для дрібних поштових відправлень
Номенклатура
Сумка для дрібних поштових відправлень
Кількість
4 323
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Повна назва
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38192655

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 14:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 822 458 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 822 458 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності