Показати схожі тендери

Закупівля відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій,пісок,щебінь і наповнювачі від Комунальне підприємство "ЕКО-САН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-002698-a
Id Tender 283f102af9fa41f38c81508bf2efabb0
План UA-P-2025-03-26-001882-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.03.2025 10:32
Остання зміна 21.04.2025 09:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
930 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 650 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 10:31 до 03.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 10:31
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 10:31
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:47
до 14.04.2025 08:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 11:10
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 08:58
до 21.04.2025 09:09
Період уточнень
з 26.03.2025 10:31 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 10:31 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:47 до 14.04.2025 08:58
Період кваліфікації
з 04.04.2025 11:47 до 14.04.2025 08:58
Основні параметри
відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій,пісок,щебінь і наповнювачі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
930 000 грн.
відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій,пісок,щебінь і наповнювачі
Назва предмета закупівлі
відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій,пісок,щебінь і наповнювачі
Очікувана вартість
930 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4650,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2025 11:06
Закінчення аукціону
04.04.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
відсів гранітний фракції 0-5 мм
Код ДК 021:2015
14212120-7 - Гравій
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
64603, Україна, Харківська область, м.Лозова, вул. Правди, буд.4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
поставка товару здійснюється окремими партіями ,відповідно до фактичної потреби не пізніше 3х робочих днів з дати отримання відповідної заявки від замовника протягом 2025року
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ІГОР ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "Запорізьке кар`єроуправління"
Пропозиція:
860 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Євстратенко Максим Віталійович"
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ "
Пропозиція:
850 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Пропозиція:
800 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2025 11:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.03.2025 10:32
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Пирогова
Електронна пошта
Телефон
+380952382018
Замовник
ЄДРПОУ
38429746
Повна назва
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Поштовий індекс
64603
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Лозова
Адреса
вул. Правди, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій,пісок,щебінь і наповнювачі
Період вимог/скарг з 08.04.2025 11:10 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 11:47 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.04.2025 11:10
Повідомлення про рішення
04.04.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 10:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі відсів гранітний фракція 0-5мм код -14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ФОП Романюк Ігор Вікторович (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 р.1 п 1 надається : На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору . Під аналогічним договором у розумінні предмета закупівлі слід вважати договір про закупівлю : відсів гранітний фр 0-5 мм код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці Аналогічний договір надається з додатками, специфікаціями, додатковими угодами, накладними та іншими документами, підтверджуючими виконання договору Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1).Довідка в довільній формі вих. № 31 від 27 березня 2025року про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №03/10-2022від 03.10.2022р ТОВ «Бровари-УМБР» в кількості 360тон на суму 234001,44грн 2 .Договір поставки №03/10-2022 від 03.10.2022р ТОВ «Бровари-УМБР» 3.Лист –відгук ,згідно якого гран. відсів 0-5 поставлено в кількості 360 тон на суму 234001,44 грн та видаткові накладні. Під час перевірки документів встановлено невідповідність наданій інформації, а саме: -сума ,згідно наданих видаткових накладних не відповідає,вказаній в довідці та листі-відгуку , -надано накладні на пісок № 590 від 19.08.2024р. та № 729 від 23.10.2024р ,предмет закупівлі відсів гранітний фр.0-5 -відсутні накладні № 580 від 21.08.2024р та №709 від 14.10.2024р, та №676 від 30.09.2024р. згідно довідки. - Враховуючи вимоги тендерної документації ,згідно додатку № 1 Учасник завантажив договір ,в якому не вказано код ДК,товар,суму договору. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору . Під аналогічним договором у розумінні предмета закупівлі слід вважати договір про закупівлю : відсів гранітний фр 0-5 мм код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці Аналогічний договір надається з додатками,специфікаціями, додатковими угодами,накладними та іншими документами,підтверджуючими виконання договору Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 2. Згідно Додатку 1 п 14 надається : Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з ЄДР На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Створено
07.04.2025 09:59
Надати до
08.04.2025 09:59
Період вимог/скарг з 10.04.2025 13:18 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 11:10 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.04.2025 13:18
Повідомлення про рішення
08.04.2025 11:11
Витяг з ЄДР
08.04.2025 11:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 10:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі відсів гранітний фракція 0-5мм код -14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ФОП Євстратенко Максим Віталійович (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 р.1 п 1 надається : На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору . Під аналогічним договором у розумінні предмета закупівлі слід вважати договір про закупівлю : відсів гранітний фр 0-5 мм код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці Аналогічний договір надається з додатками, специфікаціями, додатковими угодами, накладними та іншими документами, підтверджуючими виконання договору Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1).Довідка в довільній формі вих. № 50-к від 02 .04 2025року про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 25від 07.02.2023р. ФОП Корнієнко Ігор Васильович на закупівлю щебеню гранітного фракції 20-40мм, щебеню гранітного фракція 10-20мм в загальній кількості 150тон на суму 90 000,00грн 2 .Договір купівлі-продажу зі специфікацією №25 від 07.02.2023р ФОП Корнієнко Ігор Васильович 3. видаткова накладна №39 від 27.02.2023р на суму 90000,00грн щодо закупівлі щебенів 4. акт прийому-передачі №39 від 27лютого 2023р на закупівлю щебенів на суму 90000,00грн Під час перевірки документів встановлено невідповідність наданій інформації, а саме: - Враховуючи вимоги тендерної документації ,згідно додатку № 1 Учасник завантажив договір на закупілю товару щебні гранітні,а замовником вимагався аналогічний договір на закупівлю відсіву гранітного фр.0-5 Під аналогічним договором у розумінні предмета закупівлі слід вважати договір про закупівлю : відсів гранітний фр 0-5 мм код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 довідку в довільній формі, з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору . Під аналогічним договором у розумінні предмета закупівлі слід вважати договір про закупівлю : відсів гранітний фр 0-5 мм код 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника 1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці Аналогічний договір надається з додатками, специфікаціями, додатковими угодами, накладними та іншими документами, підтверджуючими виконання договору Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 2. Згідно Додатку 1 п 4 надається Лист-згоду з проєктом договору та погоджений проєкт договору (додаток 3) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідка№24-к від 02.04.2025р щодо погодження з проектом договору При перевірці встановлено,що відсутній погоджений проект договору,згідно додатку 3 На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: - погоджений проєкт договору (додаток 3) 3. Згідно Додатку 1 п 5 надається Документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації. Документ «Тендерна пропозиція» повинен містити точну і повну інформацію про товари, що пропонуються. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та означає суму, за яку учасник передбачає надати Товар, передбачений тендерною документацією. Не врахована учасником вартість окремих складових при постачанні Товару не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх постачання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Тендерна пропозиція №27-к від 02.04.2025р . При перевірці виявлено невідповідність найменування товару в таблиці «найменування товару» прописано відсів гранітний фр.0-5 ДК021:2015-14212120-7 гравій. В технічній специфікації №21-к від 02.04.2025р прописано :графа 2 найменування товару- пісок з відсіву дроблення граніту фракції 0-5 мм та підтверджено паспортом,дата видачі 2025рік , згідно ДСТУ Б.В2.7-210:2010. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Привести у відповідність найменування товару в тендерній пропозиції, в таблиці «найменування товару» ,згідно технічної специфікації та ДСТУ запропонованого товару. Надати оновлену тендерну пропозицію. 4. Згідно Додатку 1 п 6 надається Додаток 5 “ВІДОМОСТІ про Учасника процедури закупівлі“ Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Додаток 5 “ВІДОМОСТІ про Учасника процедури закупівлі“ На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Додаток 5 “ВІДОМОСТІ про Учасника процедури закупівлі“ 5. Згідно Додатку 1 п 10 надається : Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише уразі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).Якщо предмет закупівлі не ліцензується та не потребує окремого дозволу, за наявності вимоги про надання конкретної інформації учаснику потрібно надати довідку, у якій зазначити про відсутність відповідних документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише уразі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).Якщо предмет закупівлі не ліцензується та не потребує окремого дозволу, за наявності вимоги про надання конкретної інформації учаснику потрібно надати довідку, у якій зазначити про відсутність відповідних документів На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише уразі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).Якщо предмет закупівлі не ліцензується та не потребує окремого дозволу, за наявності вимоги про надання конкретної інформації учаснику потрібно надати довідку, у якій зазначити про відсутність відповідних документів 6. Згідно Додатку 1 п 15 надається : Документ про статус Учасника, як платника/неплатника ПДВ оригінал/копія: 1.Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 2.Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Документ про статус Учасника, як платника/неплатника ПДВ оригінал/копія: 1.Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 2.Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Документ про статус Учасника, як платника/неплатника ПДВ оригінал/копія: 1.Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 2.Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника. 7. Згідно Додатку 1 п 15 надається : Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); При перевірці підпису встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документи підписані УЕП,що не відповідає вимогам тендерної документації. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Завантажити та Підписати виправлені документи підписом КЕП. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Створено
09.04.2025 11:16
Надати до
10.04.2025 11:16
Період вимог/скарг з 14.04.2025 08:58 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 13:18 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 08:58
Довідка НАЗК
14.04.2025 08:58
Повідомлення про рішення
10.04.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 10:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі відсів гранітний фракція 0-5мм код -14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ТОВ «МАРЛІН ІНК» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п 17 надається : Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При перевірці підпису встановлено,що Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документи підписані УЕП,що не відповідає вимогам тендерної документації. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції сканованого і електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ окремо та на тендерну пропозицію в цілому,згідно додатку 1 п 17: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Створено
11.04.2025 09:00
Надати до
12.04.2025 09:00
Договір
UA-2025-03-26-002698-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14-0
799 200 грн.
666 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (тонни)
відсів гранітний фракції 0-5 мм
Номенклатура
відсів гранітний фракції 0-5 мм
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
444
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Повна назва
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38429746

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Повна назва
ТОВ "МАРЛІН ІНК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45197711

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.04.2025 09:09
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-25-000013
Дата створення проекту
25.04.2025 15:51
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
25.04.2025 16:54
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 21:05
Дата завершення усунення порушень
23.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 780-52-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2025 № 124 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 124 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2025-03-26-002698-a 26.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.04.2025 00:00
Документи рішення
25.04.2025 16:54
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відо-браження закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації? про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на пе-ріод дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міні-стрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгля-ду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, на-дання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про на-дання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комуна-льного підприємства "ЕКО-САН" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену про-токольним рішенням Уповноваженої особи від 26.03.2025 року № 151-ВТ-О, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.04.2025 року, тендерні пропо-зиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РОМАНЮКА ІГОРЯ ВІКТОРО-ВИЧА, ФОП "Євстратенко Максим Віталійович", ТОВ "МАРЛІН ІНК", ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ " та Приватного акціонерного това-риства "Запорізьке кар`єроуправління"; протокол розкриття тендерних про-позицій, вимоги про усунення невідповідностей; протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП РОМАНЮКА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА від 08.04.2025 року № № 177-ВТ-О; протокол про відхилення тендерної пропо-зиції ФОП "Євстратенко Максим Віталійович" від 10.04.2025 року № 182-ВТ-О; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 14.04.2025 року № 186-ВТ-О; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 14.04.2025 року, Договір про постачання товару № 14-0 від 21.04.2025 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 06.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації? про заку-півлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з ураху-ванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РОМАНЮКА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА, ФОП "Євстратенко Максим Віталійович", ТОВ "МАРЛІН ІНК", ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" та Приватного акціонерного товариства "Запорізьке кар`єроуправління"; своєчасності укладання договору про закупівлю, від-повідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
----
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 21:05
Документи висновку
19.05.2025 21:05
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-26-002698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пункт 2.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що учасник процедури закупівлі повинен надати паспорт якості та/або сертифікат відповідності виробника, та/або протокол випробувань на відповідність вимогам. Оригінали або завірені печаткою постачальника копії, дійсні на дату подання пропозиції, згідно чинного законодавства України. Одночасно, Додатком 2 до тендерної документації визначено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам діючого законодавства України (державним стандартам, технічним умовам тощо), що підтверджується відповідними дозвільними документами копії сертифікату/паспорті якості, протоколу випробувань, якісних посвідчень тощо. При цьому, учасник ТОВ "МАРЛІН ІНК" в своїй пропозиції надав Сертифікат відповідності № UA.056.IП.00001-25, де зазначено, що він виданий на підставі протоколу випробувань № 159 від 26.12.2024 випробувальною лабораторії ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТАНДАРТ НОРМИ». Однак, протокол випробувань № 159 від 26.12.2024 (де зазначається характеристика товару, результати випробувань) у складі тендерної пропозиції відсутній. Надано протокол випробувань № 111 від 25.07.2024р. де зазначено, що протокол випробувань стосується тiльки зразкiв пiдданих випробуванням. Чому Замовником не виявлено факт відсутності протоколу випробувань № 159 від 26.12.2024, на підставі якого видано сертифікат відповідності № UA.056.IП.00001-25? 3. Додатком 2 до тендерної документації визначено, що характеристики та властивості Відсів гранітний фракції 0-5 мм повинен відповідати ДСТУ Б В.2.7-210:2010 «Будівельні матеріали. Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови». При цьому, наданий сертифікат не містить інформації, щодо відповідності піску технічним вимогам, передбаченим пунками 5.12, 5.16, 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.05.2025 11:01
Орган перевірки
08.05.2025 00:00
Документи повідомлення
02.05.2025 11:01
-
Відповідь
Запит про надання пояснень, інформації, документів
1.Відповідно до наказу управління Північно- східного офісу Держаудитслужби м .Харків (далі – ДАСУ) від 25.04.2025 № 124 «Про початок моніторингу закупівель» 25 квітня 2025 року в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено інформацію щодо початку моніторингу процедури закупівлі за предметом відсів гранітний фр 0-5 ДК 021:2015-14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі . 02 травня 2025 року в ЕСЗ було оприлюднено запит замовнику на пояснення наступного змісту: «Про надання пояснення Запит про надання пояснень У межах проведення моніторингу закупівлі «Відсів гранітний фракції 0-5 мм ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-26-002698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пункт 2.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що учасник процедури закупівлі повинен надати паспорт якості та/або сертифікат відповідності виробника, та/або протокол випробувань на відповідність вимогам. Оригінали або завірені печаткою постачальника копії, дійсні на дату подання пропозиції, згідно чинного законодавства України. Одночасно, Додатком 2 до тендерної документації визначено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам діючого законодавства України (державним стандартам, технічним умовам тощо), що підтверджується відповідними дозвільними документами копії сертифікату/паспорті якості, протоколу випробувань, якісних посвідчень тощо. При цьому, учасник ТОВ "МАРЛІН ІНК" в своїй пропозиції надав Сертифікат відповідності № UA.056.IП.00001-25, де зазначено, що він виданий на підставі протоколу випробувань № 159 від 26.12.2024 випробувальною лабораторії ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТАНДАРТ НОРМИ». Однак, протокол випробувань № 159 від 26.12.2024 (де зазначається характеристика товару, результати випробувань) у складі тендерної пропозиції відсутній. Надано протокол випробувань № 111 від 25.07.2024р. де зазначено, що протокол випробувань стосується тiльки зразкiв пiдданих випробуванням. Чому Замовником не виявлено факт відсутності протоколу випробувань № 159 від 26.12.2024, на підставі якого видано сертифікат відповідності № UA.056.IП.00001-25? 3. Додатком 2 до тендерної документації визначено, що характеристики та властивості Відсів гранітний фракції 0-5 мм повинен відповідати ДСТУ Б В.2.7-210:2010 «Будівельні матеріали. Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови». При цьому, наданий сертифікат не містить інформації, щодо відповідності піску технічним вимогам, передбаченим пунками 5.12, 5.16, 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Доброго дня! На виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на Ваш запит та повідомляємо наступне: Питання № 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь № 1. Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Підприємство закуповує товари за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності. Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відсів гранітний фр 0-5 ДК 021:2015-14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (ДК 021:2015-14212120-7- гравій) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаної методики, а саме отриманням комерційних (цінових) пропозицій від постачальників та шляхом аналізу аналогічних закупівель попередніх років та періодів. Також для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено моніторинг цін на аналогічний товар в електронній системі закупівель ProZorro. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено аналіз та вивчення ситуації на ринку, здійснено моніторинг комерційних пропозицій суб’єктів господарювання щодо предмету закупівлі відсів гранітний фр 0-5 за «ДК 021:2015:14210000-7 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», враховувалась інформація про ціни на даний товар, що міститься в мережі Інтернету відкритому доступі, враховуючи комерційні пропозиції постачальників відповідного товару. Крім цього, очікувана вартість була обрахована, як потреба у предметі закупівлі на 2025 рік. Замовником було отримано такі цінові пропозиції: 1.Комерційна пропозиція ФОП Кононенко С.О. від 12.03.2025р № 3 2.Лист цінова пропозиція ФОП Романюк І.В. від 12.03.2025 № 6 3 Службова записка від 25.03.2025 р. 4 Обгрунтування технічних,якісних характеристик товару від 25.03.2025р Для визначення очікуваної вартості було обрано найнижчу запропоновану ціну. Копії комерційних пропозицій та службова записка з обґрунтуванням додаються. Обґрунтування в потребі здійснення закупівлі. В результаті обстеження доріг громади та міста Лозова із асфальто-бетонним покриттям виявлено ряд дефектів: існуюче покриття не задовольняє вимоги щодо міцності, мають деформації та руйнування, що свідчить про втрату міцності конструкції – проломи, ямковість, просідання, вибоїни, напливи, колійність, пошкодження внаслідок ракетних обстрілів, тому виникла потреба у закупівлі відсіву гранітного фр 0-5 мм на 2025 рік для приготування асфальто-бетонної суміші для виконання робіт з поточного ремонту доріг. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для виконання зазначених завдань функцій Замовник повинен,зокрема, забезпечити себе необхідними матеріалами з метою забезпечення благоустрою міста, ремонту доріг, відповідних матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування. Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням та оприлюднені Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». А також технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника. Відсів (пісок з відсівом) (фракція 0-5 мм) має відповідати ДСТУ Б В.2.7-210-2010. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №2 тендерної документації на закупівлю. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України. Питання № 2 Пункт 2.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що учасник процедури закупівлі повинен надати паспорт якості та/або сертифікат відповідності виробника, та/або протокол випробувань на відповідність вимогам. Оригінали або завірені печаткою постачальника копії, дійсні на дату подання пропозиції, згідно чинного законодавства України. Одночасно, Додатком 2 до тендерної документації визначено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам діючого законодавства України (державним стандартам, технічним умовам тощо), що підтверджується відповідними дозвільними документами копії сертифікату/паспорті якості, протоколу випробувань, якісних посвідчень тощо. При цьому, учасник ТОВ "МАРЛІН ІНК" в своїй пропозиції надав Сертифікат відповідності № UA.056.IП.00001-25, де зазначено, що він виданий на підставі протоколу випробувань № 159 від 26.12.2024 випробувальною лабораторії ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТАНДАРТ НОРМИ». Однак, протокол випробувань № 159 від 26.12.2024 (де зазначається характеристика товару, результати випробувань) у складі тендерної пропозиції відсутній. Надано протокол випробувань № 111 від 25.07.2024р. де зазначено, що протокол випробувань стосується тiльки зразкiв пiдданих випробуванням. Чому Замовником не виявлено факт відсутності протоколу випробувань № 159 від 26.12.2024, на підставі якого видано сертифікат відповідності № UA.056.IП.00001-25? Відповідь № 2 Щодо питання відсутності у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань №159 від 26.12.2024 Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 та до тендерної документації, учасник процедури закупівлі мав надати паспорт якості та/або сертифікат відповідності виробника, та/або протокол випробувань на відповідність вимогам – оригінали або завірені печаткою постачальника копії, дійсні на дату подання пропозиції, згідно чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «МАРЛІН ІНК» – були надані наступні документи: - Сертифікат відповідності № UA.056.П.00001-25, виданий органом сертифікації на підставі протоколу випробувань №159 від 26.12.2024; - Протокол випробувань №111 від 25.07.2024, який підтверджує відповідність характеристик конкретної партії зразків. Факт відсутності у складі тендерної пропозиції саме протоколу випробувань №159 від 26.12.2024, що став підставою для видачі сертифіката відповідності, було розцінено як належне виконання умов тендерної документації, оскільки умовами документації прямо було передбачено можливість надання паспорту якості та/або сертифікату відповідності виробника, та/або протокол випробувань на відповідність вимогам. Учасником було надано чинний сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом оцінки відповідності, що засвідчує відповідність продукції встановленим вимогам. Замовник визнав цей документ самостійним та достатнім підтвердженням відповідності продукції. Додатково зазначаємо, що відповідно до статті 29 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікат відповідності є документом, що видається призначеним (акредитованим) органом з оцінки відповідності та засвідчує відповідність продукції вимогам технічних регламентів та/або стандартів. Відповідно до частини другої статті 5 цього ж Закону, оцінку відповідності мають право проводити виключно призначені (акредитовані) органи з оцінки відповідності, а результати такої оцінки визнаються державою. Таким чином, виданий акредитованим органом сертифікат відповідності має юридичну силу самостійного документа, що підтверджує відповідність продукції встановленим вимогам нормативних актів. Законодавством України не встановлено обов’язкової вимоги надавати у складі тендерної пропозиції копію протоколу випробувань, що став підставою для видачі сертифіката, якщо сам сертифікат є чинним, виданим акредитованим органом та охоплює предмет закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до умов п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації, Замовником було прийнято сертифікат відповідності як самостійний доказ відповідності продукції встановленим вимогам, без додаткового витребування протоколу випробувань №159, оскільки сертифікат підтверджує факт проведення оцінки відповідності, включно з випробуваннями. Що стосується того, що Додатком 2 до тендерної документації визначено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам діючого законодавства України (державним стандартам, технічним умовам тощо), що підтверджується відповідними дозвільними документами копії сертифікату/паспорті якості, протоколу випробувань, якісних посвідчень тощо, просимо зауважити, що в зазначеному додатку вказані документи прописані у розділі «Вимоги до поставки», щоб учасники враховували, які документи будуть вимагатися Замовником при постачанні товару. Таким чином, надання таких документів прямо передбачено умовами поставки, а не як обов’язкова вимога на етапі подання тендерної пропозиції. Додатково зазначаємо, що надані показники товару за протоколом випробувань №111 від 25.07.2024 стосуються того ж самого товару, виробленого тим самим виробником, що свідчить про його ідентичність та відповідність вимогам тендерної документації. При цьому, відповідно до розділу «Вимоги до поставки» Додатку 2 тендерної документації, на етапі постачання товару передбачено обов’язок постачальника надати діючі документи, що підтверджують якість і відповідність продукції, що буде перевірятися Замовником. Питання № 3 Додатком 2 до тендерної документації визначено, що характеристики та властивості Відсів гранітний фракції 0-5 мм повинен відповідати ДСТУ Б В.2.7-210:2010 «Будівельні матеріали. Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови». При цьому, наданий сертифікат не містить інформації, щодо відповідності піску технічним вимогам, передбаченим пунками 5.12, 5.16, 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010. Відповідь № 3 Щодо питання відсутності в сертифікаті відповідності інформації про відповідність технічним вимогам, передбаченим пунктами 5.12, 5.16, 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, характеристики та властивості відсіву гранітного фракції 0-5 мм повинні відповідати ДСТУ Б В.2.7-210:2010 «Будівельні матеріали. Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови», що підтверджується відповідними дозвільними документами (сертифікатом відповідності, паспортом якості, протоколом випробувань тощо). У складі тендерної пропозиції ТОВ «МАРЛІН ІНК» надано сертифікат відповідності № UA.056.П.00001-25, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності ДП «ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» (надалі по тексту – сертифікат відповідності), який підтверджує відповідність продукції вимогам ДСТУ Б В.2.7-210:2010 «Будівельні матеріали. Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови» (надалі по тексту – ДСТУ Б В.2.7-210:2010). Сертифікат містить підтвердження відповідності низці пунктів стандарту ДСТУ Б В.2.7-210:2010 п. 5.5 – 5.9, 5.13, 5.14, 5.17.1, 5.17.2, 5.18.3, однак не зазначає окремо параметри, передбачені пунктами 5.12, 5.16, 5.19 цього стандарту. Щодо не зазначення у сертифікаті відповідності пункту 5.12. ДСТУ Б В.2.7-210:2010: Пункт 5.12 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 встановлює діапазон середньої густини зерен піску (2000–2800 кг/м?) та передбачає можливість використання піску з іншою густиною за погодженням між виробником і споживачем при наявності техніко-економічного обґрунтування. Таким чином, цей параметр є варіативною характеристикою, яка залежить від конкретного застосування матеріалу і вимог кінцевого споживача. Зазначаємо, що відповідно до усталеної практики сертифікації виробники замовляють проведення оцінки відповідності лише за тими показниками, які є найбільш затребуваними покупцями для підтвердження якості товару. Відсутність у сертифікаті відображення показника середньої густини (пункт 5.12) не означає, що продукція не відповідає цій вимозі стандарту, а лише свідчить про те, що виробник не замовляв сертифікацію за цим параметром. Виробник має право самостійно визначати обсяг показників для сертифікації відповідно до потреб ринку. Аналіз сертифікатів відповідності інших виробників, які запитувалися замовником при формуванні очікуваної вартості закупівлі, також показав, що аналогічна практика є поширеною: сертифікати містять підтвердження певних пунктів ДСТУ, без зазначення всіх пунктів стандарту, зокрема без включення пункту 5.12. Тендерна документація не містила прямої вимоги щодо обов’язкового надання у складі тендерної пропозиції підтвердження відповідності саме пункту 5.12 стандарту окремим показником чи окремим документом. Водночас стандарт ДСТУ Б В.2.7-210:2010 не вимагає обов’язкового відображення цього параметра в сертифікаті відповідності — стандарт лише встановлює нормативне значення, без обов’язкової вимоги його документального підтвердження через сертифікат відповідності. Враховуючи викладене, замовник розцінив наданий учасником сертифікат відповідності як належне підтвердження відповідності товару вимогам ДСТУ Б В.2.7-210:2010 у межах тендерної документації, з урахуванням усталеної практики оформлення таких документів у сфері будівельних матеріалів. Щодо не зазначення у сертифікаті відповідності пункту 5.16. ДСТУ Б В.2.7-210:2010: Пункт 5.16 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 встановлює вимогу щодо вологості піску, що використовується як заповнювач при виробництві сухих будівельних сумішей, і визначає її значення не більше 0,5%. Водночас зазначаємо, що тендерна документація не передбачала використання відсіву гранітного фракції 0-5 мм саме як заповнювача для виробництва сухих будівельних сумішей, а встановлювала загальні технічні характеристики матеріалу відповідно до ДСТУ Б В.2.7-210:2010. Жодних окремих вимог щодо застосування продукції у виробництві сухих будівельних сумішей документація не містила. Таким чином, показник вологості, встановлений пунктом 5.16 стандарту, застосовується виключно для продукції, що використовується у виробництві сухих будівельних сумішей, а не є обов’язковим до підтвердження для іншого застосування матеріалу. Відсутність у сертифікаті відповідності окремої інформації про відповідність пункту 5.16 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 не впливає на відповідність продукції технічним вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація не встановлювала вимог щодо використання матеріалу саме для виробництва сухих будівельних сумішей. Щодо не зазначення у сертифікаті відповідності пункту 5.19. ДСТУ Б В.2.7-210:2010: Пункт 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 встановлює вимогу, що ефективна сумарна питома активність природних радіонуклідів (Аеф) піску залежно від призначення та умов застосування відповідно до класів згідно з ДБН В.1.4-1.01 не повинна перевищувати: • Аеф ? 370 Бк/кг – 1 клас; • Аеф ? 740 Бк/кг – 2 клас. Повідомляємо, що на підтвердження відповідності продукції вимогам пункту 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 учасником ТОВ «МАРЛІН ІНК» у складі тендерної пропозиції було надано протокол №103 від 18.07.2024 випробувальної лабораторії ТОВ «ЄСН» про результати радіаційної якості сировини та будівельних матеріалів. Протокол випробувань №103 є чинним, оскільки відповідно до чинного законодавства термін його дії складає один рік з дати видачі. Протокол видано випробувальною лабораторією ТОВ «ЄСН», яка має атестат про акредитацію №202399. Додатково зазначаємо, що відповідно до усталеної практики у сфері сертифікації будівельних матеріалів фізико-хімічні характеристики та радіологічні показники продукції підтверджуються окремими документами, оскільки проводяться різними видами випробувань у різних лабораторіях. Фізико-хімічні характеристики, як правило, підтверджуються сертифікатом відповідності та/або паспортом якості, а показники радіаційної безпеки – окремим протоколом випробувань радіологічної якості, сертифікатом радіаційної безпеки, паспортом радіаційної якості або іншим документом, виданим акредитованою лабораторією відповідно до чинного законодавства. Таким чином, відповідність продукції вимогам пункту 5.19 ДСТУ Б В.2.7-210:2010 була належним чином підтверджена протоколом випробувань №103 від 18.07.2024, дійсним на дату подання тендерної пропозиції, що відповідає усталеній практиці оформлення документів у цій сфері. Додатково зазначаємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовником не було встановлено обов’язкової вимоги підтвердження відповідності кожного окремого пункту ДСТУ Б В.2.7-210:2010 окремими показниками або окремими документами. Тендерна документація передбачала надання документів, що підтверджують відповідність продукції загалом вимогам зазначеного стандарту, без деталізації щодо форми або обсягу такого підтвердження. Таким чином, наданий учасником сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та протокол випробувань радіаційної якості є належними документами, що підтверджують відповідність продукції вимогам ДСТУ Б В.2.7-210:2010 у межах вимог тендерної документації. Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що вказана вище процедура закупівлі проведена з дотриманням норм законодавства у сфері публічних закупівель та не створює наслідків для припинення зобов’язання за укладеним договором про закупівлю товару.
Рішеня
06.05.2025 13:43
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Контактний телефон:
+380952382018
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Контактний телефон:
+380952382018
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності