Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго») від Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-001165-a
Id Tender 5a53756f3e7c4f25a9d3d2a70b3cf5de
План UA-P-2025-03-05-002461-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.03.2025 09:49
Остання зміна 08.05.2025 15:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
856 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 09:48 до 03.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 09:48
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 09:48
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 13:37
до 25.04.2025 15:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 12:40
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 15:12
до 08.05.2025 15:00
Період уточнень
з 26.03.2025 09:48 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 09:48 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 13:37 до 25.04.2025 15:12
Період кваліфікації
з 04.04.2025 13:37 до 25.04.2025 15:12
Основні параметри
ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго»)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
856 000 грн.
ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго»)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго»)
Примітки
Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго
Очікувана вартість
856 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8500,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2025 13:14
Закінчення аукціону
04.04.2025 13:37
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 180 (послуга)
Митно-брокерські послуги, підготовка комплекту документів
Опис предмета закупівлі
Митно-брокерські послуги, підготовка комплекту документів
Код ДК 021:2015
66133000-1 - Послуги з митного оформлення та розмитнення
Кількість
180
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 240 (послуга)
Погодження під час митного оформлення, отримання дозволів/рішень
Опис предмета закупівлі
Погодження під час митного оформлення, отримання дозволів/рішень
Код ДК 021:2015
66133000-1 - Послуги з митного оформлення та розмитнення
Кількість
240
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 60 (послуга)
Послуги вантажного митного терміналу
Опис предмета закупівлі
Послуги вантажного митного терміналу
Код ДК 021:2015
66132000-4 - Брокерські послуги на ринках товарів
Кількість
60
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, та на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. Якщо Виконавець не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТЕХНОПЛЮС"
Пропозиція:
847 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІСТЕП"
Пропозиція:
655 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2025 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.03.2025 09:49
Оголошення про проведення закупівлі
26.03.2025 09:47
Проект договору
Тендерна документація
26.03.2025 09:30
Тендерна документація
26.03.2025 09:30
Тендерна документація
26.03.2025 09:30
Тендерна документація
26.03.2025 09:30
Тендерна документація
Тендерна документація
26.03.2025 09:30
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ксенія МОНЗУЛЬ
Електронна пошта
Телефон
380459658495
Замовник
ЄДРПОУ
20588716
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "UKRHYDROENERGO"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "UKRHYDROENERGO"
Поштовий індекс
07300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишгород
Адреса
м. Вишгород
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго»)
Період вимог/скарг з 11.04.2025 12:40 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 13:37 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підпункт 1 пункту 44 Особливостей: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель 09.04.2025 о 16:53:48 год повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
11.04.2025 12:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.04.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 09:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 09:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛІСТЕП» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-03-26-001165-a. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Розділу 1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Підпункт 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Підпункт 4.1. розділу 4 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації, додаток № 3 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують наявність в учасника митного складу під зберігання негабаритних вантажів (під митним контролем в режимі «митний склад»), розташованого у Вишгородському районі Київської області, відповідно до вимог розділу 1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, проте не надав документального підтвердження інформації, а саме: щодо наявності в учасника агента з митного оформлення та кваліфікаційних посвідчень «Представник митного брокера», виданих митними органами України. 4. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав зобов’язання, проте перший абзац, пункти 8 та 9 не відповідають додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог розділу 1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник повинен завантажити оновлене зобов’язання відповідно до вимог підпункту 4.1. розділу 4 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації та додатка № 3 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.04.2025 16:53
Надати до
10.04.2025 16:53
Період вимог/скарг з 25.04.2025 15:12 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 12:40 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 15:13
Довідка НАЗК
25.04.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
11.04.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 09:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 09:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРТЕХНОПЛЮС» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-03-26-001165-a) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Пункт 3.3. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції копію квитанції про здійснення страхового платежу за договором добровільного страхування професійної відповідальності митного брокера, відповідно до вимог пункту 3.3. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель копію квитанції відповідно до вимог пункту 3.3. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.04.2025 12:30
Надати до
24.04.2025 12:30
Договір
UA-2025-03-26-001165-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 441-І/2025
1 017 000 грн.
847 500 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
180 (послуга)
Митно-брокерські послуги, підготовка комплекту документів
Номенклатура
Митно-брокерські послуги, підготовка комплекту документів
Кількість
180
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
240 (послуга)
Погодження під час митного оформлення, отримання дозволів/рішень
Номенклатура
Погодження під час митного оформлення, отримання дозволів/рішень
Кількість
240
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
60 (послуга)
Послуги вантажного митного терміналу
Номенклатура
Послуги вантажного митного терміналу
Кількість
60
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20588716

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТЕХНОПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТЕХНОПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22966648

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
08.05.2025 15:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
856 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 09:00
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактний телефон:
380459658495
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
856 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 09:00
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактний телефон:
380459658495
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності