Показати схожі тендери

Закупівля Постачання та впровадження системи електронного документообігу від СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-26-000490-a
Id Tender e916e19647e74b4dbe8be88b77ee680e
План UA-P-2025-03-26-000284-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.03.2025 08:50
Остання зміна 14.04.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 554 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2025 08:53 до 03.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2025 08:53
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2025 08:53
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 10:00
до 07.04.2025 08:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 08:52
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.04.2025 08:52
до 14.04.2025 10:07
Період уточнень
з 26.03.2025 08:53 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.03.2025 08:53 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 10:00 до 07.04.2025 08:52
Період кваліфікації
з 03.04.2025 10:00 до 07.04.2025 08:52
Основні параметри
Постачання та впровадження системи електронного документообігу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
310 800 грн.
Постачання та впровадження системи електронного документообігу
Назва предмета закупівлі
Постачання та впровадження системи електронного документообігу
Очікувана вартість
310 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1554,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Постачання та впровадження системи електронного документообігу
Код ДК 021:2015
48311100-2 - Системи управління документообігом
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 7
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
Пропозиція:
310 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.03.2025 08:50
Оголошення про проведення закупівлі
26.03.2025 08:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордієнко Інна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380505703552
Сайт:
http://km-sov.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04397508
Повна назва
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
63460
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
с-ще Слобожанське
Адреса
ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Постачання та впровадження системи електронного документообігу
Період вимог/скарг з 07.04.2025 08:52 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 10:00 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам закупівлі
Документи кваліфікації
07.04.2025 08:52
Довідка НАЗК
07.04.2025 08:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 08:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2025 08:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1 «Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачалось надання інформації та документів, які підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" надано довідку від 01.04.2025 №169/26/6-25 та видаткову накладну № РТУК00149596 від 19.02.2024 р., яка підтверджує право власності на «Ноутбук ASUS X1502ZA -BQ643 (90NB0VX2-M00V40)» . За результатами детального розгляду та аналізу зазначених вище документів було встановлено, що Учасник зробив помилку в назві обладнання , а саме зазначив «Ноутбук ASUS X1502ZA -B0643 (90NB0VX2-M00V40)» , замість «Ноутбук ASUS X1502ZA -BQ643 (90NB0VX2-M00V40)». 1.2. Відповідно до пункту 2 «Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачалось надання інформації та документів, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" надано довідку від 01.04.2025 №169/26/7-25 та Наказ №3-К від 15.11.2019 р., який підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. За результатами детального розгляду та аналізу зазначених вище документів було встановлено, що Учасник зробив помилку в прізвищі працівника Агакарімова Ровшана , а саме зазначив «Агакараімов Ровшан» замість «Агакарімов Ровшан». 1.3. Відповідно до пункту 3 «Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачалось надання інформації та документів, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" надано копію договору № 363/Г-96 від 21.12.2019 року укладеного між ТОВ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" та Північно-Східне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції , Додаток №1 (калькуляція з послуг впровадження) та Додаток №2 (специфікація програмної продукції) до договору. Однак, під час детального розгляду документів виявилося , що в договорі № 363/Г-96 від 21.12.2019 року ще існує Додаток №3 (ліцензійний договір) . Виявлені невідповідністі дають можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, і як наслідок свідчити про порушення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 «Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації; 2.2. Пункт 2 «Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації; 2.3. Пункт 3 «Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Приведені у відповідність документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: 3.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Форма 1); 3.2. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Форма 2); 3.3. Копію аналогічного договору з усіма додатками до нього. Уповноважена особа І.В. Гордієнко
Створено
04.04.2025 10:58
Надати до
05.04.2025 10:58
Договір
UA-2025-03-26-000490-a-b1
Підписаний і діє
Номер
29
310 800 грн.
259 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Постачання та впровадження системи електронного документообігу
Номенклатура
Постачання та впровадження системи електронного документообігу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04397508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35635588

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.04.2025 10:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 800 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 10:00
Замовник:
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380505703552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 800 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 10:00
Замовник:
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380505703552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності