Показати схожі тендери

Закупівля Прокат суден із екіпажем від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-014090-a
Id Tender f9a7bb16ae3d4e1f94c3e5b8b631207b
План UA-P-2024-09-19-008163-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 18:58
Остання зміна 15.05.2025 18:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 406 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 030 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 18:57 до 03.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 18:57
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 18:57
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 18:00
до 30.04.2025 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 15:41
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2025 15:41
до 15.05.2025 18:02
Період уточнень
з 25.03.2025 18:57 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 18:57 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 18:00 до 30.04.2025 15:41
Період кваліфікації
з 03.04.2025 18:00 до 30.04.2025 15:41
Основні параметри
Прокат суден із екіпажем
Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем). Детально про закупівлю - в Тендерній документації за предметом закупівлі.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 406 000 грн.
Прокат суден із екіпажем
Назва предмета закупівлі
Прокат суден із екіпажем
Примітки
Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем). Детально про закупівлю - в Тендерній документації за предметом закупівлі.
Очікувана вартість
5 406 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27030,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прокат суден із екіпажем. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, 60651000-6.
Код ДК 021:2015
60650000-9 - Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем
Кількість
780
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату, підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг та отримання Замовником належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України, в залежності від того, яка дата є більш пізньою. * відповідні положення включаються до договору про закупівля, якщо учасник-переможець є платником ПДВ. Детально про умови оплати в Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ"
Пропозиція:
5 406 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 18:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Туней Світлана Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380512501184
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Прокат суден із екіпажем
Період вимог/скарг з 30.04.2025 15:41 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 18:00 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
30.04.2025 ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ" (ТОВ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ"), ідентифікаційний код юридичної особи 41736151, місцезнаходження: Україна, 54048, Миколаївська обл., місто Миколаїв, тендерна пропозиція якого визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Документи кваліфікації
30.04.2025 15:41
Довідка НАЗК
30.04.2025 15:41
Повідомлення про рішення
10.04.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
03.04.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 18:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 18:57
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 10:40
Дата кінця розгляду
02.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-03-25-014090-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ" (далі також – учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 25 березня 2025 року (далі - Тендерна документація від 25.03.2025). Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 25.03.2025 встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ розміщений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (зі змінами ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі якщо учасник процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі, у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі передбачених цією тендерною документацією документ та/або накладати КЕП на тендерну пропозицію (або КЕП нерезидента неможливо верифікувати через електронну систему закупівель), то він у складі тендерної пропозиції надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів інших відповідних уповноважених органів/організацій та/або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів та/або ненакладення КЕП». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 25.03.2025 встановлено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (зі змінами ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі якщо учасник процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі, у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі передбачених цією тендерною документацією документ та/або накладати КЕП на тендерну пропозицію (або КЕП нерезидента неможливо верифікувати через електронну систему закупівель), то він у складі тендерної пропозиції надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів інших відповідних уповноважених органів/організацій та/або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів та/або ненакладення КЕП.». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису керівника учасника, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 25.03.2025, так як згідно з умовами закупівлі тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 25.03.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 25.03.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису на подану ним тендерну пропозицію; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.04.2025 10:40
Надати до
24.04.2025 10:40
Договір
UA-2025-03-25-014090-a-b1
Підписаний і діє
Номер
68-В-ФДЛ-25
6 487 200 грн.
5 406 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
780 (Година)
Прокат суден із екіпажем. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, 60651000-6.
Номенклатура
Прокат суден із екіпажем. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, 60651000-6.
Кількість
780
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМТ-МИКОЛАЇВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41736151

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 18:02
-
Підписаний договір
15.05.2025 18:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000103
Дата створення проекту
08.05.2025 13:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 14:28
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 14:42
Дата завершення усунення порушень
23.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-25-014090-a 25.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Дельта-Лоцман» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.03.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦМТ-МИКОЛАЇВ» (далі – ТОВ «ЦМТ-МИКОЛАЇВ»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 10.04.2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 24.04.2025 року, протокол розгляду тендерної пропозиції від 30.04.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2025 року, договір від 15.05.2025 №68-В-ФДЛ-25, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 14.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦМТ-МИКОЛАЇВ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 14:42
Документи висновку
19.05.2025 14:42
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Прокат суден із екіпажем» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-014090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 11:59
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 11:59
-
Відповідь
Відповідь на запит ДАСУ від 09.05.2025 до закупівлі UA-2025-03-25-014090-a
На запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України в Івано-Франківській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Прокат суден із екіпажем)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-014090-a надаємо інформацію та відповідні документи, прикріплені окремими файлами.
Рішеня
14.05.2025 18:23
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 406 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 406 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512501184
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності