Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту оргтехніки від ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-013308-a
Id Tender 11ba39371eb34dac8be01d9be4f0a7ab
План UA-P-2025-01-15-004003-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 16:57
Остання зміна 22.04.2025 16:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
141 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 410 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 16:56 до 02.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 16:56
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 16:56
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:30
до 09.04.2025 10:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 08:59
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2025 10:32
до 22.04.2025 16:33
Період уточнень
з 25.03.2025 16:56 до 30.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 16:56 до 30.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:30 до 09.04.2025 10:32
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:30 до 09.04.2025 10:32
Основні параметри
Послуги з ремонту оргтехніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
141 000 грн.
Послуги з ремонту оргтехніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту оргтехніки
Очікувана вартість
141 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1410,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2025 12:07
Закінчення аукціону
03.04.2025 12:30
Позиція : №1 2 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6670dn
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6670dn
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon 6670dn
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon 6670dn
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 6 (послуга)
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу, заміна модуля дуплекса, заміна помпи, заміна вузла захвату паперу(Лоток 1) Epson WF-M5690
Опис предмета закупівлі
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу, заміна модуля дуплекса, заміна помпи, заміна вузла захвату паперу(Лоток 1) Epson WF-M5690
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 5 (послуга)
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу Epson WF-M5690
Опис предмета закупівлі
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу Epson WF-M5690
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 6 (послуга)
ТО, Ремонт ADF Epson WF-M5690
Опис предмета закупівлі
ТО, Ремонт ADF Epson WF-M5690
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №6 6 (послуга)
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна роликів ADF, заміна роликів захвату паперу(Лоток 1), чистка помпи Epson WF-M5690
Опис предмета закупівлі
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна роликів ADF, заміна роликів захвату паперу(Лоток 1), чистка помпи Epson WF-M5690
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №7 4 (послуга)
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна друкуючої голівки Epson WF-M5690
Опис предмета закупівлі
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна друкуючої голівки Epson WF-M5690
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Харківська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №8 3 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon IR 1133
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon IR 1133
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Миру, 24
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №9 22 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6020/6000/6030
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6020/6000/6030
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
22
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Миру, 24
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №10 4 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 463dw
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 463dw
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Миру, 24
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №11 3 (послуга)
ТО, Заміна ролика захвату паперу, заміна датчика реєстрації Epson m105
Опис предмета закупівлі
ТО, Заміна ролика захвату паперу, заміна датчика реєстрації Epson m105
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Миру, 24
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо Послуг, що надаються відповідно до фактичних надходжень до Спеціального фонду бюджету. Розрахунок за надані Послуги здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 робочих днів з дати їх отримання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
Пропозиція:
120 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
119 070 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2025 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микита Гречишников
Електронна пошта
Телефон
+380983309794
Сайт:
https://court.gov.ua/sud4803/
Замовник
ЄДРПОУ
42270629
Повна назва
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Харківська, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту оргтехніки
Період вимог/скарг з 09.04.2025 08:59 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 12:30 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.04.2025 08:59
Повідомлення про рішення
03.04.2025 12:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 16:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник не надав документи які зазначені у Додатку 5 до Тендерної документації, а саме: - копію(ї) чинного(их) договору(ів) з компанією(ями), яка(і) має(ють) відповідну(і) ліцензію(ї) на провадження господарської діяльності з управління відходами згідно норм чинного законодавства; - Копії документів, що підтверджують відповідність Учасника стандартам ISO 9001 та ISO 14001. Також згідно Додатку 1 до Тендерної документації, для документального підтвердження зазначеного Учасником у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів вимагалося надання «не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - копії/ю документів/у (акти наданих послуг або акти виконаних робіт тощо) або акт звіряння на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці;», проте учасником на підтвердження виконання договорів надані не всі документи, а саме: - За Договором № 13 від 28.04.202 року на суму 28 992, 00 грн. надано Акти наданих послуг на суму 26 896, 00 грн. Також не надано Додаткову угоду щодо зміни назви Контрагента. - За Договором № 41 від 18.06.2019 року на суму 29 552,00 грн. Акти наданих послуг не надані. - За Договором № 38А491-9778-21 від 21.12.2021 року на суму 408 816,00 грн. Акти наданих послуг надані на суму 102 423,67 грн. Учаснику необхідно надати: 1. Копію(ї) чинного(их) договору(ів) з компанією(ями), яка(і) має(ють) відповідну(і) ліцензію(ї) на провадження господарської діяльності з управління відходами згідно норм чинного законодавства. 2. Копії документів, що підтверджують відповідність Учасника стандартам ISO 9001 та ISO 14001. 3. Не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії/ю документів/у (акти наданих послуг або акти виконаних робіт тощо) або акт звіряння на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (В разі неповного виконання Договору необхідно надати Додаткову угоду на зменшення суми Договору та/або Акт звіряння на підтвердження виконання Договору ).
Створено
07.04.2025 14:04
Надати до
08.04.2025 14:04
Період вимог/скарг з 09.04.2025 10:32 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 08:59 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2025 10:32
Довідка НАЗК
09.04.2025 10:32
Повідомлення про рішення
09.04.2025 08:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-25-013308-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27
120 000 грн.
120 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6670dn
Номенклатура
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6670dn
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon 6670dn
Номенклатура
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon 6670dn
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (послуга)
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу, заміна модуля дуплекса, заміна помпи, заміна вузла захвату паперу(Лоток 1) Epson WF-M5690
Номенклатура
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу, заміна модуля дуплекса, заміна помпи, заміна вузла захвату паперу(Лоток 1) Epson WF-M5690
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу Epson WF-M5690
Номенклатура
ТО, Заміна вузла захвату задньої подачі паперу Epson WF-M5690
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (послуга)
ТО, Ремонт ADF Epson WF-M5690
Номенклатура
ТО, Ремонт ADF Epson WF-M5690
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (послуга)
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна роликів ADF, заміна роликів захвату паперу(Лоток 1), чистка помпи Epson WF-M5690
Номенклатура
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна роликів ADF, заміна роликів захвату паперу(Лоток 1), чистка помпи Epson WF-M5690
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (послуга)
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна друкуючої голівки Epson WF-M5690
Номенклатура
ТО, Заміна датчика реєстрації, Заміна друкуючої голівки Epson WF-M5690
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon IR 1133
Номенклатура
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу, заміна шестерні пічки Canon IR 1133
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
22 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6020/6000/6030
Номенклатура
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 6020/6000/6030
Кількість
22
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (послуга)
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 463dw
Номенклатура
Технічне обслуговування, Заміна термоплівки, заміна ролика захвату паперу Canon 463dw
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (послуга)
ТО, Заміна ролика захвату паперу, заміна датчика реєстрації Epson m105
Номенклатура
ТО, Заміна ролика захвату паперу, заміна датчика реєстрації Epson m105
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Повна назва
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42270629

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
Повна назва
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3148208078

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.04.2025 16:33
-
22.04.2025 16:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2025 01:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380983309794
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2025 01:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380983309794
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності