Показати схожі тендери

Закупівля Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад») від Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-011016-a
Id Tender f3d148b96de0449482e41478518de222
План UA-P-2025-03-25-012954-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 15:34
Остання зміна 21.04.2025 12:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 998 150 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
249 990.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 15:30 до 02.04.2025 02:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 15:30
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 15:30
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2025 02:00
до 15.04.2025 17:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 17:34
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 17:34
до 21.04.2025 12:47
Період уточнень
з 25.03.2025 15:30 до 30.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 15:30 до 30.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2025 02:00 до 15.04.2025 17:34
Період кваліфікації
з 02.04.2025 02:00 до 15.04.2025 17:34
Основні параметри
Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад»)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми розвитку громадського транспорту в Чернівецькій міській територіальній громаді на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 29.02.2024 №1662 (із змінами й доповненнями), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
49 998 150 грн.
Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад»)
Назва предмета закупівлі
Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад»)
Очікувана вартість
49 998 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
249990,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тролейбуси
Код ДК 021:2015
34622300-6 - Тролейбуси
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, 12
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 15:30
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 15:30
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен сплатити Постачальнику кошти за поставлений якісний Товар, протягом 30 (тридцяти) робочих днів, згідно видаткової накладної, з дати підписання акту приймання – передачі Товару, оформлених належним чином.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС"
Пропозиція:
48 997 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Майстренко
Електронна пошта
Телефон
+380506389777
Замовник
ЄДРПОУ
44173515
Повна назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Поштовий індекс
58005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Чехова Антона, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад»)
Період вимог/скарг з 15.04.2025 17:34 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.04.2025 02:00 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 17:35
Довідка НАЗК
15.04.2025 17:34
Повідомлення про рішення
08.04.2025 09:20
Електроний протокол про продовження строку
02.04.2025 02:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:30
Дата архівування
28.03.2025 15:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:30
Дата архівування
28.03.2025 15:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС", у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, у Замовника виникла необхідність у подовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
08.04.2025 09:20
Дата кінця розгляду
01.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником Технічної специфікації, згідно з Додатком №2 до ТД, згідно вимог Розділу 2 Додатку №4 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником належним чином оформленої Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у якій у стовпчику №5 зазначити перелік первинних документів, які підтверджують факт поставки Товару та виконання договору, згідно вимог пункту 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником належним чином оформленої Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі, яка повинна містити інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, згідно вимог пункту 2 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 4. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником належним чином оформленої Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі про термін дії тендерної пропозиції Учасника, згідно вимог пункту 8 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 5. Усунути невідповідності шляхом підтвердження Учасником країни походження Товару: сертифікатом про походження товару або декларацією про походження товару або сертифікатом про регіональне найменування товару, згідно вимог пункту 8 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.04.2025 10:47
Надати до
15.04.2025 10:47
Договір
UA-2025-03-25-011016-a-a1
Підписаний і діє
Номер
43
48 997 800 грн.
40 831 500 грн.
З ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (комплект)
Тролейбуси
Номенклатура
Тролейбуси
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
16 332 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Повна назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44173515

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36476580

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.04.2025 12:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000173
Дата створення проекту
21.04.2025 16:59
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 17:57
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 17:45
Дата завершення усунення порушень
20.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2025-03-25-011016-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 17:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.03.2025 № 67 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС»), вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС» до 15.04.2025, електронний протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозицій від 08.04.2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025 № 78, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2025, договір про закупівлю низькопідлогових тролейбусів від 21.04.2025 № 43 на суму 48 997 800,00 грн у т.ч. ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 28.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 17:45
Документи висновку
14.05.2025 17:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-011016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.04.2025 14:38
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 14:38
-
Відповідь
Пояснення по моніторингу Держаудитслужби
Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України Олексію АЛЕКСАНДРОВУ Пояснення по моніторингу Держаудитслужби Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, на виконання запиту по моніторингу Державної аудиторської служби України від 23.04.2025 року, по закупівлі Придбання низькопідлогових тролейбусів (код ДК 021:2015: 34620000-9: «Рейковий рухомий склад»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-011016-a, повідомляє, що очікувана вартість закупівлі у розмірі 49 998 150,00 грн. була визначена відповідно п.п.2 п.1 до Розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 та надає комерційні пропозиції (додаються). Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drive.google.com/drive/folders/1uDPQvfyvpeneU_yR6uOXWK4kcC-0cbeR Додатки: - комерційна пропозиція ТОВ «Політехносервіс». - комерційна пропозиція ТОВ «БАС МОТОР». - комерційна пропозиція ТОВ «Укрпастех». Директор департаменту Людмила СВИРИДА Наталя МАЙСТРЕНКО 0506389777
Рішеня
28.04.2025 15:30
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 998 150 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2025 02:00
Замовник:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380506389777
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 998 150 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2025 02:00
Замовник:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380506389777
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності