Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається:
«1.1.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений).
Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду.».
1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пп. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається:
«1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного).
Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів).
Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають персональні комп’ютери та/або ноутбуки та/або комп’ютерна (офісна) техніка;
1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі.
1.2.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Даний лист-відгук повинен містити дату його надання, а також посилання на номер та дату такого договору.»
1.3. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
2. Перелік виявлених невідповідностей:
2.1. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Гарантійний лист щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в Учасника на території України Вих. № 25/12 від 02.04.2025 (файл «Довідка сервіс центри Україна.pdf»), в якій Учасником вказано інформацію про наявність сервісних у м. Слов’янськ (Донецька область), м. Краматорськ (Донецька область), м. Покровськ (Донецька область), м. Запоріжжя, м. Миколаїв, м. Харків, м. Суми, м. Херсон.
Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 березня 2025 року за № 380/43786, що набув чинності 20.03.2025 (джерело – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0380-25#Text) (далі – Перелік):
• До територій можливих бойових дій відносяться, у точу числі:
? Слов’янська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 24.02.2022);
? Краматорська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 24.02.2022);
? Запорізька міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 01.02.2023);
? Миколаївська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 11.11.2022)
? Харківська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 15.09.2022);
? м. Суми Сумської міської територіальної громади (дата виникнення можливості бойових дій – 06.03.2024),
? станом на дату здійснення перевірки у Переліку відсутня інформація про дату припинення можливості бойових дій на вказаних територіях;
• До територій активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси відносяться, у точу числі:
? Покровська міська територіальна громада (дата початку бойових дій – 23.08.2024 Дата завершення бойових дій – відсутня);
? Херсонська міська територіальна громада (дата початку бойових дій – 01.05.2023),
станом на дату здійснення перевірки у Переліку відсутня інформація про дату завершення бойових дій.
Крім того, у даному листі відсутня інформація щодо найменування зазначених сервісних центрів та їх форм власності.
Учасником в даній довідці зазначено інформацію про партнерську мережу сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах, на підтвердження чого надано скан-копію Договору надання послуг №КМЛ 25/19 від 27.02.2019 року (далі – Договір), заключений з ТОВ “КОМЕЛ” (далі – Виконавець), а також Додаткову угоду №1 від 20.07.2021р. та Додаткову угоду №2 від 10.03.2023р. до даного Договору. Перелік Сервісних Центрів Виконавця, для передачі обладнання Замовником визначено Додатком №1 до Договору.
У Додатку №1 до Договору відсутня інформація про наступні сервісні центри, що вказано Учасником у Гарантійному листі щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в Учасника на території України Вих. № 25/12 від 02.04.2025 (за виключенням територій, активних бойових дій та можливих бойових дій):
? Тернопіль «Спектр Сервіс» - Про-т Злуки, 43/3;
? Дніпро2 - вул. Василя Чапленка, 24;
? Полтава 2 – вул. Пушкіна, 22;
? Луцьк – пр. Соборності 43.
Крім того, відповідно до Умов, зазначених у Додатковій угоді №2 від 10.03.2023р. до Договору, Договір діє до 31.12.2024 року, але, в будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
2.2. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Вих. №5/04 від 01.04.2025 року (файл «Кваліфікаційні критерії.pdf»), у якій відсутня інформація про суму зазначених договорів. Крім того, найменування контрагента «Відділ освіти Бродівської міської ради» вказано неповністю. Згідно наданих Учасником у складі документів тендерної пропозиції скан-копій аналогічного договору № 498 від 06.12.2023р. та Рекомендаційного листа-відгуку від 16.01.2024р. № 01-22/10 замовником виступає «Відділ освіти Бродівської міської ради Золочівського району Львівської області».
2.3. Учасником було накладено на свою тендерну пропозицію електронний підпис (файл «sign.p7s»).
Замовником було здійснено перевірку накладеного Учасником електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час даної перевірки накладеного Учасником електронного підпису було встановлено, що він не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки даний підпис є удосконалений (УЕП), а не кваліфікованим (КЕП).
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений).
Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду.
3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.2.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, шляхом доповнення її інформацією про суми вказаних у ній аналогічних договорів та шляхом виправлення найменування контрагента згідно аналогічного договору № 498 від 06.12.2023р. у відповідності до наданих у складі тендерної пропозиції документів.
3.3. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, накласти КЕП у відповідності до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 4.7. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо.
Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.