Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системні блоки) від Департамент освіти Вінницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-010097-a
Id Tender 189f8eeed909437eabd914e13025cf50
План UA-P-2025-03-25-011640-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 15:07
Остання зміна 13.05.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
169 970 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 699.7 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 15:01 до 03.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 15:01
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 15:01
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 12:50
до 29.04.2025 09:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 12:02
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 09:57
до 13.05.2025 09:51
Період уточнень
з 25.03.2025 15:01 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 15:01 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 12:50 до 29.04.2025 09:57
Період кваліфікації
з 04.04.2025 12:50 до 29.04.2025 09:57
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системні блоки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
169 970 грн.
код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системні блоки)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системні блоки)
Очікувана вартість
169 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1699,7
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2025 12:15
Закінчення аукціону
04.04.2025 12:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системні блоки
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4
Дата постачання по
16.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з урахуванням норм Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
139 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Пропозиція:
146 299 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
142 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
Пропозиція:
139 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2025 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Білоконний
Електронна пошта
Телефон
+380432651101
Сайт:
http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Замовник
ЄДРПОУ
02141532
Повна назва
Департамент освіти Вінницької міської ради
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н, м. Вінниця
Адреса
вул. Мури, 4
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системні блоки)
Період вимог/скарг з 09.04.2025 12:02 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 12:50 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі, інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, — згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Пп. 3.1.3. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі документів своєї тендерної пропозиції технічну специфікацію запропонованого ним товару, складену згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, передбаченою даною формою, щодо кожної номенклатурної позиції товару, вказаної у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі не можуть відступати від даної форми. На виконання зазначеної вимоги, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана ПОРIВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ Технiчнi вимоги щодо предмету закупiвлi (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик.pdf»), інформація в якій не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. Замовником передбачено наступні технічні вимогами до предмета закупівлі: « … Процесор:... Кількість потоків – не менше 16 шт…» У документі, поданому Учасником (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик.pdf»), зазначено наступну інформацію: «… Процесор: AMD Ryzen 7 7700 (l00-000000592)… Кiлькiсть потокiв - 12 шт…», що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
09.04.2025 12:02
Повідомлення про рішення
04.04.2025 12:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:40 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 12:02 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі, інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, — згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Пп. 3.1.3. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі документів своєї тендерної пропозиції технічну специфікацію запропонованого ним товару, складену згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, передбаченою даною формою, щодо кожної номенклатурної позиції товару, вказаної у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі не можуть відступати від даної форми. Відповідно до вимог даного підпункту, у технічній специфікації запропонованого товару учасниками вказується, в тому числі, інформація про найменування запропонованого ним товару. На виконання зазначеної вимоги, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано технічну специфікацію (файл «3. (нова редакція) Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf») складену згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, в якій відсутня інформація про найменування запропонованого ним товару, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:40
Повідомлення про рішення
09.04.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
Період вимог/скарг з 16.04.2025 10:40 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 10:40 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 10:40
Довідка НАЗК
16.04.2025 10:40
Повідомлення про рішення
14.04.2025 10:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.1.1. Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду.». 1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів). Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають персональні комп’ютери та/або ноутбуки та/або комп’ютерна (офісна) техніка; 1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі. 1.2.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Даний лист-відгук повинен містити дату його надання, а також посилання на номер та дату такого договору.» 1.3. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Гарантійний лист щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в Учасника на території України Вих. № 25/12 від 02.04.2025 (файл «Довідка сервіс центри Україна.pdf»), в якій Учасником вказано інформацію про наявність сервісних у м. Слов’янськ (Донецька область), м. Краматорськ (Донецька область), м. Покровськ (Донецька область), м. Запоріжжя, м. Миколаїв, м. Харків, м. Суми, м. Херсон. Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 березня 2025 року за № 380/43786, що набув чинності 20.03.2025 (джерело – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0380-25#Text) (далі – Перелік): • До територій можливих бойових дій відносяться, у точу числі: ? Слов’янська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 24.02.2022); ? Краматорська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 24.02.2022); ? Запорізька міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 01.02.2023); ? Миколаївська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 11.11.2022) ? Харківська міська територіальна громада (дата виникнення можливості бойових дій – 15.09.2022); ? м. Суми Сумської міської територіальної громади (дата виникнення можливості бойових дій – 06.03.2024), ? станом на дату здійснення перевірки у Переліку відсутня інформація про дату припинення можливості бойових дій на вказаних територіях; • До територій активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси відносяться, у точу числі: ? Покровська міська територіальна громада (дата початку бойових дій – 23.08.2024 Дата завершення бойових дій – відсутня); ? Херсонська міська територіальна громада (дата початку бойових дій – 01.05.2023), станом на дату здійснення перевірки у Переліку відсутня інформація про дату завершення бойових дій. Крім того, у даному листі відсутня інформація щодо найменування зазначених сервісних центрів та їх форм власності. Учасником в даній довідці зазначено інформацію про партнерську мережу сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах, на підтвердження чого надано скан-копію Договору надання послуг №КМЛ 25/19 від 27.02.2019 року (далі – Договір), заключений з ТОВ “КОМЕЛ” (далі – Виконавець), а також Додаткову угоду №1 від 20.07.2021р. та Додаткову угоду №2 від 10.03.2023р. до даного Договору. Перелік Сервісних Центрів Виконавця, для передачі обладнання Замовником визначено Додатком №1 до Договору. У Додатку №1 до Договору відсутня інформація про наступні сервісні центри, що вказано Учасником у Гарантійному листі щодо наявності сервісних центрів технічної підтримки запропонованого товару в Учасника на території України Вих. № 25/12 від 02.04.2025 (за виключенням територій, активних бойових дій та можливих бойових дій): ? Тернопіль «Спектр Сервіс» - Про-т Злуки, 43/3; ? Дніпро2 - вул. Василя Чапленка, 24; ? Полтава 2 – вул. Пушкіна, 22; ? Луцьк – пр. Соборності 43. Крім того, відповідно до Умов, зазначених у Додатковій угоді №2 від 10.03.2023р. до Договору, Договір діє до 31.12.2024 року, але, в будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. 2.2. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Вих. №5/04 від 01.04.2025 року (файл «Кваліфікаційні критерії.pdf»), у якій відсутня інформація про суму зазначених договорів. Крім того, найменування контрагента «Відділ освіти Бродівської міської ради» вказано неповністю. Згідно наданих Учасником у складі документів тендерної пропозиції скан-копій аналогічного договору № 498 від 06.12.2023р. та Рекомендаційного листа-відгуку від 16.01.2024р. № 01-22/10 замовником виступає «Відділ освіти Бродівської міської ради Золочівського району Львівської області». 2.3. Учасником було накладено на свою тендерну пропозицію електронний підпис (файл «sign.p7s»). Замовником було здійснено перевірку накладеного Учасником електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час даної перевірки накладеного Учасником електронного підпису було встановлено, що він не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки даний підпис є удосконалений (УЕП), а не кваліфікованим (КЕП). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника на території України (за виключенням територій, на яких ведуться бойові дії та/або тимчасово окупованих територій російською федерацією та/або територій можливих бойових дій (окрім територій, дата припинення можливості бойових дій на яких наступила)) власного або залученого сервісного центру та/або пункту сервісного обслуговування. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про найменування такого (-их) центру (-ів) та/або пункту (-ів), його (їх) фактичну адресу (місцезнаходження), контактний (-і) номер (-и) телефону (-ів), адресу (-и) електронної пошти для подання заявок на гарантійне обслуговування товару, а також, форму власності (власний або залучений). Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – залученими сервісними центрами та/або пунктами – в складі документів тендерної пропозиції таким учасником повинна (-і) бути надана (-і) копія (-ї) договору (-ів) з партнером (-ами), який (-і) здійснюватиме (-уть) сервісне обслуговування Товару та буде (-уть) забезпечувати відновлення його працездатності протягом усього гарантійного періоду. 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.2.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, шляхом доповнення її інформацією про суми вказаних у ній аналогічних договорів та шляхом виправлення найменування контрагента згідно аналогічного договору № 498 від 06.12.2023р. у відповідності до наданих у складі тендерної пропозиції документів. 3.3. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, накласти КЕП у відповідності до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 4.7. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
14.04.2025 12:49
Надати до
15.04.2025 12:49
Період вимог/скарг з 23.04.2025 11:01 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 10:56 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі І «Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
23.04.2025 11:01
Повідомлення про рішення
23.04.2025 10:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
Період вимог/скарг з 29.04.2025 09:57 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 11:01 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 09:57
Довідка НАЗК
29.04.2025 09:57
Повідомлення про рішення
23.04.2025 11:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 15:01
Дата архівування
28.03.2025 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.2. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів). Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають персональні комп’ютери та/або ноутбуки та/або комп’ютерна (офісна) техніка; 1.2.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі. 1.2.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Даний лист-відгук повинен містити дату його надання, а також посилання на номер та дату такого договору.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідка Вих. № 26/03-06/002 від 02.10.2025 (файл «Додаток № 1 Довідка про аналогічний договір.pdf»), у якій вказано наступну інформацію про предмет аналогічного договору від 19.07.2021 № 169, укладеного з Козівською селищною радою: «ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)». Крім того, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копію вказаного аналогічного договору. Відповідно до п. 1.2. Розділу 1 «Предмет договору» скан-копії наданого аналогічного договору від 19.07.2021 № 169. «Найменування предмету закупівлі: Ноутбуки (ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.2.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, шляхом зазначення у ній інформації про предмет аналогічного договору від 19.07.2021 № 169 в повному обсязі відповідно до наданої його скан-копії. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
25.04.2025 12:43
Надати до
26.04.2025 12:43
Угоди
UA-2025-03-25-010097-a-c2
Підписаний і діє
Номер
5
146 298.96 грн.
146 298.96 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Системні блоки
Номенклатура
Системні блоки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 16 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти Вінницької міської ради
Повна назва
Департамент освіти Вінницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02141532

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2260704670

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.05.2025 09:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 970 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 10:00
Замовник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
Контактний телефон:
+380432651101
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 970 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 10:00
Замовник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
Контактний телефон:
+380432651101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності