Відповідно до статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи – військові адміністрації.
У зв'язку з утворенням Малинівської селищної військової адміністрації, до неї переходять повноваження Малинівської селищної ради. Частина 2 статті 15 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації» передбачає, що з моменту утворення військової адміністрації населеного пункту відповідна сільська, селищна, міська рада, її виконавчі органи та сільський, селищний, міський голова втрачають свої повноваження, які переходять до відповідної військової адміністрації.
Оскільки військова адміністрація утворюється на час дії воєнного стану та виконує функції місцевого самоврядування, які до її утворення здійснювала відповідна рада, вона є тимчасовим правонаступником щодо цих повноважень. Це включає в себе права та обов'язки, необхідні для здійснення цих функцій.
Таким чином, Малинівська селищна військова адміністрація є правонаступником Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області в обсязі повноважень, переданих їй у зв'язку з введенням воєнного стану та утворенням військової адміністрації. Після припинення або скасування воєнного стану діяльність військової адміністрації припиняється, і повноваження повертаються органам місцевого самоврядування, обраним у встановленому законом порядку.
Отже, юридичною підставою для твердження про правонаступництво є законодавчі норми, що регулюють діяльність військових адміністрацій в умовах воєнного стану, зокрема передача повноважень органів місцевого самоврядування таким адміністраціям.
Також, відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів:
“3) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації.”
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації технічні, якісні, кількісні та інші
вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- Інформаційна довідка, складена у довільній формі про документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації (може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис предмета, що пропонуються, згідно технічних вимог Додатку №3),
- Інші документи відповідно до вимог, визначених у цій тендерній документації та додатках до неї.
Додаток 3 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Замовником встановлена сукупність технічних умов, що визначають якісні, кількісні характеристики, необхідних для виконання поточного ремонту приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги", розташованої за адресою: Харківська область, м.Чугуїв, вул. Леонова, 4А (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
У тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як "або еквівалент".
Договірна ціна та обов’язкові додатки (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї додатково подаються окремим архівом у відкритому форматі.
Учасники при підготовці цінової пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля а саме: заходи із зниження рівня або зменшення шкідливого впливу шуму/вібрацій від роботи машин і механізмів, заходи з використання безпечних для людини і довкілля будівельних матеріалів, заходи зі зменшення забруднення повітря, в тому числі при роботі транспортних засобів, машин і механізмів, використання токсичних і летючих речовин, санітарно-гігієнічні заходи, заходи із утилізації відходів, відпрацьованих паливомастильних матеріалів, тощо.
Додаток 3 Документації також містить відомість обсягів робіт.
Додаток 5 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації Договірна ціна та обов’язкові додатки (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї додатково подаються окремим архівом у відкритому форматі.
У складі Пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» міститься, зокрема, файл "Договірна ціна.pdf", у якому наявні, зокрема:
-ДОГОВІРНА ЦІНА № 1 на будівництво Поточний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А
-Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001 Поточний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А
-ВIДОМIСТЬ РЕСУРСIВ до Договірної цiни № 1 Поточний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції,
капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Відповідно до пункту 2.3 Настанови з визначення вартості будівництва, до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ? КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ? КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ? РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ? КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ? КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ? КНУ РКНЕМ).
Відповідно до пункту 4.1 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі - "Поточний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 7
КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги", розташованої за
адресою: Харківська область, м.Чугуїв, вул. Леонова, 4А (код за Єдиним закупівельним
словником ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)".
Відповідно до оголошення про проведення Процедури закупівлі, вид предмета закупівлі – послуги.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, в тому числі, послуги з поточного ремонту.
Враховуючи викладене, у тому числі інформацію про відомість ресурсів зазначену у файлі "Договірна ціна.pdf", оформивши наведені вище розрахунки у спосіб, наведений ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» не порушив вимоги Замовника.