Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) від Комунальне підприємство "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-005904-a
Id Tender 63dfab32c91246a2a8601f93175d6086
План UA-P-2025-03-25-006639-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 12:11
Остання зміна 30.06.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 214 732 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
221 073.66 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 12:06 до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 12:06
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 12:06
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00
до 11.06.2025 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 16:10
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.06.2025 16:10
до 30.06.2025 13:20
Період уточнень
з 25.03.2025 12:06 до 22.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 12:06 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 11.06.2025 16:10
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 11.06.2025 16:10
Основні параметри
«Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Угодою про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща - Україна (далі – Фінансова Угода) (ратифікованою Законом України від 9 травня 2024 року N 3719-IX). Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Ціна тендерної пропозиції вказується без ПДВ з урахуванням розділу V Настанови. Відповідно до Рамкової Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153, кошти ЄС на заходи в рамках Проєкту звільняються від сплати ПДВ.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
44 214 732 грн.
«Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
44 214 732 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
221073,66
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
44 201 079 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 12:11
Оголошення про проведення закупівлі
25.03.2025 12:06
-
25.03.2025 12:06
-
25.03.2025 12:06
-
25.03.2025 12:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Якубович
Електронна пошта
Телефон
+380502202420
Замовник
ЄДРПОУ
33408574
Повна назва
Комунальне підприємство "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради
Поштовий індекс
34550
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарненський р-н, смт.Клесів
Адреса
вул. Залізнична 39
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 16:10 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.05.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 16:10
Довідка НАЗК
11.06.2025 16:10
Повідомлення про рішення
30.05.2025 11:03
Електроний протокол про продовження строку
25.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 12:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 12:06
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з абзацом першим пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Частино 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.. У зв’язку з потребою додаткового часу для розгляду документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 11:02
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-25-005904-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка та для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. В складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" надано довідку в якій вказана інформація про залучення однієї одиниці техніки «Крани на гусеничному ходу ДЭК-401» та однієї одиниці техніки «Крани на автомобільному ходу КС3575А», які залучені на підставі договору оренди машин, механізмів, техніки та обладнання № 23/1 від 20 травня 2025 року. Також в складі пропозиції надано копію договору оренди машин, механізмів, техніки та обладнання № 23/1 від 20 травня 2025 року в якому в додатку 1 та акті приймання передачі об’єкту оренди не вказана кількість Кранів на гусеничному ходу ДЭК-401 та кількість кранів на автомобільному ходу КС3575А, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" шляхом надання в складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність однієї одиниці техніки «Крани на гусеничному ходу ДЭК-401» та однієї одиниці техніки «Крани на автомобільному ходу КС3575А». З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.06.2025 13:48
Надати до
11.06.2025 13:48
Договір
UA-2025-03-25-005904-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26/06РОС
44 201 079 грн.
44 201 079 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.06.2025
Строк дії договору з
26.06.2025
по
30.08.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Номенклатура
«Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33408574

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13993936

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 13:20
-
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
-
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Підписаний договір
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
Додатки до договору
30.06.2025 11:44
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-20-000023
Дата створення проекту
20.06.2025 14:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.06.2025 15:37
Дата публікації висновку про результати
09.07.2025 15:39
Дата завершення усунення порушень
24.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2025 Київ № 174 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2025-03-25-005904-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.06.2025 00:00
Документи рішення
20.06.2025 15:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Клесівводоканал» Клесівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.03.2025 № 19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю-фірми «Кортакоз» (далі – ТОВ «Кортакоз»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Кортакоз» до 13.48 – 11.06.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 30.05.2025 та від 11.06.2025 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2025, пояснення Замовника, надані 30.06.2025 через електронну систему закупівель, договір про закупівлю робіт від 26.06.2025 № 26/06РОС на суму 44 201 079,00 грн без ПДВ, додаткову угоду до договору від 07.07.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі – капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір про закупівлю робіт від 26.06.2025 № 26/06РОС (далі – Договір) на суму 44 201 079,00 грн та додаткову угоду до нього від 07.07.2025 № 1, при цьому, віповідно до пункту 17.1. Договору невід’ємною його частиною є, зокрема, додаток 7 «План фінансування виконаних робіт». Відповідно до пункту 13.1. Договору він набирає чинності з моменту підписання і діє до 30.08.2026, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Водночас у додатку 7 до Договору «План фінансування виконаних робіт», із змінами внесеними додатковою угодою до Договору від 07.07.2025 № 1, не зазначено фінансування на поточний рік – за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат). Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 84 Загальних умов та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм встановлених пунктом 84 Загальних умов та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
08.07.2025 00:00
Дата публікації
09.07.2025 15:39
Документи висновку
09.07.2025 15:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у встановленому законодавством порядку шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм встановлених пунктом 84 Загальних умов. Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Комунальним підприємством "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом оприлюднення Додаткової угоди до договору, якою внесено зміни до Плану фінансування в якому зазначено фінансування на поточний рік – за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат). про що свідчать документи завантажені в електронну систему. Крім того повідомляємо, що з метою недопущення порушень встановлених моніторингом у подальшому проведено роботу із уповноваженою особою, зокрема наголошено на необхідності неухильного дотримання закупівельного законодавства (у тому числі щодо правильності оформлення документів.)
Дата публікації
14.07.2025 10:37
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.07.2025 19:30
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.07.2025 19:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-005904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2025 15:55
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 15:56
-
Відповідь
Пояснення
Обсяги робiт за робочим проектом «Реконструкція очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», складено згiдно з вимогами Настанова з визначення вартості будівництва, що є обгрунтуванням технічних та якiсних характеристик предмета закупiвлi. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2025 рік. Згідно експертного звіту (позитивний) № 18-0160/01-23 від 26 липня 2023 року Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 21 липня 2023 року складає 59 557 328,00 грн. Обґрунтуванням очікуваної вартості реконструкції очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування є витрати на реконструкцію без врахування коштів на утримання служби замовника та інжинірінгові послуги, коштів на проєктні, вишукувальнi роботи, експертизу та авторський нагляд, коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, коштів на покриття ризику інших учасникiв будiвництва, коштів за виконані роботи (згідно довідки). Також в очікуваній вартості не враховано оскільки відповідно до Рамкової Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153, кошти ЄС на заходи в рамках Проєкту звільняються від сплати ПДВ. Таким чином, очікувана вартість реконструкції очисних споруд продуктивністю 600 м куб./добу. по вул. Вишнева, 13а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області. Коригування складає 44 214 732,00 грн.
Рішеня
30.06.2025 13:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 214 732 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради
Контактний телефон:
+380502202420
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 214 732 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Клесівводоканал" Клесівської селищної ради
Контактний телефон:
+380502202420
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності