Показати схожі тендери

Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» від Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-005793-a
Id Tender 5355fc8832234634aec1abad057877a6
План UA-P-2025-03-25-007016-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.03.2025 12:27
Остання зміна 26.06.2025 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
215 403 652.16 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 077 018.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 12:26 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 12:26
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 12:26
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 14:59
до 04.06.2025 18:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 18:09
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 18:09
-
Період уточнень
з 25.03.2025 12:26 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 12:26 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 14:59 до 04.06.2025 18:09
Період кваліфікації
з 06.05.2025 14:59 до 04.06.2025 18:09
Основні параметри
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
215 403 652.16 грн.
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Назва предмета закупівлі
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Очікувана вартість
215 403 652.16 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1077018,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 077 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 14:36
Закінчення аукціону
06.05.2025 14:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення, Тернопільського району Тернопільської області
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
139 914 866.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
129 429 780.35 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вівчар Марія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380352520076
Замовник
ЄДРПОУ
04014074
Назва (англійською мовою)
Departament kapitalnogo budivnictva Ternopilskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
Повна назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Departament kapitalnogo budivnictva Ternopilskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
Поштовий індекс
46021
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Вулиця Грушевського, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Період вимог/скарг з 04.06.2025 18:09 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 14:59 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 18:09
Довідка НАЗК
04.06.2025 18:08
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.05.2025 10:46
Електроний протокол про продовження строку
06.05.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 12:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 12:26
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-25-005793-a, аукціон відбувся 06.05.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 09.05.2025 року тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-25-005793-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 10:45
Дата кінця розгляду
04.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Шановний учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ», повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-25-005793-a, виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації, а саме: 1. Вами не дотримано вимог пункту 1.1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Інформація про виконання аналогічного (их) договору (ів) подається у формі довідки згідно з таблицею 5. Вами не надано акт приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) (далі – акт) № 185/23 від 02.08.2024 до договору № 1Е від 23.01.2020, проте даний акт зазначений у таблиці 5 для підтвердження фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг). Також виявлено невідповідність у заповненні таблиці 5, в частині відсутньої інформації, а саме: стовпець 6 містить вимогу вказати: Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт, де наданий відповідний обсяг. У наданій вами таблиці 5 відсутня інформація щодо пункту, де наданий відповідний обсяг робіт (послуг) в актах: № 53/20 від 15.07.2020 р., № 55/20 від 23.07.2020 р., № 59/20 від 07.08.2020 р., № 70/20 від 24.09.2020 р., № 68/20 від 17.09.2020 р., № 69/20 від 17.09.2020 р., № 75/20 від 15.10.2020 р., № 82/20 від 03.11.2020 р., № 114/21 від 10.06.2021 р., № 115/21 від 24.06.2021 р., № 119/21 від 28.07.2021 р., № 120/21 від 10.08.2021 р., № 122/21 від 10.08.2021 p., № 125/21 від 12.10.2021 p., № 125a/21 від 09.09.2021 p., № 126/21 від 24.12.2021 p., № 134/21 від 27.01.2022 p., № 137/21 від 24.12.2021 p., № 140/21 від 25.03.2022 p., № 140a/21 від 25.03.2022 p., № 149/22 від 09.08.2022 p., № 150/22 від 22.12.2022 p., № 150a/22 вiд 23.11.2022 p., № 153/22 від 06.10.2023 p., № 161/22 від 22.12.2022 p., № 175-1/23 від 03.08.2023 p., №175/23 вiд 05.07.2023 p., № 178/23 від 02.07.2024 p., № 180/ 23 від 04.04.2024 p., № 182-3/23 від 02.05.2024 p., № 183/23 вiд 04.04.2024 p., № 184/ 23 від 02.08.2024 p., № 185б/23 від 04.04.2024 p., № 1/4/2024 від 28.02.2024 р., № 5/4/2022 від 25.05.2022 р., № 2/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2022 від 25.05.2022 р., № 4/4/2022 від 25.05.2022 р., № 10/4/2022 від 20.12.2022 р., № 11/4/2022 від 22.12.2022 р., № 12/4/2023 від 16.02.2023 р., № 14/4/2023 від 01.03.2023 р., № 15/4/2023 від 07.03.2023 р., № 16/4/2023 від 23.12.2024 р., № 16/4/2023 від 26.04.2023 р., № 17/4/2024 від 23.12.2024 р., № 23/4/2023 від 20.12.2023 р., № 1/2021 від 01.04.2021 р., № 2/2021 від 01.04.2021 р., № 3/2021 від 06.05.2021 р., № 9/2021 від 28.12.2021 р. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно: 1. Надати акт № 185/23 від 02.08.2024 до договору № 1Е від 23.01.2020. Надати інформацію в таблиці 5 щодо пункту, де наданий відповідний обсяг робіт (послуг) в актах: № 53/20 від 15.07.2020 р., № 55/20 від 23.07.2020 р., № 59/20 від 07.08.2020 р., № 70/20 від 24.09.2020 р., № 68/20 від 17.09.2020 р., № 69/20 від 17.09.2020 р., № 75/20 від 15.10.2020 р., № 82/20 від 03.11.2020 р., № 114/21 від 10.06.2021 р., № 115/21 від 24.06.2021 р., № 119/21 від 28.07.2021 р., № 120/21 від 10.08.2021 р., № 122/21 від 10.08.2021 p., № 125/21 від 12.10.2021 p., № 125a/21 від 09.09.2021 p., № 126/21 від 24.12.2021 p., № 134/21 від 27.01.2022 p., № 137/21 від 24.12.2021 p., № 140/21 від 25.03.2022 p., № 140a/21 від 25.03.2022 p., № 149/22 від 09.08.2022 p., № 150/22 від 22.12.2022 p., № 150a/22 вiд 23.11.2022 p., № 153/22 від 06.10.2023 p., № 161/22 від 22.12.2022 p., № 175-1/23 від 03.08.2023 p., №175/23 вiд 05.07.2023 p., № 178/23 від 02.07.2024 p., № 180/ 23 від 04.04.2024 p., № 182-3/23 від 02.05.2024 p., № 183/23 вiд 04.04.2024 p., № 184/ 23 від 02.08.2024 p., № 185б/23 від 04.04.2024 p., № 1/4/2024 від 28.02.2024 р., № 5/4/2022 від 25.05.2022 р., № 2/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2022 від 25.05.2022 р., № 4/4/2022 від 25.05.2022 р., № 10/4/2022 від 20.12.2022 р., № 11/4/2022 від 22.12.2022 р., № 12/4/2023 від 16.02.2023 р., № 14/4/2023 від 01.03.2023 р., № 15/4/2023 від 07.03.2023 р., № 16/4/2023 від 23.12.2024 р., № 16/4/2023 від 26.04.2023 р., № 17/4/2024 від 23.12.2024 р., № 23/4/2023 від 20.12.2023 р., № 1/2021 від 01.04.2021 р., № 2/2021 від 01.04.2021 р., № 3/2021 від 06.05.2021 р., № 9/2021 від 28.12.2021 р. Абзацом шостим підпунктом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Створено
30.05.2025 16:00
Надати до
31.05.2025 16:00
Договір
UA-2025-03-25-005793-a-a1
Очікує підписання
129 429 780.35 грн.
129 429 780.35 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Номенклатура
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04014074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37306789

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
215 403 652.16 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
215 403 652.16 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності