Показати схожі тендери

Закупівля «РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-004626-a
Id Tender 8f9e15c75c2f4174a0babca0e6ce000e
План UA-P-2025-03-25-004202-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 11:27
Остання зміна 15.05.2025 13:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 179 615 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 898.08 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 11:26 до 19.04.2025 21:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 11:26
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 11:26
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:13
до 02.05.2025 09:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 09:32
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 09:21
до 15.05.2025 13:37
Період уточнень
з 25.03.2025 11:26 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 11:26 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:13 до 02.05.2025 09:21
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:13 до 02.05.2025 09:21
Основні параметри
«РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ)
Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету КЕКВ-3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 179 615 грн.
«РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ)
Назва предмета закупівлі
«РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ)
Примітки
П р е д м е т даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
8 179 615 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40898,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 14:50
Закінчення аукціону
21.04.2025 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі»
Код ДК 021:2015
45231300-8 - Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, Дніпровська територіальна громада, м. Дніпро, перетин вул. Магдалинівської та вул. Холодильної.
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може передбачати попередню оплату за рахунок бюджетних коштів у розмірі що не перевищує 30% від вартості річного обсягу договору на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів. У разі надання попередньої оплати Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриману попередню оплату на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом шести місяців після отримання попередньої оплати. Після закінчення шести місячного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Після оплата в розмірі 70% (за наявності попередньої оплати) за виконані роботи здійснюються на підставі актів здачі-приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3, актів вартості устаткування, що придбається підрядником по формі № КБ-2в та рахунків на оплату робіт протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів за умови наявного бюджетного фінансування проміжними платежами в міру виконання робіт.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Нова"
Пропозиція:
8 179 530 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «Емпайр Буд Індастрі»
Пропозиція:
7 879 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2025 09:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Анатолійович Буряк
Електронна пошта
Телефон
7199360
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 «РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ)
Період вимог/скарг з 25.04.2025 09:32 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 15:13 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2025 09:32
Повідомлення про рішення
21.04.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 11:26
Дата архівування
28.03.2025 13:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.03.2025 11:26
Дата архівування
28.03.2025 13:22
Період вимог/скарг з 02.05.2025 09:21 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 09:32 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:34
Довідка НАЗК
02.05.2025 09:21
Повідомлення про рішення
25.04.2025 09:32
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-25-004626-a-b1
Підписаний і діє
Номер
215Т
8 179 530 грн.
6 816 275 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі»
Номенклатура
«Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
6 816 275
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Нова"
Повна назва
ПП "Нова"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20272290

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 13:37
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000069
Дата створення проекту
08.05.2025 12:49
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:19
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 16:38
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 020-65-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
08.05.2025 № 119 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 119 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-03-25-004626-a 25.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:19
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-03-25-004202-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № б/н від 14.04.2025 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Емпайр Буд Індастрі», ПП "Нова", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 02.05.2025, договір від 15.05.2025 №215Т з ПП "Нова", пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.05.2025, 19.05.2025 та 27.05.2025 року на запит про надання пояснень від 13.05.2025, 14.05.2025 та 22.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Емпайр Буд Індастрі», ПП "Нова", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 16:38
Документи висновку
28.05.2025 16:38
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.05.2025 15:07
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 15:08
-
Запит
Запит на пояснення
Запит на пояснення у файлі
Рішеня
14.05.2025 17:07
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 17:08
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Розмір бюджетного призначення здійснено на підставі Рішення про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» від 29.01.2025 №2/62, додаток 7, л.6. (додається). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого ДП «Жилком» м. Дніпро від 07.11.2024 №268-Е-24/А. За результатами проведеної експертизи загальна вартість об'єкту складає 9 517,016 тис.грн. Згідно зведеному кошторисному розрахунку (додається) очікувана вартість предмета закупівлі визначалась таким чином: - загальна вартість по главам 1-9 – 6 711,200 тис.грн., (в т.ч. устаткування – 1 249,161 тис.грн.) - інші витрати, а саме прибуток, адміністративні, податок – 1 468 ,415 тис.грн. Всього: - 8 179,615 тис.грн. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат предмета закупівлі викладено в Додатку 2 (14.04.2025 нова редакція) до тендерної документації.
Рішеня
16.05.2025 08:36
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит 2
Щодо першого питання: 1. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями. Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації замовника учасник, серед іншого, мав надати: 3.1 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі з інформацією щодо наявності необхідних будівельних машин та механізмів(без підтверджуючих документів). 3.2 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (без підтверджуючих документів). Як вбачається з вищевказаних вимог, дані формулювання не передбачають надання переліку працівників, що виконуватимуть роботи згідно предмета закупівлі чи переліку обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин та механізмів. Довідки надаються в довільній формі, перелік не передбачається. На виконання вимог підпунктів 3.1 та 3.2 Додатку 2 тендерної документації учасник надав необхідні довідки в довільній формі (файли «довідка обладнання.pdf», «довідка персонал.pdf»), чим виконав вимоги замовника. Щодо другого питання: Учасник мав надати відповідно до вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації: 15) Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки. Вищезазначене формулювання передбачає, що учасник мав надати або дозвіл, або декларацію (скісна риска (слеш) в даному випадку вживається у значенні, близькому до розділового «або»(= або), оскільки документи схвалюються одним і тим самим органом, але мають різну назву), тобто, учасникам достатньо надати один з документів для виконання вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації ( або дозвіл, або декларацію). Відповідно до ч.1 п. 4 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тобто усі дозволи, строк закінчення яких припадає на час воєнного стану, автоматично продовжується поки цей стан не закінчиться і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Додаткових умов щодо строку дії документів пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі, надав як діючу декларацію Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки чим і було виконано вимоги п.15 Додатку 2 тендерної документації замовника в повному обсязі, так і додатково надав дозвіл Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки строк закінчення якого якраз припав на час військового стану. Пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, що містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 (пункт 8 група А). Також пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, на роботи в охоронних зонах діючих трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А). Також, варто зазначити, що відповідно до п. 44 Особливостей: «ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ДОДАТКАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНИМИ В АБЗАЦІ ДЕСЯТОМУ ПУНКТУ 28 ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ, НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТАКОГО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО ПУНКТУ». Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану Територіальним органом Держпраці щодо проведення робіт підвищеної небезпеки, чим повністю виконано вимоги замовника, зокрема пункту 15 Додатку 2 тендерної документації. Наданою декларацією підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації(застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, роботи верхолазні; зберігання балонів із стисненням, зрідженим газом (кисень технічний,пропан-бутан, ацетилен); зварювальні роботи.
Рішеня
19.05.2025 10:24
Замовник
Документи повідомлення
19.05.2025 10:26
-
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): Повторно, відповідно до пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації, щодо наявності Дозвілу/декларації Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки. Учасник у тендерній пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій (пункт 8 група А), з урахуванням вимог ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Проте, у зазначеній Декларації відповідності відсутні дані щодо можливості виконання Учасником робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А Постанова КМУ №1107). Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності у наданих учасником документах та інформації. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.05.2025 12:00
Орган перевірки
28.05.2025 00:00
Документи повідомлення
22.05.2025 12:00
-
Відповідь
3 Відповідь на звернення
Відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалася, оскільки згідно з ЗУ «Про правовий режим земель охоронних зон об’єктів магістральних трубопроводів» розділ 4 стаття 19 «Вимоги до проведення будівельних, ремонтних, земляних та інших робіт в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів», п.1. Будівельні, ремонтні, земляні, геологорозвідувальні, бурові, вибухові, гірничі та днопоглиблювальні роботи на земельних ділянках, розташованих в охоронних зонах, у місцях, де магістральні трубопроводи проходять через водні об’єкти, болота, торфорозробки та місця видобутку корисних копалин, а також всі інші роботи, пов’язані з розробкою ґрунту на глибину більше 30 сантиметрів на таких земельних ділянках, проводяться лише на підставі письмового погодження з підприємствами магістральних трубопроводів. В зоні виконання робіт, що передбачено згідно з предметом закупівлі, не проходять лінії електропередач, дані роботи виконуються для модернізації вузла обліку питної води в існуючій камері на водогоні O 1200 безпосередньо на магістральному трубопроводі Ду1200, який обліковується на балансі КП «Дніпроводоканал» ДМР. У зв’язку з вищезазначеним для проведення робіт Учаснику достатньо письмове погодження власника трубопроводу, яке надається безпосередньо перед початком проведення робіт. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач не є предметом закупівлі, тому відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалась від Учасника.
Рішеня
27.05.2025 07:54
Замовник
Документи повідомлення
27.05.2025 07:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 179 615 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 21:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
7199360
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 179 615 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 21:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
7199360
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності