Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63 від Управління освіти Шосткинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-25-004054-a
Id Tender fa04d25c4e38413598a2556414621c92
План UA-P-2025-03-25-001391-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.03.2025 11:17
Остання зміна 10.04.2025 14:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 892 379 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 462 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 11:09 до 02.04.2025 11:14
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2025 11:09
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2025 11:09
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2025 11:14
до 04.04.2025 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 11:54
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 11:54
до 10.04.2025 14:11
Період уточнень
з 25.03.2025 11:09 до 30.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.03.2025 11:09 до 30.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2025 11:14 до 04.04.2025 11:54
Період кваліфікації
з 02.04.2025 11:14 до 04.04.2025 11:54
Основні параметри
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 892 379 грн.
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Очікувана вартість
1 892 379 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9462,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, Шосткинський р-он. с. Івот, вул. Сіверська буд.63
Дата постачання по
01.06.2025 11:14
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата робіт/послуг здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Пропозиція:
1 892 371.66 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
25.03.2025 11:10
-
25.03.2025 11:10
-
25.03.2025 11:10
-
25.03.2025 11:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.03.2025 11:10
-
Проект договору
25.03.2025 11:10
-
25.03.2025 11:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бортяш Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bortyash Olena Bolodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380544971837
Факс
+380544971729
Замовник
ЄДРПОУ
22978663
Назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Шостка
Адреса
вул.Садовий бульвар,буд.9
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Період вимог/скарг з 04.04.2025 11:54 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.04.2025 11:14 по 10.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 11:55
Довідка НАЗК
04.04.2025 11:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.04.2025 11:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 11:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2025 11:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 03.04.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (код ЄДРПОУ 43050547), в особі директора Бумаженко Ганни Олександрівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 (інші завершальні будівельні роботи) деталізований код 45453000-7 ( капітальний ремонт і реставрація) Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-25-004054-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 280/25 від 26.03.2025 року згідно пункту 2 (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 23 від 25.03.2025 року в якій вказав працівників пункт 3 цієї довідки підсобний робітник Нерода Віктор Миколайович та пункт 8 цієї довідки штукатур Прокопенко Наталія Миколаївна на яких не надав документи : Для юридичних осіб: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками: (достатньо одного документу з переліку на кожну особу) – наказ про призначення на посаду(виписка з наказу); – трудові книжки (перша та остання сторінка); – трудові договори за наявністю; Для фізичних осіб: У разі наявності найманих працівників учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками: (достатньо одного документу з переліку на кожну особу) – наказ про призначення на посаду(виписка з наказу); – трудові книжки перша та остання сторінка; – трудові договори за наявністю; За відсутністю в штаті відповідних працівників Учасник надає цивільно-правові договори або інші документи передбачені чинним законодавством України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з виявленими помилками: 1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 280/25 від 26.03.2025 року згідно пункту 2 (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 23 від 25.03.2025 року в якій вказав працівників пункт 3 цієї довідки підсобний робітник Нерода Віктор Миколайович та пункт 8 цієї довідки штукатур Прокопенко Наталія Миколаївна на яких не надав документи : Для юридичних осіб: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками: (достатньо одного документу з переліку на кожну особу) – наказ про призначення на посаду(виписка з наказу); – трудові книжки (перша та остання сторінка); – трудові договори за наявністю; Для фізичних осіб: У разі наявності найманих працівників учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками: (достатньо одного документу з переліку на кожну особу) – наказ про призначення на посаду(виписка з наказу); – трудові книжки перша та остання сторінка; – трудові договори за наявністю; За відсутністю в штаті відповідних працівників Учасник надає цивільно-правові договори або інші документи передбачені чинним законодавством України, виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 4. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Створено
03.04.2025 10:24
Надати до
04.04.2025 10:24
Договір
UA-2025-03-25-004054-a-b1
Підписаний і діє
Номер
21/25-УБК
1 892 371.66 грн.
1 576 977 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Номенклатура
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22978663

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Повна назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43050547

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 14:10
Повідомлення про договір
10.04.2025 14:05
-
10.04.2025 14:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000032
Дата створення проекту
21.04.2025 12:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 14:23
Дата публікації висновку про результати
24.04.2025 14:44
Дата завершення усунення порушень
09.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 35-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.04.2025 №35-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-25-004054-a 25.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 14:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 12.03.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.03.2025 (протокол №23), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі – ТОВ «УБК «Н.О.В.А.»»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.04.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір від 10.04.2025 №21/25-УБК, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.04.2025. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно пунктами 2, 3 Додатку 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» (далі – Додаток 3), пунктом 1 Додатку 8 «Перелік документів та /або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 8) до тендерної документації Замовника, переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. При цьому, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «УБК «Н.О.В.А.»», після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ним, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пунктів 2, 3 Додатку 3 та пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації Замовника та є порушенням абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 22.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, щодо того, яким чином переможцем торгів ТОВ «УБК «Н.О.В.А.»» підтверджено відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. На зазначений запит Управління Замовник 23.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що переможець торгів ТОВ «УБК «Н.О.В.А.»» надав відповідні документи на паперових носіях. Таким чином, Замовник підтвердив, що переможець торгів ТОВ «УБК «Н.О.В.А.»» не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації документ, який підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «УБК «Н.О.В.А.»», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним договір від 10.04.2025 №21/25-УБК.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
24.04.2025 00:00
Дата публікації
24.04.2025 14:44
Документи висновку
24.04.2025 14:44
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
3774592b1a7f45fab99524f33aad7252
Номер протоколу
18/0015/2025/пр
Дата опублікування протоколу
23.05.2025 08:38 23.05.2025 08:38
Інформація про відкриття провадження
09.06.2025
3/589/1945/25 (справа 589/1878/25)
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розгляд висновку моніторингу Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
Дата публікації
29.04.2025 09:51
Документи інформації про усунення порушення
29.04.2025 09:51
-
29.04.2025 09:51
-
29.04.2025 09:54
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» підтверджено відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178? Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.04.2025 10:48
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 10:48
-
Відповідь
Пояснення на запит від 22.04.2025 року
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.04.2025 року по закупівлі за предметом: «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Івотського навчально- виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: Сумська обл. Шосткинський р-он. с. Івот вул. Сіверська буд. 63 (UA-2025-03-25-004054-a) управління освіти Шосткинської міської ради надає наступні пояснення: Щодо першого питання: 1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області за КЕКВ 2240. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 892 379,00 грн.(з ПДВ)(один мільйон дев’ятсот дві тисячі триста сімдесят дев’ять грн. 00 коп.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. а саме: згідно пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме відповідно до дефектного акту. Щодо другого питання: 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідь: Управлінням освіти Закупівля опублікована 25.03.2025 року на власному веб-сайті https://osvita.shostka-rada.gov.ua у розділі Документи/Публічні закупівлі/Обґрунтування закупівель за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/14o5r4-cW9SQBKsnIQpYNrTjbmMQg0faA Щодо третього питання: Яким чином переможцем торгів ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» підтверджено відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178? Відповідь: Через збій роботи інтернету переможцем закупівлі вчасно не підтверджено відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Постанови 1178. Проте переможець закупівлі сповістив в телефонному режимі, що з технічних причин не може підвантажити довідки, тому приніс їх на паперових носіях (Довідки та лист №328/25 від 09.04.2025 додаються)
Рішеня
23.04.2025 09:02
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 892 379 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2025 11:14
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 892 379 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2025 11:14
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності