Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: – 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб)) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-014466-a
Id Tender ad3fb0d8ad1f4ffaaa49749f9d98638d
План UA-P-2025-03-24-015271-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.03.2025 22:32
Остання зміна 18.04.2025 12:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 090 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 900 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 22:31 до 01.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 22:31
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 22:31
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2025 14:56
до 08.04.2025 12:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 15:54
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2025 12:22
до 18.04.2025 12:03
Період уточнень
з 24.03.2025 22:31 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 22:31 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2025 14:56 до 08.04.2025 12:22
Період кваліфікації
з 02.04.2025 14:56 до 08.04.2025 12:22
Основні параметри
ДК 021:2015: – 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 090 000 грн.
ДК 021:2015: - 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: - 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
Очікувана вартість
1 090 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10900,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.04.2025 14:09
Закінчення аукціону
02.04.2025 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: - 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
247
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
77202, Україна, Івано-Франківська область, Болехів, вул. Замкова, 14
Дата постачання по
10.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару з підписаними сторонами видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЖЕЙТІАЙ"
Пропозиція:
779 902.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Савонюк Юхим Михайлович
Пропозиція:
853 138 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проект Інвестмент"
Пропозиція:
780 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРІХОВСЬКИЙ ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
974 168 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП НІКЕЛЬ РОМАН МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
864 006 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОНИПЧЕНКО МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
864 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.04.2025 14:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 22:32
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Медвідь
Електронна пошта
Телефон
+380678811989
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: - 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
Період вимог/скарг з 04.04.2025 15:54 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.04.2025 14:56 по 10.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.04.2025 15:54
Повідомлення про рішення
02.04.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 22:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 22:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до пунктів 1-4 Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації, учаснику закупівлі необхідно надати в складі тендерної пропозиції інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що виконувався в 2022-2024 роках. Учасник надав в своїй тендерній пропозиції аналогічний договір від 10 лютого 2025 року, що виконується протягом 2025 року, таким чином подана інформація не відповідає вимогам тендерної документації; 2) Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, учаснику закупівлі необхідно надати Довідку про підприємство, одним із видів інформації, яку необхідно зазначити в даній Довідіці є підстава відповідно до якої діє уповноважена для підписання договору особа. Учасник в тендерній пропозиції не надав зазначеної інформації.
Створено
03.04.2025 11:36
Надати до
04.04.2025 11:36
Період вимог/скарг з 08.04.2025 12:22 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 15:54 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 12:22
Довідка НАЗК
08.04.2025 12:22
Повідомлення про рішення
04.04.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 22:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 22:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до пунктів 1-4 Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації, учаснику закупівлі необхідно надати в складі тендерної пропозиції інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що виконувався в 2022-2024 роках. Учасник на підтвердження даної вимоги надав файл ""Аналогічний договір, Накладна, Відгук, Довідка про аналогічний договір.pdf" у якому знайдено наступні невідповідності. В довідці "Інформація про аналогічний досвід" вказано, що підписання договору відбулося 18.05.2023 року, також дана дата зазначена у договорі та накладній, в той час як у листі-відгуку зазначено, що договір 03/05 підписано 18.05.2025 року. 2) Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, учаснику закупівлі необхідно надати Довідку про підприємство, в якій окрім усього іншого необхідно зазначити підставу відповідно до якої діє уповноважена для підписання договору особа. Учасник в тендерній пропозиції не надав зазначеної інформації.
Створено
07.04.2025 11:49
Надати до
08.04.2025 11:49
Договір
UA-2025-03-24-014466-a-b1
Підписаний і діє
Номер
48/04-25
780 000 грн.
650 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
247 (метри кубічні)
ДК 021:2015: - 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
Номенклатура
ДК 021:2015: - 03410000-7 – Деревина (дрова колоті твердолистяних порід (бук, дуб))
Кількість
247
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Прикарпатський фаховий коледж лісового господарства та туризму
Повна назва
Прикарпатський фаховий коледж лісового господарства та туризму
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22178017

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проект Інвестмент"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проект Інвестмент"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41544808

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
18.04.2025 12:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 090 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380678811989
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 090 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380678811989
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності