Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» від Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-012964-a
Id Tender c53fe481df054d6eacea13ec00d86f03
План UA-P-2025-03-24-015176-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.03.2025 17:17
Остання зміна 07.05.2025 12:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 756 083.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 780.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 17:15 до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 17:15
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 17:15
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2025 14:26
до 21.04.2025 12:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 12:58
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.04.2025 12:58
до 07.05.2025 12:19
Період уточнень
з 24.03.2025 17:15 до 02.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 17:15 до 02.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2025 14:26 до 21.04.2025 12:58
Період кваліфікації
з 07.04.2025 14:26 до 21.04.2025 12:58
Основні параметри
«Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 756 083.2 грн.
«Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
Очікувана вартість
1 756 083.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8780,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
52 000
Аукціон
Cтарт аукціону
07.04.2025 13:57
Закінчення аукціону
07.04.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)», автомобільна дорога загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 711 878.19 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
1 545 418.55 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
1 364 815.64 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.04.2025 13:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.03.2025 20:01
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вівчар Марія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380352520076
Замовник
ЄДРПОУ
04014074
Назва (англійською мовою)
Departament kapitalnogo budivnictva Ternopilskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
Повна назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Departament kapitalnogo budivnictva Ternopilskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
Поштовий індекс
46021
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Вулиця Грушевського, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
Період вимог/скарг з 21.04.2025 12:58 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 14:26 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 12:58
Довідка НАЗК
21.04.2025 12:57
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
14.04.2025 14:18
Електроний протокол про продовження строку
07.04.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 17:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 17:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
По закупівлі послуг: «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-24-012964-a, аукціон відбувся 07.04.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 14.04.2025 року тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" не розглянута по закупівлі послуг: «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-24-012964-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
14.04.2025 14:18
Дата кінця розгляду
06.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Шановний учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг: «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-24-012964-a, виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації, а саме: 1. Вами не дотримано вимог пункту 8.2 Тендерної документації. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вами завантажено в електрону систему файл «ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 46468 (формату 7z Archive (.7z)»), в якому міститься файл «ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 46468.pdf» та файл «ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 46468.pdf.CADES». Файл «ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 46468.pdf» немістить власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника / кваліфікованого електронного підпису. 2. Вами не дотримано вимог пункту 40 додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме не надано у складі тендерної пропозиції реєстр наданих документів. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно: 1. Надати підписаний та скріплений печатками Договір про надання гарантії від 31.03.2025 № 46468/ЮГ-25 (тендерна гарантія) 2. Надати реєстр наданих документів. Абзацом шостим підпунктом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Створено
17.04.2025 12:55
Надати до
18.04.2025 12:55
Договір
UA-2025-03-24-012964-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Договір № 58
1 364 815.64 грн.
1 137 346.37 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
Номенклатура
«Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04014074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42844920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.05.2025 12:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000143
Дата створення проекту
08.05.2025 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 16:08
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 12:25
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 471-63-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 42-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.05.2025 №42-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2025-03-24-012964-a від 24.03.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 16:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025 та від 31.03.2025 (із змінами), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 14.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2025, договір про закупівлю послуг від 06.05.2025 за № 58, пояснення Замовника від 13.05.2025 отримане через електронну систему закупівель. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір про закупівлю послуг від 06.05.2025 №58 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), оприлюднено у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник 13.05.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Уповноваженою особою не порушено порядок оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та виконано всі вимоги п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю. Ураховуючи наведене, керуючись чинним законодавством та на виконання п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону уповноваженою особою департаменту капітального будівництва 07.05.2025 оприлюднено в ЕСЗ зазначену в запиті від 09.05.2025 Держаудитслужби у Тернопільській області інформацію (договір про закупівлю та додатків до нього) з дотриманням усіх вимог законодавства відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 у форматі PDF. Разом з тим зазначаємо, що договір про закупівлю послуг від 06.05.2025 № 58 з додатками підписаний сторонами в паперовій формі та містить одночасно текстові (текст договору) та графічні (підписи та печатки сторін) дані. Положення № 835, в тому числі пункт 9 не містить вимог до формату даних для документів які одночасно містять декілька типів даних (наприклад, як у нашому випадку і текстові і графічні). Тому, для оприлюднення договору було обрано текстово-графічний формат PDF». Отже, Замовник, в порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 12:25
Документи висновку
14.05.2025 12:25
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
3 метою дотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та з врахуванням Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-24-012964-a, в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), уповноваженою особою оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі через авторизований електронний майданчик в електронну систему.
Дата публікації
20.05.2025 10:55
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2025 10:55
-
20.05.2025 10:57
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
21.05.2025 10:08
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
21.05.2025 10:09
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-24-012964-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML* (для текстових даних) та RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML* (для структурованих даних) . Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір про закупівлю послуг від 06.05.2025 №58 (далі – Договір №58) з додатками до нього у форматі pdf. Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №58 та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитовальному форматі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 11:21
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 11:22
-
Відповідь
Надання відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 09.05.2025
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі: «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Prozorro UA-2025-03-24-012964-a. Бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане Бюджетним кодексом України (далі – БК), законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 БК). Бюджетні призначення визначаються шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет). На їх підставі головні розпорядники бюджетних коштів приймають рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляють та доводять до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Роботи і матеріальні ресурси, які необхідні для виконання, передбачені у розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисній документації, яка отримала позитивну експертну оцінку від 20 грудня 2024 року № 20-0189/03-24 у ДП «Укрдержбудекспертиза» у Тернопільській області та відповідає державним стандартам, будівельним нормам, у відповідності до якої визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, затвердженого наказом директора департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації № 5-од від 10.02.2025 року (додаються) із врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Поточний ремонт пішохідної доріжки (тротуару) на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С201507 Велика Березовиця – Буцнів – (Хатки – Мишковичі) Тернопільської області (вул. Національного Відродження в селищі Велика Березовиця)» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь): https://build.te.gov.ua/pro-upravlinnya/zakupivli/. 3. Закон України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та інші нормативно-правові акти в сфері публічних закупівель, Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення № 835), не містять визначення поняття «машинозчитувальний формат». Пунктом 2 Положення № 835 визначено, що машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Пункт 1 Положення № 835, визначає вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, періодичність оновлення та порядок їх оприлюднення, а також перелік таких наборів даних, на виконання пункту 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Посилання, що даний Закон поширюється на розміщення договорів про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договорів про закупівлю на сайті ДП «Прозорро» не міститься. Тобто, керуючись наведеним вище, Положенням № 835 визначено порядок оприлюднення структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у машиночитаному форматі. Наразі чинним законодавством України правила для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю визначено у Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082. Пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 встановлено: „Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF?. Уповноваженою особою не порушено порядок оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та виконано всі вимоги п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю. Ураховуючи наведене, керуючись чинним законодавством та на виконання п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону уповноваженою особою департаменту капітального будівництва 07.05.2025 оприлюднено в ЕСЗ зазначену в запиті від 09.05.2025 Держаудитслужби у Тернопільській області інформацію (договір про закупівлю та додатків до нього) з дотриманням усіх вимог законодавства відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 у форматі PDF. Разом з тим зазначаємо, що договір про закупівлю послуг від 06.05.2025 № 58 з додатками підписаний сторонами в паперовій формі та містить одночасно текстові (текст договору) та графічні (підписи та печатки сторін) дані. Положення № 835, в тому числі пункт 9 не містить вимог до формату даних для документів які одночасно містять декілька типів даних (наприклад, як у нашому випадку і текстові і графічні). Тому, для оприлюднення договору було обрано текстово-графічний формат PDF.
Рішеня
13.05.2025 21:03
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 756 083.2 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 756 083.2 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності