Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-011713-a
Id Tender f6de44110b82482fa9a3e52f842aa386
План UA-P-2025-03-24-012645-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.03.2025 16:02
Остання зміна 23.05.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 986 168 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
59 861.68 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 16:01 до 29.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 16:01
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 16:01
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:27
до 13.05.2025 16:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 12:34
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 16:53
до 23.05.2025 14:42
Період уточнень
з 24.03.2025 16:01 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 16:01 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:27 до 13.05.2025 16:53
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:27 до 13.05.2025 16:53
Основні параметри
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 986 168 грн.
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
5 986 168 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59861,68
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:57
Закінчення аукціону
30.04.2025 13:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11604, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н., м. Малин, вул. Заводська
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує роботи виконані Виконавцем на підставі актів (-ту) виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт, а у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР-ЛІДЕР"
Пропозиція:
5 666 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
Пропозиція:
5 666 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ
Пропозиція:
5 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 16:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаврильчук Олександр
Електронна пошта
Телефон
0970023226
Замовник
ЄДРПОУ
34064800
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11601
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
МАЛИН
Адреса
площа Соборна, 6а
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період вимог/скарг з 06.05.2025 12:34 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:27 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
06.05.2025 12:33
Повідомлення про рішення
30.04.2025 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 16:01
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 16:01
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:53 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 12:34 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:53
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.05.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 16:01
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" у процедурі закупівлі № UA-2025-03-24-011713-a виявлено наступні невідповідності. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 1. У складі тендерної пропозиції учасник невідповідності в документах. 2. Згідно пп. 3.6 п. 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає: Акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, з письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі. На виконання даної вимоги Учасником завантажено файл «22.Акт про відвідування будівельного майданчика.pdf» з невідповідностями в оформленні документу в якому відсутня письмова відмітка учасника процедури закупівлі. 3. З метою усунення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель - Акт про відвідування будівельного майданчика офрмлений згідно пп. 3.6 п. 3 Додатку 1 тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.05.2025 09:46
Надати до
10.05.2025 09:46
Договір
UA-2025-03-24-011713-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3-ВТО
5 666 900 грн.
4 722 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Номенклатура
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34064800

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41198416

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 14:42
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000033
Дата створення проекту
05.05.2025 10:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 17:41
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 12:40
Дата завершення усунення порушень
10.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 56-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.05.2025 № 56-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2025-03-24-011713-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 17:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 № 4-ВТО/2 (зі змінами), тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Оганесяна Агвана Арамовича (далі - ФОП Оганесян Агван Арамович) та товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАЛЬТ ПЛЮС» (далі - ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС»), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 16.04.2025 № 6056-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.05.2025 № 4-ОП та від 13.05.2025 № 6-ОП, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.05.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 09.05.2025 та 20.05.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, «Довідки або листа, які містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів (далі – будівельна техніка), необхідних для виконання договору про закупівлю», а також у разі залучення будівельної техніки, вимагалось надання документів, які підтверджують її наявність в учасника, а саме, «Договору(ів) оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки тощо (з усіма додатками, зазначеними у договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами, у разі наявності)». На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю від 02.04.2025 № 8974, яка містить інформацію про наявність в учасника орендованого бульдозера CAT D60 та надано копію договору оренди від 10.02.2025 № 02-25/01ОР. Однак, моніторингом встановлено, що копію вказаного договору учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», у складі тендерної пропозиції, надано без акту передавання-приймання, яким, відповідно пункту 2.1 статті 2 договору оренди від 10.02.2025 № 02-25/01ОР, посвідчується факт передачі бульдозера CAT D60 від орендодавця (ПП «Елітбуд-1) до орендаря (ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС»), що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Слід зазначити, що вищевказані невідповідності стосуються кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону, та не призводять до зміни предмета закупівлі. Отже, надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» договору оренди від 10.02.2025 № 02-25/01ОР без акту передавання-приймання є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до вимог пункту 43 Особливостей. Проте, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи, зокрема, вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 12:40
Документи висновку
26.05.2025 12:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов’язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-24-011713-a, проведено роз’яснювальну роботу з головним спеціалістом відділу комунального майна та житлової політики (уповноваженою особою із закупівель) Гаврильчуком Олександром Олеговичем, організувати додаткове поглиблене вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Дата публікації
27.05.2025 09:28
Документи інформації про усунення порушення
27.05.2025 09:28
-
27.05.2025 09:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-011713-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.05.2025 15:50
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 15:52
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області», код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-011713-a, повідомляю: 1) Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. 2) У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради, надаємо посилання на сторінку https://malyn-rada.gov.ua/rada/publichni-zakupivli на вебсайті головного розпорядника де зазначено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення/очікуваної вартості предмета закупівлі. 3) Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів, враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації №06-0348/01-21 від 13.12.2021р.
Рішеня
09.05.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 45450000-6 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Заводська м. Малин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-011713-a), здійсненої Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2025 № 4-ОП, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Оганесян Агван Арамович, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що пропозиція учасника ФОП Оганесян Агван Арамович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, у пункті 1 протоколу уповноваженої особи від 06.05.2025 № 4-ОП зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович через не дотримання учасником підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», внаслідок не надання учасником ФОП Оганесян Агван Арамович листа-відгукуа від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено у довідці. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович встановлено, що відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», має надати у складі тендерної пропозиції інформаційного листа з додаванням копій раніше виконаних договорів та актів виконаних робіт, а також лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в інформаційному листі. На виконання вищевказаної вимоги, учасник ФОП Оганесян Агван Арамович, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у складі тендерної пропозиції надав інформаційний лист про наявність аналогічного договору від 18.03.2023 № 108-09, вказаний договір, акт приймання-виконання будівельних робіт КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович відсутній лист-відгук від контрагента щодо належного виконання аналогічного договору від 18.03.2023 № 108-09. Протоколом уповноваженої особи щодо відхилення учасника ФОП Оганесян Агван Арамович передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015). Також, відповідно до пункту 15 Особливостей передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 4 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708), предмет закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень Настанови. Слід зазначити, що виправлення вказаної помилки шляхом надання у учасником ФОП Оганесян Агван Арамович листа-відгука від контрагента щодо належного виконання аналогічного договору від 18.03.2023 № 108-09, з урахуванням норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей, не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, в розумінні пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 4 розділу I Порядку № 708. Таким чином, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович листа-відгука від контрагента щодо належного виконання аналогічного договору від 18.03.2023 № 108-09, є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пунктів 41 та 43 Особливостей. Відповідно до пункту 2 протоколу уповноваженої особи від 06.05.2025 № 4-ОП зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович через не дотримання учасником підпункту 4.11 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації внаслідок не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданих не раніше дати оголошення закупівлі. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович встановлено, що відповідно до підпункту 4.11 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалося надання оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданих не раніше дати оголошення закупівлі. Однак, моніторингом встановлено, що виправлення вказаної помилки шляхом надання учасником ФОП Оганесян Агван Арамович оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з урахуванням норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей, не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, в розумінні пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 4 розділу I Порядку № 708. Таким чином, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пунктів 41 та 43 Особливостей. Відповідно до пункту 3 протоколу уповноваженої особи від 06.05.2025 № 4-ОП зазначено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович через не дотримання учасником підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 та підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, внаслідок відсутності підпису та печатки ФОП Оганесян Агван Арамович на кошторисній документації. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович встановлено, що відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 та підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалося надання кошторисної документації, яка скріплена підписом керівника та печаткою (в разі наявності). На виконання вищевказаних вимог, учасником ФОП Оганесян Агван Арамович у складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію (файл «7. Кошторисна документація.rar»), яка містить підпис та печатку ТОВ «Агван буд». Однак, попереднім аналізом встановлено, що виправлення вказаної помилки шляхом надання вказаним учасником кошторисної документації з підписом та печаткою ФОП Оганесян Агван Арамович, з урахуванням норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей, не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, в розумінні пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 4 розділу I Порядку № 708. Таким чином, надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович кошторисної документації (файл «7. Кошторисна документація.rar»), яка містить підпис та печатку ТОВ «Агван буд» є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пунктів 41 та 43 Особливостей. Поясніть, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Оганесян Агван Арамович, яка містить невідповідності, які підлягали усуненню у відповідності до пунктів 41 та 43 Особливостей? 2. Відповідно відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», має надати у складі тендерної пропозиції інформаційного листа з додаванням копій раніше виконаних договорів та актів виконаних робіт, а також лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в інформаційному листі. На виконання вищевказаної вимоги, учасник ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у складі тендерної пропозиції надав інформаційний лист з інформацією про наявність аналогічного договору від 18.10.2023 № 388, вказаний договір, акт приймання-виконання будівельних робіт КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» відсутній лист-відгук від контрагента щодо належного виконання аналогічного договору від 18.10.2023 № 388. Відповідно до пункту 37 Особливостей визначено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» лист-відгук від контрагента щодо належного виконання аналогічного договору від 18.10.2023 № 388, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Поясніть, як Вами підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 14:48
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 14:49
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідь питання 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», має надати у складі тендерної пропозиції інформаційного листа з додаванням копій раніше виконаних договорів та актів виконаних робіт, а також лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в інформаційному листі. На виконання вищевказаної вимоги, учасник ФОП Оганесян Агван Арамович, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у складі тендерної пропозиції надав інформаційний лист про наявність аналогічного договору від 18.03.2023 № 108-09, вказаний договір, акт приймання-виконання будівельних робіт КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович відсутній лист-відгук від контрагента щодо належного виконання аналогічного договору від 18.03.2023 № 108-09. Відповідно підпункту 4.11 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович відсутній оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданих не раніше дати оголошення закупівлі. Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме вище зазначених документів підпадає під дію пунктів 41 та 43 Особливостей, але в замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович, виходячи з наступного: Підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тенднрної документації» та підпунктом 2.2 пункту 2 додатку 2 передбачено для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати кошторисну документацію сформовану в програмному комплексі АВК-5 за версією (3.10.0.) скріплену підписом керівника та печаткою (в разі наявності), з наданням ліцензії на відповідний програмний комплекс. Кошторисна документація повинна бути складена відповідним виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури – інженером-кошторисником та окрім підпису керівника, додатково повинна містити підпис та печатку інженера-проектувальника інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. Кошторисна документація, яка завантажена у файлі «вул.Заводська, м. Малин 2 вар_page-0001 (1).pdf» відповідно до Додатку 2 тендерної документації, в результаті детального розгляду встановлено, що кошторисна документація містить підпис та печатку ТОВ «Агван буд» (яка взагалі не є учасником даної закупівлі) та інженера-проектувальника інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. У пункті 1 Розділу 3. Тендерної документації " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, зокрема 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Наприклад: всупереч вимогам тендерної документації окрема сторінка (сторінки) копії документа, поданого учасником, не містять печатки учасника (в разі наявності). Перелік формальних помилок не включає "відсутність підпису/печатки на всіх сторінках документа» або «помилкового накладення іншої печатки» . Однак в супереч вимогам тендерної документації у файлі «вул.Заводська, м. Малин 2 вар_page-0001 (1).pdf» завантаженого Учасником документи з підписом та печаткою юридичної особи, яка не є учасником закупівлі, а також відсутнє пояснення причин використання цієї печатки. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з тим, зазначені вище невідповідності в частині підписання кошторисної документації не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей (аналогічна думка зазначена в рішенні № 490-р/пк-пз від 16.01.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель). Відповідь питання 2. Відповідно відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», має надати у складі тендерної пропозиції інформаційного листа з додаванням копій раніше виконаних договорів та актів виконаних робіт, а також лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в інформаційному листі. На виконання вищевказаної вимоги, учасник ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», у складі тендерної пропозиції надав «9.Довідка про виконання аналогічного договору.pdf.; 10.Копія аналогічного договору.pdf; 11.Копія актів аналогічного договору.pdf; 12.Відгук.pdf». Враховуючи все вище зазначене в замовника відсутні підстави для звернення з вимогою про усунення невідповідностей щодо листа-відгуку від контрагента, щодо належного виконання аналогічного договору від 18.10.2023 № 388 в порядку пункту 43 Особливостей, оскільки учасником ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» повністю підтверджено відповідність тендерної пропозиції підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Рішеня
20.05.2025 12:22
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2025 12:22
-
20.05.2025 12:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 986 168 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0970023226
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 986 168 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0970023226
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності